Otskov написа:Построяване на 4-та по ново трасе ще струва прекалено много, по-добре с тези пари да завършим Кн-Сл.
Otskov написа:Ако сериозно мислиш в посока свързване на София и Букурещ (предвид намерението за по-ранно отпадане мониторинга над Румъния, спрямо този над България), то Левски-Русе е едно добро начало, което ще улесни свързаността със столицата и на Разград и Силистра.
bdz_55-089 написа:Мой, щото Русе е най-големият град и ценър на Северен централен планов район, в който влизат Търново и сие.Та, първо се почва с най-големия, после със следващия и така нататък. За нашата топяща се държава и за още по-топящата се Северна България, Русе си е голям град и сериозен център на растеж и развитие.Всичко друго е полу-умряло или вече умряло. Не че Русе също не върви надолу, но засега си остава една идея по-отгоре. В нормалните и логичните държави най-напред си уреждат първостепепнните направления, областните центрове, центровете на райони, големите пристанища, университетските градове, после тръгват да хвърлят пари на вятъра, да строят мостове в нищото, да лустросват селски кръчми, чешмички и жп спирчици или ако щеш - да пускат влак ДМВ Габрово- Свищов по електрифицирана линия в условията на недостиг на ПС и тотална криза и при все че Габрово се е стопило с над 25 000 души. У нас обаче, види се, е обратното... Затова все сме с главата надолу и вместо да си вирим носа, че и ний сме дали нещо на света, за което имаме много основания, ровим с нос в калта и така сме се покрили с нея, че не виждаме жестоката действителност.
bdz_55-089 написа:В нормалните и логичните държави най-напред си уреждат първостепепнните направления, областните центрове, центровете на райони, големите пристанища, университетските градове, после тръгват да...
railjet написа:Каквото и да направят румънците, участъкът Бяла-Русе е труден за реконструкция особено между Бяла и Могилите- с тази голяма денивелация. Според мен едно ново трасе трябва да заобиколи източно Бяла като за тази цел може да започне още от Тръмбеш.
Сега се навърта маса километраж с финтифлюшките между Тръмбеш и Борово.
bdz46203 написа:Тука само си фантазирате за неща, които никога няма да се случат.
railjet написа:Каквото и да направят румънците, участъкът Бяла-Русе е труден за реконструкция особено между Бяла и Могилите- с тази голяма денивелация. Според мен едно ново трасе трябва да заобиколи източно Бяла като за тази цел може да започне още от Тръмбеш.
Сега се навърта маса километраж с финтифлюшките между Тръмбеш и Борово.
ivajlo_nikolov написа:Линията между Европа и Турция през Крайова, Видин и София няма алтернатива, и за това румънците получиха половин милиард евро за тяхната част. Не са пари в нищото, защото на един товарен влак му е все едно дали минава през Версай или пустинята Гоби по трасето! Но за това си има съответната тема. Колкото до новата гара Русе - Изток с ИМТ, както вече писах по-горе, тя може да привлече както настоящи товародатели от зоната към железопътни превози, така и бъдещи инвеститори в района. Но най-вече той се строи за удобство на автомобилните превозвачи, които ще си получават с влакове каргото от Европа за страната и Турция на терминала, и от него на юг на гуми до крайната точка. Същото и на обратно.
Назад към Европейски програми и проекти
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта