Пловдив-Бургас

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Сря Юли 17, 2013 2:52 pm

.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2421
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот rain » Вто Юли 30, 2013 10:55 am

Отложиха подновяването на жп линията

Пловдив - Бургас. Комисията за защита на конкуренцията отмени решение на шефа на НК "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) за определяне на "Сдружение ВИЕЕ" за изпълнител на обществената поръчка за модернизация на пет тягови подстанции по жп линията Пловдив - Бургас. Причината е, че сдружението не е представило документите си в превод на български език.
Процедурата се прекратява, тъй като няма друга оферта, която да отговаря на тръжните условия.

http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=459785
Стандарт 30 юли 2013г.
Аватар
rain
 
Мнения: 235
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:33 am
Местоположение: София

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Сря Юли 31, 2013 8:40 am

Търгът за петте жп подстанции Пловдив-Бургас се провали

30.07.2013

Комисията за защита на конкуренцията /КЗК/ отмени решение на генералния директор на ДП „НКЖИ” за класиране на участниците и определяне на изпълнител за възлагане на обществена поръчка с предмет „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив – Бургас – възстановяване, ремонт и модернизация на пет тягови подстанции, по обособени позиции”, в частта за обособена позиция № 1.
Производството установи, че определеният за изпълнител участник Сдружение „ВИЕЕ” не покрива заложеното от възложителя условие да представи документите от офертата, ако са на чужд език, в превод на български. В техническото си предложение дружеството е представило над 3000 страници с ръководства за употреба, сертификати за произход, протоколи от изпитване, съдържащи технически данни и спецификации на оборудването и системите, свързани с изпълнението на предмета на поръчката, без представен превод на български език.
Комисията приема, че офертата на единствения допуснат до класиране и впоследствие определен за изпълнител участник не отговаря на изискванията на възложителя, поради което кандидатът е следвало да бъде отстранен от участие в процедурата.
КЗК връща преписката на възложителя за прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, тъй като няма оферта, която отговаря на условията в документацията за участие.
Факти. бг преди време предупреди, че търгът на петте подстанции на жп линията Пловдив-Бургас може да бъде провален.
Припомняме, че проектът се финансира от ОП ”Транспорт” и е за 25 млн. лв., като в тази сума са включени и 10% непредвидени разходи, които възникват в хода на строителството. Търгът е разделен на две позиции и кандидатите могат да наддават за тях едновременно. Срокът за ремонта и модернизацията е 24 месеца.
През ноември миналата година оферти подадоха „Електрификация Железници Прага”, обединение ”ТПС Стара Загора”, в което участва германската компания ”Сименс”, консорциум ”Реализатор” с участието на АББ България, сдружение ”ВИЕЕ”, в което участват ”Водстрой Пловдив” АД, „Електролукс Табаков” ЕООД, Енергоремонт холдинг, португалският „Ефасек Енженария Системас”, обединение ”Трейс ТПС” с участието на Трейс груп и Старт инженеринг и обединение ”Водстрой Елсеко" с участието на „Водстрой 98” и испанските Електра, Кобра и СЕМИ.
„Енергоремонт холдинг” и „Ефасек” бяха отстранени по технически причини. Конкурсната комисия решава да тълкува по свой начин Закона за обществените поръчки в частта, свързана с броя на пликовете с предложението и цената, които са част от предложенията. Офертата на „Енергоремонт холдинг”, който притежава евросертификат за изпълнен вече обект на НК ”Железопътна инфраструктура”, не е разгледана и холдингът е отстранен още преди отваряне на ценовата оферта. Подобна е ситуацията с „Ефасек”.
Изискването за броя на пликовете обаче не е приложено еднакво за всички кандидати, защото освен двете компании би трябвало да бъдат отстранени обединение ”Трейс ТПС” и „Водстрой Елсеко”, които също са предали един плик с предложение и кандидатстват за две позиции. Председателят на УС на Енергоремонт холдинг Иван Личев и представителят на „Ефасек” Стоян Батов потвърдиха, че оспорват избора.
На по-късен етап с други мотиви са отстранени обединение ”ТПС Стара Загора” и обединение ”Водстрой Елсеко.
На 26 април тази година НК ”Железопътна инфраструктура” обяви, че са допуснати в търга за Обособена Позиция 1 Консорциум „Реализатор”- с техническа оценка 22,86 т. и предложена цена 14 682 334,00 лева без ДДС, сдружение „ВИЕЕ” - с техническа оценка 37,14 т. и предложена цена от 16 087 201,00 лева без ДДС, обединение „Трейс ТПС” - с техническа оценка 50 т. и предложена цена 18 913 715,76 лева без ДДС.
Допуснатите за Обособена позиция 2 са „Електрификация на железниците Праг” АД с техническа оценка 25,71 т. и предложена цена от 17 383 678,00 лева без ДДС, отново консорциум „Реализатор” с техническа оценка 22,86 т и предложена цена от 14 097 290,00 лева без ДДС, сдружение „ВИЕЕ” - с техническа оценка 37,14 т. и предложена цена 14 650 465,00 лева без ДДС, както и фаворитът Обединение „Трейс ТПС” - с техническа оценка 50 т. и предложена цена от 15 276 945,16 лева без ДДС. Единственото обединение, което има максимална техническа оценка, е на "Трейс", а това ги прави и изпълнители в двете позиции. Смята се, че фаворит в търга ще бъде „Трейс груп” .
Търгът за модернизацията на петте подстанции не е единственият гаф на ръководството на държавната инфраструктурна компания, която си навлече гнева на Европейската комисия. Още повече, че и проведеният наскоро търг за избор на изпълнител на ремонта на Централна жп гара София също се оспорва от участниците.
Ценовите оферти бяха отворени, без медиите да бъдат уведомени за това. Изборът на строителен надзор за модернизацията на жп линията Септември - Пловдив продължи повече от година и надзорникът бе избран наскоро. От страницата на КЗК става ясно, че повечето от обявените процедури от НК ”Железопътна инфраструктура” се оспорват от участниците.
За манипулиране на процедури по искане на Брюксел бяха сменени двама председатели на УС на НК ”Железопътна инфраструктура” - Валери Томов и Орлин Алексиев. Преди година ЕК спря търга за рехабилитацията на жп линията Пловдив - Бургас заради съмнения за корупция. Слабото усвояване на средствата по програмата и провалът на търга за изпълнител стана причина за освобождаването на Александър Цветков от поста министър на транспорта и съобщенията.

Източник: Fakti.bg
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2421
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Сря Юли 31, 2013 12:53 pm

Изпълнението на инфраструктурните програми е изпълнено от нескончаеми фалове, къде от утвърдена професионална некадърност, къде от намерение за кокалче с вкусно месъмце. Някой ще може ли да информира по-подробно за тези текущи издънки ?
railjet
 
Мнения: 7804
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 1435 » Чет Авг 01, 2013 12:19 am

Какви са тези преводи на Български нали в министерството им плащат допълнително когато ползват чужди езици да вземат да ги научат най-накрая то не става само на заплатка...
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Svetlin » Съб Авг 31, 2013 1:51 am

Какво ще се случва с Пловдив - Михайлово през следващия оперативен период.. или май нищо..
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Съб Авг 31, 2013 9:33 am

Не забравяйте, че същото това министерство направи преди срок няколко лота на АМ и цял метродиаметър. Така, че нещата са по-скоро до политическа воля и приоритети на цели министерски съвети.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2421
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 07 » Съб Авг 31, 2013 1:28 pm

Петър Делчев написа:Не забравяйте, че същото това министерство направи преди срок няколко лота на АМ и цял метродиаметър. Така, че нещата са по-скоро до политическа воля и приоритети на цели министерски съвети.

Бах маа му все лотовете преди срок и накрая целия обект все окъкан :))))))))))))))))))))
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот bdz43r » Съб Авг 31, 2013 1:45 pm

Петилетката за три години... от там и приказката "5 за 4". За справка: линията Волуяк - Перник (и не само). С предсрочните магистрали и метрото е същото. Части от последното бяха пуснати в експлоатация с липсващи елементи от железния път, да не говорим за компромисните параметри, закотвящи ниска скорост и още по-нисък капацитет спрямо старите участъци. Част от "откритите" магистрали все още не бяха такива...
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 07 » Съб Авг 31, 2013 3:26 pm

bdz43r написа:Петилетката за три години... от там и приказката "5 за 4". За справка: линията Волуяк - Перник (и не само). С предсрочните магистрали и метрото е същото. Части от последното бяха пуснати в експлоатация с липсващи елементи от железния път, да не говорим за компромисните параметри, закотвящи ниска скорост и още по-нисък капацитет спрямо старите участъци. Част от "откритите" магистрали все още не бяха такива...

Всичката ни работа е такава, независимо кой е на власт - мат'ряла си е все същия!
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Съб Авг 31, 2013 8:30 pm

Петър Делчев написа:Не забравяйте, че същото това министерство направи преди срок няколко лота на АМ и цял метродиаметър. Така, че нещата са по-скоро до политическа воля и приоритети на цели министерски съвети.


Какво сте направили,бе, гламчовци..

Интензивен трафик и затруднения по границите с Турция и Сърбия31.08.2013, 10:16 (обновена 31.08.2013, 12:31)
news.bg
Коментари (0)
© БГНЕС

архив
Остава интензивно и затруднено движението по българо-сръбската и българо-турската граница.

Движението на българо-турската граница е интензивно, като най-натоварен е трафикът през ГКПП "Капитан Андреево". Километрична е опашката към Капъкуле откъм Одрин, съобщи БНР


Продължава задръстването при ”Калотина” заради турските гастарбайтери
-A+ 17:11 | 31 август 2013 | Общество / Редактор Елица Петрова / обновено преди 2 часа


Преди 15 години имаше над 400 оптими на сезон, сега едвам 40 се събират. Това ли са ви успехите...
railjet
 
Мнения: 7804
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот rain » Пон Сеп 02, 2013 2:46 pm

Средното изпълнение на жп проекта Пловдив – Бургас е 67%

Изображение

След закъснение поради валежите миналата пролет позиция 1 Михайлово – Калояновец получи акт 15 на 20 август.
Този участък има закъснение от 9 месеца. Неустойките, начислени на изпълнителя, възлизат на 3.9 млн. лв. До този момент бенефициентът дължи на изпълнителя около 7 млн. лв., които включват гаранции за изпълнение, неразплатени работи и др., от които бенефициентът като възложител може да удържи съответните суми.


Изпълнител на целия проект е ДЗЗД "Джи Си Еф – СК 13 – Трейс рейлинфра консорциум", съставен от GCF - Италия, "СК 13 – Трансстрой" АД и "Трейс груп холд" АД. Строителен надзор се упражнява от ДЗЗД "Етаконс – Вито Прато" с участници "Инж. Вито Прато инженеринг "ООД и "Етаконс" ООД.

Проектът за рехабилитация на жп участъци по трасето Пловдив – Бургас се състои още и от позиции 2 и 3.

Втората позиция е от Стара Загора, през Завой до Зимница и е с разгъната жп линия 120 км. Изпълнени са 65% от дейностите, срокът за завършване на обекта е 165 седмици, началото на строителството е 15 март 2011 г., а краят следва да е на 15 април 2014 г. Стойността на позицията е 181 843 200 лв. с ДДС. В края на август се полага железен път, жп стрелки и се работи за цялото трасе от Нова Загора до гара Зимница.

Третата позиция е от Церковски, през Карнобат към Бургас с разгъната дължина 122 км. Началото на строителството е 15 март 2011 г., а срокът за завършване изтича на 15 октомври 2013 г. Стойността на обекта е 162 936 607 лв.
Работи се по укрепване на слабото място при разделен пост Лозово, в гара Айтос и гара Церковски и по железен път в междугарието Церковски – Карнобат. Изпълнителят е подал иск за удължаване на времето за завършване на проекта. Според инженера срокът за изпълнение може да бъде удължен с не повече от 10 месеца.

02.09.2013 Строителство Градът
http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=2133189
Аватар
rain
 
Мнения: 235
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:33 am
Местоположение: София

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот MouveMeNT » Пет Окт 04, 2013 10:22 am

Svetlin написа:Какво ще се случва с Пловдив - Михайлово през следващия оперативен период.. или май нищо..

Проектите за следващ програмен период в обхвата на Пловдив - Бургас са:
1. Развитие на железопътен възел Пловдив;
2. Рехабилитация на участъка Скутаре - Оризово;
3. Модернизация на участъка Оризово - Михайлово
MouveMeNT
 
Мнения: 385
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:50 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Пет Окт 04, 2013 10:55 am

Превод:

Подновяваме коловоз 1,2 и 3 в ПОЦ. Гътаме моста, че пречи на чешките пантографи. Късите връзки Филипово-Прослав, Тракия-Крумово и Тракия-Филипово няма да ги възстановяваме/правим, щот няма смисъл.
Подновяваме По-Кръстовището и го вдигаме от 80 на 100. Излизаме от Кръстовището с 40 и гоним до Скутаре със 130 по подновен път1. Натискаме мощно спирачки, за да излезнем с 40 от Скутаре. После докато наберем 100 ще дойде време да смъкнем на 85 за втората половина на междугарието, и така докато минем Маноле. И сега идва ред на холемия кеф: цели 18 км с неземните 120 км/час до Оризово!! Даже малко по-малко през Белозем- 110.

Това относно т. 1/ за "развитието" и т.2/ за рехабилитацията. Сакън да не пипнем тук таме някоя и друга крива, щото твърдо нимой. Особено между По и Кръстовище -(Крумово) - там са толкова притеснени условията, че хептен нимой.

За т.3/. Там модернизацията е строго секретна. И ЦРУ-то не я знае.
railjet
 
Мнения: 7804
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот bdz43r » Пет Окт 04, 2013 10:59 am

Пипането на криви изисква нов проект = ХХ милиона за преписан стария с няколко променени числа.
Същото и за любимата проектна скорост - по-висока такава иска нов проект, който е 99 % същия като стария, но в заглавието пише друго число.

Колко по-лесно е да сменим горното строене и да пуснем влаковете със 130 км/ч по линия за 200.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Пет Окт 04, 2013 11:09 am

Много точно описание на истинските намерения маскирани под медийните кифтаци!!

Айде, да речем, между Скутаре и Маноле, ще настъпим неизбежно нечия нива, ако се разширят кривите, но между ПОЦ и началото на 8-ма не виждам да бъка от селскостопански ниви, молове, спа- комплекси и прочие..
railjet
 
Мнения: 7804
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Чет Окт 10, 2013 3:10 pm

Делник: Жителите на КОС се жалват

04/10/13 08:06:00

142 жители на „Комплексна опитна станция”-Ямбол са подписали жалба срещу високоскоростната отсечка, която ще бъде пусната в експлоатация след 2-3 месеца от БДЖ. Те искат надлез или пасарелка, за да преминават спокойно, искат магазини и асфалтирани улици, ремонт на канализацията и електрозахранването.
„Казаха ни, че ще слагат тел, която щяла да бъде висока 2,5 метра. В момента ние преминаваме през жп линиите, за да отидем до магазините в комплекс „Златен рог” и да отидем на работа, децата също минават оттам, за да отидат на спирката до бл.19 и да хванат автобус за училище. След като ни затворят, ние няма откъде да преминаваме. Ние страдаме от това, че няма инфрастуктура, нямаме магазини, канализацията е стара и имаме по 3 – 4 аварии на седмица. От „Водоснабдяване и канализация” често не идват, ние им се молим – трагедия.
Жителите са много възмутени от положението. Има възрастни жени в този малък ямболски квартал, които едва прекосяват линията, за да отидат и да си купят храна. Никой не ни обръща внимание. Затова аз съм написала жалба до кмета на Ямбол. Дано той ни обърне внимание. Когато наближат избори, политиците винаги идват с обещания, че ще асфалтират улиците, че ще имаме улично осветление и магазин за хранителни стоки.
Хората вярват и живеят с една голяма надежда. Няма обаче никакъв резултат,” разказва Ваня Димова Иванова, която е пенсионер по болест. Тя е автор на жалбата.

Източник: Радио999бг.ком
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2421
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Чет Окт 10, 2013 3:18 pm

Линията ли ви е виновна, че градската ви инфраструктура е първобитна, бе тъпанари безподобни. :lol: Що не подпишем жалба и срещу прелитащите в ямболското небе самолети- и те сигурно имат вина за електрозахранването :idea:
Ейййй, това четириного чудо гласоподавател на тройната коалиция сякаш носи сопол от мида на мястото на мозъка :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7804
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 07 » Чет Окт 10, 2013 3:22 pm

railjet написа:Линията ли ви е виновна, че градската ви инфраструктура е първобитна, бе тъпанари безподобни. :lol: Що не подпишем жалба и срещу прелитащите в ямболското небе самолети- и те сигурно имат вина за електрозахранването :idea:
Ейййй, това четириного чудо гласоподавател на тройната коалиция сякаш носи сопол от мида на мястото на мозъка :mrgreen:

Юли, провери ако обичаш номера на сецията в този квартал, а после виж и резултатите там :)
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Чет Окт 10, 2013 3:35 pm

Присъствието на ГЕРБ, дори и мажоритарни в секциите, не изключва , нито оправдава тъпотата на виреещо-вегетиращото из тези секции, което не прави разлика между национална и общинска инфраструктура. Някой му е подшушнал,че първото е "виновно" за лошото състояние на второто, и стадото започва да блее в тази посока...
railjet
 
Мнения: 7804
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Следваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта