Септември-Пловдив

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 07 » Вто Окт 15, 2013 8:41 pm

Направо да го спират.... Или да го оставят до Пловдив.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Svetlin » Сря Окт 16, 2013 2:35 am

Той откакто е отклонен през Сливен-Тулово и пристига в 23:21 носи въздух :D Сега не знам какво ще носи :lol:
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Svetlin » Сря Окт 16, 2013 2:35 am

07 написа:Направо да го спират.... Или да го оставят до Пловдив.

Добра идея е , поне докато пуснат 8-ма. След това ремонтите Септември-Пловдив няма да му се отразят така драстично :lol:
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Сря Окт 16, 2013 10:58 am

Имат физическата възможност да пуснат Коньово-Зимница до Коледа и само за Коледа, пък ако ще и половината да е 40. За тази цел обаче трябва да се намери отнякъде една пожарникарска тиква, да им диша във вратовете ден и нощ. Има ли такава?
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот bdz43r » Сря Окт 16, 2013 11:03 am

Тиква имаше, дишаща - не.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Сря Окт 16, 2013 11:11 am

Имаше Тиква, имаше и плътно дишане, в резултат на което има готова магистрала.

В жепето за съжаление такава няма. Колко ли е трудно да съсредоточиш 100% усилия върху еднопътните НЗ-Кермен и Я-З от началото на лятото до 15.12.2013, пускаш ги на 16-ти, почиваш до 10.01.2014. После се връщаш да довършиш гарите и двупътното Кермен-Ямбол. Мой или нимой? Ако нимой, моля да се извадят сериозни и добре премислени доводи :arrow:
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот bdz43r » Сря Окт 16, 2013 11:42 am

Магистралата, ако не беше 3/4 готова преди тиквата, щеше да е още до никъде. И там имаше дишане, защото носи точки и пълни джоба. Влака не прави нито едно от двете.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Otskov » Сря Окт 16, 2013 11:55 am

Направиха ли първата копка; има ли някаква нова информация за този проект?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1984
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Сря Окт 16, 2013 11:56 am

Не каза защо нимой прекъсване на порции и според периодите на годината. Верно, че влаковете не носят точки и пари, но пък отнемат ужасно много такива, когато се управляват гламаво.
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот bdz43r » Сря Окт 16, 2013 12:01 pm

Защото всички са доволни.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Сря Окт 16, 2013 12:11 pm

Е щом като всички са доволни, тогава няма да поставяме ултиматум за 10% увеличение. Само много недоволните поддържат подобен натиск над идеално изпразнени хазни. Ясно и просто като фасул.
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пон Окт 28, 2013 11:03 am

Внесен за одобрение е кадастърът на част от жп участъка София - Пловдив

28.10.2013

Агенцията по кадастър предложи за одобрение кадастралната карта и кадастралните регистри за територията на поземлени имоти по трасето на жп линия София - Пловдив: това са участъците: от км 102+070 (от стрелката на жп гара Септември) до землищната граница на с. Мокрище с Пазарджик, включително жп гара Септември; от землищната граница на Пазарджик със с. Главиница до жп гара Стамболийски включително (км 138+380 начало стрелка №1 по път 2), попадащи в землищата на гр. Стамболийски, с. Йоаким Груево, община Стамболийски, с. Цалапица, с. Кадиево, с. Златитрап, с. Брестовица, община Родопи, област Пловдив. Заповедта подлежи на обжалване до 21.11.2013 г., включително пред Административен съд - Пловдив, чрез Службата по кадастър в Пловдив.

Източник: Строителство Градът - стр. 5
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пон Яну 13, 2014 7:08 pm

Инж. Иван Бакалски, ръководител на проект "Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив, част от Трансевропейската железопътна мрежа":

Жп проект Септември - Пловдив: остава рисков, стартът му ще бъде през януари

Проектът "Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив е част от Трансевропейската железопътна мрежа". Той е на обща стойност 630 626 259 лева и е приоритетен за ДП НКЖИ. Представлява част от проекта за модернизация на железопътната линия София – Пловдив, определен с решение №509/08.07.2011г. на Министерския съвет като обект с национално значение.
Септември - Пловдив остава проект с висок риск. Основна причина за това е късното стартиране на дейностите по договорите за строителство поради продължилото на няколко инстанции обжалване на процедурата за избор на консултант за оценка на съответствието и строителен надзор.
Въпреки допуснатото по обективни и независещи от ДП НКЖИ причини закъснение консултантът, изпълнителите и експертите от НКЖИ полагат усилия за ускоряване на процесите и навременно решаване на възникнали проблеми, за да бъде завършен проектът до средата на 2015 г. Изготвили сме план за управление на рисковете, който ежемесечно се актуализира. Целта е навременно идентифициране и набелязване на мерки за смекчаването им. Към настоящия момент е приключено техническото проектиране и има издадени разрешения за строеж. Извършват се подготвителни дейности и доставки на основни материали. На 13.12.2013 г. и на 18.12.2013 г. бяха подписани протоколи Образец 2A за откриване на строителна площадка съответно за Позиция 3 и Позиция 1 и 2 на проекта. През януари предстои започване на основните строителни дейности. По проекта са извършени разплащания в размер на 38 758 255лева с ДДС – основно за проектиране, подготвителни дейности и доставки на основни материали, което представлява 12% от одобрените средства за безвъзмездна финансова помощ.

Позиция 1 – "Модернизация на железопътната отсечка Септември – Пазарджик в границите от начало стрелка №2 (km 102+014) по път №1 и край стрелка № 6 (km 102+070) по път №2 на западна гърловина гара Септември до край стрелка №5 (km 119+624) по път №1 и край стрелка №1 (km 119+692) по път №2 източна гърловина гара Пазарджик, включително гарите Септември и Пазарджик"
Стойност на договора за строителство по Позиция 1: 57 083 580,24 лв. без ДДС
Строител: Консорциум "Свителски - РВП Кьоне"
Строителен надзор: Консорциум EPG-ETE

Позиция 2 – "Модернизация на железопътна отсечка Пазарджик – Стамболийски в границите от край стрелка №5 (км 119+624) по път №1 и край стрелка №1 (км 119+692) по път №2 на източна гърловина гара Пазарджик по път №2 на западна гърловина гара Стамболийски, включително гарите Огняново и Стамболийски"
Стойност на договора за строителство по Позиция 2: 49 842 820,26 лв. без ДДС
Строител: ДЗЗД "Ай Джи Ей – жп инфраструктура"
Строителен надзор: Консорциум EPG-ETE

Позиция 3 – "Модернизация на железопътна отсечка Стамболийски - Пловдив в границите край стрелка №3 (км 138+755) по път №1 и начало стрелка №1 (км 138+810) по път №2 на западната гърловина гара Стамболийски до начало стрелка №2 (км 154+564) по път №1 и край стрелка № 4 (км 154+606) по път №2 на западна гърловина гара Пловдив, включително гара Тодор Каблешков"
Стойност на договора за строителство по позиция 3: 50 934 435,25 лв. без ДДС
Строител: "Порр Бау" ГмбХ
Строителен надзор: Консорциум EPG-ETE

"Проектиране и изграждане на системите за сигнализация в участък Септември - Пловдив и телекомуникации София - Пловдив"
Стойност на договора: 69 245 183 лв. без ДДС
Изпълнител: Консорциум "ТКБ София - Пловдив"
Строителен надзор: Консорциум EPG-ETE

Източник: Infrastructure.bg
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Пон Яну 13, 2014 7:14 pm

Жп проект Септември - Пловдив: остава рисков, стартът му ще бъде през януари
:lol:

Е как няма да е рисков, като са се навряли едни плужеци, дет мислят само как да гепнат цялото гърне с наполовина свършена работа. Където попаднеш на думата "концорсиум", да знаеш, че вътре в сърмата говно е загърнато в лозовия листец. Я виж кой се е лепнал за Свителски :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 07 » Вто Яну 14, 2014 11:37 am

railjet написа:
Жп проект Септември - Пловдив: остава рисков, стартът му ще бъде през януари
:lol:

Е как няма да е рисков, като са се навряли едни плужеци, дет мислят само как да гепнат цялото гърне с наполовина свършена работа. Където попаднеш на думата "концорсиум", да знаеш, че вътре в сърмата говно е загърнато в лозовия листец. Я виж кой се е лепнал за Свителски :mrgreen:

Черепчо :) Чудно ми е защо още няма "черен списък" на бизнесмени - фирми с тяхно участие изобщо да не се допускат до ДП. Издънките по АМ Тракия и Марица са повече от достатъчно черепчо да не получи повече ДП!
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пон Яну 20, 2014 12:48 pm

Строителството на железопътния участък Пазарджик – Стамболийски започва утре

20 Януари 2014 | 11:39

Стамболийски. Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов ще даде старт на строителството на железопътния участък Пазарджик – Стамболийски, съобщиха от пресцентъра на министерството. Събитието ще се проведе утре, 21 януари 2014 г. от 11.00 часа на жп гара Стамболийски. Позиция 2: „Модернизация на железопътната отсечка Пазарджик – Стамболийски“ е част от проекта "Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив", който се осъществява със средства по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г. Стойността на договора за изграждането на жп участъка Пазарджик – Стамболийски е близо 66 млн. лв. с ДДС. След завършването на обекта влаковете по трасето ще могат да се движат със 160 км/ч.

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Вто Яну 21, 2014 2:27 pm

Министър Данаил Папазов: С модернизирането на железопътната отсечка Пазарджик – Стамболийски инвестираме в региона над 30 млн. лв.

21 Януари 2014 | 11:41 | Агенция "Фокус"

Стамболийски. С модернизирането на железопътната отсечка Пазарджик – Стамболийски инвестираме в региона над 30 милиона лева, както и създаваме работни места. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов на церемонията по започването на строителството на железопътната отсечка Пазарджик - Стамболийски, предаде репортер на Агенция “Фокус”. До месец ще започне работата и по другите две отсечки на цялата линия, която е с дължина 53 километра. Над 1 милиард лева е стойността на проектите по Оперативна програма „Транспорт”, които се изпълняват в момента. Генералният директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура” (НКЖИ) инж. Милчо Ламбрев каза, че по тази отсечка е предвидено влаковете да се движат със скорост от 160 до 200 км в час. Поетите ангажименти относно развитието на железопътната инфраструктура в България отговарят на политиката на Европейския съюз.
На церемонията присъстваше посланикът на Испания, тъй като две испански фирми участват в изпълнението на проекта. Той каза, че Испания преди години е заложила на модернизация на железопътната мрежа, тъй като освен икономическите показатели, тя защитава и околната среда, към което трябва да се стреми и България. Цялата жп линия ще допринесе за историческото стойност на Тракийската низина и че сътрудничеството между държавите ни ще допринесе за развитието на България, тъй като испанците имат голям опит в изграждането на високоскоростни жп отсечки и линии.
Церемонията започна с водосвет за успеха на започнатия проект. Присъстваха представители на министерството, НКЖИ и областните управители и кметове от областите Пловдив и Пазарджик, граждани на Стамболийски. По испанска традиция, броеве на местни вестници се поставят в кутии и се заравят на мястото на първата копка, а над нея ще бъде поставена паметна плоча.
Инна ПОГЛУБКО

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пон Фев 03, 2014 2:45 pm

Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов даде начало на строителството на железопътния участък Стамболийски – Пловдив.

3 Февруари 2014 | 13:41 | Агенция "Фокус"

На церемонията присъства и търговското аташе на Република Австрия Михаел Ангерер, генералният директор на ДП НКЖИ инж. Милчо Ламбрев, кметът на Пловдив Иван Тотев, областният управител на Пловдив Венцислав Каймаканов, депутати, както и представители на общинската и областната администрация, и други официални гости.
Модернизацията на железопътната отсечка Стамболийски – Пловдив е част от проекта „Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив – част от Трансевропейската железопътна мрежа” и се осъществява със съфинансиране от Кохезионния фонд, чрез Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г. Стойността на договора за изграждането на жп участъка Стамболийски – Пловдив е над 67 млн. лв. с ДДС. След завършването на обекта влаковете по трасето ще могат да се движат със 160 км/ч.
Цветана ТОНЧЕВА

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пон Фев 03, 2014 3:22 pm

На 3 февруари стартира строителството на позиция 3 от жп проекта

Брой 5 от 03/02/2014

Автор: Милена Василева

Проектът "Модернизация на железопътния участък Септември- Пловдив, част от Трансевропейската железопътна мрежа". Той е на обща стойност 630 626 259 лева. Представлява част от проекта за модернизация на железопътната линия София -Пловдив, определен с решение на МС за обект с национално значение.
Септември - Пловдив остава проект с висок риск заради трудния избор на строителен надзор по проекта. Според експертите в НКЖИ е изготвен план за управление на рисковете, който ежемесечно се актуализира. След подписването на 13 декември 2013 г. и на 18 декември 2013 г. на протоколи образец 2А за откриване на строителна площадка съответно за позиция 3 и позиция 1 и 2 на проекта на 9 януари стартира изплащането на позиция 1 Септември - Пазарджик, първата копка на позиция 2 Пазарджик
- Стамболийски беше на 20 януари, а на 3 февруари започва изграждането и на позиция 3 Стамболийски - Пловдив.
Важно е да се отбележи, че по цялото трасе няма пресичания на ниво, а се изграждат пътни надлези над железницата.
Позиция 1
"Модернизация на железопътната отсечка Септември - Пазарджик в границите от начало стрелка №2 (км 102+014) по път № 1 и край стрелка № 6 (км 102+070) по път №2 на западна гърловина гара Септември до край стрелка №5 (км 119+624) по път №1 и край стрелка №1 (км 119+692) по път №2 източна гърловина гара Пазарджик, включително гарите Септември и Пазарджик".
Септември - Пазарджик е с дължина 17 км двойна жп линия. Предвижда се ремонт на гари, перони, отводняване, изграждане на пешеходни подлези, по отделен проект ще се направи нова осигурителна сигнализация, електрификация, предвиден е и ремонт на част от сгради, казват проектантите от "Евротранспроект". На гара Септември се рехабилитират помещения на осигурителната техника, същото се прави и на гара Пазарджик. Навсякъде на спирките се изграждат допълнителни навеси за чакащите. По цялото трасе има шумозащитни огради, ре-хабилтират се съоръженията. Двата стоманени моста с дължина по 50 м се заменят от един стоманобетонов за двойна жп линия, каза още Валентин Михайловски, ръководител на проектантския екип. Заедно с това е изграден и временен мост над Чепинска, който до се използва до завършването на новото стоманобетоново съоръжение. Скоростта на влаковете в отсечката е 160-200 км в час. Пътен надлез в тази част на проекта се изгражда при село Ковачево.
Позиция 2
"Модернизация на железопътна отсечка Пазарджик - Стамболийски в границите от край стрелка №5 (км 119+624) по път №1 и край стрелка №1 (км 119+692) по път №2 на източна гърловина гара Пазарджик по път №2 на западна гърловина гара Стамболийски, включително гарите Огняново и Стамболийски".
Дължината на участъка е около 19 км, които ще бъдат модернизирани, линията е двойна, не се излиза от сервитута на линията, каза Тома Йоцов, ръководител на проектантския екип от "Евротранспроект". Гарите тук са Пазарджик, Огняново, Стамболийски. Те се модернизират, при Огняново има нов пешеходен подлез за пътниците и асансьори, на гара Стамболийски са предвидени допълнителни изходи на съществуващия подлез. Приемните здания не са включени в проекта, предвижда се само обновяване на вътрешното разпределение на определени помещения в гаровото здание за монтиране на определени инсталации. Съществуващ стоманен мост ще бъде заменен със стоманобетонов. Пресичане на две нива е предвидено при Три водици и Стамболийски. Най-сложно е съоръжението в Стамболийски и там трябва да се направи комуникационно решение, което да захрани товарната гара, предприятията, да осигури връзка от книжния комбинат към различните посоки.
Позиция 3
"Модернизация на железопътна отсечка Стамболийски - Пловдив в границите край стрелка №3 (км 138+755) по път №1 и начало стрелка №1 (км 138+810) по път №2 на западната гърловина гара Стамболийски до начало стрелка №2 (км 154+564) по път №1 и край стрелка № 4 (км 154+606) по път №2 на западна гърловина гара Пловдив, включително гара Тодор Каблешков".
"Проектиране и изграждане на системите за сигнализация в участък Септември - Пловдив и телекомуникации София - Пловдив".

"Проектиране и изграждане на системите за сигнализация в участък Септември - Пловдив и телекомуникации София - Пловдив"

Таблица 1
Стойност на договора за строителство по позиция 1 57 083 580,24 лв. без ДДС
Строител Консорциум "Свителски - РВП Кьоне"
Строителен надзор Консорциум EPG-ETE

Таблица 2
Стойност на договора за строителство по позиция 2 49 842 820,26 лв. без ДДС
Строител ДЗЗД "Ай Джи Ей – жп инфраструктура"
Строителен надзор Консорциум EPG-ETE

Таблица 3
Стойност на договора за строителство по позиция 3 50 934 435,25 лв. без ДДС
Строител "Порр Бау" ГмбХ
Строителен надзор Консорциум EPG-ETE

Таблица 4
Стойност на договора за проектиране и изграждане на системите за сигнализация 69 245 183 лв. без ДДС
Изпълнител Консорциум "ТКБ София - Пловдив"
Строителен надзор Консорциум EPG-ETE

Източник: Строителство Градът
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пон Фев 03, 2014 3:30 pm

Антонио Онтиверос, ръководител на проекта за модернизация на жп отсечката Пазарджик -Стамболийски, позиция 2 от жп участъка Септември - Пловдив: Проявяваме интерес към транспортната инфраструктура на България

В Испания изграждаме високоскоростни железници от 1992 г.

Милена ВАСИЛЕВА | 03.02.2014

Г-н Онтиверос, в какво се състои работата ви на българския обект?
- Моята работа е да координирам целия екип, трябва да се занимавам с доставката на материалите, да общувам с администрацията, да решавам всякакъв тип технически проблеми, да правя срещи с техническите екипи, да следя икономически как стоят нещата на обекта.
С кои дейности започва работата по проекта?
- Първо демонтираме контактната мрежа и сигнализацията, следва демонтаж на железния път, траверсите и така постепенно стигаме до изкопаване на баластовата призма. Посоката, в която работим, е от Пазарджик към Стамболийски.
Кои са особеностите на трасето? Кои трудности очаквате отсега?
- Обектът няма кой знае какви специфични особености, но целият участък е разделен на три лота, допълнително се прави ремонт и на гарата в Пазарджик. Това означава координация между институциите и екипите. Голямото предизвикателство е, че през цялото време ще минават влакове, т.е. влаковото движение няма да се спира и ние трябва да се съобразяваме с него.
Какви материали ще използвате при строителството - български, испански, други европейски?
- Принципно ще използваме български материали, естествено изпълнявайки европейската директива за качестно.
Но идеята е по-голямата част от материалите да са от България, някои ще бъдат от други европейски държави, но не и от Испания.
Какви дейности ще извършва вашият български партньор "Трансстрой - Инжстрой инженеринг"? - Българските ни партньори "Трансстрой - Инжстрой инженеринг" са специалисти в строителството на железопътна инфраструктура и голяма част от дейностите, свързани с железния път - монтиране на железен път, доставяне на баластов килим, изравняване на земни маси и др., ще ги свърши българският партньор.
На кои обекти в Испания натупахте опит?
- Сега съм на 39 години и съм от Гренада. Започнах работа по обекти в Испания като ръководител на екип. Установих, че в България начинът на работа в екип е подобен на този в Испания. Ръководил съм обекти с много висока стойност: за трамваен транспорт в Хайм на стойност 100 млн. евро, скоростна влакова линия в провинция Севиля и във Валенсия, всяка от които на стойност 60 млн. евро, трамвай и метро в Севиля. Ръководил съм и строителството на магистрали, например тази в Хайен за 20 млн. евро. Работил съм и на обекти за подземна инфраструктура.
Към кои проекти в България "ГЕА 21" проявява интерес?
Метрото, железниците, трамваите. Ние вече сме се устроили в България и проявяваме интерес към бъдещите ви проекти.
Все пак кои са приликите и разликите при изграждането на железници в България и Испания?
- Честно казано, методите в двете страни са доста еднакви. Няма толкова големи разлики нито в машините, които се използват, нито в проектирането, нито в начина на изпълнение на самата работа. Лесно се организира обект в България, защото начинът на работа тук е подобен на този в Испания.
Испания има опит в изграждането на високоскоростни железници. Колко години бяха нужни, за да го натрупате?
- Скоростните влакове са почти в цялата страна. Работим по тях от 1992 г.: първата линия е Севиля - Мадрид, а сега Испания е втората европейска страна с най-много скоростни линии след Швейцария. Все още продължава модернизацията, като целта е да свържем главните градове в Испания с линии за скоростни влакове. Този транспорт е екопологичен, ще доведе до прогрес, скъсява разстоянията между мегаполисите, а в бързите влакове се пътува много удобно.
Жп мрежата на високоскоростните влакове е около 6 хил. км (колкото е цялата българска железница). От тях три са на "ГЕА 21": в Галиция, с крайна точка в Ла Коруня, Севиля - Осуна, Валенсия -Одиел.

***
Антонио Онтиверос е на 39 години. Това е първият обект в България, на който е проджект мениджър. Ръководил е испански проекти за високоскоростни железници, изграждане на магистрали, трамвайна инфраструктура. Основните му обекти са в Севиля, Валенсия и Галиция.

Източник: Вестник "Строителство Градът" - стр. 29
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron