Септември-Пловдив

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот bdz43r » Пон Фев 16, 2015 4:08 am

Мостът на Ковачево не пречи път 2 да се пусне през вариантата и да се затвори път 1.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот asenovgrad4anin » Пон Фев 16, 2015 7:47 pm

bdz43r написа:Мостът на Ковачево не пречи път 2 да се пусне през вариантата и да се затвори път 1.

И това е вариант, но технологично ще усложни нещата. По-скоро ще направят моста първо. Иначе не виждам какво толкова може да се мотат чак до лятото. Тези две фирми се стараят и дори като доказателство вчера въпреки, че беше неделя към 18,30ч на фарове един валяк работеше по трасето до спирка Мокрище!
asenovgrad4anin
 
Мнения: 184
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:10 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот bdz43r » Пон Фев 16, 2015 8:05 pm

Абе това не е критерий...
Наскоро преди зимата ударно полагане на нов път в 22:00 часа в дъжда. Ще реши човек, че на въпросния участък се работи денонощно, пък беше... Церковски - Карнобат. До сутринта бяха положили още 500 м и нито метър повече в следващите няколко месеца.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Чет Мар 26, 2015 12:13 am

Септември - Пловдив: физически напредък 42.8%, финансово изпълнение 31%

Брой 11 от 23/03/2015

Изображение
Инж. Иван Бакалски, ръководител на ЗУИП за модернизация на Септември - Пловдив в НКЖИ

В началото на 2014 г. започна строителството по цялото трасе на проекта за модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив, а няколко месеца по-късно стартираха и дейностите в част "Сигнализация и телекомуникации". По трите позиции на проекта (Септември – Пазарджик, Пазарджик – Стамболийски и Стамболийски - Пловдив) са приключили техническото проектиране и 90% от работното проектиране. На финална фаза е работното проектиране на контактната мрежа в гарите, прилежащи към жп линията. Работи се усилено и по модернизацията на железния път и контактната мрежа по единия текущ път и съответните коловози в гарите, както и по всички съоръжения (мостове, водостоци и др.), в условията на непрекъснатост на влаковото движение в участъка Септември - Пловдив. По договора за модернизиране на системите за сигнализация в участъка Септември – Пловдив и телекомуникации в участъка София – Пловдив е завършено техническото проектиране и се изпълняват строително–монтажните дейности. Извършени са около 80% от доставките на оборудване и в момента се изпълняват работи по неговото инсталиране. Общият физически напредък по проекта към 28.02.2015г. е 42.8%, а финансовото изпълнение е 31%.
Съгласно подписаните договори за проектиране и строителство срокът за приключване на строително-монтажните дейности е средата на 2015 г. Предвид факта, че проектът стартира със 17-месечно закъснение, причинено от продължителна процедура по обжалване на избора на консултант по оценка на съответствието и строителен надзор, както и неблагоприятните климатични условия през 2014 г., довели до спирания на строителството, е налице закъснение в работните графици на изпълнителите. В процеса на работа възникнаха и непредвидени дейности по укрепване на земната основа и съоръженията, които застанаха на критичния път и доведоха до допълнително удължаване на сроковете на договорите. Предприети са мерки, за да се преодолее закъснението. Очаква се строително-монтажните работи да приключват до края на 2015 г.

Източник: Строителство Градът
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Чет Мар 26, 2015 12:40 am

Не мога да повярвам - някой хваща ли се изобщо на тия бръщолевеници? ...

Работи се усилено и по модернизацията на железния път и контактната мрежа по единия текущ път и съответните коловози в гарите, както и по всички съоръжения (мостове, водостоци и др.)

Чак пък усилено ... пушек се вдига само от 3-4 камиона, багер и фадрома (които непрекъснато ровят, заравят, пак копаят, запълват (хаос).

Общият физически напредък по проекта към 28.02.2015г. е 42.8%, а финансовото изпълнение е 31%.

Посочените % напредък, за какъв точно напредък се изчисляват? Това е почти 50%, което ще рече, че днес трябваше да имаме един изцяло завършен, нов, с КМ и ОТ път от гара Сп до гара По пред пускане за движение (път № 2 СП - ПЗК, път № 1 ПЗК - СТМ и път № 2 СТМ - ПО) А то всъщност нямаме... такова чудо.

Съгласно подписаните договори за проектиране и строителство срокът за приключване на строително-монтажните дейности е средата на 2015 г. ...
... и неблагоприятните климатични условия през 2014 г., довели до спирания на строителството, е налице закъснение в работните графици на изпълнителите. В процеса на работа възникнаха и непредвидени дейности по укрепване на земната основа и съоръженията, които застанаха на критичния път и доведоха до допълнително удължаване на сроковете на договорите. Предприети са мерки, за да се преодолее закъснението. Очаква се строително-монтажните работи да приключват до края на 2015 г.

Какви толкова лоши климатични условия е имало в участъка СП - ПО п/з 2014 год. - не зная?
Непредвидените дейности по укрепване на земната основа и съоръженията - има само при ПОРР, заради моста на КДВО, при останалите тези дейности ще продължават още неопределено дълго заради липса на техн. лица целодневно покрай машините, в резултат на което неквалифиц. персонал в тях си копа и запълва, както иска, колкото иска ...
Какво ще приключи в края на 2015г.? И, по интересното е, какво ще ни оставят за довършване след това.
Разтуриха една от най-добрите отсечки до 2013-14 год....
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Чет Мар 26, 2015 1:17 am

Беше настъпило затишие, след като се усетихме, че сме във физическа насирация 99,8% и финансова такава 99,99%, но комсомолчетата от Компанията пак навдигат главици за обичайните кифтаци. И съответно нашето съвестно момче да ги размята по етажерките на скъпоценния раздел..
Последна промяна railjet на Чет Мар 26, 2015 10:42 am, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Ivan_Valkov » Чет Мар 26, 2015 9:57 am

За климатичните условия имаме две годишни норми валеж , за този район за 2014 г. :D
Ivan_Valkov
 
Мнения: 79
Регистриран на: Сря Окт 30, 2013 10:41 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Съб Май 16, 2015 12:49 am

жпр написа:Не мога да повярвам - някой хваща ли се изобщо на тия бръщолевеници? ...

Работи се усилено и по модернизацията на железния път и контактната мрежа по единия текущ път и съответните коловози в гарите, както и по всички съоръжения (мостове, водостоци и др.)


жпр написа:Чак пък усилено ... пушек се вдига само от 3-4 камиона, багер и фадрома (които непрекъснато ровят, заравят, пак копаят, запълват (хаос)...


Пропуснал си да ни кажеш, че основният изпълнител се е оттеглил, и че отаналите тези чукани с багерите са осрали не 50м, не 150м, а цели 2,5 км от междугарието, та се налага наново да ги правят.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пет Юли 10, 2015 9:05 am

До края на септември ще завърши строителството на скоростната линия и пешеходния мост в пловдивския квартал „Прослав’

пн, юли 6th, 2015

До края на септември ще завърши строителството на скоростната линия и пешеходния мост в пловдивския квартал „Прослав”. Това каза за Радио „Фокус”- Пловдив Димитър Колев, кмет на район „Западен” в Пловдив, цитиран от Агенция Фокус. По думите му, е проведена обществена поръчка за реконструкция на улицата, обикаляща линията – ул. „Просвета”. Избрана е фирма-изпълнител, предстои сключването на договор. Ремонтните дейности ще започнат когато приключи изграждането на скоростната линия. „Ще се въведе промяна в движението, но тя няма да затрудни живущите”, коментира Колев. По думите му пешеходният мост се строи и не се отчита недоволство от страна на жителите на пловдивския квартал „Прослав”. Пасарелката ще бъде с асансьори, които ще са достатъчно големи, за да се използват и от хора с увреждания. „Смятам, че това ще е едно европейско съоръжение, което не би трябвало да създава проблем на живущите в квартала”, посочи кметът на район „Западен” в града. На територията на гарата в „Прослав” ще бъдат направени отвори от по три метра. Преминаването там ще е на едно ниво и ще се регулира чрез звукова и светлинна сигнализация. „На територията на гарата ще може да се преминава на едно ниво, но на собствен риск”, каза още Колев. По думите му, шумоизолиращите стени и пешеходният мост ще затворят мястото, на което досега жителите на квартала са пресичали железопътните линии.

Тони МИХАЙЛОВ

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пет Авг 21, 2015 3:56 pm

Към 31 юли са изпълнени само 30 % от жп трасето Пазарджик - Стамболийски

от 21.08.2015, Автор: Милена Василева

Модернизация на железопътен участък Септември – Пловдив – част от Транс-европейската железопътна мрежа, е в ход. Общата стойност на проекта е 630 626 259 лева. финансирането от Кохезионния фонд е 160 000 000 лева , националното съфинансиране е 40 000 000 лева, а съфинансирането от ДП НКЖИ: е 430 626 259 лева. В проекта попадат дейности като изготвяне на работни проекти и изграждане на: железен път за скорост 160 км/ч на пътнически подвижен състав (200 км/ч за подвижен състав с накланящи се кошове) и 120 км/ч за товарен подвижен състав, системи на контактната мрежа и секционните постове, системи за сигнализация и телекомуникации.

Проектът е разделен на три позиции.

Втората е далеч от графика за изпълнение - завършени са само 30.5% от обекта. Позицията се отнася за "Модернизация на железопътна отсечка Пазарджик – Стамболийски в границите от край стрелка №5 (км. 119+624) по път №1 и край стрелка №1 (км.119+692) по път №2 на източна гърловина гара Пазарджик по път №2 на западна гърловина гара Стамболийски, включително гарите Огняново и Стамболийски"
Стойност на договора за строителство е 49 842 820 лв. без ДДС.
Изпълнител: ДЗЗД Ай Джи Ей – ЖП Инфраструктура
Строителен надзор: Консорциум "EPG-ETE"

Позиция 1 е с най-голяма стойност и по отношение на изпълнението на обекта е по-напред от втория участък - 53%. Обектът е "Модернизация на железопътната отсечка Септември – Пазарджик в границите от начало стрелка № 2 (km. 102+014) по път № 1 и край стрелка № 6 (km. 102+070) по път № 2 на западна гърловина гара Септември до край стрелка № 5 (km. 119+624) по път № 1 и край стрелка № 1 (km. 119+692) по път № 2 източна гърловина гара Пазарджик, включително гарите Септември и Пазарджик"
Стойност на договора за строителство: 57 083 580,24 лв. без ДДС
Изпълнител: Консорциум "Свителски-РВП Кьоне"
Строителен надзор: Консорциум "EPG-ETE"

Третата позициа в търга е в най-напреднала фаза на изпълнение - 73.5%. Обектът е за "Модернизация на железопътна отсечка Стамболийски - Пловдив в границите край стрелка № 3 (км 138+755) по път № 1 и начало стрелка № 1 (км 138+810) по път № 2 на западната гърловина гара Стамболийски до начало стрелка № 2 (км 154+564) по път № 1 и край стрелка № 4 (км 154+606) по път № 2 на западна гърловина гара Пловдив, включително гара Тодор Каблешков"
Стойността на договора за строителство е 50 934 435,25 лв. без ДДС
Изпълнител: Порр Бау ГмбХ
Строителен надзор: Консорциум "EPG-ETE"
Положени са 21. 399 км железен път.

Част от проекта е и "Проектиране и изграждане на системите за сигнализация в участък Септември-Пловдив и телекомуникации София-Пловдив"
Стойността на договора е 69 245 183 лв. без ДДС. Към края на юли по този проект са изпълнени 62.08% от дейностите.
Изпълнител: Консорциум "ТКБ София-Пловдив"
Строителен надзор: Консорциум "EPG-ETE"

Целият проект се изпълнява по ОП"Транспорт" 2007-2013 и следва да бъде завършен до края на 2015 г.

Източник: Infrastructure.bg
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пон Дек 26, 2016 12:25 pm

Избраха изпълнители за четирите пътни надлеза за 17.480 млн. лв. при жп трасето Септември – Пловдив

от 22.12.2016, Автор: Милена Василева

Предстои старт на строителството на четирите пътни надлеза в железопътния участък Септември – Пловдив. ДП НКЖИ избра изпълнители. Срокът за изграждането на обектите е различен и варира от 120 до 150 дни. Финансирането е по ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура". Общата прогнозна стойност на четирите надлеза е 17 480 000 лв. без ДДС.

Изпълнители
Позиция 1: "Изграждане на нов пътен надлез на км. 107+423.59 в междугарието Септември–Пазарджик" – "Щрабаг"ЕАД за 2 282 195 лв. без ДДС
Позиция 2: "Изграждане на нов пътен надлез на км. 132+592.42 в междугарието Огняново –Стаболийски" – "Гигастрой" ООД за 3 152 868 лв. без ДДС.
Позиция 3: "Изграждане на нов пътен надлез на км. 137+336.54 в района на гара Стамболийски" – Щрабаг" ЕАД – 5 479 408 лв. без ДДС.
Позиция 4: "Изграждане на нов пътен надлез на км. 146+269.20 в района на гара Тодор Каблешков" - "Порр Бау" ГмБХ за 4 089 449 лв. без ДДС.

Проекти
За позиция 1 "Изграждане на нов пътен надлез на км. 107+423.59 в междугарието Септември–Пазарджик"- за новoтo съоръжениe работен проект. В обсега на сега съществуващия четвъртокласен път PAZ-2202, свързващ с. Лозен със с. Ковачево е проектирана пътна варианта, която пресича оста на проектния коловоз на ж.п. линията Септември – Пазарджик при ж.п. км 107+423.59 (км 0+230.61 по пътния хектометраж). Надлезът е проектиран като триотворно съоръжение, в статическо отношение система "проста греда" с дължини осово 16.60+18.00+16.60 м, като се осигурява необходимия строителен габарит 1-СМ2 за електрифицирана ж.п. линия Габаритът на новопроектирания път е Г6, но в обсега на пътния надлез той се разширява и включва 7.85 м пътно платно и два тротоара по 1.95 м всеки, при 8 см регула. Предвижда се поставянето на предпазни мрежи с височина 180 cм, прикрепени към парапета по цялата дължина на надлеза. Прогнозна стойност на обекта е 3 300 000 лв. без ДДС, срок 120 дни.
За позиция 2 "Изграждане на нов пътен надлез на км 132+592.42 в междугарието Огняново–Стаболийски" - за съоръжението има работен проект в пълен обем. Пътният надлез ще бъде изграден на мястото на съществуващия пътен прелез на два коловоза, свързващ две села - Триводици и Ново село. Проектният участък води началото си от съществуващ местен път с габарит Г9, като изменя ситуационно и нивелетно неговото трасе в района на новата скоростна ж.п. линия. Съоръжение е едноотворно, проектиран от сглобяеми елементи, които ще бъдат произведени в заводски условия, съгласно конструктивните чертежи от работния проект. Комуникацията на моста ще бъде изградена върху тяло – насип с минимална дебелина 600 мм над носещата конструкция на моста. В рамките на комуникацията се предвижда двустранно монтирана еластична ограда. В обхвата на моста, над железопътните релси от двете страни се предвижда поставянето на вертикална стоманена защитна бариера (предпазен парапет) с височина 1 800 мм. Прогнозната стойност е 3 500 000 лв. без ДДС, срокът е 120 дни.
За позиция 3 "Изграждане на нов пътен надлез на км. 137+336.54 в района на гара Стамболийски" - за надлеза има работен проект в пълен обем. Проектното решение предвижда изграждане на надлез на мястото на съществуващ прелез в зоната на гара Стамболийски. Надлезът ще премоства четири коловоза и две улични връзки.Надлезът е в прав участък и е 8 отворен, проектиран съгласно съгласно БДС EN(Еврокодове). Насипите на подходите към устоите ще са ограничени от подпорни стени, защото местоположението на надлеза е в градска среда.Габаритът на новия път е Г9, но в обсега на надлеза той се разширява и включва 7.00 м пътно платно и два тротоара по 2.45 м всеки, при 15cм регула. Общата ширина на надлеза е 12.40 м. Прогнозната стойност на обекта е 6 300 000 лв. без ДДС, срокът за изграждане е 150 дни.
За позиция 4 "Изграждане на нов пътен надлез на км 146+269.20 в района на гара Тодор Каблешков" - новото съоръжение е проектирано съгласно нормите на Еврокод-БДС ЕN; за пътния надлез има изработен технически проект в пълен обем. Пътният надлез се намира в района на гара Тодор Каблешков (с. Златитрап) и ще провежда път PDV-1251. Съоръжението е три-отворно, в статическо отношение - система "проста греда" с обща дължина на връхната конструкция 54.76 м. Централният отвор премоства Път №1 и Път №2 в западната част на гара Тодор Каблешков, както и един от изтеглителните гарови коловози. Осигурен е необходимият строителен габарит 1-СМ2 за електрифицирана железопътна линия. Отворът от страната на приемното здание на гара Тодор Каблешков премоства селскостопански път. Габаритът на мостовото съоръжение е съобразен с Наредба №1/2000 и Норми за проектиране на пътища, раздел II, чл.72,ал1. Съставен е от две пътни ленти с обща ширина 7.00 м и два тротоара по 0.75 м. Подходите от двете страни на съоръжението се изпълняват с подпорни стени, поради невъзможност за изпълнението на откосите на насипите, които биха излезли извън регулационните линии. Прогнозната стойност на обекта е 4380000 лв. без ДДС, срокът за изпълнение е 120 дни.

Източник: Строителство Градът
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Чет Мар 30, 2017 1:33 pm

Министър Алексиев: До средата на годината ще бъде завършена цялата жп линия Септември – Бургас

Публикувано : чт, мар 30th, 2017

До средата на годината очаквам да бъде завършена рехабилитацията на последната отсечка от Септември до Стамболийски, с което ще бъде готова цялата жп линия Септември – Бургас. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Христо Алексиев, по време на откриването на обновената жп линия Стамболийски – Пловдив и новоизградения Интермодален терминал – Пловдив.

Министър Алексиев съобщи още, че по линия на Оперативна програма „Транспорт“ 2007-2013 г., в модернизацията на направлението от Септември до Пловдив са инвестирани 630 млн. лв. „До средата на годината обновената жп линия от Септември до Бургас ще позволява движение на пътническите влакове със скорост до 160 км/ч“, посочи той. По думите му, разстоянието от Септември до Бургас ще може да бъде изминавано за под 3 часа, с което времето се съкращава наполовина. Министърът на транспорта допълни, че очакванията са до 2022 г. да бъде завършена изцяло железопътната магистрала, свързваща Сърбия, през България до Гърция и Турция, и през пристанище Бургас към Близкия Изток.

Христо Алексиев обясни, че новите жп линии са електрифицирани и оборудвани със съвременни ERTMS системи, които са съвместими в цяла Европа и осигуряват най-високо ниво на безопасност. „Паралелно с инфраструктурата, обновяваме и жп гарите по новите трасета, за да осигурим по-голям комфорт на пътниците“, поясни той.

„Пловдив е кръстопът между два европейски коридора, както и пресечна точка на две пътни и железопътни магистрали. Това е причината, именно тук да бъде построен първият интермодален терминал, изграден с европейски средства“, заяви министър Алексиев, и допълни, че обектът вече има Акт 16.

Министърът припомни още, че успоредно със строителството на терминала, е стартирана процедура за отдаването му на концесия. „Направените проучвания показват, че е по-целесъобразно частен оператор да стопанисва такъв логистичен център“, поясни той. Христо Алексиев допълни, че поради обжалвания, процедурата към момента е спряна и предстои нейното повторно стартиране. По думите на министъра, след реализацията на транспортните проекти в района на град Пловдив в последните години, той вече има всички предпоставки да се превърне в логистичен център за бизнес и търговия.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пет Мар 31, 2017 11:35 am

Administrator написа: Министър Алексиев: До средата на годината ще бъде завършена цялата жп линия Септември – Бургас

Публикувано : чт, мар 30th, 2017

До средата на годината очаквам да бъде завършена рехабилитацията на последната отсечка от Септември до Стамболийски, с което ще бъде готова цялата жп линия Септември – Бургас. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Христо Алексиев, по време на откриването на обновената жп линия Стамболийски – Пловдив и новоизградения Интермодален терминал – Пловдив.

Министър Алексиев съобщи още, че по линия на Оперативна програма „Транспорт“ 2007-2013 г., в модернизацията на направлението от Септември до Пловдив са инвестирани 630 млн. лв. „До средата на годината обновената жп линия от Септември до Бургас ще позволява движение на пътническите влакове със скорост до 160 км/ч“, посочи той. По думите му, разстоянието от Септември до Бургас ще може да бъде изминавано за под 3 часа, с което времето се съкращава наполовина. Министърът на транспорта допълни, че очакванията са до 2022 г. да бъде завършена изцяло железопътната магистрала, свързваща Сърбия, през България до Гърция и Турция, и през пристанище Бургас към Близкия Изток.

Източник: ЕПБЖ

А между Пловдив и Михайлово или по алтернативното трасе 1-ва + 4-та между Димитровград и Михайлово с колко ще се движат :?: :mrgreen:
За съжаление, и този е на ясно с материята колкото Московски. А да объркаш Кавказ и Мала Азия с Близкия изток е признак на неграмотност.
П.П. Моля админа да ми промени гласуването в анкетата от 5 на 2.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 959
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот stankos » Пет Мар 31, 2017 8:15 pm

Не бъди толкова жесток ! Аз му писх тройка ! То 40,60,80,....130 е все до 160 т.е . прав е !
Аватар
stankos
 
Мнения: 448
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот plastikat » Съб Апр 01, 2017 12:22 am

Затова ли изчезна анкетата?Аз им писах 3!Вярно е че закъсненията драстично спсднаха, но кое е по-добре- да наемем автобус за 100 лева примерно, или локомотив за 1000 лева на ден?Може и да греша -опровергайте ме.
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас


Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Чет Сеп 07, 2017 1:19 pm

Приключи модернизацията на железопътния участък от Септември до Пловдив

01.09.2017

Изображение

На 31 август 2017 г. на обновената гара Пазарджик беше официално обявено приключването на строителните дейности по железопътните отсечки Септември-Пазарджик и Пазарджик-Стамболийски от проект "Модернизация на железопътният участък Септември – Пловдив – част от Транс-европейската железопътна мрежа".
С приключването на проекта "Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив – част от Транс-европейската железопътна мрежа" завършва изпълнението на първи етап от "Модернизация на жп линията София – Пловдив".

Събитието беше открито от главния ревизор на ДП НКЖИ инж. Бисер Минчев. Сред официалните гости бяха кметовете на град Пазарджик и община Септември, служители на НКЖИ и граждани. По време на събитието инж. Бисер Минчев приветства гостите и заяви, че завършването на проекта допринася за изпълнение на общите цели на НКЖИ – безопасност и комфорт на ползващите железопътния транспорт, намаляване на времепътуването, достигане на европейските стандарти в развитието на железопътната инфраструктура.

Стойността на позиция 1: "Модернизация на железопътната отсечка Септември – Пазарджик" възлиза на 57 083 580,24 лв. без ДДС, с изпълнител Консорциум "Свителски – РВП Кьоне". С успешното завършване на отсечката са модернизирани 37 км разгъната дължина железен път, 53 км контактна мрежа. Ремонтирани и модернизирани са 10 моста.

Стойността на позиция 2: "Модернизация на железопътния участък Пазарджик – Стамболийски" е 49 842 820,26 лв. без ДДС. Изпълнител: ДЗЗД "Ай Джей Ей Железопътна Инфраструктура". Модернизирани и ремонтирани са: железен път - 39 км разгъната дължина, 55 км контактна мрежа и 4 моста.

Проект "Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив – част от Трансевропейската железопътна мрежа" се осъществи със съфинансиране от Кохезионния фонд, чрез Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Предишна

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта