Второто правителство на Б. Борисов и железопътния транспорт

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот plam71en » Сря Авг 03, 2016 10:10 pm

plastikat написа:Г-н Деянов,ако имате възможността да станете изпълнителен директор на холдинг БДЖ, бихте ли се нагърбили с това?

Лястовица,пролет не прави.
plam71en
 
Мнения: 231
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:55 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Nikss » Сря Авг 03, 2016 11:11 pm

Едва ли, предвид възрастта му, иначе би било много добре. Аз бих се радвал инж.Трендафилов отново да застане начело :idea: :arrow:
Nikss
 
Мнения: 592
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Димитър Деянов » Чет Авг 04, 2016 9:09 pm

plastikat написа:Г-н Деянов,ако имате възможността да станете изпълнителен директор на холдинг БДЖ, бихте ли се нагърбили с това?

Уважаеми plastikat,

Макар че имам значителен опит и информация по основната ми специалност ПЖПС и по конкретно в Локомотивното стопанство, понастоящем не съм подходящ за такава длъжност. Вече съм на 82 и отивам към 83 години.

На този пост и на другите висши длъжности в Холдинг БДЖ, трябва да застанат по-млади, енергични и амбициозни специалисти, на които единствената цел трябва да бъде: да се изведе националният превозвач БДЖ от батакът, в който се намира, чрез постоянен контакт с държавното ръководство (което и да е то) и непрекъсната борба, докато държавата не се обърне с лице към собствените си железници и не да чака пари от концесии, а да използва държавния резерв ( той - резервът е именно за такива случаи), за да ги издигне до нивото на една съвременна европейска ж п администрация. Това е !

А такива стари кримки като мен, може понякога да подскажат (ако искат да ги чуят), по някое правилно решение, почерпено от дългогодишния опит и блъскане с най-различни трудности, през време на нашата активна част от живота и службата, която сме изпълнявали, защото в миналото, повярвайте ми, имаше също много трудности и изпитания, предизвикани от най-различни по характер причини.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 663
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот bdz_55-089 » Чет Авг 04, 2016 9:16 pm

Aз пък смятам, че възрастта не би трябвало да е пречка и стига човек да се чувства добре и да е достатъчно активен, със запазена мисъл, той може да е изключително полезен и ценен тъкмо на база на натрупаните познания и опит. Нека не забравяме, че по света има редица държавни глави и хора на високи и отговорни постове на възраст 75-80 години. В крайна сметка, ние няма да искаме от вас да участвате в строителни дейности и тежка физическа работа, а да бъдете полезен с професионални становища и консултантска функция- нещо безценно. Трябва да се потърсят всички тези дългогодишни специалисти в различните сектори, защото тъкмо опитът, мъдростта, знанието могат да помогнат в тази изключително усложнена и кризисна ситуация за железниците. Лично аз обаче имам съмнения, че властимащите, които и да са те, биха се вслушали в подобна препоръка.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Варужан Апелян » Вто Авг 23, 2016 1:14 am

И двете държавни фирми имат постоянни експертни съвети...
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот bdz_55-089 » Чет Сеп 01, 2016 10:15 pm

Тези "експертни" съвети или не са никакви експерти, или просто не се вслушват в техните становища, или финансово нещата не могат да се обезпечат и се допускат редица компромиси, които залагат проблеми за в бъдеще.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот plastikat » Пон Окт 31, 2016 10:32 pm

Бюджета за 2017-та е вече ясен.
За БДЖ 210 000 000 лева.
За НКЖИ 240 000 000 лева.
Бая пара за крадене!!!
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Florian » Вто Ное 01, 2016 12:28 pm

plastikat написа:Бюджета за 2017-та е вече ясен.
За БДЖ 210 000 000 лева.
За НКЖИ 240 000 000 лева.
Бая пара за крадене!!!


Сумите са за текущото поддържане на управленския и партиен тонус - тренировка за мишоците.
Голямото крадене го гласят след митичния капиталов трансфер, след хипотетичната концесия на летището.
Тогава се отварят райските порти за комисионните при:
1. Капитален ремонт на Шкодите в CZ Loko;
2. Сделка за нови италиански ЕМВ + изграждане на депо за поддържката им;
3. Големи ремонти на 31 и 10 серия от българска фирма с чужд подизпълнител.
Florian
 
Мнения: 124
Регистриран на: Пет Апр 18, 2014 6:53 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Вто Ное 01, 2016 12:55 pm

Сделка с Макароните, защото комисионните се договорят по-лесно. Всъщност най-добрите италиански електрички са производство на френския Алстом :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Florian » Сря Ное 02, 2016 2:09 pm

railjet написа:Сделка с Макароните, защото комисионните се договорят по-лесно. Всъщност най-добрите италиански електрички са производство на френския Алстом :mrgreen:


"Анджак"! Няма как макароните да правят хубави влакове. Откъм дизайн го докарват и това ще даде имидж и престиж на сделката в чалгарската ни държава.
Но пък са склонни на разговори, преговори, договорки, комисионни (не че Сименс не бяха). Вече имаше високопоставени посещения от наша страна в Италия.
На ИноТранс (за сметка на данъкоплатците) тълпи развълнувани бедежейци обикаляха около ЕМВ щандовете, но поради незнание на език, предимно събираха торбички, химикалки и макетчета :D
Florian
 
Мнения: 124
Регистриран на: Пет Апр 18, 2014 6:53 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Сря Ное 02, 2016 2:16 pm

Не може да се каже, че макароните не знаят да правят електрички. Те първи започнаха да им накланят кошовете. Знаеш, че тази операция е деликатна и капризна.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Сря Ное 02, 2016 2:19 pm

Колкото до ръпоните с торбичките и химикалките, ами нека първо се научат как да укротят дрънкането на пикливите им вагони от време оно, пък после да преминат във втори клас.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Achtung » Сря Ное 02, 2016 3:39 pm

За кой модел италиански ЕМВ става на въпрос, че съм изтървал клюката?
Achtung
 
Мнения: 22
Регистриран на: Пет Юни 10, 2016 11:32 am

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот disell » Сря Ное 02, 2016 11:16 pm

"Пендолино" дето цяла Европа има проблеми с тях след като ги доставят.Даже холандските железници се принудиха да върнат цялата партида заради дефекти и пак да пуснат лок+вагони.Но като знаем как се "обичат" нашите министри с италианците(справка ремонтите по 8-ма) като нищо ще докарат от тези боклуци и тук , но при нас нямя кой да им направи забележки и ние ще си трошим главите с тях.Виж с CZLoko там наистина ще си свършат работата както трябва но там ще трябва и да се плаща в брой и в срок.Единствено засега остава висящ проблема с магистралните дизели и отоплението на влаковете с некадърно измисления т.нар. ПОВ....
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Сря Ное 02, 2016 11:34 pm

Не съм съгласен за Пендолините. От 30 жп администрации в Европа 25 ги ползват с успех. Те събудиха жп транспорта в Италия, сериозно конкуриран от автомагистралите. Във Швейцария са в пълен възход!

За 25 години, ако посерковците бяха направили капитален ремонт по главните направления, без промяна на трасето, и ако бяха пуснали по тях накланящи се електрички, автодрусния транспорт щеше да бъде ударен лошо в земята.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Achtung » Чет Ное 03, 2016 10:27 am

Брей това да го видя няма да го повярвам, Пендолино в БДЖ. То аз така си мислех и като чух, че BH Air ще купуват Еърбъс А330, пък те взеха, че наистина купиха един. Може би ще видим 200км/ч в редовна експлоатация.... размечтах се :D
Achtung
 
Мнения: 22
Регистриран на: Пет Юни 10, 2016 11:32 am

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот BDZ 07 » Чет Ное 03, 2016 9:43 pm

200 км/ч не е преди 2039 година, но някакъв по-модерен състав - ЕМВ или локомотив и вагони, може по-скоро. Към 2029 година да речем.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Пон Ное 14, 2016 10:25 pm

Влатко пак ще си ходи, ами Милчо? :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот Administrator » Пон Ное 14, 2016 10:34 pm

Вероятно никой никъде няма да ходи, поне докато няма редовно избрано правителство, което ще се случи напролет и което засега се очертава отново да е доминирано от ГЕРБ. Така, че да не бързаме със заключенията. По-сигурното е, че концесията на летището може да не се случи и така нужните пари за БДЖ да не дойдат, а проблемът с подвижния състав е на ръба на криза.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Второто правителство на Б. Борисов и железопътния трансп

Мнениеот railjet » Пон Ное 14, 2016 10:40 pm

Локомотивите ще дойдат,знаеш го. Ако трябва от небето ще паднат. Голямата,истинската опасност е в поредната задаваща се насирация: Волуяк-ЕП и ПО-Бс фаза2. Там нещата трябва да се стопират незабавно :evil:
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron