15млн вече са отишли в "подготовка" за Сф-Видин, и сега---бам--немоело, щото..Щото какво? Ами много просто: нямало смисъл (икономическа обосновка)


Защо парите за Видин-Медковец са прехвърлени към Драгоманица? Какво очакват да се случи там ?
railjet написа:Защо парите за Видин-Медковец са прехвърлени към Драгоманица? Какво очакват да се случи там ?
15млн вече са отишли в "подготовка" зо Сф-Видин, и сега---бам--немоело, щото..Щото какво? Ами много просто: нямало смисъл (икономическа обосновка)![]()
railjet написа:Защо И Видин-Медковец отиде в кошчето?
railjet написа:Защо парите за Видин-Медковец са прехвърлени към Драгоманица? Какво очакват да се случи там ?
railjet написа:Сега пък изхвърча от тигана нов мощен кифтак: Ще почват до 18 месеца Сф-Радомир , с много тунели
niroulf написа:Абсолютни фантастики... макар, че ще е добре ако бъде направено.
Магистралата вече яде окончателно пътникопотока до Благоевград.
vlado написа:Сега... аз имам познат, който работи по проекта за модернизация на пета. И той казва: "Да, работя, ще има проектна готовност, но трафикът по тази линия е слаб и затова скоро няма да бъде модернизирана". Това е! Поне засега...
Май, се отнесохме много от заглавието на темата и май, не е зле, всички мнения не по темата да си отидат на съответното място. А, админе, прав ли съм?
Назад към Европейски програми и проекти
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта