София-Елин Пелин-Септември

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Administrator » Сря Юли 17, 2013 2:49 pm

.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот stankos » Чет Сеп 26, 2013 3:43 pm

Нещо ми се струва , че този проект ще отпадне и от периода 2014-2020 г.

П.П. Моля за извинение . По грешка съм постнал в тази тема !
Имах в предвид София-Перник-Радомир .
Моля модератор да изтрие тези мнения тъй като нямат стойност !
Благодаря.
Последна промяна stankos на Пон Сеп 30, 2013 4:23 pm, променена общо 1 път
Аватар
stankos
 
Мнения: 449
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Svetlin » Съб Сеп 28, 2013 12:32 am

Та това е най-приоритетния проект УЖ... Надявам се да се изпълни в предстоящия период..
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Administrator » Пон Сеп 01, 2014 10:19 am

Отвориха оферти във връзка с подготовката на модернизацията на трасето София-Септември

Публикувано : пт, авг 29th, 2014

НКЖИ отвори офертите за изготвяне на ПУП и технически проекти за тягови подстанции, секционни постове и електропроводи за захранване на контактна мрежа за жп участък София – Септември по проект „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив”, съобщават от пресцентъра на националната компания.

Днес, 29.08.2014 г., в сградата на ДП НКЖИ бяха отворени подадените оферти за участие в обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за тягови подстанции, секционни постове и електропроводи за захранване на контактна мрежа за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин – Септември”.

Фирмите, подали документи за участие, по ред на подаване на офертите са:
1. „ЕВРОПРОЕКТ“ ДЗЗД, гр. София
2. Обединение „ДОПРАВОПРОЙЕКТ-МИСТ“, гр. София
3. Консорциум „ТЯГОВИ ПОДСТАНЦИИ 2014“, гр. София

Проектът се осъществява със съфинансиране от Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.

Инвестиционният проект „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив” предвижда изграждане на железопътна линия, която да стимулира икономическото развитие на регионално и национално ниво. Проектът ще удовлетвори европейските изисквания за оперативна съвместимост на инфраструктурата, оборудването, системите за управление, експлоатация и безопасност, както и увеличаване на капацитета на железопътната линия и скоростта на движение на влаковете.
Основни цели при реализирането на настоящата обществена поръчка са изготвяне на ПУП и технически проекти за тягови подстанции, секционни постове и електропроводи за захранване на контактна мрежа за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин – Септември.
Основните дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка са:
• Геодезическо заснемане;
• Инженерно-геоложко проучване и геотехнически доклад;
• Изготвяне на технически проекти на нови и/или реконструкция на съществуващи тягови подстанции, секционни постове, електропроводи за захранване на контактната мрежа и тягови изчисления;
• Пожарна безопасност;
• Пътна част;
• План за безопасност и здраве;
• Изготвяне на ПУП и парцеларни планове и определяне на площите за отчуждаване и промяна на статута на земята;
• Подготовка и съгласуване на документи за отчуждаване и промяна на статута на земята;
• Изготвяне на технически спецификации за реализация на строителството.

Времетраенето на изпълнението на договора е 12 месеца. В този срок се включват необходимите периоди за изпълнение на всички дейности по договора, както и периодите за одобрения/ становища/ съгласуване.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Administrator » Вто Сеп 02, 2014 8:40 pm

И. Московски против разделянето на проекта София-Септември – ЕК щяла да бъде против

Публикувано : вт, сеп 2nd, 2014

В интервю за предаването „Това е България” на Радио „Фокус”, Ивайло Московски – транспортен министър в правителството на ГЕРБ заявява, че ако проектът за модернизация на жп линията между София-Септември не се изпълни на коридорен принцип означава, че има риск да се върнат от държавата парите, тъй като не е постигнала крайната цел за вече изпълнените участъци, която е е чрез европейското финансиране да се получи коридор. Московски, смята също така, че за проектите за които няма да има осигурено финансиране по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. е най-добре да бъдат реализирани чрез заемни средства от Европейската инвестиционна банка, тъй като критериите на банката са значително по-ниски, спрямо средствата, които се отпускат по ОПТТИ.

Водещ: Пълна промяна в приоритетните пътни и жп проекти ще направи служебният кабинет по Оперативна програма „Транспорт” 2014-2020 г. За целта с около 800 милиона евро се вдига бюджетът на програмата и той ще достигне 2,5 милиарда евро. Парите идват за сметка на дела на българското финансиране, като ще отидат за строежа на магистрала „Хемус“ от Ябланица до Шумен. Магистралите „Струма“, „Хемус“ и тунелът под Шипка са топ приоритетите в пътния сектор. Освен това стана ясно, че в сферата на транспорта има пет високорискови проекта. В железопътния сектор това са жп линията „Септември – Пловдив“, както и жп линиите „Първомай – Свиленград“ и „Пловдив – Бургас“, а при пътните – Лот 1 и 2 на магистрала „Марица“, Лот 1 и 4 на „Струма“ и Западна дъга на Околовръстното шосе на София. Темата ще коментираме с транспортния министър в правителството на ГЕРБ Ивайло Московски. Правилна ли е тази промяна в приоритетите, според вас, г-н Московски?
Ивайло Московски: Аз не виждам някаква промяна в приоритетите от времето, когато ГЕРБ беше в изпълнителната власт. Като така подредени приоритети аз съм съгласен и одобрявам подхода, ако счетем, че за последната една година имаше промяна в тези приоритети. Мога обаче да направя един по-друг коментар относно начина за постигане на тези приоритети. Той е следният – ако се счита, че се завишава бюджетът на оперативната програма, въпросът ми към служебното правителство е откъде ще дойдат тези пари за завишаване на бюджета? Тъй като намаляване на дела на съфинансирането означава допълнителни средства. Това, което чух от сегашната министърка е че ще се тегли заем…
Водещ: От Европейската инвестиционна банка, да.
Ивайло Московски: Много съжалявам, но теглене на заем без ратификация в парламент не може да стане. При положение, че изказванията на г-н Порожанов декларират, че бюджетът е на лимита от 3-процентен дефицит, този допълнителен заем означава, че някъде няма да финансират вероятно някоя друга система с тези 800 милиона. Не е лошо да го кажат откъде и как ще се постигне този финансов ефект. Относно така заложения жп проект „Септември – Елин Пелин“ без да стига до София, тъй като става въпрос за коридор, се съмнявам, че Европейската комисия ще е съгласна с това. Тъй като постигането на крайна цел е чрез европейското финансиране да се получи коридор. Тоест да следва коридорния принцип. Когато не се стигне до изпълнение на проекта от Септември до София, както е заложен, почти съм сигурен, че комисията ще е против. Тъй като ако не го изпълним на коридорен принцип означава, че има риск дори да се върнат от държавата парите, тъй като не е постигнала крайната цел за вече изпълнените участници. Що се касае до това, ако действително се взима заем и е възможно да се вземе заем, аз бих посъветвал едни друг подход – при намаляване на съфинансирането по Оперативна програма „Транспорт“ и ползване на заем означава, че всички проекти ще бъдат под мониторинга на Оперативна програма „Транспорт“ и на Европейската комисия. Има обаче разлика между критериите, когато се финансира един проект от Европейската комисия и когато се финансира от Европейската инвестиционна банка. И бих казал, че те са по-либерални и по-гъвкави като подход, чисто банковия кредит. Защото Европейската комисия залага постигане на коефициенти за норми на възвръщаемост, доста по-високи и това означава, че за един проект трябва да се постигат доста по-високи критерии като трафик анализи, вътрешни норми на възвръщаемост. При кредитно финансиране на един проект са много по-облекчени условията. Така че моето мнение и моят съвет е да се използва на максимална степен съществуващият бюджет на Оперативна програма „Транспорт“, а допълнителните проекти, които ще имат нужда като приоритети да бъдат финансирани, да се ползва изцяло заемен капитал за тях. Тъй като изискванията на Европейската банка са по-ниски от тези на Европейската комисия като норма на възвръщаемост. Така че тук има определени разлики с така заявеното от кабинета, но това е въпрос на спор и на дискусия. По-скоро подходът не е много правилен, според мен, тъй като става въпрос за проекти, които касаят инфраструктурата за следващите 10, 20, 30 години на държавата, а един служебен кабинет по Конституция не са му заложени такива функции.
Водещ: Тоест да го кажем ясно, кратко и точно – вие смятате, че ако ще се търсят средства за построяването на АМ „Хемус“, например, е по-добре средствата да се теглят директно от Европейската инвестиционна банка, отколкото тези пари да минават като съфинансиране за Оперативна програма „Транспорт“. Правилно ли съм ви разбрал?
Ивайло Московски: Правилно ме разбрахте, абсолютно точно.
Водещ: А какъв е шансът тези три най-важни проекта, така определени от служебния транспортен министър – магистралите „Хемус“ и „Струма“, както и тунелът под Шипка да бъдат завършени до 2020 г., според вас?
Ивайло Московски: Шансът е реален. Те трябва да станат. Вижте, България е единствената европейска държава, пресичана от пет транспортни коридора от TEN-T мрежата. И ние малко или много сме длъжни да ги покрием с адекватна инфраструктура – пътна, железопътна, съответно с интермодални терминали. Това ще бъде действително задача на наш кабинет, ако ние направим кабинет, но хубаво е да бъде задача и на който и да е кабинет. Това безспорно след себе си води инвестиции, води растеж, води до много съпътстващи дейности, които са добри за икономиката, за местния бизнес, така че действително трябва да се направят. Просто е въпрос на методи, на политическа воля и на усилия.
Водещ: В края на нашия разговор да ви попитам и да помоля за съвсем кратък отговор, как коментирате думите на Михаил Миков, че заради ГЕРБ строителството на „Дунав мост“ 2 е било забавено?
Ивайло Московски: Абсурдни. Това е лъжа, това не е истина. „Дунав мост“ започна неговото изпълнение 2004 г. и до 2009 г., тоест 5 години… Мостът го заварихме 2009 г. на 26 процента изпълнение. Имаме и снимков материал, който може да го покажем. От 2009 г. до 2013 г. мостът беше напълно завършен и движението беше пуснато. Така че още веднъж призовавам г-н Миков към факти и истина. Това е безумие, което го говори. Това просто не е истина.
Димитър ДРАГАНОВ

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот railjet » Вто Сеп 02, 2014 10:09 pm

От 13.09 механизипан ремонт на ЕП-Вк п2. Ето нещо реално от този лот. Стига толкоз с кифтаците.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Локомотив » Сря Сеп 03, 2014 11:45 am

*** Московски е много неинформиран. Как тъй коридора не стига София? Не само че я стига ами и я задминава. Стига чак до Драгоман. Аман от прости политици. А иначе за финансирането 50/50 може и да е прав. Това няма да го пуснат.
Последна промяна Administrator на Сря Сеп 03, 2014 11:52 am, променена общо 1 път
Причина: Без расистки изблици.
Локомотив
 
Мнения: 143
Регистриран на: Сря Авг 21, 2013 9:15 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Administrator » Сря Сеп 03, 2014 11:53 am

Той коридора стига, ама проекта не стига. Това е имал предвид. Макар, че София-Драгоман е по МСЕ и няма проблем - въпросът е, ако наистина се прави само Елин Пелин - Ихтиман. Тогава наистина е нарушен коридорния принцип.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Administrator » Сря Сеп 03, 2014 12:56 pm

ОПТ не дава пари за пресявки, а за модернизации.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот railjet » Сря Сеп 03, 2014 12:59 pm

Модернизациите са за умни хора. Народа не иска ум, само леб.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Administrator » Чет Сеп 04, 2014 10:41 pm

Отвориха оферти във връзка с изготвяне на ПУП и технически проекти за модернизацията на трасето София-Септември

Публикувано : вт, сеп 2nd, 2014

НКЖИ отвори офертитеза изготвяне на ПУП и технически проекти за жп участъци София – Елин Пелин, Елин Пелин – Ихтиман и Ихтиман – Септември по проект „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив”, съобщиха от НКЖИ.

Днес, 02.09.2014 г., в сградата на ДП НКЖИ бяха отворени подадените оферти за участие в обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин -Септември”, по обособени позиции”:

Обособена позиция 1 „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин – Септември” за участък София – Елин Пелин

Обособена позиция 2: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин — Септември” за участък Елин Пелин – Ихтиман

Обособена позиция 3: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин – Септември” за участък Ихтиман – Септември

Фирмите, подали документи за участие, по ред на подаване на офертите са:
1. ДЗЗД „ИНЖЕРЕМ“, за Позиция 2
2. Консорциум ЕРG – ARDANUY, за Позиция 2
3. Консорциум „ТЕЕ-СУДОП“, за Позиция 1
4. Обединение „Добравопройект – Мист“, за Позиция 1
5. Обединение „Евродизайн“ IV, за Позиция 2
6. Консорциум „Екип Дизайн“ България, за Позиция 1
7. Техника и проекти АД (ТИПСА) (ТECNICA Y PROYECTOS SA (TYPSA)), за Позиция 2
8. Обединение „ИНЕС-ГИС-София – Пловдив“ ДЗЗД, за Позиция 1
9. Обединение „Сенер-Луис Бергер“ ДЗЗД, за Позиция 3
10. Хинпроса Инхениерия (GINPROSA INGENIERTA S.L), за Позиция 2
11. ДЗЗД „Елих“, за Позиция 2
12. Обединение „АСИСТЕМ – ГАМА“, за Позиция 1
13. Обединение ЕЖИС – Евротранспроект, за Позиция 3
14. Консорциум „Мости“, за Позиция 1
15. ДЗЗД „Лертеко – Технирейл“, за Позиция 1

Проектът се осъществява със съфинансиране от Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.

Инвестиционният проект „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив” предвижда изграждане на железопътна линия, която да стимулира икономическото развитие на регионално и национално ниво. Проектът ще удовлетвори европейските изисквания за оперативна съвместимост на инфраструктурата, оборудването, системите за управление, експлоатация и безопасност, както и увеличаване на капацитета на железопътната линия и скоростта на движение на влаковете.
Основни цели при реализирането на настоящата обществена поръчка са изготвяне на ПУП и технически проекти за модернизация на железопътната линия София – Пловдив за жп участъци София – Елин Пелин, Елин Пелин – Ихтиман и Ихтиман – Септември.
Основните дейности, включени в обхвата на всяка от обособените позиции, са както следва:
• Пълно геодезическо заснемане, геоложки, хидрогеоложки и хидротехнически проучвания;
• Изготвяне на технически проект, включващ: долно строене, горно строене, контактна мрежа, съоръжения, гарови здания и сгради, пресичания на железопътната линия с други инфраструктури, изготвяне на Технически паспорти на съществуващите сгради, изготвяне на проектни предложения за модернизация на съществуващите съоръжения по трасето;
• Определяне на местата на шумозаглушителните огради (включително замервания и изчисления), временните пътища, депа за отпадъци и места за складиране на земни маси, съобразени с екологичните изисквания;
• Изготвяне на ПУП и парцеларни планове;
• Определяне на площите за отчуждаване и промяна на статута на земята;
• Подготовка и съгласуване с външни институции на документацията за отчуждителните процедури и промяна статута на земята;
• Изготвяне на технически спецификации за реализация на строителството.

Времетраенето на изпълнението на всеки един от договорите по обособените позиции е 12 месеца. В този срок се включват необходимите периоди за изпълнение на всички дейности по договора, както и периодите за одобрения/ становища/ съгласуване.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Otskov » Пет Сеп 05, 2014 1:17 pm

Времетраенето на изпълнението на всеки един от договорите по обособените позиции е 12 месеца. В този срок се включват необходимите периоди за изпълнение на всички дейности по договора, както и периодите за одобрения/ становища/ съгласуване.

Това го разбирам като започване на строителните дейности най-рано през 2016 и още по-добре, защото както бях писал по-рано Др-Сф и Сф-Сп не трябва да се пипат преди акт 16 на Сп-По и По-Сви, НО до тогава какво правим, кой проект ще стартира от догодина или пак ще си бараме ****** докато станат готови проектите ? Надявам се този път управниците да са си взели поука от предишния програмен период, но и това ще видим, че както беше казал един съфорумец "по здраво от чугуна няма".
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1966
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот stankos » Пет Сеп 05, 2014 2:28 pm

Както винаги метрото ще отсрами ОП ! Случайно или не .
Аватар
stankos
 
Мнения: 449
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Administrator » Съб Сеп 06, 2014 11:16 am

Имайте предвид, че вече при новите проекти се разделят дейностите по техническо/работно проектиране и строителство. Т.е. няма да имаме ситуация (надявам се) някой изпълнител да спечели и да се мотае 1-2 години заради проблеми с проектирането.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот asenovgrad4anin » Съб Сеп 06, 2014 9:24 pm

Абе тея дето определят приоритетите имат ли въобще малко акъл! Да бяха прегледали малко скоростите по КР София-Пловдив да видят къде е най-зле :evil: !
То не стига, че се орязаха брутално парите за жп-то, за сметка на магистралите, ами поне да бяха видели къде ще се постигне по-голям ефект от влагане на парите!
Ще се прави Елин Пелин - Ихтиман, където в момента е 130/80, 65/65, 100/100, 110/80, вместо Ихтиман-Септември където имаме 80/80, 60/50, 60/50, 80/80, 80/80?
Глъм!
asenovgrad4anin
 
Мнения: 184
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:10 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Otskov » Съб Сеп 06, 2014 10:10 pm

Напълно подкрепям!
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1966
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот bdz43r » Съб Сеп 06, 2014 10:30 pm

Защо мислите, че се цели някакъв ефект от влагане на парите? Цели се точно обратното - правим се, че правим нещо, защото така трябва, но то не бива да се получава, защото обърква едни други планове...
Когато ЕП - Их стане 160/160, Их - Сп вече ще е 40/40 и няма да се навреди на приоритетния автотранспорт.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Administrator » Вто Ное 25, 2014 10:09 am

В НКЖИ отвориха ценови оферти по проект „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив”

Публикувано : пн, ное 24th, 2014

В НКЖИ отвориха ценовите оферти за „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин -Септември”, по обособени позиции”: по проект „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив”

Днес, 24.11.2014 г., в сградата ДП НКЖИ комисия за разглеждане, оценка и класиране отвори ценовите оферти на допуснатите участници в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин -Септември”, по обособени позиции”:

Обособена позиция 1 „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин – Септември” за участък София – Елин Пелин

Обособен позиция 2: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин — Септември” за участък Елин Пелин – Ихтиман

Обособена позиция 3: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София-Елин Пелин и Елин Пелин – Септември” за участък Ихтиман – Септември

Допуснатите участници и техните оферти, по реда на подаване на документите за участие в процедурата, са както следва:

1. Техника и проекти АД (ТИПСА) (ТECNICA Y PROYECTOS SA (TYPSA)), за Позиция 2

Предложена цена: 9 814 899 лева без ДДС

2. Хинпроса Инхениерия (GINPROSA INGENIERTA S.L), за Позиция 2

Предложена цена: 8 703 200 лева без ДДС

3. ДЗЗД „Елих“, за Позиция 2

Предложена цена: 10 230 000 лева без ДДС

4. Обединение ЕЖИС – Евротранспроект, за Позиция 3

Предложена цена: 15 885 000 лева без ДДС

Проектът се осъществява със съфинансиране от Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.

Инвестиционният проект „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив” предвижда изграждане на железопътна линия, която да стимулира икономическото развитие на регионално и национално ниво. Проектът ще удовлетвори европейските изисквания за оперативна съвместимост на инфраструктурата, оборудването, системите за управление, експлоатация и безопасност, както и увеличаване на капацитета на железопътната линия и скоростта на движение на влаковете.

Основни цели при реализирането на настоящата обществена поръчка са изготвяне на ПУП и технически проекти за модернизация на железопътната линия София – Пловдив за жп участъци София – Елин Пелин, Елин Пелин – Ихтиман и Ихтиман – Септември.

Основните дейности, включени в обхвата на всяка от обособените позиции, са както следва:

Пълно геодезическо заснемане, геоложки, хидрогеоложки и хидротехнически проучвания;
Изготвяне на технически проект, включващ: долно строене, горно строене, контактна мрежа, съоръжения, гарови здания и сгради, пресичания на железопътната линия с други инфраструктури, изготвяне на Технически паспорти на съществуващите сгради, изготвяне на проектни предложения за модернизация на съществуващите съоръжения по трасето;
Определяне на местата на шумозаглушителните огради (включително замервания и изчисления), временните пътища, депа за отпадъци и места за складиране на земни маси, съобразени с екологичните изисквания;
Изготвяне на ПУП и парцеларни планове;
Определяне на площите за отчуждаване и промяна на статута на земята;
Подготовка и съгласуване с външни институции на документацията за отчуждителните процедури и промяна статута на земята;
Изготвяне на технически спецификации за реализация на строителството.

Времетраенето на изпълнението на всеки един от договорите по обособените позиции е 12 месеца. В този срок се включват необходимите периоди за изпълнение на всички дейности по договора, както и периодите за одобрения/становища/ съгласуване.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот Administrator » Чет Фев 12, 2015 3:33 pm

В НКЖИ подписаха договори за проекта за модернизация на жп линията София-Пловдив

пт, яну 30th, 2015

В НКЖИ подписаха договорите за изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София – Пловдив: жп участъци София – Елин Пелин и Елин Пелин – Септември”

Днес, 30.01.2015 г. в сградата на ДП НКЖИ бяха подписани договорите по проект: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София – Пловдив: жп участъци София – Елин Пелин и Елин Пелин – Септември”, по обособени позиции 2 и 3:

Обособена позиция 2: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София – Пловдив: жп участъци София – Елин Пелин и Елин Пелин – Септември” за участък Елин Пелин – Ихтиман;

Обособена позиция 3: „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив: жп участъци София – Елин Пелин и Елин Пелин – Септември” за участък Ихтиман – Септември.

Изпълнител по обособена позиция 2 е ДЗЗД „Елих“, а договорът е на стойност 10 230 000 лева без ДДС. Обособена позиция 3 ще се изпълнява от Обединение „ЕЖИС – Евротранспроект“, като стойността на договора е 15 885 000лева без ДДС.

Срокът за изпълнение на всеки от двата договора е 12 месеца.

Инвестиционният проект „Модернизация на железопътна линия София – Пловдив: жп участъци София – Елин Пелин и Елин Пелин – Септември”, предвижда изграждане на железопътна линия, която да стимулира икономическото развитие на регионално и национално ниво. Проектът ще удовлетвори европейските изисквания за оперативна съвместимост на железопътната инфраструктура, ще доведе до увеличаване капацитета на железопътната линия и ще повиши скоростта и нивото на безопасност на влаковото движение.

Основни цели при реализирането на проекта са изготвяне на ПУП и технически проекти за модернизация на железопътната линия София – Пловдив за жп участъци София – Елин Пелин, Елин Пелин – Ихтиман и Ихтиман – Септември.

Проект „Изготвяне на ПУП и Технически проекти за проект: „Модернизация на железопътна линия София – Пловдив: жп участъци София – Елин Пелин и Елин Пелин – Септември” по проект „Модернизация на железопътна линия София-Пловдив” се осъществява със съфинансиране от Кохезионния фонд (КФ), чрез Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: София-Елин Пелин-Септември

Мнениеот plastikat » Чет Фев 12, 2015 4:02 pm

Още 26 милиона за проекти !!!
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Следваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта