Страница 3 от 6

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 12:42 pm
от railjet
Министърът на транспорта,информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски ще направи инспекция на железопътните гари, които се yправляват ръчнo, днес – 17 ноември, съобщават от Агенция Фокус. Министърът ще се запознае на място с предприетите мерки от Национална компания „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ) за гарантиране на безопасността на влаковото движение в гарите с ръчно управление
.


Това не звучи ли като виц?
Шефът на технологиите ще види какви ги ръчкат главанаците в ръчните гари, които бяха модернизирани в изминалия програмен период 2007-2013....
А и мерките са железни: спираш- ей така, просто спираш за сигурност, без да правиш среща...

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 3:55 pm
от Administrator
Московски: Задължително трябва да се прекрати практиката с ръчно регулиране на стрелките по ЖП гарите

Публикувано : пн, ное 17th, 2014

Задължително трябва да се прекрати практиката с ръчно регулиране на стрелките по ЖП гарите. Това заяви в Ямбол министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, предава Агенция Фокус. Министър Московки уточни, че отново ще се премине към трансбордиране на пътниците и те ще бъдат прехвърлени от влак и извозвани с автобуси в отсечките от 80 км. Това ще продължи докато не бъде възстановена нормалната сигнално охранителна и сигнализационна техника. „За гара Ямбол, по проект е дадено ръчното регулиране на стрелките да бъде премахнато до февруари следващата година, но аз не мога да приема и дадох инструкции да се говори с изпълнителя и тези срокове да се съкратят максимално”, каза Московски. „Инцидентите са заради човешки фактор, който аз не мога да гарантирам по никакъв начин”, коментира Московски. Транспортирането на пътниците от Нова Загора до Карнобат ще бъде за сметка на фирмата изпълнител на проекта за реконструкция на трасето. Очаква се проектът да приключи до края на следващата година.

Източник: ЕПБЖ

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 3:58 pm
от vlado
Съвсем ще се откажат пътниците при тази ситуация. Просто нямам думи...

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 4:23 pm
от 07
Ръчното регулиране не е проблем, ама виж управлението е друга работа... :) Ех, манго, манго...

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 4:35 pm
от Локомотив
07 написа:Ръчното регулиране не е проблем, ама виж управлението е друга работа... :) Ех, манго, манго...

Явно е проблем. Без да съм следил внимателно всичките батаци веднага се сещам за породени точно от ръчното управление инцидети в Айтос, Безмер и Церковски. Късмет, че няма блъснати влакове. Но не можем да разчитаме вечно на късмета. Целия ремонт на Пловдив-Бургас е най-голямата порнография, която в железниците ни успяха да натворят. Честно, по-добре изобщо да не бяха почвали а да бяха отстъпили 500-те милиона за някоя автомагистрала. Примерно Хемус.

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 5:40 pm
от Rado
Administrator написа:...
Министър Московки уточни, че отново ще се премине към трансбордиране на пътниците и те ще бъдат прехвърлени от влак и извозвани с автобуси в отсечките от 80 км. Това ще продължи докато не бъде възстановена нормалната сигнално охранителна и сигнализационна техника.
...


А с товарните влакове какво правим? И товарите ли ще се "трансбордират"? Или тях ще продължават да си ги приемат по два на един коловоз?

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 5:45 pm
от Rado
Administrator написа: Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски ще направи инспекция на железопътните гари
...
Инспекцията е публична и ще протече по следния график:
12.00 ч. – гара Нова Загора
12.30 ч. – гара Безмер
13.00 ч. – гара Ямбол
13.30 ч. – гара Церковски
14:00 ч. – гара Айтос
В 14.30 ч., на жп гара Бургас, министър Московски ще даде брифинг за представителите на медиите, на който ще съобщи резултатите от проверката и мерките за повишаване на безопасността.
...


Какви са тези "инспекции" за по 30 минути, в които е включено и времето за пътуване между две гари? Що не си стои в София тоя министър и да си пляска кифтаците оттам...

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 5:46 pm
от railjet
vlado написа:Съвсем ще се откажат пътниците при тази ситуация. Просто нямам думи...



Днес, 11:00ч
Варужан Апелян написа:В крайна сметка леба и боба няма да спрат.


Днес, 11:01ч
railjet написа:Изведнъж няма, но още от тази седмица започват да намаляват. Следете внимателно събитията.


Днес, 14:00ч
Administrator написа:Спира се движението в железопътните гари по отсечката Айтос-Нова Загора

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 6:55 pm
от plastikat
И като се спре движението и какво ? На кого се спира боба и леба ? Пак ще има стрелочници ,дежурни и тн ,защото товарните влакове ,та дори и на Шенкер - НЕ МОГАТ ДА ЛЕТЯТ !!!

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 7:42 pm
от railjet
Как на кого?! Нямаше ли уволнени миналата седмица?

Ще се закриват гари, стрелочници,ръководители...

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Пон Ное 17, 2014 7:50 pm
от 07
railjet написа:Как на кого?! Нямаше ли уволнени миналата седмица?

Ще се закриват гари, стрелочници,ръководители...

И това с какво ще помогне ? След 20-30 дена като изпозамръзнат стрелките - пак батак, щото няма хора.

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Вто Ное 18, 2014 10:29 am
от stankos
Administrator написа: Московски: Задължително трябва да се прекрати практиката с ръчно регулиране на стрелките по ЖП гарите

Публикувано : пн, ное 17th, 2014

Транспортирането на пътниците от Нова Загора до Карнобат ще бъде за сметка на фирмата изпълнител на проекта за реконструкция на трасето. Очаква се проектът да приключи до края на следващата година.

Източник: ЕПБЖ


Според вас кое е по-евтино : Плащането на транспорт на пътниците за година напред или връзването на временни осигурителни инсталации по проблемните гари ?

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Вто Ное 18, 2014 11:28 am
от 07
Maнго пак е пропуснал да каже всичко - ще се подпише "анексче" със фирмата, с цел "ускоряване на работата, да не загубим пари", там ще фигурира корекция на цената, естествено - в полза на фирмата.

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Вто Ное 18, 2014 11:43 am
от railjet
„Няма желаещи да работят в железниците. Не бих казал, че е заради възнаграждението, въпреки че има място да се работи по темата", каза Московски.
По думите му, докато държавата не отдели необходимите средства да се обнови и автоматизира системата, ситуацията в железниците ще бъде такава.
.„Докато бяхме на власт, сме стартирали проекти за над 1.2 млрд. лева, които включват автоматизация", каза той и добави, че е електрифицирана по-голяма част от мрежата у нас. „Съществуват места, където не е електрифицирана и затова имаме два типа състав - електрически дезира и дизелови", обясни министърът.

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Вто Ное 18, 2014 2:41 pm
от Rado
railjet написа:...
„Докато бяхме на власт, сме стартирали проекти за над 1.2 млрд. лева, които включват автоматизация", каза той и добави, че е електрифицирана по-голяма част от мрежата у нас. „Съществуват места, където не е електрифицирана и затова имаме два типа състав - електрически дезира и дизелови", обясни министърът.


Уважаеми Г-н Московски,

Вие сте идиот. Стига сте се излагали с малоумни изказвания пред милионна аудитория. Моля Ви, подайте си оставката - просто не Ви е там мястото.

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Вто Ное 18, 2014 3:10 pm
от railjet
25 години чакаме декомунизация и деглъмизация на канчетата....

Знаеш ли в какво семейство е израснал малкия Ивайло?

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Вто Ное 18, 2014 4:41 pm
от ПЖИ43в
railjet написа:25 години чакаме декомунизация и деглъмизация на канчетата....

Знаеш ли в какво семейство е израснал малкия Ивайло?

В голяма грешка и заблуждение си:-декомунизация-та стана преди 25 г!! Сега 25 г.чакаме деглъмизация-та,рожба на демократизация-та!!
Rado, Министъра е израстнал в такова семейство както и railjet,но после като са пораснали изведнъж са се д е м о к р а т и з и р а л и!

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Вто Ное 18, 2014 4:48 pm
от railjet
Съвсем не, другарю господин. Половината рода е хванала пътя много преди 10.11.1989г. Някъде далеч от комунизма. А малкият Ивайло е възмъжавал в гъсто червено семейство - от тези които възторжено възпяваха "успехите" на Партията в годините, когато имаше 3часа/ден режим на тока, 3 часа/ден режим на водата и гъзовете се бършеха с нарязан на осем в. "Работническо дело".

Колкото до това, в чия глава е в грешката, мисля че всички от форума са наясно с изключение на двама. Единият от двамата е на едномесечна почивка в република Бан.

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Вто Ное 18, 2014 4:54 pm
от ПЖИ43в
ПРЕСТАНИ ДА МЪРСИШ И ОСИРАШ ВСЯКА ТЕМА С ТВОЙТЕ ПРОСТОТИИ С ТОЯ ТВОЙ антиКОМУНИЗЪМ И ГЛЪМИНИЗЪМ!!!!

Re: Пловдив-Бургас

МнениеПубликувано на: Вто Ное 18, 2014 5:00 pm
от railjet
Дразниш ме да го правя!

Изпитвам известни симпатии към Ивайло Московски, но той е живото докозателство, че деглъмизация НЯМА. И в пряка връзка с темата (По-Бс) - той също е в отбора на глъмовете носещи отговорност за този огромен провал.

Сега изяснили ти се?