Второто правителство на Б. Борисов и железопътния транспорт

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот bdz43r » Сря Ное 12, 2014 1:54 am

railjet написа:Тогава имахме 780млн дългове и май трябваше спешно да стиснем лимона.
Тц. Не имахме, а натрупахме 780 млн дългове. Обслужването на заемите спря в момента, в който застъпи новото тогава правителство. Дълговете намаляха не след стискането на лимона, а след това, когато стискането приключи.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот stankos » Сря Ное 12, 2014 9:23 am

Не мисля, че Московски е правилният човек за този пост и в тази връзка не очаквам положението в Българските железници да се подобри ! Дори напротив очаквам влошаване !
Аватар
stankos
 
Мнения: 464
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Сря Ное 12, 2014 12:00 pm

Как се натрупват 780млн от фирма на вечна перфузия и почти символична превозваческа дейност?
Колко млн.тон и пътн.км изчезнаха от таблиците за 15 години?
Колко млн се източиха чрез обществени поръчки?
Колко млн тона нафта се източи?
Колко тона стотинки заминаха в кондукторски джобчета?
Колко хиляди часове отидоха в пляскане на карти, пиячка и лежачка?
Колко ТПЖС, ПЖС и ж.път се помля?
Колко локомотиви се запалиха?
Колко млн заминаха от външни кражби по нехайство?
Колко локомотиви се ремонтираха с две леви ръчички?
Колко локомотиви се модернизираха?
Колко вагони се модернизираха?
Колко кг мръсотия се пада на вагон в движение?
Колко вагона са в движение от тези закупени от другарите в периода 2003-2008 ?

Господа другари, батковците и чичковците от партия ГРОБ са много лоши, спор няма, но бих замолил да отговорите ясно, точно и кратко на тези въпроси. Въпроси многократно задавани, но ВИНАГИ ПРЕМЪЛЧАВАНИ :arrow:
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот bdz43r » Сря Ное 12, 2014 12:31 pm

В момента дълговете са под 600 млн и намаляха до толкова през последната година въпреки отпуснатия лимон. През 2009 г също бяха много под 780 млн.
Стискаме, стискаме, дългът се увеличава, преставаме да стискаме, увеличаваме заплатите, отново ремонтираме локомотиви - дългът намалява. Как става така?
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Сря Ное 12, 2014 12:49 pm

Тези твърдения не почиват върху написано черно на бяло. Или са неточни, или просто не са вярни. В последните 18 месеца червената лампичка за запор на сметките не е спирала да премигва.
Не е ясно жткъде са внезапно са дошли тези приходи, след изритване на лошите батковци. Годините 2013 и 2014 отбелязват рекордно нисък пълнеж на влаковете с прозорци и товарните вагони.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Локомотив » Сря Ное 12, 2014 1:10 pm

bdz43r написа:В момента дълговете са под 600 млн и намаляха до толкова през последната година въпреки отпуснатия лимон. През 2009 г също бяха много под 780 млн.
Стискаме, стискаме, дългът се увеличава, преставаме да стискаме, увеличаваме заплатите, отново ремонтираме локомотиви - дългът намалява. Как става така?

Дългът не е намалял благодарение на подобрени финансови резултати а заради прехвърляне или отписване на дълг на БДЖ към НКЖИ, както и погасяването му с активи (примерно фериботния комплекс на Варна Запад). Ако мога да се изразя по-цветисто, както обичат някой в този форум прехвърлили са си го от единия крачол в другия. Истински проблемните задължения на БДЖ, тези които са просрочени и заради които им висят мотрисите са си изискуеми. И там не само, че няма подобрение, ами има и влошаване. Защото държавата отпусна (или поне се съгласи да отпусне) допълнително 170млн.лв. точно за тях. Т.е. тази година железниците няма да ни струват традиционните 300 милиона ами 470 милиона. Всичко, което получаваме срещу тази сума е, че на някой му вдигнали заплатата и че влаковете закъсвали малко по-малко щото имало ремонтирани локомотиви. Предполагам ако следваме пропорцията, за да получим наистина добра услуга ще трябва да хвърляме поне по 1 млрд. на година.
Между другото поправете ме ако греша, но масовия (макар и ултра калпав) ремонтите на вагони не беше иницииран от Папазов а от хора преди него.
Локомотив
 
Мнения: 143
Регистриран на: Сря Авг 21, 2013 9:15 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот дзвера44 » Сря Ное 12, 2014 3:16 pm

bdz43r написа:Затриваща!
Спряха ремонтите на локомотиви, влакове се отменяха или закъсняваха с часове всеки ден по липса на локомотиви, посегна се на безплатното пътуване на служителите, никаква промяна на заплащането (сигурно трябва да съм доволен, че не намаля), демонстративни нагласени акции срещу кражбите на гориво, които реално продължаваха необезпокоявани, напъни за приватизация на най-печелившата дейност на безценица, избор на същата провалила се фирма за 1-ва линия, пълно ос**ане на 8-ма линия, което продължава и до днес и т. н.
Силно се надявам това правителство да финишира по-бързо от предишното, преди да е унищожило каквото е останало от железницата и по-важно - преди да успее да върне тоталитарния строй, за което активно се бореше и вероятно ще продължи и през новия си мандат.

Накратко - нищо добро не очаквам, а напротив.

Евалла за истинските думи!
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот 07 » Сря Ное 12, 2014 5:06 pm

railjet написа:Тогава имахме 780млн дългове и май трябваше спешно да стиснем лимона. От него изкапаха 100млн. Комунистите дойдоха, взеха ги наготово и се похвалиха с "подобрението".

По-комунисти от Тиквата и кликата му няма.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот plastikat » Сря Ное 12, 2014 7:34 pm

БДЖ продава 100 пътнически вагона
Това не знам как да го коментирам вече :? За 17-ките и конските - ок ,за старите спални - пак ок с едно на ум ,ама за "Моновските" спални вагони и за инвалидните ,ако е истина, са просто за трепане :evil: :evil: :evil:
http://www.blitz.bg/news/article/302072
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Сря Ное 12, 2014 7:49 pm

Кой?! Кой?! Кой айдук прибра парите?! На кого е приятел?! Сам айдук или група айдуци?!
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот 07 » Сря Ное 12, 2014 8:02 pm

railjet написа:Кой?! Кой?! Кой айдук прибра парите?! На кого е приятел?! Сам айдук или група айдуци?!

тепърва ще видим кой ще ги купи. Или всичко е театър - Мангала да спре продажбата и да каже "спрях страшна далавера"....
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот 07 » Сря Ное 12, 2014 8:02 pm

railjet написа:Кой?! Кой?! Кой айдук прибра парите?! На кого е приятел?! Сам айдук или група айдуци?!

тепърва ще видим кой ще ги купи. Или всичко е театър - Мангала да спре продажбата и да каже "спрях страшна далавера"....
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот plastikat » Сря Ное 12, 2014 8:43 pm

Замислих се ,дали не е и заложена бомба от предишните красавци .........
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот 07 » Сря Ное 12, 2014 9:10 pm

plastikat написа:Замислих се ,дали не е и заложена бомба от предишните красавци .........

Да бе - кой от предишните? Демек - тивквените идиоти 3 месеца си драпаха чаталите и не надушиха нищо? Или онези по-предишните - дето не ги продадоха докато са на власт, ами организираха нещата така че да се облажи някой от тези след тези, дошли след тях. Оправданията на тиквоидните кухоглавци с лошото наследство са нищо повече от потвърждение на поговорката за калпавия и вълната.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот bdz43r » Чет Ное 13, 2014 1:25 am

railjet написа:В последните 18 месеца червената лампичка за запор на сметките не е спирала да премигва.
А преди светеше постоянно! Очаквам до месец да се върнем на старото положение - да няма дори тонер и хартия за принтера, а до два месеца половината влакове от гара София ще заминават с час закъснение по липса на локомотив. Немците пък още следващия месец ще изреват, че изплащането на заема за електричките отново е спряло и от 565 млн отново ще отидем на 780 млн и ще започне едно вайкане как трябва да стиснем лимона (за да има за бездънния джоб на новата власт).
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Недев » Чет Ное 13, 2014 12:33 pm

Лимона вече толкова е изтискан, че наближава май времето да бъде изхвърлен.
Недев
 
Мнения: 140
Регистриран на: Сря Мар 12, 2014 6:18 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Чет Ное 13, 2014 12:38 pm

Лимона на занданите не е стиснат!
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот bdz43r » Чет Ное 13, 2014 12:39 pm

Този лимон има още много за стискане. Все още се дават заплати, които могат да се пренасочат към едни други джобове. А след фалита, има активи за продаване и още парички за джобчето. Пътниците кучета ги яли, автобуса ще започне да им дере кожите, защото влак вече няма да има и... джобчето няма дъно.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Чет Ное 13, 2014 12:46 pm

Няма да стане с автобуса. На втората седмица ще се бухне в насрещния камион или ще скочи в дерето. В най-невиния случай ще има повръщане по маршрута Илиенци-Мездра. И минимум 2 часа като времепътуване.
Могат да се пробват и по селския път Мездра-Брусен-Струпец-Роман-Кунино-Реселец-Чб. Там ги очакват неописуеми изживявания. До спирките Ослен, Радовене и Карлуково може да се стигне само с джипка.
Последна промяна railjet на Чет Ное 13, 2014 12:49 pm, променена общо 3 пъти
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот bdz43r » Чет Ное 13, 2014 12:48 pm

Бухването в насрещния камион ще се отрази с три реда в някой вестник и никой няма да разбере за това.
Нали не мислиш, че между София и Бургас пътуват 15 души на ден, колко има в 8613? Останалите са на автобуса.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта