Приоритетни направления - дискусия

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz46203 » Нед Фев 07, 2016 3:06 pm

railjet написа:Прави се Подвис-Прилеп, Клисура-Хр Даново.

За първото срока беше стотина дни, вече трети месец се прави и половината работа не са свършили.
За второто от август месец миналата година се прави и са под кривата круша. И там май изтърваха срока.
bdz46203
 

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот railjet » Нед Фев 07, 2016 3:51 pm

Георгиев76,

Не виждам тясна връзка в по-скоростна експлоатация на основния коридор София-По-К.Куле и заебаването на други линии. Крумово-турска граница вече е трасирана,изолирана, параметрирана и частично сигнализирана, така че да се експлоатира с 200-220 км/час. Оттук нататък зависи от операторите, дали ще пожелаят да си пуснат Подвижен състав с тези скорости. Естествено една скоростна експлоатация ще задължи Милчо да изкарва по-често подбивните машини, както и да си набави компетентен и високо квалифициран персонал по въпросите с железния път.

Септември-Пловдив, и то позволява над 160-200км/час,в актуалния си вид, без да са наляти гигантски суми. Ограничието ще бъде по прелези, които все в един момент ще бъдат разкарани. Към тях скоро, надявам се, ще прибавим още 40 км идеално прави участъци от СФ-СП, за които също няма да се налеят фантастични пари.
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот Otskov » Нед Фев 07, 2016 4:07 pm

georgievgi76 написа:Не е ли правилно ,да се направи ремонт на линията Димитровград -Подкова.Да се дигне средната скорост с 30 к.
Абсурд е 120 километра за 3 часа

И аз искам да се направи, че Ха-Кжн е с ужасен обход ама от двата чифта ПВ ли ще се изплати инвестицията ?
Трябваше 1-ва да мине през Ха, което не знам защо не се осъществи, но не е късно да си оправим линията Дг-Ха и влаковете По-Дг-По да станат По-Ха-По, това поне е реалистично, пък към Крж може да се постегне с рециклирани материали от 1-ва до проектните параметри (65/70/75), ще се спечелят около 40-50 минути.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1984
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Актуална информация за 2016-та година

Мнениеот bdz_55-089 » Нед Фев 07, 2016 4:18 pm

railjet написа: Не е, остави го Локомотива какви ги разправя. И зависи от наливането. Сф-СП ще се прави с над 80% европейски пари. Тази отсечка ще дава минимум 40% хляб на жепето. За другите, по-маловажните, както виждаш, Милчо прави каквото може, според парите от бюджета.

Toчно тук е проблемът. Кой, как и въз основа на какви обективни критерии определя кои са по-маловажните и кои са по-важните отсечки. Защото в никакъв, ама в никакъв, случай не мога да се съглася, че 4-та и 9-та от двете страни на Русе са по-маловажни от 1-ва или 2-ра или 3-та, а със сигурност са по-важни от 7-ма. По 1-ва се наляха едни пари, не че е лошо, но там се стегнаха и приемни здания, подстъпи, много пъти съм давал пример със супер модерната жп спирка Крум, на която слизат и се качват по няколко човека (чиито ескалатори не се знае дали работят и дали някога са тръгвали) и в същото време- супер занемарената жп спирка Русе- товарна гара, на която слизат и се качват стотици души. И докога ще е така? Много пъти Милчо тръгваше да човърка едни и същи участъци и междугария и така и не ги правеше изцяло и както си трябва. Около Ветово, Сеново и Просторно постоянно някъде има намаления през последните 10 -15 години. Същата работа е и с Долапите- Иваново, което го правят през 2-3 години и после пак и така до безкрай. А за приемните здания по 4-та и 9-та да не говорим- под всякаква критика са, а все пак става въпрос за главни линии с международни влакове, които са лицето на България и българската жп мрежа за пред чужденците. Какви ли изводи си правят те?
bdz_55-089
 
Мнения: 869
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот 1435 » Нед Фев 07, 2016 4:42 pm

railjet написа: Оттук нататък зависи от операторите, дали ще пожелаят да си пуснат Подвижен състав с тези скорости.


Той оператора е само един и е сигурно,че няма да пожелае такива скорости :D Да се надяваме догодина когато изтича договора с държавата да се появят и частни оператори в пътническите превози..
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот BDZ 07 » Нед Фев 07, 2016 6:31 pm

така че румънците да бъдат така добри да направят Букурещ- Русе.


Казах ти - те гледат към Европа. България за тях е всичко друго, но не и Европа. Нито Русе ги интересува, нито София, нито Бургас. Държавата им няма келепир от нас - с какво ще търгуват? Хляб ли ще карат? (въпреки, че хлябът им е вкусен и е единственият, от който не пълня, колко и да ям :D ).
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz_55-089 » Нед Фев 07, 2016 6:41 pm

Не само хлябът си заслужава, защото имат и прекрасен пушен кашкавал, традиционен за района на Бран- Брашов. Те може да нямат келепир от нас, но ние, по-специално Русе и прилежащият район, имаме нужда от тях и то много повече, отколкото от София, засега се въздържам да кажа и България, но няма да се изненадам, ако в един бъдещ момент нещата отидат към сепаратизъм. По на 60-70 км от Букурещ в околовръст са няколко големи града с население над 100 000- Плоещ, Питещ и разбира се- Русе. От тях само Русе е пристанище на Дунав. Искали са и мисля, че все още искат и правят сериозни крачки в тази насока, и Букурещ да е пристанище- на канал, свързан с Дъмбовица и други канали, оттам с Дунав и Черно море. Това е един позабравен проект от времето на Чаушеску, който те отново вадят на бял свят.Проектът за летище, южно от Букурещ, което ще е в съседство с въпросното пристанище, всъщност никан не е случаен. Всичко това налага и нуждата от една стабилна и съвременна обслужваща жп мрежа, която е логично да достига до Дунав в най-близката до Букурещ точка,а това е Гюргево- Русе. Гюргевското пристанище е много повече пристанище на Букурещ, отколкото Лом на София, макар че е имало и такъв период.
bdz_55-089
 
Мнения: 869
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот georgievgi76 » Нед Фев 07, 2016 6:49 pm

Otskov написа:
georgievgi76 написа:Не е ли правилно ,да се направи ремонт на линията Димитровград -Подкова.Да се дигне средната скорост с 30 к.
Абсурд е 120 километра за 3 часа

И аз искам да се направи, че Ха-Кжн е с ужасен обход ама от двата чифта ПВ ли ще се изплати инвестицията ?
Трябваше 1-ва да мине през Ха, което не знам защо не се осъществи, но не е късно да си оправим линията Дг-Ха и влаковете По-Дг-По да станат По-Ха-По, това поне е реалистично, пък към Крж може да се постегне с рециклирани материали от 1-ва до проектните параметри (65/70/75), ще се спечелят около 40-50 минути.

То никоя линия не се избива с приходи от билети.Това е инфраструктура,това е предпоставка за развитие на бизнес .
Защо се правят магистрали ,нима се издържат с приходи от билети.
Хубаво разграбихме теснолинейката до Оряхово ,600 000 загуби ги няма на година.Е И.Оправи ли се бдж не.Хората с какъв мерак са правили 41 линия ,а сега разруха.Това е престъпна безстопанственост.
georgievgi76
 
Мнения: 96
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2015 1:49 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот plastikat » Нед Фев 07, 2016 7:11 pm

bdz_55-089 написа:Не само хлябът си заслужава, защото имат и прекрасен пушен кашкавал, традиционен за района на Бран- Брашов.

От 9 кладенеца вода ни изкара ............ Силно съм заинтересован от Брашовския кашкавал ??? От какво ли мляко го правят , а каква ли порода са кравите ? Друго съществено за Русе и региона е с какъв пушилен аромат го опушват кашкавала и каква дървесина използват ,за да докарат този аромат ? Също съществено е и добитъка с каква вода се пои - изворна ,кладенчова , питейна , индустриална или дъждовна !!!!!! Мисля че е редно да споделиш отговорите на всички тези въпроси и най-вече как точно се отразява кашкавала на Русе и 4-та и 9-та линия ?????
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz_55-089 » Нед Фев 07, 2016 7:35 pm

georgievgi76 написа: Хубаво разграбихме теснолинейката до Оряхово ,600 000 загуби ги няма на година.Е И.Оправи ли се бдж не.Хората с какъв мерак са правили 41 линия ,а сега разруха.Това е престъпна безстопанственост.

Обаче наказани няма, а е редно да има, защото това наиситина е не просто престъпно, а си е истинско престъпление. Нека тръгнем оттам- с конкретно посочване на имената на виновниците и търсене от тях на съдебна и морална отговорност! За това пледирам години наред, но никое правителство не се осмели да ги накаже.
bdz_55-089
 
Мнения: 869
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz_55-089 » Нед Фев 07, 2016 7:38 pm

plastikat написа:
bdz_55-089 написа:Не само хлябът си заслужава, защото имат и прекрасен пушен кашкавал, традиционен за района на Бран- Брашов.

От 9 кладенеца вода ни изкара ............ Силно съм заинтересован от Брашовския кашкавал ??? От какво ли мляко го правят , а каква ли порода са кравите ? Друго съществено за Русе и региона е с какъв пушилен аромат го опушват кашкавала и каква дървесина използват ,за да докарат този аромат ? Също съществено е и добитъка с каква вода се пои - изворна ,кладенчова , питейна , индустриална или дъждовна !!!!!! Мисля че е редно да споделиш отговорите на всички тези въпроси и най-вече как точно се отразява кашкавала на Русе и 4-та и 9-та линия ?????

Аз написах едно изречение за кашаквала и 10 за жп-то, а ти написа 10 за кашкавала и нито едно за жп-то :mrgreen: А този кашкавал е не просто уникален, той е и изключитлено доходоносен за румънците и прославя допълнително региона, който го произвежда. У нас също имаме уникални неща, вкл. и свързани с жп-то, но те не ни носят приходи, а само разходи. Защо ли е така?
bdz_55-089
 
Мнения: 869
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот georgievgi76 » Нед Фев 07, 2016 8:36 pm

bdz_55-089 написа:
georgievgi76 написа: Хубаво разграбихме теснолинейката до Оряхово ,600 000 загуби ги няма на година.Е И.Оправи ли се бдж не.Хората с какъв мерак са правили 41 линия ,а сега разруха.Това е престъпна безстопанственост.

Обаче наказани няма, а е редно да има, защото това наиситина е не просто престъпно, а си е истинско престъпление. Нека тръгнем оттам- с конкретно посочване на имената на виновниците и търсене от тях на съдебна и морална отговорност! За това пледирам години наред, но никое правителство не се осмели да ги накаже.

Важно е колега да поведеш кампания ,за построяване на нормална линия до оряхово
georgievgi76
 
Мнения: 96
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2015 1:49 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот Otskov » Пон Фев 08, 2016 3:13 am

bdz_55-089 написа:У нас също имаме уникални неща, вкл. и свързани с жп-то, но те не ни носят приходи, а само разходи. Защо ли е така?

Заради калпаво управление на активите, липса на стремеж да се мръдне с милиметър напред и нулев маркетинг. Кажи ми колко от тези забележителности са описани на сайтовете на МТИТС, НКЖИ, БДЖ ...
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1984
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Фев 08, 2016 9:33 pm

Средставата, които ще се спестят след евентауално закривана на ненужната ИАЖА, могат да отидат целево за повече нови проекти, маркетинг и др.
bdz_55-089
 
Мнения: 869
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz46203 » Пон Фев 08, 2016 9:36 pm

bdz_55-089 написа:Средставата, които ще се спестят след евентауално закривана на ненужната ИАЖА, могат да отидат целево за повече нови проекти, маркетинг и др.

Това все едно да закрият ДАИ. Как да стане. ..
bdz46203
 

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот georgievgi76 » Пон Фев 08, 2016 9:45 pm

А колко пари се печелят от автомобилните пътища.Безобразие става в железницата.Вече в миналото са:
1.Червен Бряг - Оряхво
2.Елена - Горна Оряховица.
3.Хан Крум -Преслав
4.Каспичан - Нови пазар
5.Юнак - Старо Оряхово
6.Ямбол - Елхово
7.Сарафово - Поморие.
8.Варвара - Пазарджик.
georgievgi76
 
Мнения: 96
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2015 1:49 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот Otskov » Пон Фев 08, 2016 10:06 pm

bdz_55-089 написа:Средствата, които ще се спестят след евентуално закривана на ненужната ИАЖА, могат да отидат целево за повече нови проекти, маркетинг и др.

Така е, ама го кажи на министъра... А как ще стане ли - функциите на ИАЖА минават под шапката на НКЖИ и готово, и без това нямаме и едва ли ще имаме частни жп линии, че да ни е нужен регулатор на надинфраструктурно ниво, а ако се появи такава нужда ще я поеме МТИТС :arrow:
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1984
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот bdz46203 » Пон Фев 08, 2016 10:14 pm

Иажа, контролира и Нкжи. Би ли обяснил, как ще мине към тях???? Ама такива глупости пишете, после защо съм се ядосвал. Нямам думи
bdz46203
 

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот georgievgi76 » Пон Фев 08, 2016 10:24 pm

bdz46203 написа:Иажа, контролира и Нкжи. Би ли обяснил, как ще мине към тях???? Ама такива глупости пишете, после защо съм се ядосвал. Нямам думи

Каквото и да се приказва,трябва да се смени подхода.
georgievgi76
 
Мнения: 96
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2015 1:49 pm

Re: Приоритетни направления - дискусия

Мнениеот Otskov » Пон Фев 08, 2016 10:26 pm

Тогава може да стане ведомство към МТИТС, впрочем не виждам някаква полза от тази агенция...
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1984
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron