В същност не съм сигурен ,че кредиторите знаят какво е състоянието на ДМВ серия 10 , иначе нямаше въобще да си правят устата да ги искат !



railjet написа:Той е горе долу на твоя акъл, Християн. Ще ни сезират имущество и ще ни направят печеливши. И като извадим най-раздрънканите джелеза, глей кво става![]()
Всичко е ок, опасности няма
railjet написа: Всичко е ок, опасности няма
42 072.9 написа:От друга страна е крайно време някой да потърси отговорност за бездействията и глупостите в превозвача от поне 14 години насам.
niroulf написа:
Вече се прави оценка на дизеловите мотриси "Сименс". Според експерти остатъчната им стойност е между 3 и 4 млн. лв. съответно за 3- и 4-вагонните композиции.
Варужан Апелян написа:Ще има ли разрешение от ЕК или не - моля за анкетата.
railjet написа:Да теглиш кредит за погасяване на борчове е все едно да караш с дупка в резервоара и да натискаш газ за следващата бензинджийница- където ще презаредиш.
Не само от БДЖ не могат да го извършат, а и доста участници във форума не могат да го осмислят.Otskov написа:Всъщност рефинансирането е финансов инструмент, чрез който, като се отложат стари дългове, може да се осигури (достатъчно) оборотен финансов ресурс, който да се "завърти" (например инвестиране в нови активи), така че като краен резултат да се спечелят свежи пари, с които може не само да се покрие задължението ами и да се излезе на плюс от ситуацията. В много случаи работи и се учи в университета, но всички знаем че в БДЖ са неспособни да извършат толкова сложно действие. Вместо това, както каза и 07, се осират все повече.
Назад към Българските железници през погледа на медиите
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта