Септември-Пловдив

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Сря Фев 11, 2015 2:42 pm

railjet написа:На Прослав и Кадиево ще има лека корекция на крива и контракрива по път2. Ще се премахнат три прелеза.

За първото е ясно. За второто - защо 3, те са общо 4 и още не е ясно нищо за надлези...
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Чет Фев 12, 2015 12:51 am

Всички прелези,без този на Стм ще са с надлез.

Проблемът на СП-По е, че не се работи! Почти нищо.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Чет Фев 12, 2015 3:43 pm

Жп прелезите на този етап остават и четирите... Дори един от тях май ще се модернизира...
----
Днес „Трансстрой ВА“ положиха първите 3 звена от бъдещия път № 2 Стм - Ог.
Качеството на същият ще си проличи като тръгнат влакове по него след няколко месеца, по предвид това отдолу - гаранция за качество 50/50.
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот bdz43r » Чет Фев 12, 2015 3:45 pm

С тяхното темпо ще е повече от няколко месеца.
Още отначало и до сега Порр се представят най-добре.
bdz43r
 
Мнения: 3161
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Чет Фев 12, 2015 3:52 pm

„ПОРР“ нямат грешка. Дори са готови да поемат Стм - Ог - Пзк и гара Стм.
„Трансстрой“ са гола вода и в темпове, и в качество... и в работници.
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Otskov » Чет Фев 12, 2015 3:54 pm

А какво е отдолу: пясък, тиня ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1950
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Чет Фев 12, 2015 3:59 pm

На места е каквото трябва, на места от всичко по малко и то след изгребване, засипване, пак изгребване, пак засипване (на 2-3 места с каквото и откъдето им падне) ... По неорганизирана работа не съм виждал. Ма, то нямаше и кой да ги контролира, колко изгребват и колко насипват тогава.
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Чет Фев 12, 2015 4:10 pm

Трансстрой е емблемата на Глъма.

Какво толкова го хвалите този Порр, не ми е ясно. За една година положи 13км път. Онези в Зверино-Мю работеха два пъти по-бързо.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Чет Фев 12, 2015 4:14 pm

Съпоставка м/у работата на 3-те изпълнителя в участъка, като кадри и темпове на работа.
Естествено, че има по-бързи и по-кадърни. Макар че, предвид века в който живеем и технологиите - всички фирми и работници у нас са гола вода.
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Чет Фев 12, 2015 5:59 pm

жпр написа:„ПОРР“ нямат грешка. Дори са готови да поемат Стм - Ог - Пзк и гара Стм..


Малиии, гарата Стм се падаше на тези чукундури от Трансстрой :shock: Не бяха ли ПОРР???
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Otskov » Чет Фев 12, 2015 8:47 pm

Чукундурите са :mrgreen: :cry:
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1950
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот ilia_bdz » Пет Фев 13, 2015 8:17 am

Ще се строи ли Пловдив -Оризово?И кой ще строи?Някой знае ли?
ilia_bdz
 
Мнения: 109
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:47 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот MouveMeNT » Пет Фев 13, 2015 8:23 am

В момента тече проектирането (идейното проектиране).
Търг за строителство ще бъде обявен по-късно през годината.
MouveMeNT
 
Мнения: 385
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:50 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Пет Фев 13, 2015 10:01 am

railjet написа:
жпр написа:„ПОРР“ нямат грешка. Дори са готови да поемат Стм - Ог - Пзк и гара Стм..


Малиии, гарата Стм се падаше на тези чукундури от Трансстрой :shock: Не бяха ли ПОРР???

Гара Стм се пада на „Трансстрой“, а предвид работата им и това, което по план трябва да се извърши - представи си ...
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Нед Фев 15, 2015 9:09 pm

От 15.07 до 01.09. трябва да се преустановят всякакви работи в междугарие. Работа само в гарите Ткл, Стм, Ог, Пзк, Сп.

Път 1 Ткл-По движение от 01.06.= 70 км/час.
Път 2 Ткл-По временно увеличение 80 км/час

Път 2 Стм-Ткл движение от 15.07 = 60 км/час
Път 1 Стм-Ткл увеличение 100 км/час

Път 1 Пзк-Ог временно увеличение 70 км/час.

Път 2 Сп-Пзк движение от 01.07 = 70 км/час
Път 1 Сп- Зв временно увеличение 90 км/час
Път 1 Зв- Пзк временно увеличение 120 км/час.

През летния сезон да се даде на тази отсечка малко да подиша с двупътно СП-Пзк+ Стм-По и намалено времепътуване с 15 мин. Въпрос на здрав разум, в името на малцината останали пътници. Има ли такъв?...
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Нед Фев 15, 2015 9:26 pm

Ако имаха малко акъл, изобщо нямаше да се хвърлят (и крадат) пари за СП - ПО. Можеше да отидат за КР на други отсечки по първа, където завишаването на скоростта ще е по-осезаемо.
Това от самото начало (за мен) бе глупаво и няма да спра да го повтарям.
Беше 130 СП - ПО, направиха го 110/100 - сега след „мега смахнатия“ ремонт ще е за неопределено дълго 60/25. Да живее „модернизацията“ и темповете с които се движи. Ако бяха минали пътните колони (качествено), да приведат пътя отново за 130 - друго тук не им трябваше.

Посочените дати за предаване на пътищата са несигурни. Като разровят гарите ще стане още по-голямо мазало и накрая на 2015 год. ще имаш ровища от СП до ПО без нищо завършено. Друго - при късане на гара Стм, забрави за влаково движение. Великата заповед на министъра да не се правят срещи в такива гари, ще превърне невъзможно движението. Или 1 влак от Сп до По и после другия от По за Сп.
ОИ на Ткл - чак към 01.09. най-рано.
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Нед Фев 15, 2015 10:41 pm

Каза го сякаш е закон организацията и дейностите да се извършват по чукундурски. Както всякога и винаги в подобно мероприятие...

В предложението ми няма нищо трудно за преодоляване. В летния сезон се работи по построяване на новите перони и полагане на новите коловози (текущ път 2) в 5-тте гари, без пипане на гърловините.!
Датата 15.06 е реалистична за пускане на път 1 Ткл-По, а 15.07 съответно за пускане на път 2 СП- Пзк и път 2 Стм- Ткл (макар и с малко зор за този последния). От този момент скоростите по път1 СП-Пзк и път1 Ткл-По веднага могат да се завишат, поради баланс в натоварването на новото земно легло.

Важното е да се върнат временно двойни междугария, малко по-бързо движение летоска, защото 8612 ще остане само с превозната си бригада. Ако се случи някакво чудо с онези чукани от Трансстрой, може и двойно Ог-Стм със 60 км/час по път 2 и 80 км/час по път 1.

Къде е проблемът?
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот lopik » Нед Фев 15, 2015 10:58 pm

Проблемът е, че не вярвам това да стане.
lopik
 
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Сеп 13, 2014 8:58 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот asenovgrad4anin » Пон Фев 16, 2015 12:02 am

Посочените срокове за път 1 Ткл-По (15.06) и път 2 СП-Пзк (15.07) са даже мега песимистични!
Път 1 Ткл-По е подминал вече Прослав и напредва към Централна гара Пловдив, баластовата призма е положена до Коматевския възел, с изключение на зоната на подлеза Модър-Царевец (днес полагаха хидроизолация вече). Моста над коматевския възел е с монтирани дървени траверси, участъка до Централна гара е с изпълнени дренажи. Гара Ткл е започнато полагане и на 1 коловоз, правят се пероните. Стълбовете за КМ са положени почти в цялото Ткл-По, остава само Ткл. Така че реално имат не повече от месец, месец и половина стегната работа и могат да пуснат път 1 и гара Ткл.
Път 2 СП - мост Ковачево и Пзк-Мокрище е положен. Баластовата призма също е положена в по-голямата част от Мокрище - мост Ковачево. Стълбовете за КМ са положени в цялото междугарие. Всъщност лимитираш времето за пускане на път 2 ще е моста при Ковачево, който е с 100% изпълнени устои, но тепърва ще се изгражда средният стълб (днес беше с армиран ростверк, доколкото видях). Така, че до 2,5-3 месеца би трябвало при стегната работа да са готови.
Притеснителна е само мудността на Трансстрой, но да се надяваме, че ще се разбързат следващите месеци.
asenovgrad4anin
 
Мнения: 184
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:10 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Пон Фев 16, 2015 12:10 am

Реалистични са,защото като нищо може да скове студ, да падне сняг, да задъжка и забрули вятър. Имат да се набиват десетки стълбове и да се опъват жици. Не става за две седмици.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron