Септември-Пловдив

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Otskov » Сря Юни 25, 2014 12:42 pm

Към момента по тях се работи усилено и се спазва графика на строителство.

:mrgreen: :lol: :D
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 1435 » Сря Юни 25, 2014 5:32 pm

Задава се бунт в Прослав искали подлез а не пасарелка.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 07 » Сря Юни 25, 2014 6:58 pm

1435 написа:Задава се бунт в Прослав искали подлез а не пасарелка.

Да си платят разликата в цената! и като се наводни - да си го отводняват те!
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 1435 » Сря Юни 25, 2014 8:03 pm

Прави са си хората там минава много народ майки с колички,старци. На Ткл ще правят подлез през който едва ли някой ще минава а на Прослав пасарелка :roll:
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Сря Юни 25, 2014 8:43 pm

Естествено, че са прави. Никой от тях не се е молил за ремонт на линията. След като им развалят едно удобство, са длъжни да им осигурят друго подобно, отговарящо на потребностите им и то да бъде направено навреме, а не след 1-2 години да копаме пак. В тая държава, никой не мисли за удобството на обикновения човек. Една майка с количка, един трудноподвижен човек, деца и пр. как да се катерят по ръждива стълба ... Не, че ми е гайле много специално за тая пасарелка, но по принцип у нас всичко се прави ей така, да има нещо там, да му усвоим двойно и тройно парите, в повечето случаи ч/з еднолично решение за това, къде и какво...
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот railjet » Сря Юни 25, 2014 9:30 pm

В никоя болшевишка държава не се мисли за удобството на отделния индивид. Всичко се прави грубо и несмаслено, само за слава на управляващите тутманици. Но в случая е редно и общината да се включи в това, за което обитателите й претендират. Безплатни подлези и надлези няма. Нищо не е безплатно натози свят, с изключение на мизерията.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 07 » Сря Юни 25, 2014 9:39 pm

жпр написа:. Една майка с количка, един трудноподвижен човек, деца и пр. как да се катерят по ръждива стълба ...

Подлеза без стълби ли ще бъде? Подлеза ще е една бомба със закъснител - утре ще се наводни (защото дори и да бъде направен както трябва, Ганьо или Манго ще гепнат дренажната помпа или кабелите за нея, или ще оставят канала да се запуши) и ще прибягват през линията и пак ще квичат. Нека им направят пасарелка но покрита, с асансьори за инвалиди и детски колички - хем е по евтино, хем отстранява бъдещи проблеми...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот жпр » Сря Юни 25, 2014 9:46 pm

Това за манго и долните бг „хлапета“ е друг въпрос. Какво ново и хубаво пазим - нищо. Та в тоя ред на мисли, казваш, ще направят подлеза на кенеф и ще го задръстят с боклуци - асансьора, да те питам, колко време ще е чист, изправен и работещ според теб ?
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 07 » Пет Юни 27, 2014 4:57 pm

жпр написа:Това за манго и долните бг „хлапета“ е друг въпрос. Какво ново и хубаво пазим - нищо. Та в тоя ред на мисли, казваш, ще направят подлеза на кенеф и ще го задръстят с боклуци - асансьора, да те питам, колко време ще е чист, изправен и работещ според теб ?

Асансьора и да се прецака - поне ти остават стълбите.... подлеза като стане басеин или кенеф - какво ти остава? Карнобат (новата гара) беше без пътеки за минаване - трябваше да се ползва подлеза, даже имаше и подлез от колетното, а познай защо правиха пътеки после...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Текущи ремонти по инфраструктурата

Мнениеот Варужан Апелян » Пон Авг 18, 2014 9:31 pm

Прекратяват договора за строеж на жп линия
18.8.2014 г. 20:30

До 10 дни трябва да ни бъде представена ревизирана работна програма за строителството на отсечката Пазарджик – Стамболийски. Това каза служебният министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията Николина Ангелкова по време на днешната инспекция на обекта. По думите й, е възможно прекратяване на договора с изпълнителя ако той не покаже, че има ресурс да приключи строителството в срок. На жп гара Огняново министърът провери работата по изграждането на нови коловози. Стойността на договора за строителство е над 54 млн. лв. без ДДС (с вкл. 10% непредвидени разходи).

Трасето е Позиция 2 от проекта за модернизация на жп линията Септември – Пловдив и към този момент има едва 6% физическо изпълнение, а натрупаното закъснение е 4 месеца. „С тези темпове не виждам как ще бъде спазен срока за завършване – май 2015 г.“, констатира министър Ангелкова.

По-рано през деня, министър Ангелкова посети Позиция 1, която обхваща трасето Септември – Пазарджик. Тя инспектира строителството на новия жп мост в близост до прелез Ковачево. По трасето е достигнато около 20% физическо изпълнение, а стойността на договора на изпълнителя е над 62 млн. лв. без ДДС (с вкл. 10% непредвидени разходи). „Искам да видя мобилизация и в началото на септември ще организирам среща, за да видя какъв напредък сте постигнали“, каза министър Ангелкова на представителите на изпълнителите. По думите й, няма да бъде допуснато оскъпяване на обектите, защото всички рискове трябва да са сметнати от изпълнителя още при подаване на офертата.

В рамките на инспекцията днес, министър Николина Ангелкова провери строителните дейности по Позиция 3 Стамболийски – Пловдив и положения нов железен път в междугарието Стамболийски – Тодор Каблешков. Физическият напредък по трасето надхвърля 27%, като стойността на договора на изпълнителя е малко над 56 млн. лв. без ДДС (с вкл. 10% непредвидени разходи). Вече има 9 км положен нов железен път.

Работата по проекта за модернизация на жп линията Септември – Пловдив трябва да приключи през 2015 г., в края на която изтича и крайният срок за допустимост на разходите по ОП „Транспорт“. Това превръща обекта в рисков от гледна точка на времето за изпълнение. По тази причина инспекцията на трасето бе включено в програмата на министър Николина Ангелкова още в първите дни след като пое поста. Ускоряването на работата по инфраструктурните обекти е основен приоритет за МТИТС, защото това ще осигури 100% усвояемост на средствата по ОПТ и няма да се допусне загуба на средства.

По-късно през деня ще бъде направен преглед и на приемните сгради по трасето Пловдив – Димитровград, част от които бяха модернизирани в рамките на предприсъединителната програма ИСПА.

http://nakratko.bg/category/58/58378/
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Текущи ремонти по инфраструктурата

Мнениеот Otskov » Пон Авг 18, 2014 9:53 pm

Варужан Апелян написа:Прекратяват договора за строеж на жп линия
18.8.2014 г. 20:30

До 10 дни трябва да ни бъде представена ревизирана работна програма за строителството на отсечката Пазарджик – Стамболийски. Това каза служебният министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията Николина Ангелкова по време на днешната инспекция на обекта. По думите й, е възможно прекратяване на договора с изпълнителя ако той не покаже, че има ресурс да приключи строителството в срок. На жп гара Огняново министърът провери работата по изграждането на нови коловози. Стойността на договора за строителство е над 54 млн. лв. без ДДС (с вкл. 10% непредвидени разходи).

Трасето е Позиция 2 от проекта за модернизация на жп линията Септември – Пловдив и към този момент има едва 6% физическо изпълнение, а натрупаното закъснение е 4 месеца. „С тези темпове не виждам как ще бъде спазен срока за завършване – май 2015 г.“, констатира министър Ангелкова.


Работата по проекта за модернизация на жп линията Септември – Пловдив трябва да приключи през 2015 г., в края на която изтича и крайният срок за допустимост на разходите по ОП „Транспорт“. Това превръща обекта в рисков от гледна точка на времето за изпълнение. По тази причина инспекцията на трасето бе включено в програмата на министър Николина Ангелкова още в първите дни след като пое поста. Ускоряването на работата по инфраструктурните обекти е основен приоритет за МТИТС, защото това ще осигури 100% усвояемост на средствата по ОПТ и няма да се допусне загуба на средства.

Това от колко месеца го меля :?:
Е, браво :) Най-после някой от висшето ръководство стопли, има малка надежда :idea:
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пон Авг 18, 2014 11:39 pm

Н. Ангелкова: Констатира се фрапиращо забавяне на изпълнението на ремонтните дейности на жп отсечката Пазарджик-Стамболийски

Публикувано : пн, авг 18th, 2014

Изображение

Фрапиращо забавяне на изпълнението на ремонтните дейности на жп отсечката Пазарджик – Стамболийски констатира при инспекцията си на гара „Огняново” министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Николина Ангелкова, предаде репортер на Радио „Фокус” – Пазарджик, цитиран от Агенция Фокус. Само 6% от физическо изпълнение на проекта е извършено към този момент, като по приблизителна преценка ремонтите трябва да са на около 30%. Констатирано е забавяне от около 4 месеца, в които не са осъществяване конкретни ремонтни дейности, но няма логично обяснение за това бездействие от страна на Българо-испанския консорциум, който изпълнява този проект по ОП „Транспорт 2007 – 2013 г”. Министър Ангелкова каза, че настоява за оптимизация на работния процес и уверение, че обектът ще бъде завършен в срок. „Следващата седмица ще проведем среща с представители на фирмите изпълнители на трите участъка Стамболийски-Пловдив, Пазарджик – Стамболийски и Септември-Пазарджик, за да се убедим, че рискът от загуба на средства и от приключване на проекта до края на 2015 година е минимален. Ако не получим такова уверение, обсъждаме мерки за прекратяване договорите на строителните компании. Ние нямаме време да чакаме, докато тези строители ще се мобилизират и ще си приключат дейностите. За нас е важно да не допуснем никакви загуба на средства по ОП „Транспорт”. Прекратяването на договорите на фирмите би довело до спиране на ремонтните дейности, затова ще се направи оценка на риска от подобна крачка”, каза още министър Ангелкова. Тя допълни, че ако фирмите-изпълнители не гарантират завършване на проекта в срок и се стигне до прекратяване на договорите им, ще се наложи държавата да поеме проекта за сметка на държавния бюджет. Целият проект за модернизацията на участъка Септември до Пловдив, разделен на три лота, е около 290 000 000 лева.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Текущи ремонти по инфраструктурата

Мнениеот Варужан Апелян » Вто Авг 19, 2014 3:55 am

Само преди седмици от НК ЖИ казаха, че всичко е точно?
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Текущи ремонти по инфраструктурата

Мнениеот 07 » Вто Авг 19, 2014 7:47 am

Otskov написа:Това от колко месеца го меля :?:
Е, браво :) Най-после някой от висшето ръководство стопли, има малка надежда :idea:

Винаги "новото ръководство" пуска такива "лафове" през първите 2 седмици на назначението си, после плочата се сменя с "заварихме в тежко състояние" и "изпълнението върви по-план"
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Сря Сеп 24, 2014 1:50 pm

Министър Николина Ангелкова: Значително се е ускорило изпълнението на високорисковия жп участък Пазарджик – Стамболийски

Публикувано : пт, сеп 19th, 2014

Преди да дойда на официалното откриване на гарата, направихме проверка на жп линията Септември – Пловдив и най-вече Участък 2, който бяхме определили като високорисков – Пазарджик – Стамболийски, каза пред журналисти в Пазарджик министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Николина Ангелкова, предаде Агенция Фокус. Министър Николина Ангелкова припомни, че при предишната проверка там физическото изпълнение на проекта беше 6%. „Към днешна дата изпълнението вече е 11,6%. Нарастването е двойно само за три седмици, което мен много ме радва, защото изпълнителите са увеличили изключително много своята мобилизация както като човешки ресурси, така и като техника”, каза също министърът. Тя уточни, че на обекта работят повече от 100 души работят, на четири участъка, на 12 часа, включително има над 80 машини и се работи непрекъснато. „Значи, при добро желание виждате, че се наваксва закъснение от около 3 месеца. По договор проектът трябваше да приключи през май месец 2015 година. Очаква се това да стане през месец юли същата година, имайки предвид форсмажорните обстоятелства, тъй като една част от трасето още се отводнява. Така че добрата новина тук е, че съгласно изпълнението към днешна дата и ако се работи със същите темпове няма да има риск по този участък и той ще приключи в юли месец 2015 година, като имаме поет ангажимент от строителите това да стане по-рано”, коментира Николина Ангелкова. „Ние продължаваме да следим проекта. Не можем да го деквалифицираме като високорисков, защото за нас е важно да се спазват всички тези темпове на работа. Върши се ежедневен мониторинг и контрол, докладва се всяка сутрин на НКЖИ и те съответно докладват на управляващия орган”, каза още министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 1435 » Чет Сеп 25, 2014 11:57 pm

Уж строят линия за 160,че и за 200 с накланящи кошове а предупредителните сигнали Ткл-Стм са ги праснали точно на 1200м.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 07 » Пет Сеп 26, 2014 12:29 am

1435 написа:Уж строят линия за 160,че и за 200 с накланящи кошове а предупредителните сигнали Ткл-Стм са ги праснали точно на 1200м.

Ще осигуряват сп. процент над 115% :mrgreen:
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот MouveMeNT » Пет Сеп 26, 2014 8:24 am

1435 написа:Уж строят линия за 160,че и за 200 с накланящи кошове а предупредителните сигнали Ткл-Стм са ги праснали точно на 1200м.

Има време. Определени са местата на всички сигнали от Ткл до Сп, без изключения - 1500м.
MouveMeNT
 
Мнения: 385
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:50 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот 07 » Пет Сеп 26, 2014 9:44 am

А от входен до изходен ще има ли 1500 метра?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот MouveMeNT » Пет Сеп 26, 2014 10:06 am

Не.
MouveMeNT
 
Мнения: 385
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:50 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron