Търсим 423 млн. лв. за линията Карнобат-Синдел

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Търсим 423 млн. лв. за линията Карнобат-Синдел

Мнениеот 07 » Чет Авг 29, 2013 1:20 pm

Ами то нашенския "глъм" ако не беше хептен глъм и ултра просто парче щеше да му дойде на акъла преди да започне ремонтите по първа и осма- да рехабилитира или модернизира 83та и/или Дгс - Ст.Загора (а защо не и до Тулово).
Хайде ако за това няма "пипе" то поне можеше покрай Карнобат Синдел да пробутат е Сим - НЗ
Да не говорим за сътрудничество с Турция, която настояваше до скоро за ЖП линия през Странджа до Бургас ....
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Търсим 423 млн. лв. за линията Карнобат-Синдел

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пон Сеп 09, 2013 11:32 am

Синдел и жп връзките му добиха по-голяма популярност през изминалата седмица, след като стана ясно, че министерството на транспорта ще направи опит да включи жп линията Карнобат - Синдел в списъка с приоритетни проекти за следващия програмен период на оперативна програма "Транспорт". Изчисленията на Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ), бенефициент по програмата, показват, че за пълното й доизграждане, започнало през 1981 г., са необходими 420 млн. лв. Ако Брюксел възприеме идеята, през 2020 г. гарата на Синдел може да се превърне в част от пътя на международните товари от Турция за Европа по Дунава и обратно.
Причината отсечката да бъде изтупана от прахта и сложена на масата за преговори с Европейската комисия по приоритетите в сферата на жп транспорта е доста банална - липса на проектна готовност по други главни коридори. Или както кратко и ясно обясниха от Националната компания Железопътна инфраструктура (НКЖИ): "Където има проектна готовност и финансов ресурс, там работим." От една страна, това е положително, тъй като така няма да се стигне до повтаряне на грешката от предишния програмен период - да няма готови проекти и да създаде риск от загуба на средства. От друга страна обаче, може да се стигне до другата крайност - да се налеят много средства в инфраструктура, която впоследствие да се окаже неизползваема.

Цялата статия с карта: http://www.capital.bg/politika_i_ikonom ... vselenata/
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Предишна

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта