София-Видин

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: София-Видин

Мнениеот railjet » Сря Окт 28, 2015 7:08 pm

Защо парите за Видин-Медковец са прехвърлени към Драгоманица? Какво очакват да се случи там ?

15млн вече са отишли в "подготовка" за Сф-Видин, и сега---бам--немоело, щото..Щото какво? Ами много просто: нямало смисъл (икономическа обосновка) :!: :idea:
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Видин

Мнениеот BDZ 07 » Сря Окт 28, 2015 7:43 pm

Защо парите за Видин-Медковец са прехвърлени към Драгоманица? Какво очакват да се случи там ?


Отговор няма да получиш.

Драгоманица - Драгоман ли имаш предвид, че Драгоманица е българско село, но сега в Гърция? Ако е Драгоман, то ще е нещо със сърбите. Има някакви силно югославски пориви в последно време от страна на България в отношенията със Сърбия.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: София-Видин

Мнениеот railjet » Сря Окт 28, 2015 7:53 pm

Поривите са най-вече в страстите на Командира по циците на Лепа и Цеца.

Сърбия няма никакви намерения да се занимава с реконструкция на Цариброд-Ниш.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Видин

Мнениеот 07 » Чет Окт 29, 2015 12:09 am

railjet написа:Защо парите за Видин-Медковец са прехвърлени към Драгоманица? Какво очакват да се случи там ?

15млн вече са отишли в "подготовка" зо Сф-Видин, и сега---бам--немоело, щото..Щото какво? Ами много просто: нямало смисъл (икономическа обосновка) :!: :idea:


Ами точно това е смисъла - да се хвърлят едни милиони за полуфалшиви проекти, които да отидат в "наши хора".
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: София-Видин

Мнениеот инфо » Чет Окт 29, 2015 11:53 am

a HAKA3AH E............
Аватар
инфо
 
Мнения: 153
Регистриран на: Вто Юли 01, 2014 5:20 pm
Местоположение: ФСБ - Обичам те до тук

Re: София-Видин

Мнениеот bdz46203 » Чет Окт 29, 2015 11:55 am

Кой е наказан?
bdz46203
 

Re: София-Видин

Мнениеот Otskov » Чет Окт 29, 2015 12:12 pm

railjet написа:Защо И Видин-Медковец отиде в кошчето?

railjet написа:Защо парите за Видин-Медковец са прехвърлени към Драгоманица? Какво очакват да се случи там ?

И по-добре така, кому е нужна тази линия в нищото ? Какво ще вози там ? Две баби ?
Прехвърлени са може би защото на #Някой най-после му светна лампичката, че Ву-Др трябва да се изпълни като двупътна линия и че трябва да се пипне и Др-Канз, и че Кб-сп. Кб и Св-сп. Св са на практика вече удвоени и остава да се направи още много малко, за да заработят, и че цялостното удвояване ще е много по-лесно от Ботевградския чукар :idea:
Е ако някой все още се пита "ама защо?" ще кажа само, че колкото пъти отида на гара Др, толкова пъти тя е задръстена от товарачки, празна още не съм я видял.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1945
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: София-Видин

Мнениеот Otskov » Чет Окт 29, 2015 12:17 pm

Колкото до седма, най-разумното, което може да се направи там е реконструкция на възел Мездра, подновяване на М-Вц, реконструкция и удвояване на Вц-Бо + реконструкция на Бо-Мон; Това е, другото някой слънчев ден, след 2020.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1945
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: София-Видин

Мнениеот railjet » Чет Окт 29, 2015 12:34 pm

Проблемът не е, че ще се прави Драгоманица, ами че:

1/ Че ....няма да се направи както трябва и не където трябва.
2/ Че, в продължение на 15 г покрай плющящите кифтаци потънаха и пари, с които Милчо може да направи Дефилето с образцови релси и капацитетните сигнали.
3/ Че, се изтъпани един гигански мост, по който ВЛАК НЯМА ДА МИНЕ.
4/ Че, Румъния започна активно да налива пари в коридор 4.
5/ Че, Сърбия няма намерения да стяга релсите в частта, която ни интересува, а те са на път окончателно да дадат фира.


За 25 години, няма изграден нито един участък способен да пропусне 2000 ос на ден, със скорости 120-160км/час, докато трансграничните пунктове се пукат по шефовете от гуми.

Пари ИМА! Много пари ! Мозък няма....
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Видин

Мнениеот stankos » Чет Окт 29, 2015 9:39 pm

Грандоманските проекти умират така ! Очаквано !
Аватар
stankos
 
Мнения: 437
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: София-Видин

Мнениеот railjet » Чет Окт 29, 2015 9:42 pm

Сега пък изхвърча от тигана нов мощен кифтак: Ще почват до 18 месеца Сф-Радомир , с много тунели 8-)
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Видин

Мнениеот stankos » Чет Окт 29, 2015 10:21 pm

Да , а преди това ще правят аварийно Батановци-Радомир път 1 ! Те Първа и Осма немогат да довършат пък Пет ще почват !!!! Сигурно само през Пустинята !!!
Аватар
stankos
 
Мнения: 437
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: София-Видин

Мнениеот 07 » Чет Окт 29, 2015 10:57 pm

railjet написа:Сега пък изхвърча от тигана нов мощен кифтак: Ще почват до 18 месеца Сф-Радомир , с много тунели 8-)

Че фаза "работно проектиране" - кога мина?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: София-Видин

Мнениеот railjet » Пет Окт 30, 2015 2:32 am

Избран е вариант "Алтернатива 6", комбинация от няколко варианта. Според него трасето София - Перник - Радомир се разделя така:
- София - Владая - единична линия, около 90 км в час
- Владая - Драгичево - двупътен тунел с дължина 4890 км. Той потъва на дълбочина между 130 и 180 м, за да избегне свлачищата в района., каза инж. Павлина Димитрова, представител на изпълнителя ДЗЗД"Нет - Италфер ИКЮИ". Проектантът препоръчва тунелът да бъде изкопан с тунело-пробивна машина.
- Драгичево - Перник - двойна линия - 120 км в час.
- Перник - Радомир - двойна жп линия - 160 км в час. По трасето има 2 тунела с обща дължина 1195 м - единият е около 700 м, а другият - 300 м.

Железопътната линия София - Перник - Радомир се състои от две трасета:
-основно: София - Драгичево – Перник - Радомир – единична жп линия с обща дължина около 48.6 км
-обходно: Волуяк - Разменна - Храбърско - Перник – единична жп линия с обща дължина около 48.8 км. След Перник обходното трасето се влива в тунелния участък към Радомир. Обходът има голяма значение за товарните превози. Основното трасе в частта до Перник ще се ползва като пътническо, а обходното - като товарно.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Видин

Мнениеот BDZ 07 » Пет Окт 30, 2015 8:57 am

След идеята за метро до Перник, ето ти сега и влак-стрела до Радомир :mrgreen:

Утре може би совалка до Петрич?
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: София-Видин

Мнениеот railjet » Пет Окт 30, 2015 10:01 am

Ако направят (някой ден) Драгичево-Темелково двойно и бързо, вече ще е много добре.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Видин

Мнениеот vlado » Пет Окт 30, 2015 12:01 pm

niroulf написа:Абсолютни фантастики... макар, че ще е добре ако бъде направено.
Магистралата вече яде окончателно пътникопотока до Благоевград.


На кой му пука за жп-то! Знаеш, после казват няма трафик и нямало нужда от модернизация...
vlado
 
Мнения: 736
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: София-Видин

Мнениеот vlado » Пет Окт 30, 2015 1:11 pm

Сега... аз имам познат, който работи по проекта за модернизация на пета. И той казва: "Да, работя, ще има проектна готовност, но трафикът по тази линия е слаб и затова скоро няма да бъде модернизирана". Това е! Поне засега...

Май, се отнесохме много от заглавието на темата и май, не е зле, всички мнения не по темата да си отидат на съответното място. А, админе, прав ли съм?
vlado
 
Мнения: 736
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: София-Видин

Мнениеот railjet » Пет Окт 30, 2015 2:24 pm

vlado написа:Сега... аз имам познат, който работи по проекта за модернизация на пета. И той казва: "Да, работя, ще има проектна готовност, но трафикът по тази линия е слаб и затова скоро няма да бъде модернизирана". Това е! Поне засега...

Май, се отнесохме много от заглавието на темата и май, не е зле, всички мнения не по темата да си отидат на съответното място. А, админе, прав ли съм?


Админчето спи сладко, не го закачай.

А това със "слабия трафик"....немам думи. Я питай проектанта, как се засилва трафка- с безпомощно повдигане на рамена, със скапана инфраструктура, с магическа пръчица, или с нова линия- конкурентна на магистралата?
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: София-Видин

Мнениеот vlado » Пет Окт 30, 2015 2:45 pm

Не проектантът го казва това, а онези отгоре, дето рапзределят парите и определят индикативните списъци. То затова и Карнобат - Синдел отпадна, защото бил, цитирам "безперспективен обект", а жепето било "със затихващи функции". Ей затова!
vlado
 
Мнения: 736
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 госта