Грубо казано 30тина полуремаркета се товарят. Всеки петък влакът тръгва за Турция като минава през Шумен и Търговище. Събота влакът разтоварва и потегля обратно за България. При частника нема лабаво, както се казва.Димитър Деянов написа:Мнениеот bdz44 » Пет Мар 02, 2018 10:46 pm
г-н Деянов, само с едно не мога да се съглася. Частната компания ''Pimk Rail'' превозва полуремаркета именно от Тодор Каблешков.
Уважаеми bdz44,
Зная, че ''Pimk Rail'' има около 20 чифта "джобни" вагони за превоз на полуремаркета, произведени във ВЗ Септември и тези вагони (или част от тях) първоначално, работеха по релации между Русе и Западна Европа. Зная, че ''Pimk Rail'' вземаха на концесия терминала до гара Т. Каблешков, но не знаех, че го използва по предназначение.
Ако имате наблюдение, моля споделете: по колко полуремаркета се товарят/разтоварват там ? Това редовен процес ли е и в каква посока се превозват?
Аз поне, не съм виждал влак с полуремаркета да преминава през София.
Даmitko08888 написа:От Т.Каблешков през Шумен и Търговище, за Турция?
Просто на Търговище влакът товари от ''Шишеджам''stankos написа:Защо не се използва по-близък до границата терминал ? Този на Драгоман примерно ! Каква е логиката камионите да пътуват до средата на страната и там да се товарят на влак ? Имат си някаква причина , ама каква ?
diesel07 написа:http://www.monitor.bg/a/view/27307-%D0% ... %B8%D1%8F/
Да, не е вярно.Spass237 написа:В статията пише,че това е единствения товарен влак в България,който да се движи с 100км/ч, което мисля че не е вярно. Освен това не би ли трябвало да го пуснат да се движи с 120км/ч м/у Крумово и Свиленград по новата линия
bdz43r написа:Да, не е вярно.Spass237 написа:В статията пише,че това е единствения товарен влак в България,който да се движи с 100км/ч, което мисля че не е вярно. Освен това не би ли трябвало да го пуснат да се движи с 120км/ч м/у Крумово и Свиленград по новата линия
ДБШ и RCC също имат влакове за 100 км/ч, но все пак за сега са рядкост.
bdz44 написа:Даmitko08888 написа:От Т.Каблешков през Шумен и Търговище, за Турция?Просто на Търговище влакът товари от ''Шишеджам''stankos написа:Защо не се използва по-близък до границата терминал ? Този на Драгоман примерно ! Каква е логиката камионите да пътуват до средата на страната и там да се товарят на влак ? Имат си някаква причина , ама каква ?А и камионите се товарят от Тодор Каблешков.
stankos написа:bdz44 написа:Даmitko08888 написа:От Т.Каблешков през Шумен и Търговище, за Турция?Просто на Търговище влакът товари от ''Шишеджам''stankos написа:Защо не се използва по-близък до границата терминал ? Този на Драгоман примерно ! Каква е логиката камионите да пътуват до средата на страната и там да се товарят на влак ? Имат си някаква причина , ама каква ?А и камионите се товарят от Тодор Каблешков.
Нещо съвсем се обърках ! Товарят празни полуремаркета на Тодор Каблешков и после същите ги пълнят в Търговище ?
Димитър Деянов написа:Никой не сподели непосредствени наблюдения за редовните интермодални превози на PIMK Rail между България и Турция.
Оказа се, че с единствената собствена композиция от 34 (17 съчленени) "джобни" вагона, само месец след пускането на първите влакове с ТIR-ови полуремаркета по релацията Т.Каблешков - Черкезкьой - Т.Каблешков, фирмата PIMK Rail вече извършва по три курса седмично.
От сайта на частния превозвач научаваме: "Влакът на PIMK Rail предизвика истински фурор в Турция. Вече се движи и трети курс. Влакът тръгва от Черкезкьой всеки понеделник, сряда и събота в 18 часа и пристига в Т.Каблешков в 9 часа следващия ден, а от Т.Каблешков тръгва всеки вторник, петък и неделя също в 18 часа и пристига в Черкезкьой в 9 часа на следващия ден. По този начин всяка седмица над 200 ТIR-а и 8400 тона товари са прехвърлени от шосетата на железопътен транспорт." Това а се казва рационално използване на наличния подвижен състав !
В сравнение с общия брой ТIR-ове, които се движат в страната това не е много, но това е първата "лястовица". Фирмата подготвя такива превози у нас до Бургас, а и до Австрия. Това е всъщност новото, което се случва по нашата ж п мрежа. Трябва да го следим и подкрепяме с каквото можем.
Интересът за такива превози е много голям и ще порасне неимоверно след въвеждането на тол-таксите по нашите шосета. Питам, къде са БДЖ товарни превози ? Зная, че нямат съответния подвижен състав. Защо нямат ? Защо до сега не договориха поне да превозват транзитно преминаващи през нашата страна интермодални влакове, а междувременно да си набавят и "джобни" вагони ?
Назад към Европейски програми и проекти
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта