Страница 15 от 17

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Вто Май 10, 2016 11:08 pm
от ivajlo_nikolov
Защо пак се слага равенство между железопътен транспорт и БДЖ? За какво закопаване става дума, след като за последните години на пазара навлязоха 3 нови превозвача, два български и един европейски, с нов или заводски рециклиран ТПС, като единят български превозвач навлиза с нов вагонен и електролокомотивен парк. През България вече има редовно движение на блок-влакове за превоз на полуремаркета. Това, че БДЖ-ТП отива в историята не променя обема на превозите. Дори в някои категории те са се увеличили. Големия проблем е при пътническите превози и монопола на БДЖ-ПП с явната протекция на правителството, като точно липсата на конкуренция съсипва и дискредитира тази услуга.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Вто Май 10, 2016 11:37 pm
от bdz_55-089
И на мен ми прави впечатление, че доста са редовни и разнообразни товарните композиции, които виждам да преминават по линиите на жп възел Русе, а имаше времена, когато линията покрай Дунава се използваше много по-слабо. Но пътническите превози са много зле и не съм убеден, че пускането на частни превозвачи там ще оправи нещата така лесно. Държавата би могла да бъде и добър стопанин, но в нашия случай не е, но няма гаранция, че и частниците ще са добри стопани.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Сря Май 11, 2016 8:13 am
от BDZ 07
Частни пътнически превози, без дотации от държавата, са обречени на бърз фалит на компанията, която се е навила да влезе на пазара.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Сря Май 11, 2016 11:47 am
от bdz_55-089
Нека се ползва опита на северните ни съседи и някои други държави. Толкова ли е трудно? Изцяло частни превози няма как да станат, защото под някаква форма и степен, държавата пак трябва да регулира сектора. Не може само да дава дотации, а да ги остави да си разиграват коня, както намерят за добре!

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Сря Май 11, 2016 11:19 pm
от Варужан Апелян

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Чет Май 12, 2016 8:13 pm
от bdz_55-089
Ето, и в този важен документ на ЕС, става ясно, че има редица държави, където оператор и инфраструктура са под една шапка, а разделение- ясно и категорично има само в по-големи страни с разгърната жп мрежа и много оператори. При нас, както обикновено, каруцата е поставена пред коня и побързахме да се "поевропейчим", без да отчитаме националната специфика. Не беше задължително да се разделя инфра от превози и за в бъдеще пак не е задължително. ЕС е много по-толерантен към различните модели на организация и управление на жп сектора, които съществуват в различните страни, отколкото ни го поредставят нашите политици.
Иначе в този и други подобни документи, преобладават само пожелания, намерения и хвалби, без нищо конкретно.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2016 6:35 pm
от bdz_55-089
https://news.bg/regions/borisov-kara-vl ... C%2F%D1%87.
Да ни е честито и да си пожелаем същото да започне да се случва и в Североизточна България, която е не само люлката на българската държава, но и люлката на жп транспорта по българските земи!
Накланящите се кошове могат да бъдат закупени по-бързо, ако се поспре малко с асфалтирането и обслужването на автомобилистите и бензинджиите.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2016 9:47 pm
от BDZ 07
Приоритет е ЖП мрежата в Южна България. Това твоят приятел Московски го говори много често, а и Владко Плоскоглавия го заяви преди месец. На север не се предвиждат каквито и да било бързи линии. Новият подвижен състав ще се пуска само на юг, а читавият такъв от юг ще се пренасочи на север.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2016 10:33 pm
от Otskov
Ами да, според боко, живеещите на север от балкана не сме хора...

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2016 10:43 pm
от bdz_55-089
Получават се интересни неблагоприятни териториални диспропорции- Северна България като един от най-депресивните региони в ЕС, а Южна Румъния (Влахия) като най-силно развитата част на северната ни съседка. Оттук трябва да произтече и естественото решение на тази диспропорция...

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Вто Юни 14, 2016 2:18 pm
от Administrator
Заместник-министър Антон Гинев подаде оставка, Борисов я прие

14.06.2016 12:49

Заместник-министър Антон Гинев подаде оставка. В молбата си за освобождаване от заемания пост заместник-министър Гинев е посочил лични причини, съобщават от пресцентъра на правителството.

Малко преди това прокуратурата съобщи, че повдига обвинение на Гинев за умишлена безстопанственост.

Премиерът Бойко Борисов прие подадената от заместник-министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Антон Гинев.

Източник: 24 часа

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Вто Юни 14, 2016 3:54 pm
от Otskov
Кой ще го замести ?
Да се надяваме ли наивно да върнат Папазов ?

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Чет Юни 16, 2016 10:22 am
от Florian
След Гинев, много моля оставки "по лични причини" да подадат и останалите надолу по вертикала - ИАЖА и БДЖ.
Моля почитаемата публика да обърне внимание кой е бил работодател на Гинев през 2011г. примерно, после да направи връзката с ИАЖА, с БДЖ и процесите по спечелване на поръчки за ремонт от тази година :))))

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Чет Юни 16, 2016 5:45 pm
от Варужан Апелян
На публиката не и дреме като си плаща за качествената услуга със собствените пари, ти искаш да се замисля, за местоработата на Гинев...

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Пон Авг 01, 2016 9:09 pm
от ilia_bdz
БСП поиска оставката на ръководството на БДЖ заради спрени влакове!!!
БСП поиска оставката на ръководството на "Холдинг Български държавни железници" ЕАД заради отлива на пътници и спирането на влакове. Червеният депутат Георги Свиленски обяви днес, че от 2009 г. насам пътниците са намалели с около 30 на сто, или близо 10 млн. души, а спрените влакове са повече от 200. Според него е нужно спешно да се назначи професионално мениджърско ръководство в БДЖ.
"Призоваваме Борисов да отговори защо крие, че докато реже лентички на къси магистрални отсечки, транспортният и финансовият министри ликвидират жп транспорта, като лишават от него голяма част от българските граждани. Само за 5 дни са ликвидирани 70 влака поради недостиг на изправни локомотиви, макар и с уговорката, че това е временно. Това са влакове от категорията "местни регионални" и изпълняват социални функции", каза още Свиленски.
Според Иво Ленков, който е бивш ръководител на одита на холдинга и бе дошъл в партийната централа на БСП днес, до спирането на 70 влака се стигнало поради "липса на далновидност, на държавническо мислене и най-вече на отговорност". "С този темп на стопанисване от сегашното ръководство след една година няма да има с какво да се движат пътниците", смята той.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Пон Авг 01, 2016 9:58 pm
от Nikss
Само с оставка да минат, малко ще им е! И по 1 чадър в з*****а им трябва :!:

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Пон Авг 01, 2016 10:12 pm
от Otskov
ilia_bdz написа:Според него е нужно спешно да се назначи професионално мениджърско ръководство в БДЖ.
"Призоваваме Борисов да отговори защо крие, че докато реже лентички на къси магистрални отсечки, транспортният и финансовият министри ликвидират жп транспорта, като лишават от него голяма част от българските граждани.

Не съм привърженик на БСП ама в случая имат право и това го говорим във форума от поне 2 години.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Сря Авг 03, 2016 5:22 pm
от Димитър Деянов
ilia_bdz написа:БСП поиска оставката на ръководството на "Холдинг Български държавни железници" ЕАД заради отлива на пътници и спирането на влакове. Червеният депутат Георги Свиленски обяви днес, че от 2009 г. насам пътниците са намалели с около 30 на сто, или близо 10 млн. души, а спрените влакове са повече от 200. Според него е нужно спешно да се назначи професионално мениджърско ръководство в БДЖ.

Георги Свиленов, който е член на транспортната комисия в НС каза още: БДЖ продължава да назначава футболисти, на които плаща с икономиите от спрените влакове. Той съобщи, че футболистите получават заплати от по 1500 лв., докато един машинист се труди за 600 лв. и добави : "Шефът на БДЖ Владимир Владимиров, вместо да работи за укрепване на дружеството, се е обявил за център-нападател и капитан на новия футболен отбор. Ако не беше тъжно, щеше да е смешно. Настояваме за оставка на цялото ръководство на БДЖ и обявяване на конкурс за избор на ново професионално мениджърско ръководство, без футболни амбиции".

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Сря Авг 03, 2016 9:29 pm
от plastikat
Г-н Деянов,ако имате възможността да станете изпълнителен директор на холдинг БДЖ, бихте ли се нагърбили с това?

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

МнениеПубликувано на: Сря Авг 03, 2016 10:09 pm
от plam71en
Лястовица,пролет не прави.