Приоритетни направления - дискусия

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот Димитър Деянов » Съб Яну 30, 2016 9:30 pm

Отлага се строителството на Видин - Медковец !
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 666
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот 07 » Съб Яну 30, 2016 9:46 pm

Oчакваше се.... Нещастници :(
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот Otskov » Съб Яну 30, 2016 10:19 pm

И по-добре така, но само при условие, че с парите се почне Руска бела-Медковец, София-Радомир или Дефилето; рейлджет имаше едно предложение от преди около година вместо Видин-Медковец да се направи пълно удвояване на Пловдив-Димитровград, което също е добра идея. Толкова с идеите, сега ми е интересно кой участък ще го замени ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот 07 » Съб Яну 30, 2016 11:29 pm

Otskov написа:Толкова с идеите, сега ми е интересно кой участък ще го замени ?

Замени го АМ Хемус....
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот Otskov » Нед Яну 31, 2016 1:37 am

АМ Хемус по МСЕ ли се финансира :shock: ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот 1435 » Нед Яну 31, 2016 10:28 am

1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот Димитър Деянов » Съб Фев 06, 2016 10:22 pm

Не зная дали сте забелязали, че навсякъде около нас, в Турция, Гърция, Румъния, или вече са реконструирали или планират да реконструират главните си линии за 250 км/час. Само ние сме се вързали за 160 км/час, като някакво заветно велико постижение. В Турция, между Анкара и Истанбул вече действа високоскоростната ж п магистрала за 250 км/час. Готвят се да направят и от Истанбул до българската граница същата скорост. Гърците проектират линията Атина – Солун също за 250 км/час. При това прави впечатление, че при почти едни и същи теренни условия с нашите, в Гърция един километър високоскоростна ж п магистрала за 250 км/час се оценява, като капитални вложения, на почти една трета по-малко отколкото у нас на един километър ж п магистрала за 160 км/час. Да не говорим, че поради нашата мудност и да не кажа незаинтересованост ние изпускаме възможността да получим повече европейски пари за нашата ж п инфраструктура. Да не говорим, че ние отколе сме ненадминати по проектирани и не построени ж п линии, някои от които започнати и не достроени.
Ние трябва да се ориентираме какво е перспективното развитие на ж п транспорта около нас и в Европа и да направим цялата 1-ва линия за поне 200 – 220 км/час. Такава трябва да е допустимата скорост на цялата 8-ма линия. Такава трябва да е допустимата скорост и на Видин – Брусарци – Бойчиновци и дано сега като се отлага строителството там, да се сетят да я препроектират за 200 – 220 км/час. А защо да не отидем като съседите на 250 км/час, за споменатите тук и другите главни линии ?
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 666
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот railjet » Съб Фев 06, 2016 10:35 pm

Както вече многократно съм споменавал, по новото трасе Крумово-Капъ Куле няма никаква, АМА АБСОЛЮТНО НИКАКВА ТЕХНИЧЕСКА ПРИЧИНА за експлотация със скорости над 160 км/час, с изключение на Константиново-Симеоновград и последните 2км преди Димитровград.
Последна промяна railjet на Съб Фев 06, 2016 10:35 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот bdz_55-089 » Съб Фев 06, 2016 10:35 pm

1-ва и 8-ма добре, даже мечтаем за 200 вече... а какво ще се случи с 4-та и 9-та, инж. Деянов?! Тези линии не са пипани сериозно, откакто са построени и едва ли проблемът е само в следата им. А ако е нужно и тя да се преправи- нека се направи, но много преди 7-ма например. Освен, че ни липсва заинтересованост, също ни липсва и ясно подреждане и степенуване на приоритетите. Категорично възразявам 7-ма линия и изобщо линиите в Северозападна България да се започват и пипат преди да са реконструирани и модренизирани 4-та и 9-та главни линии! А румънците, които и аз хваля по редица поводи, допускат също някои грешки като системното неглижиране на линията Букурещ- Градище- Гюргево.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот 07 » Съб Фев 06, 2016 11:40 pm

Приоритетни направления по отношение на ново строителство и реконструкция трябва да бъдат "север - юг" Кулата - София - Видин, Свищов - Левски - Троян - Карлово - Пловдив, Русе - Каспичан - Карнобат - Нова Загора - Симеоновград, Русе - Габрово - Стара Загора - Димитровград...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот BDZ 07 » Нед Фев 07, 2016 10:06 am

системното неглижиране на линията Букурещ- Градище- Гюргево.


Просто Румъния е поела в посока Европа. А България не е Европа. Турция пък им е през оная работа. Така че няма какво да се чудиш.

И друго - отвориха пункт Маказа и всички румънци, дето почиваха тука, наводниха Гърция.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz_55-089 » Нед Фев 07, 2016 12:52 pm

Така, и според теб най-прекият път на румънци и особено столичани букурещлии към Егейско море е през Видин , така ли? Защото Маказа е под Подкова, т.е. продължение на 4-та главна, за която пледирам от доста време...И не знам останалата част от България доколко е "европейска" или по-скоро ориенталска (ако съдим от джамията Баня Баши на пъпа на София и облика на Пловдив например), но за Русе ти гарантирам, че е най-европейският град в България. Ние не държим вече толкова на добри връзки със София, но една добра връзка с Букурещ е повече от задължителна, така че румънците да бъдат така добри да направят Букурещ- Русе.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz_55-089 » Нед Фев 07, 2016 12:56 pm

07 написа:Приоритетни направления по отношение на ново строителство и реконструкция трябва да бъдат "север - юг" Кулата - София - Видин, Свищов - Левски - Троян - Карлово - Пловдив, Русе - Каспичан - Карнобат - Нова Загора - Симеоновград, Русе - Габрово - Стара Загора - Димитровград...

То това се знае, но въпросът е кое първо, кое второ и т. н., защото е ясно, че едновременно и в близко бъдеще няма как всичко заедно и там е основният проблем. Всъщност въпросът е риторичен, защото е повече от ясно, че Свищов не може да се класира доникъде по много причини, а Видин с тази отдалеченост, с тази странна конфигурация на жп възела и моста, с отказа от Медковец- Видин, също отпада на заден план и по метода на изключването стигаме съвсем логично до... Русе- Габрово и Русе- Варна, като за 9-та се говореше много пъти, но само с говорене и тук-таме човъркания няма да се получи.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот georgievgi76 » Нед Фев 07, 2016 2:24 pm

Аз виждам по друг начин нещата
1.Започват се неотложни ремонти по втореспенните уастъци ,с цел повишаване на средната скорост поне с 25 километра.
2.Спира се демонтажа на всички закрити линии ,консервиране на пътя с цел понататъшно използване.
3.Закупуване или ремонт на дизеловите локомотиви ,с цел значително намаляване разхода на гориво.
4.Оптимизация на разписанието .
5.След изпълнението на т.3 ,да се увеличат влаковете по отклоненията и по главните линии.
georgievgi76
 
Мнения: 96
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2015 1:49 pm

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот georgievgi76 » Нед Фев 07, 2016 2:27 pm

railjet написа:Както вече многократно съм споменавал, по новото трасе Крумово-Капъ Куле няма никаква, АМА АБСОЛЮТНО НИКАКВА ТЕХНИЧЕСКА ПРИЧИНА за експлотация със скорости над 160 км/час, с изключение на Константиново-Симеоновград и последните 2км преди Димитровград.

Не е ли по целесъобразно ,да се дигне скоростта на цялата мрежа,вместо да се наливат пари за определени участъци
georgievgi76
 
Мнения: 96
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2015 1:49 pm

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот bdz46203 » Нед Фев 07, 2016 2:31 pm

georgievgi76 написа:Не е ли по целесъобразно ,да се дигне скоростта на цялата мрежа,вместо да се наливат пари за определени участъци

Ами аз точно това се опитвам да му обясня толкова време, ама той не вдява изобщо.
Хвали ми някви ремонтирани стотина километра, а останалата 5000 км жп мрежа че е дроб, не го вижда.
bdz46203
 

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот railjet » Нед Фев 07, 2016 2:38 pm

georgievgi76 написа:
railjet написа:Както вече многократно съм споменавал, по новото трасе Крумово-Капъ Куле няма никаква, АМА АБСОЛЮТНО НИКАКВА ТЕХНИЧЕСКА ПРИЧИНА за експлотация със скорости над 160 км/час, с изключение на Константиново-Симеоновград и последните 2км преди Димитровград.

Не е ли по целесъобразно ,да се дигне скоростта на цялата мрежа,вместо да се наливат пари за определени участъци



Не е, остави го Локомотива какви ги разправя. И зависи от наливането. Сф-СП ще се прави с над 80% европейски пари. Тази отсечка ще дава минимум 40% хляб на жепето. За другите, по-маловажните, както виждаш, Милчо прави каквото може, според парите от бюджета.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz46203 » Нед Фев 07, 2016 2:48 pm

Няколко главни линии са дроб сърма. Според парите от бюджета, ако не се крадеше. щеше да има много повече подновени участъци. В момента нищо, не се прави. Нищо. там където се прави(участъци от 4-5 км) е супер бавно и некачествено.
bdz46203
 

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот railjet » Нед Фев 07, 2016 2:52 pm

Прави се Подвис-Прилеп, Клисура-Хр Даново.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот georgievgi76 » Нед Фев 07, 2016 3:03 pm

railjet написа:Прави се Подвис-Прилеп, Клисура-Хр Даново.

Не е ли правилно ,да се направи ремонт на линията Димитровград -Подкова.Да се дигне средната скорост с 30 к.
Абсурд е 120 километра за 3 часа
georgievgi76
 
Мнения: 96
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2015 1:49 pm

Следваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта