Кметове се мерят по шантави идеи

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Кметове се мерят по шантави идеи

Мнениеот Administrator » Сря Ное 13, 2013 10:02 am

Кметове се мерят по шантави идеи

Константин Събчев

СРЯДА, 13 Ноември 2013

На някой добруджанец сигурно ще му харесва да се качи на трамвайче в Шабла, натоварен с дамаджана вино и подготвено за краен потребител агне, и да слезе при своя сватанак в Бургас. Ако се вярва на някои проекти, това трябва да се случи до 2020 година. В старопрестолното Велико Търново пък лифтове, асансьори и зъбчати железници ще се разминават на три нива между Царевец, Трапезица и Света гора, с което ще ударим в земята Токио, Ню Йорк и Рио де Жанейро, взети заедно. Рибата обаче я избиха отново в Перник, където са готови да пуснат цяла река през центъра. С което потвърдиха знаменитите думи на позабравения вече съветски лидер от миналия век Никита Хрушчов: "Политиците по целия свят са едни и същи - строят мостове, където няма реки".
В амбициите си да усвоят почти 20-те милиарда, предвидени за регионално развитие, българските кметове решително се поувлякоха с авангардни хрумвания за развитие на общините си. И наред с рационалните идеи лансират и, меко казано, екстравагантни проекти. Летища на всеки километър, тунел след тунел под стария Балкан, че и още два моста на Дунав. Сякаш това зависи само от нас, а не и от румънците, които едва се навиха и за този при Видин - Калафат. Ако трябва да помагаме с екстравагантни идеи, може да предложим още въжен мост от Самоков до Мусала и продължение на метрото направо до Калотина. А също и двупосочен винопровод - пуйкопровод между Чирпан и Нова Загора. Последната идея на местните зевзеци е още от времето на цар Борис III. От Чирпан виното, от Нова Загора - пуйките.
Подиграваме се непрекъснато на македонците за техните мегаломански паметници, с които задръстиха центъра на Скопие. В случая обаче май и ние рискуваме да станем за смях. Така че е по-добре авторите на проекти да съсредоточат усилията си върху по-прозаични и практични неща. Като например дупките по пътищата и въобще местната инфраструктура, ако наистина залагат на културно-историческия туризъм, в който иначе всички се кълнат.

Източник: Стандарт
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron