Септември-Пловдив

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 07 » Пет Сеп 26, 2014 11:15 am

MouveMeNT написа:Не.

Тоест през гарите ще се преминава със 100-130
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 1435 » Пет Сеп 26, 2014 11:32 am

То няма как да стане освен с намаления там няма да има мигащи зелени..
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот MouveMeNT » Пет Сеп 26, 2014 2:02 pm

Ще има и зелени мигащи и зелени правоъгълници, спокойно :)
MouveMeNT
 
Мнения: 385
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:50 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 1435 » Пет Сеп 26, 2014 8:22 pm

По 8-ма никъде няма а не ми се вярва навсякъде да има 1500 метра вх-из.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Пет Сеп 26, 2014 8:35 pm

МДТВ 120 спира < 1500м при -10/1000.
За 140 и 160км/час обаче е проблем. Само ако са с дискови спирачки.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот дзвера44 » Пет Сеп 26, 2014 8:38 pm

MouveMeNT написа:Не.

Ами да вдигнат на 130% поне, и входния на 500м преди стрелката и готово :lol:
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот дзвера44 » Пет Сеп 26, 2014 8:41 pm

railjet написа:МДТВ 120 спира < 1500м при -10/1000.
За 140 и 160км/час обаче е проблем. Само ако са с дискови спирачки.

Ти да не си го тествал за колко спира :mrgreen: Много и е зор на товарачката да маа баш със 160 да аби излишно ток.На симулатора да играеш не е като наяве :lol:
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Съб Сеп 27, 2014 7:55 pm

Да те открехна, че не си в час. Рекордът за товарни вагони е 282 км/час. Правен е именно за тест на спирачката- над 160%. В редовна търговска експлоатация - 204км/час.
ТВ 160 км/час наистина са кът, именно поради ограничения брой вагони оборудвани с такава силна спирачка. Електроразходът е сходен с този на пътнишки влак 200км/час 500т.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот дзвера44 » Съб Сеп 27, 2014 8:32 pm

Виж,там по френско може да ги открехваш ако искаш и в устанциона,и без това са си известни със свирките тука се прави железница за експлоатация , а не някакви пробни глупости.При 300км/ч товара ще му излезе през носа на евентуалния товародател, при което ще бяга на тира.Седите на компютрите и ломотите само глупости :D
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Съб Сеп 27, 2014 8:51 pm

дзвера44 написа:Виж,там по френско може да ги открехваш ако искаш и в устанциона,и без това са си известни със свирките тука се прави железница за експлоатация , а не някакви пробни глупости.


Пак показваш, че не си в час. Вече има и леки товари с 300км/час. Ако смяташ, че са глупости, отиди и бясни на спедиторите, че вършат глупости. Убеден съм, че ще те изслушат внимателно и веднага ще занижат скоростите до тези практикувани в Куциян.

Очевидно е, че железниците в западна Европа се нуждаят от кадри на БДЖ, за да не се научат на експлоатация. Едно шопско жепе школо във Франция, Германия и Англия, би им било изключително полезно :idea:
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот bdz43r » Съб Сеп 27, 2014 10:21 pm

дзвера44 написа:тука се прави железница за експлоатация
В момента съм на гара, където минават 7 пъти повече влакове отколкото в цяла България и в товарното движение скорости под 100 няма. Да дойдем да им кажем как да си направят железница, че нещо не се справят?
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот дзвера44 » Нед Сеп 28, 2014 7:20 pm

Извинявам се за коментара! В модернизирането на 1-ва линия е заложена скорост до 120км/ч за товарно движение и сегашното сп. разстояние е достатъчно.Доперди 2години 40821 си беше до 100 при сегашните 1000м сп. разстояние.Не че по-високи скорости са лоши, но при тази бюрокрация в БГ едва ли ще са факт дори и в бъдещето :(
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Нед Сеп 28, 2014 7:58 pm

Съгласни сме. Жестока тъпокрация е. Но нали надеждата умира последна. За коридор 10 навсякъде минималната скорост трябва да е 160, независимо каква категория влак. Всяко търкало трябва да има възможността да се движи по тази европейска жп магистрала с най-малко 160.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот дзвера44 » Сря Окт 01, 2014 12:56 am

Тези дрънканици за 200км/ч за накланящите се кошове са пълна помия-радиустите са такива че и стандартните влакове си стават за 200по 1-ва линия на на Глъм му излиза обрив влака да е по-бърз от рейса...
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Сря Окт 01, 2014 1:09 am

Това е защото искат да параметрират кривите да са тамън на локалния със 60 км/час. Пълна смешка...
Е, да речем, че на две-три места е зор за 200, но за 180-185 става без проблем

В практиката на клатещите се кошове няма 200км/час при максимална да конвеционален влак 160. Отгде я съчиниха таз глупост :roll: .
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот lopik » Нед Окт 05, 2014 10:30 pm

Впечатления от днешното ми минаване Септември-Пловдив.
Като цяло почти нищо не се работеше, с изключение на няколко моста и самите гарови терени на Пазарджик и Тодор Каблешков. Най-зле е участък Септември-Стамболийски, където не е започнало още поставянето на новия път. Между Стамболийски и Тодор Каблешков е положен пътят и стълбовете. До Пловдив има готовност за полагане на нов път.

Малко снимки има тук:
https://www.flickr.com/photos/124794116 ... 356908736/
lopik
 
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Сеп 13, 2014 8:58 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот stankos » Пон Окт 06, 2014 11:06 am

Не си прав ! Точно вчера един валяк неуморно работеше около Мокрище страна Септември ! Е за около половин час му спряхме работата ,но бачка по около 12 часа на ден вече 2 седмици !

http://stankos.snimka.bg/photos-from-gs ... 4.34148949

П.П. Имаше и 3 Камаз-а . :lol:
Аватар
stankos
 
Мнения: 464
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот lopik » Пон Окт 06, 2014 11:08 am

Казах, че има работа на места. Но наистина съгласи се, че има голямо изоставане?
lopik
 
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Сеп 13, 2014 8:58 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот stankos » Пон Окт 06, 2014 11:32 am

Не мога да не се съглася ! За мен лично закъснението клони към фатално .
Аватар
stankos
 
Мнения: 464
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот bdz43r » Пон Окт 06, 2014 3:11 pm

Упорито се вихрят слухове за пълно прекъсване за няколко месеца, което за двупътна линия ми се струва безумен опит за закърпване на пологението и предпоставка за тотално омазване.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта