purko написа:
Втората стъпка - изхвърляне на връзкарите търтеи, поголовна сеч... И ще видите как ще излезе на печалба. Каквото и да кажа, вие го знаете и виждате сами.
Примери.... работеща в БДЖ, двамата й сина също, сестра й също, сега друг техен роднина вреждат... то стана семеен клан, като "Коза Ностра". Уж прелезопазачи, уж кантонери... по цял ден мерат улиците и ги няма никакви на работните им места (само се мярнат за половин час и това е). Колко вълни съкращения минаха, нищо не ги лови... Еми, няма да стане така... То и Катар да поеме БДЖ, пак зор ще видят...
И пак си мисля че ако някои купи от кредиторите ПС то и сградния фонд ще му излезе по евтино от колкото да купи компанията за 1 лев и да плаща дълговете. 300+ млн евро са това. Деба, това са 100 дезира чисто нови! Или 1000 вагона втора ръка - и то по добри от тези дето ги има БДЖ. Или 50 тауруса - новички, за втора ръка - още повече...