vankata написа:Предположенията за евентуална случка на прелеза, се потвърждава. Всичко друго обаче, си е чиста загадка. Още преди 20 страници по темата и преди всякакви доклади, Тодор го предположи. Но това е първото (да го наречем) официално потвърждение.
07 написа:vankata написа:Предположенията за евентуална случка на прелеза, се потвърждава. Всичко друго обаче, си е чиста загадка. Още преди 20 страници по темата и преди всякакви доклади, Тодор го предположи. Но това е първото (да го наречем) официално потвърждение.
Taкива случки на прелези има почти ежедневно, включително и редовно работеща сигнализция (според предпрелезния светофор )и като наближиш да видиш вдигнати бариери, а "един мармот" да ти маха от бараката на АПУ-то... Но това не е довело до катастрофа няколко км по-късно.
Също има и ситуации с преминаване на червено (без последици), където машиниста така и не може да обясни защо го е направил (сещам се за 4 случая: - машината за 3602, при излизане от депо, машиниста не обръща внимание за затворен светофор и се надъни на изхвъргачка, другия е малко по сериозен - на Сливен, кремиковска вертушка не спираща по разписание там, трябва да спре и изчака прибираща се откъм Ж.Войвода ДМка на енергосекцията, машиниста в първия момент задържа, подминава ДР, но след това разхлабва и продължава, ДМ-ката чака на входния, за късмет се видяха навреме.... то не бяха обяснения че червеното светело като жълто, че ДР го бил транзитирал... като му се размина (не го наказаха сериозно), ухилен разправяше че бригадата от ДМ-ката "скачали като бълхи от куче", но така и не даде смислено обяснение защо не е спрял в гарата. Третия случай беше фатален за машиниста - историята край Карлово няма смисъл да я повтарям цялата, но причината за подминаване на червено е потресаваща самонадеяност, лека му пръст на набора. Четвърти случай - Драгоил... Хора сме, всички грешим. Някога ни се разминава, но понякога не, понякога - още първата грешка се оказва фатална.
bdz46203 написа:Ами всичките случаи, така си ги прииначил, че просто няма какво да ти обяснявам. Явно нищо не знаеш. Ще ти кажа няколко неща, да ти заостри само вниманието , колко си заблуден. Какво трябва да свети един затворен МАНЕВРЕН светофор? Колко е имало там, и какво са светели? НЕ ЗНАЕШ! ...."че червеното светело като жълто" Хайде замисли се над това, като знаеш гарата. Интерпретациите, украсени от теб за Дм-ката просто не искам да ги коментирам.
Според Апелативния съд в Пловдив мотивите за присъдата са буквален препис на обстоятелствената част на обвинителния акт, а 490 страници са "копи-пейст" на изготвените по делото експертизи.
думите на Христо Тиляшев, който казва: „Светеше зелен светофор, това значи, че ще бъдем приети на главен път. Карахме със 100 км в час, колкото е разрешеното. След малко отново светна зелено и Венко /загиналият пом.-машинист — б.р./ каза: Влизаме в отклонение, дръж‟
транзитен пътник написа:Между забелязването на входния светофор и забелязването на положението на стрелката (ако това се има пред вид) са минали 15-20 секунди, така че едното не би могло да следва непосредствено другото.
Назад към Българските железници през погледа на медиите
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта