Приоритетни направления - дискусия

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот railjet » Нед Мар 13, 2016 7:51 pm

Ванчо, дай да ти обадя, че нещата се попромениха малко. У сърбите очевадно липсва желание да засмукват транзит от България. Искат това да става от Унгария, Македония, Черна гора и даже Румъния. Мечтаят скришом за коридор с Тимишоара. Ниш-Димитровград ще го отлагат, докато понижи параметрите си под тези на 41-ва.

Таз нова тенденция бърка кашата: Милчо се е засилил да прави Сф-Драгоман. А после- куда??
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Нед Мар 13, 2016 10:18 pm

Сърбите имат сметка от по-дълго разстояние за транзит на трафик през тяхна територия, а ако насърчат трасето през Тимишоара, ще загубят. Много повече биха спечелили от трасе Белград- Ниш- Димитровград- София, което винаги е било исторически и географски по-правилният и по-удобният път между Европа и Азия. Трасето през Видин има бъдеще единствено като алтернативно, но не и като основно. Но дори като алтернативно, не е проектирано много удачно, заради цялата тази конфигурация на мост и подстъпи около Видин- грешен избор на място за мост, лоша инфра, големи заобикаляния, преминаване през много населени места, пресечени терени с трудна топография и др.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот BDZ 07 » Пон Мар 14, 2016 11:10 am

Дунав мост-2 беше построен там с една цел: (уж) да живне западналият район около Видин и Кула. Румънците се дърпаха години наред, защото за тях той е без особена стойност. Но от Европа им наредиха и мостът беше построен.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Мар 14, 2016 7:44 pm

BDZ 07 написа:Дунав мост-2 беше построен там с една цел: (уж) да живне западналият район около Видин и Кула. Румънците се дърпаха години наред, защото за тях той е без особена стойност. Но от Европа им наредиха и мостът беше построен.

Добрутро! Аз тези констатации съм ги правил многократно и то още преди да почнат да строят моста. Но тогава много хора се убиха да правят снимки на новостроящата се гара във Видин, на пероните, на подстъпите към моста, то не бяха хвалби, то не беше грандомания, то не бяха вещаяния за розово бъдеще и т .н. Аз предупреждавах, че това е безсмислено, че ще се хвърлят едни пари на вятъра, сега какво стана- дойде момент, в който Бойко и сие най-сетне осъзнаха това, но с огромно закъснение. Това с Дунав мост 2 при Видин е същото като с модата на моловете, които почнаха да никнат по нашите обезлюдяващи се градове и голяма част от които вече фалираха и са закрити. И в Русе има такъв мол- дали той не е по-голям паметник на глупостта, отколкото КТМ край Радомир например? Май ще се окаже, че не само по време на комунизма, но и сега, се правят много асбурди, а уж ни уверяваха, че това няма как да се случи в условията на пазарна икономика...Нека не забравяме и за цяла една верига хипермаркети - Пени маркет, която се изнесе от България и това е единствената страна, която напуснаха. В Румъния, Чехия и др. си стоят. Може би там има добри анализатори и прогностици, за които не е никак трудно да предвидят, че в България няма бъдеще за почти нищо :!: И на този фон да строиш мост в нищото, да хвърляш едни пари в бездната, при положение, че нито здравеопазването, нито доходите на населението ти са оправени...
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот транзитен пътник » Чет Апр 21, 2016 4:13 pm

ivajlo_nikolov написа:Ж.П. коридор 9 да не е по 4-та, а по 9-та, 3-та Кн-Сл, 8-ма и 83-та.

В такъв случай може да има смисъл и от Ямбол—Елхово—Одрин.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот транзитен пътник » Чет Апр 21, 2016 4:17 pm

railjet написа:У сърбите очевадно липсва желание да засмукват транзит от България. Искат това да става от Унгария, Македония, Черна гора и даже Румъния. Мечтаят скришом за коридор с Тимишоара. Ниш—Димитровград ще го отлагат, докато понижи параметрите си под тези на 41-ва.

Таз нова тенденция бърка кашата: Милчо се е засилил да прави Сф—Драгоман. А после — куда??

Може би зависи и от това колко време остава, докато Сърбия влезе в Европейския съюз.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Предишна

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron