bdz_55-089 написа:Абе стига сте се хвалили с това София- Горна Оряховица. Ясно е, че там нещата са добре. Дали е 3 :20 или 3:30 или 3:40, все е добре. Големият въпрос е какво става с Го- Р и защо там не може и не може да се падне под заветните 2 часа вече 30 години наред (ако приемем, че чудесата по линииите у нас се случват след 1989 г.)?
bdz_55-089 написа:Остави личните пристрастия и кажи нормално и логично ли е през последните 20 години да дъвчем все Мездра- София, през последните няколко години- да се опитваме да правим от Видин супер логистичен център с модерни гари , мостове и подстъпи, а през цялото това време линиите от всички страни на Русе да останат за 60 км/ч. След като нашата държава не е в състояние да осъществи капитални ремонти по 4-та и 9-та, но започвайки от Русе, а не примерно 4-та е участъка Димитровград- Ст Загора или Дъбово- Го, тогава поне да беше досататъчно доблестна като държава и да настоява пред румънците да поправят моста при Градище и да пуснат отново пряката отсечка до Букурещ, да не казвам, че трябва да настояваме да изправят трасето и следата от всички криви. Но нито едното, нито другото се случи.
bdz_55-089 написа:1. По-скоро да се увеличи средната скорост на всички линии или поне главните и някои участъци от по-второстепенните. Дори може да се изключат някои участъци от главните линии, които не са чак дотам натоварени, за сметка на някои по-натоварени второстепенни- това няма да са много на брой случаи.
2. Чак да е спешно- не бих казал. Освен това е спорно дали трябва да е Червен бряг- Оряхово или Враца- Оряхово или дори Бойчиновци- Оряхово, но със сигурност Оряхово трябва да има свързаност с останалата жп мрежа. Връзка при Оряхово , вкл. и с мост в един хубав ден, ще е по-полезна от тази при Видин.
3. Трябва да се постегнат и отремонтират онези 55-ци, които все още стават и има хляб в тях, но преди всичко трябва да се заложи на закупуването на нови модернизирани варианти на 55-ци, както и на някои видове евтини мотриси, предполагам че такива можем да намерим от Русия.
railfan написа:bdz_55-089 написа:Остави личните пристрастия и кажи нормално и логично ли е през последните 20 години да дъвчем все Мездра- София, през последните няколко години- да се опитваме да правим от Видин супер логистичен център с модерни гари , мостове и подстъпи, а през цялото това време линиите от всички страни на Русе да останат за 60 км/ч. След като нашата държава не е в състояние да осъществи капитални ремонти по 4-та и 9-та, но започвайки от Русе, а не примерно 4-та е участъка Димитровград- Ст Загора или Дъбово- Го, тогава поне да беше досататъчно доблестна като държава и да настоява пред румънците да поправят моста при Градище и да пуснат отново пряката отсечка до Букурещ, да не казвам, че трябва да настояваме да изправят трасето и следата от всички криви. Но нито едното, нито другото се случи.
Дъвчем и 8-ма и 1-ва. Ако не се завишат скоростите по 8-ма идното лято, влаците ще пътуват с по 3-4 вагона и то празни.
bdz_55-089 написа: Трябва да се постегнат и отремонтират онези 55-ци
CH_M написа:bdz_55-089 написа: Трябва да се постегнат и отремонтират онези 55-ци
Оооп, грамфоня запецна и почна да върти стария рефрен![]()
![]()
BDZ 07 написа:Едно е ремонт, друго е модернизация.
bdz_55-089 написа: И още нещо- ако смяташ, че трасетата около Русе не се нуждаят от по-високи скорости и по-модерни съоръжения, тогава нали не смяташ, че Видин и Видинско ги заслужават повече, защото това би било много по-безсмислено и абсурдно (ако го смяташ де).
Otskov написа:bdz_55-089 написа: И още нещо- ако смяташ, че трасетата около Русе не се нуждаят от по-високи скорости и по-модерни съоръжения, тогава нали не смяташ, че Видин и Видинско ги заслужават повече, защото това би било много по-безсмислено и абсурдно (ако го смяташ де).
Тук съм съгласен, помниш че приветствах отказа от Вн-Медковец (въпросът е какво ще построим вместо него), а днес премиерът ме зарадва с още една добра новина - отлага се строежа на Хемус.
bdz_55-089 написа: Редното е да се пренасочат част от тези средства за линиите от/за Русе, т.е. Русе- Го , Русе-Каспичан и разбира се joint international venture с румънците за Русе- Гюргево и Гюргево-север- Градище Букурещ. Всички цитирани линии са по трасета на международни коридори, дори и 9-та, защото се явява алтернатива на коридор номер 9, който принципно трябва да е по 4-та жп линия. А това за отлагането на АМ Хемус никак не е хубава новина, защото се обещаваше съвсем друго и то от доста хора и правителства. Единственото по-хубаво би било, ако вместо АМ Хемус се мисли за ЖП магистрала Хемус, но всички знаем, че това е прекалено сложен и скъп проект, който няма да се осъществи в близките години.
bdz_55-089 написа: Най-добре е да се възложи една обществена поръчка на Експрес сервиз, Русе като сравнително по-нова и модерна база, с отлични специалисти и добро местоположение, откъдето готовите машини лесно могат да се изпращат по жп мрежата във всички райони на страната, където има нужда от тях.
Назад към Европейски програми и проекти
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта