София-Елин Пелин-Септември

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Димитър Деянов » Пон Яну 02, 2017 9:41 pm

bdz43r написа:Мнение от bdz43r » Пон Яну 02, 2017 4:56 pm
Експлоатацията на мина Чукурово и клона до нея е преустановена от няколко години.


Тогава защо ще се прави РП Вакарел след дългия над 6200 м. тунел 2 ?
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 532
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот railjet » Вто Яну 03, 2017 9:55 am

От РП Вакарел единична електрифицирана линия ще поеме към сегашната гара Вакарел: крайна спирка на пътническите влакове от и за София.
railjet
 
Мнения: 7777
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Otskov » Вто Яну 03, 2017 3:37 pm

Защо вместо това не се направи РП Побит камък и от него до Вакарел да се запази сегашната линия като единична ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1930
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот railjet » Вто Яну 03, 2017 4:21 pm

Имаше и такъв вариант. Старата линия да се запази от РП до РП, да се конвертира в единична, с лека корекция на кривите.
При бъдещото гигантско междугарие Елин Пелин- Ихтиман, един пътник с 4 спирания ще предизвика сериозен запек в движението: 27 мин обход, без проходни...
railjet
 
Мнения: 7777
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот 07 » Чет Яну 05, 2017 1:23 am

Като имаш пътник със спирания пред теб, преходните няма да помогнат да го надминеш... Трябва РП да прехвърли пътника в другия път, а БВ да го изпревари...
07
 
Мнения: 3117
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Saruman » Чет Яну 05, 2017 11:10 am

Проблемът е че няма да има прохладни.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 620
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот railjet » Чет Яну 05, 2017 11:56 am

Няма прохладни, няма ветровити. Измислили са някаква схема на четири текущи пътя София- Искър и три до Елин Пелин. По този начин нямало да има тапи. Ама ще има от ЕП нагоре, щото там си остава двупътно во веки веков :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7777
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот bdz43r » Чет Яну 05, 2017 4:07 pm

Проблемът няма да е в двата пътя, а в товарния влак, който нагоре ще е до 80 (ако вдигне толкова с 43 515 по баира), а надолу до 60 км/ч и обхода му няма да е 27, а 47 минути.
Това или ще подпре евентуален бърз влак отзад, или ще подпре товарния, защото ще трябва да стои един час в Елин Пелин, ако след 20-30 мин има бърз влак. Ето чудна тапа - линията празна, влак има, но не може да мине, за да не задръсти движението. След 2 часа иде друг бръз влак, товарния през това време е стигнал Ихтиман или най-много Костенец и умира за още един час.

Струва ми се, че тия, които са решили, че няма да има тапи са расли в саксия. Лошото е, че вече почти всичко се твори от такива "калинки".
И линията Пловдив-Свиленград беше обявена като "160 за пътнически и 120 за товарни влакове" и всичките изчисления по тия проекти се правят за такива скорости, ама да сте видели през Първомай да минава товарен влак със 120 км/ч или (редовен) бърз със 160?
bdz43r
 
Мнения: 3133
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот stankos » Пет Яну 06, 2017 11:24 pm

По настоящия ГДВ има ли товарни поне до 100 ?
Аватар
stankos
 
Мнения: 416
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот bdz43r » Съб Яну 07, 2017 4:29 pm

Има няколко на ДБШ от Симеоновград до Свиленград.
Но това си е тяхно решение и те са до 100 само в равното.

По въпроса за пропусквателната способност, трябва да има централен механизъм, така че бавни и задръстващи движението влякове да има само по изключение.
bdz43r
 
Мнения: 3133
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Svetlin » Пет Юли 07, 2017 2:47 pm

Обявиха търга за жп трасето Елин Пелин – Костенец за 1 милиард лева

НКЖИ обяви търг за трасето Елин Пелин – Костенец за 1 024 330 000 лв. без ДДС. Разделен е в три позиции:
Обособена позиция 1: Модернизация на железопътната отсечка от км 22+554 до км 42+200
Обособена позиция 2: Модернизация на железопътната отсечка от км 42+200 до км 62+400
Обособена позиция 3: Модернизация на железопътната отсечка от км 62+400 до км 73+598
Оферти могат да бъдат подавани само за една обособена позиция. Предложенията се събират до 5 октомври 2017 г., ще бъдат отворени в 10:00 часа на 6 октомври 2017 г.
Финансирането е по Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020


Позиция 1: Модернизация на железопътната отсечка от км 22+554 до км 42+200
Началото на железопътната отсечка (съгласно изготвения технически проект) е нов км 22+554 по Път I и нов км 22+552 по Път ІІ. Краят на отсечката е нов км 42+200 на Път І и съответно нов км 42+203 на Път II. Проектът включва нова гара Елин Пелин, спирка Побит Камък, Разделен пост Вакарел и връзката между Разделен пост Вакарел и гара Вакарел. Изпълнението на договора за модернизация на двойната железопътна отсечка от км 22+554 до км 42+200, включва следните дейности:
1.Проектиране:
•Изготвяне на Работни чертежи и детайли за всички части на техническия проект;
•Изготвяне на технически и работен проект за сигнализация и телекомуникации.
2.Строителство, включващо следните основни дейности:
•Железен път:
-Осигуряване на проектна скорост на железен път 160 km/h за пътнически влакове и 120 km/h за товарни влакове;
-Габарит на натоварване GC, в междугарията и в гарите за главните и приемно-отправни коловози;
-Тип на релсите 60Е1;
-Земно платно, в съответствие с изискванията за проектна скорост, съгласно техническите изисквания на Наредба №55 за проектиране и строителство на железопътни линии, железопътни гари, железопътни прелези и други елементи от железопътната инфраструктура.
•Нови съоръжения на контактната мрежа, включително секционен пост Вакарел, системи и съоръжения на външно електро-захранване и външно осветление на гаровите райони;
•Дейности и взаимодействия по инсталиране, тестване и пускане в действие на МКЦ в гарите Елин Пелин и РП Вакарел и автоблокировка в прилежащите междугария, включително в съседните на проекта междугария гара Казичане – гара Елин Пелин и РП Вакарел – гара Ихтиман;
•Изграждане на:
-2 броя двутръбни (2х2 за единична жп линия) тунела с приблизителна обща дължина 15 342,50 м. и евакуационни площадки. Съгласно техническия проект изпълнението на тунелите се предвижда да се извърши по тунелен способ;
-1 пътен надлез и 1 пътен подлез;
-8 бр. мостове и естакади;
-11 бр. водостоци и прокари;
-шумозащитни съоръжения с приблизителна дължина 700 м;
-отводнителни съоръжения (отводнителни канали, предпазни канали, дренажни системи);
-изместване/реконструкция на 26 бр. пресичания на жп линията с друга инфраструктура;
-тръбно канална мрежа за Системите за сигнализация и телекомуникация в гарите и междугарията, полагане на нов оптичен кабел и изместване на съществуващия оптичен кабел;
-изграждане на системи за видео наблюдение и пътнически информационни системи.
•Ограда от двете страни на железопътната отсечка за възпрепятстване преминаването през жп линията, в гарите и междугарията.
3.Осъществяване на авторски надзор по време на строителството за проекта за сигнализация и телекомуникации в обхвата и по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
4.Пускане в експлоатация – изготвяне и предаване на екзекутивната документация по проекта и получаване на Разрешение за ползване по реда на ЗУТ.
Възложителят организира организиран оглед, при условията, посочени в документацията за участие.
Сред критериите за оценяване е включен и срокът за изпълнение на естакада при км 30+765 , както и изпълнението на тунел 2, продължителност на прекъсванията на движението на влаковете, влагането в строежа на изкопаните земни маси и инертни материали, и др.
Прогнозната стойност на позиция 1 е 554 131 000 лв. без ДДС. Времето за изграждането й е 72 месеца

Позиция 2: Модернизация на железопътната отсечка от км 42+200 до км 62+400
Началото на железопътната отсечка (съгласно изготвения технически проект) е нов км 42+200 по Път I и нов км 42+203 по Път ІІ. Краят на отсечката е нов км 62+400 на Път І и съответно нов км 62+400 на Път II. Проектът включва спирка Веринско, гара Ихтиман и спирка Стамболово. Изпълнението на договора за модернизация на двойната железопътна отсечка от км 42+200 до км 62+400, включва следните дейности:
1.Проектиране
•Изготвяне на Работни чертежи и детайли за всички части на техническия проект;
•Изготвяне на технически и работен проект за сигнализация и телекомуникации.
2.Строителство, включващо следните основни дейности:
•Железен път:
-Осигуряване на проектна скорост на железен път 160 km/h за пътнически влакове и 120 km/h за товарни влакове;
-Габарит на натоварване GC, в междугарията и в гарите за главните и приемно-отправни коловози;
-Тип на релсите 60Е1;
-Земно платно, в съответствие с изискванията за проектна скорост, съгласно техническите изисквания на Наредба №55 за проектиране и строителство на железопътни линии, железопътни гари, железопътни прелези и други елементи от железопътната инфраструктура.
•Нови съоръжения на контактната мрежа, системи и съоръжения на външно електро-захранване и външно осветление на гаровите райони;
•Дейности и взаимодействия по инсталиране, тестване и пускане в действие на МКЦ в гара Ихтиман и автоблокировка в прилежащите междугария, включително в съседните на проекта междугария гара РП Вакарел – гара Ихтиман и гара Ихтиман – нова гара Костенец;
•Изграждане на:
-4 бр. надлези;
-3 бр. мостове;
-39 бр. водостоци и прокари;
-шумозащитни съоръжения с приблизителна дължина 448 м;
-отводнителни съоръжения (отводнителни канали, предпазни канали, дренажни системи);
-изместване/реконструкция на 35 пресичания на жп линията с друга инфраструктура;
-тръбно канална мрежа за Системите за сигнализация и телекомуникация в гарите и междугарията, полагане на нов оптичен кабел и изместване на съществуващия оптичен кабел;
-изграждане на системи за видео наблюдение и пътнически информационни системи.
•Ограда от двете страни на железопътната отсечка за възпрепятстване преминаването през жп линията, в гарите и междугарията.
3.Осъществяване на авторски надзор по време на строителството за проекта за сигнализация и телекомуникации.
4.Пускане в експлоатация – изготвяне и предаване на екзекутивната документация по проекта и получаване на Разрешение за ползване по реда на ЗУТ.
В критериите за оценка е включено времото за изпълнение на мостовете, продължителността на прекъсванията на влаковото движение, влагане на изкопаните земни маси и инергни материали и други. Прогнозната стойност на позиция 2 е 116 154 000 лв. без ДДС. Срокът за изпълнение на позицияна е 48 месеца.

Позиция 3: Модернизация на железопътната отсечка от км 62+400 до км 73+598
Началото на железопътната отсечка (съгласно изготвения технически проект) е нов км 62+400 по Път I и нов км 62+400 по Път ІІ. Краят на отсечката е нов км 73+598 на Път І и съответно нов км 73+599 на Път II. Проектът включва спирка Немирово. Изпълнението на договора за модернизация на двойната железопътна отсечка от км 62+400 до км 73+598, включва следните дейности:
1.Проектиране
•Изготвяне на Работни чертежи и детайли за всички части на техническия проект;
•Изготвяне на технически и работен проект за телекомуникации.
2.Строителство, включващо следните основни дейности:
•Железен път:
-Осигуряване на проектна скорост на железен път 160 km/h за пътнически влакове и 120 km/h за товарни влакове;
-Габарит на натоварване GC, в междугарията и в гарите за главните и приемно-отправни коловози;
-Тип на релсите 60Е1;
-Земно платно, в съответствие с изискванията за проектна скорост, съгласно техническите изисквания на Наредба №55 за проектиране и строителство на железопътни линии, железопътни гари, железопътни прелези и други елементи от железопътната инфраструктура.
•Нови съоръжения на контактната мрежа, включително секционен пост Костенец, системи и съоръжения на външно електро-захранване и външно осветление на гаровите райони;
•Изграждане на:
-8 еднотръбни (8х1 за двойна жп линия) тунела с приблизителна обща дължина 5478 м и евакуационни площадки. Съгласно техническия проект изпълнението на тунелите с №№ 6, 7, 9 и 10 се предвижда да се извърши по открит способ, а тунелите с №№ 3, 4, 5 и 8 – по тунелен способ;
-13 мостове и виадукти;
-9 водостоци и прокари;
-шумозащитни съоръжения с приблизителна дължина 1066 м;
- отводнителни съоръжения (отводнителни канали, предпазни канали, дренажни системи);
-изместване/реконструкция на 12 пресичания на жп линията с друга инфраструктура;
-тръбно канална мрежа за Системите за сигнализация и телекомуникация в гарите и междугарията, полагане на нов оптичен кабел и изместване на съществуващия оптичен кабел;
-изграждане на системи за видео наблюдение и пътнически информационни системи.
•Ограда от двете страни на железопътната отсечка за възпрепятстване преминаването през жп линията, в гарите и междугарията.
3.Осъществяване на авторски надзор по време на строителството за проекта за телекомуникации.
4.Пускане в експлоатация – изготвяне и предаване на екзекутивната документация по проекта и получаване на Разрешение за ползване по реда на ЗУТ.
Сред критериите за избор е продължителността на прекъсванията на влаковото движение, срокът за изпълнение на тунел 3, времето за изпълнение не виадукт при км 70+ 632, влагане на изкопаните земни маси и инертни материари от участъка и други.
Прогнозната стойност на позиция 3 е 354 045 000 лв. без ДДС. Срокът за изпълнението й е 66 месеца.

източник : http://infrastructure.bg/n
Svetlin
 
Мнения: 238
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Димитър Деянов » Пет Юли 07, 2017 9:20 pm

Нали трябваше да има РП Немирово (може би при сп. Немирово) и сегашния участък Немирово - Костенец трябваше да остане като еднопътен участък ? И от настоящата гара Костенец до Нова гара Костенец също еднопътна връзка ? Така, че спиращите на сегашната гара Костенец влакове да преминават оттам и по този начин да се осигури обслужването на град Костенец с пътнически и товарни превози ?
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 532
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Otskov » Съб Юли 08, 2017 2:30 pm

А с проекта Костенец-Септември какво се случва ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1930
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Димитър Деянов » Съб Юли 08, 2017 5:27 pm

Otskov написа:Мнение от Otskov » Съб Юли 08, 2017 2:30 pm
А с проекта Костенец-Септември какво се случва ?

Мисля, че този участък ще се финансира по друга програма и ако не се лъжа вече беше обявен на търг, но нямам информация за срокове и дати.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 532
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Svetlin » Съб Юли 08, 2017 5:30 pm

Костенец-Септември е по Механизма за свързана Европа,не е по ОП транспорт, предполагам,че ще е следващия проект,поне се надявам..
Иначе относно този, сроковете са доста дълги - 5-6 години на позиция. Хубавото е ,че проектирането и строителството са заедно,т.е няма да търсят изпълнител отделно за проект, за строеж и тн. ,, но най-рано 2023 ще е готово.
Svetlin
 
Мнения: 238
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Svetlin » Съб Юли 08, 2017 5:35 pm

Димитър Деянов написа:
Otskov написа:Мнение от Otskov » Съб Юли 08, 2017 2:30 pm
А с проекта Костенец-Септември какво се случва ?

Мисля, че този участък ще се финансира по друга програма и ако не се лъжа вече беше обявен на търг, но нямам информация за срокове и дати.

Още няма обявен търг, подписано е само договор,че ще е с финанси от Механизма за свързана Европа
Svetlin
 
Мнения: 238
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Димитър Деянов » Нед Юли 09, 2017 9:26 pm

Svetlin написа:Мнение от Svetlin » Съб Юли 08, 2017 5:30 pm
Костенец-Септември е по Механизма за свързана Европа,не е по ОП транспорт, предполагам,че ще е следващия проект,поне се надявам..
Иначе относно този, сроковете са доста дълги - 5-6 години на позиция. Хубавото е ,че проектирането и строителството са заедно,т.е няма да търсят изпълнител отделно за проект, за строеж и тн. ,, но най-рано 2023 ще е готово.

Търгът за Костенец - Септември трябва да се обяви скоро, по целесъобразност, за да бъде завършен и този участък (в него има и три тунела) почти едновременно с Ихтиман - Костенец.
Съгласен съм, че сроковете за завършване и на трите позиции в обявения търг, са доста дълги, за съвременните възможности на железопътното строителство. Ако тунелите с номера 1 и 2 (които стоят на критичния път в времевия график), се пробиват по така наречения "щитов метод", сроковете не могат ли да се намалят значително ?
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 532
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Driver » Пон Юли 10, 2017 10:02 pm

кой ще пробива тунели всичкото е рехабилитация възстановяване на скорости от 1987 г.
Driver
 
Мнения: 468
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Svetlin » Вто Юли 11, 2017 2:03 am

Driver написа:кой ще пробива тунели всичкото е рехабилитация възстановяване на скорости от 1987 г.


Ето да се запознаеш с проекта,не е само рехабилитация,изобщо даже :D
https://www.youtube.com/watch?v=s_jMoUY-QOo
Svetlin
 
Мнения: 238
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Svetlin » Вто Юли 11, 2017 2:06 am

Днес обявиха и търга за Костенец- Септември.

Старт на жп търга Костенец – Септември за над 361 млн. лв.

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура" обяви търг за модернизация на железопътен участък Костенец - Септември. Ще бъдат модернизирани 25 км жп линия се финансиране по Механизма за свързване на Европа. Оферти се подават до 16:45 на 9 октомври 2017 г. ще бъдат отворени в 10:00 часа на 10 октомври 2017 г. Стойността на проекта е 361 482 526.48 лв. без ДДС. Срокът за изпълнение е 60 месеца.
Преди дни беше обявена обществена поръчка за над 1 млрд. лв. за трите части от жп линията Елин Пелин - Костенец с финансиране по Оперативна прогпрама "Транспорт и транспортна инфраструктура". В ход е изпълнението на проекта София - Елин Пелин за 72 млн. лв. Заедно с жп Пловдив - Бургас, фаза 2, това са най-големите обекти на ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура" с европейско финансиране. Предстои търгуване и на жп трасето София - Волуяк (Механизъм за свързване на Европа) и на Оризово - Михайлово (ОПТТИ).

В обществената поръчка Костенец - Септември са включени следните дейности:
1.Проектиране: работни чертежи и детайли за всички части на техническия проект; технически и работен проект за сигнализация и телекомуникации.
2.Строителство:железен път, осигуряване на проектна скорост на железен път 160 км/час за пътнически и 120 км/час за товарни влакове, тип релси 60Е1, земно платно, нови съоръжения на контактната мрежа, външно електро-захранване и осветление, маршрутно-компютърни централизации в гарите Костенец нова и Белово и автоблокировка в прилежащите междугария, тунели, надлези, мостове, виадукти, подпорни стени, водостоци, пътища, шумозащитни съоръжения, отводнителни съоръжения, нов оптичен кабел, системи за видео наблюдение и пътнически информационни системи, ограда.
Ще бъдат изградени:
- 3 тунела (3х1 за двойна жп линия) с приблизителна обща дължина 4568 м и евакуационни площадки. Съгласно техническия проект изпълнението на тунелите се предвижда да се извърши по тунелен способ;
- 3 пътни надлеза над новата жп линия и 1 пътен подлез;
- 23 мостове и виадукти с приблизителна дължина 2230 м;
- подпорни стени с обща дължина 3136 м и една полутунелна конструкция ("плъзгач") с дължина 117 м;
-30 водостоци и прокари;
-18 пътни водостоци;
- пътни подпорни стени с обща дължина 960 м;
- републикански пътища с дължина 1820 м;
- общински пътища с дължина 1836 м;
- служебни пътища (пътища за достъп до евакуационни площадки) с дължина 4517 м;
- селскостопански пътища с дължина 1040 м;
- шумозащитни съоръжения с обща дължина 4272 м;
- един пешеходен подлез и две пешеходни пасарелки;
- отводнителни съоръжения (отводнителни канали, предпазни канали, дренажни системи);
- изместване/реконструкция на 42 пресичания на жп линията с друга инфраструктура;
- тръбно канална мрежа за Системите за сигнализация и телекомуникация в гарите и междугарията, полагане на нов оптичен кабел и изместване на съществуващия оптичен кабел;
- изграждане на системи за видео наблюдение и пътнически информационни системи
3.Авторски надзор за проекта за сигнализация и телекомуникации.
4.Пускане в експлоатация–изготвяне и предаване на екзекутивната документация по проекта и получаване на Разрешение за ползване.

Началото на жп участъка Костенец – Септември (съгласно изготвения технически проект) е нов км 73+598 по Път I и нов км 73+599 по Път ІІ, намиращи се преди входната гърловина на нова Гара Костенец. Краят на участъка е нов км 98+121 на Път I и съответно нов км 98+156 на Път II. Железопътната линия Костенец – Септември съгласно техническия проект е двойна, електрифицирана, с приблизителна дължина 24.5 км, с нормално железопътно междурелсие 1435 мм. Проектът включва нова гара Костенец, съществуваща гара Костенец, връзката между нова и стара гара Костенец и гара Белово. Извън обхвата на настоящата обществена поръчка е гара Септември. Изпълнението на договора за модернизация на жп участък Костенец – Септември включва следните дейности:

Сред критериите за избор на изпълнители са продължителност на прекъсванията на влаковото движение, срок за изпълнение на тунел № 11, срок за изпълнение на виадукт на км 83+259, влагане в строежа на изкопаните земни маси и инертни материали от участъка, срокът за експлоатация на гара Белово с пултове за временно управление.

Идентификация на проекта: Споразумение № INEA/CEF/TRAN/M2015/1127671 за отпускане на безвъзмездни средства по линия на Механизма за Свързване на Европа (МСЕ) – Сектор "Транспорт
Svetlin
 
Мнения: 238
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта