Страница 1 от 9

Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Сря Юли 17, 2013 2:52 pm
от Administrator
НКЖИ дава пари за Модър-Царевец. Първа копка - догодина

22 юли 2013 07:39

Над 3,2 млн. лв. осигурява Национална компания железопътна инфраструктура (НКЖИ) за изграждане на пътен възел “Модър-Царевец”, потвърдиха за Дарик от компанията.

Изпълнител на проекта е австрийската фирма „Порр Бау“ ГмбХ, като основните дейности по договора са проектиранe и строителство на подлез между ул. Царевец и ул. „Модър“, както и на пешеходно преминаване на две нива на ул. „Елин Пелин“ в кв. Прослав . Договорът е сключен на 04.07.2013г. след проведена процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП, уточняват от НКЖИ. Подлезът ще минава под железопътната линия на км. 153+293. Изпълнението на пътен възел Модър-Царевец е част от модернизация на железопътния участък Септември Пловдив. Стойността на сключения договор е 3 247 404.94 лв. без ДДС.

Проектът за модернизация на жп линията Септември-Пловдив е на етап приключване на проектирането и предприемане на действия за издаване на разрешение за строеж. След издаване на разрешението, ще стартират строителните дейности, което се очаква да се случи в началото на м. септември.

Кметът Иван Тотев имаше желание да направи първа копка още в края на май т.г, но от НКЖИ заявиха за Дарик, че строежът на транспортния възел може да тръгне най-рано в началото на 2014г. , тъй като същинските дейности по Модър – Царевец не могат да започнат преди да е стартирала модернизацията на жп линията.

Процедурата по отчуждаване на земи на собственици, които минават през пътната връзка, бe задействана още по времето на Здарвко Димитров като кмет на район ”Западен”. Te бяха обезщетени със земи в съседство.

След десетки години чакане, новият пътен възел ще осигури на пловдивчани директна връзка между районите “Западен” и “Южен”.

Източник: Дарик Нюз

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Сря Авг 07, 2013 1:54 pm
от Administrator
Ще строят мост над река Чепинска

Пенка МИХАЙЛОВА | 06.08.2013

Със заповед от 2 август областният управител Иван Йорданов дава разрешение на Националната компания "Железопътна инфраструктура" да изгради временно жп съоръжение за строителство на мост над река Чепинска.
Мостът е част от проекта за модернизация на железопътния участък Септември-Пловдив. Проектант на обекта е фирма "Евротранспроект", изпълнител - консорциум "Свиетелски-РВП Кьоне".
Строителството на моста да бъде съобразено с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), се казва още в заповедта на губернатора Иван Йорданов.

Източник: Вестник Знаме, Пазарджик - стр. 1

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Сря Авг 07, 2013 4:12 pm
от Otskov
До кога е (ако не е минал :mrgreen: ) крайният срок за завършване на рехабилитацията на По-Сп ?

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Сря Авг 07, 2013 4:53 pm
от railjet
Януари 2014.

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Сря Авг 07, 2013 7:02 pm
от Otskov
:lol: :lol: :lol:
"Всякакви срокове за По-Сп са изтървани. От канцелариите се дочува спокойно и равномерно похъркване...."
Ти го каза. :)

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пет Авг 09, 2013 2:36 pm
от Administrator
railjet написа:Януари 2014.


2015 са си сроковете. Все пак да не забравяме кой забрави този проект с 1 година - нашият любим български съд.

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пет Авг 09, 2013 2:39 pm
от 07
Петър Делчев написа:
railjet написа:Януари 2014.


2015 са си сроковете. Все пак да не забравяме кой забрави този проект с 1 година - нашият любим български съд.

СъдЪ ли беше виновен, или някои Н.В Бюрократов беше окъкал нещо, което доведе нещата до съд?

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пет Авг 09, 2013 2:42 pm
от Administrator
Много фактори има и много интереси. При всички подобни големи обществени поръчки, особено за инфраструктура - има нагласени фирми, които участват само за да жалят и протакат, а когато е имало дълъг период на бездействие и крайния срок на оперативните програми почука на вратата - всяко забавяне може да е фатално, всяка загуба на евросредства фатална. Нали знаете вица за българите в казана в Ада ... същата работа.

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пет Авг 09, 2013 2:49 pm
от 07
Мисълта ми беше че не е бил в съда проблема, а пак в бай Ганьо - има "бизнесмени" които участват в процедурите за обществени поръчи и после започват да обжалват и прецакват работата - докато победителя не им кихне нещо че да се откажат....
Другата любима хватка за изцоцване на още пари е пак чрез обжалване - подставена фирма обжалва, губи, обаче понеже е минало време, "цените на пазара се променят" и се подписват едни анекси едно нещо - и накрая най-евтинот е излязло най-скъпо.
Тъпото е че и двете хватки са трудно доказуеми

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пет Авг 09, 2013 2:57 pm
от Administrator
Много правилни изводи и разсъждения...

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пет Авг 09, 2013 3:03 pm
от railjet
Идиоти и Андрешковци безброй. Но все пак вината е в държавните чукундури, които допускат това да става. Железопътния пазар се сви като кожата на дете-рахит. И като изчезне напълно, или почти напълно, откъде ще се появи нова цица за сучене?!

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Вто Авг 13, 2013 8:19 am
от Administrator
Обновяват жп линията Септември-Пловдив

Пенка МИХАЙЛОВА | 12.08.2013

Скоро ще дойде времето, когато пътуващите по железния път Септември-Пазарджик-Пловдив ще стигат до желаните места по-бързо и по-комфортно. Това ще стане след обновяването на жп линията.

Кога ще започне строителството на жп участъка и какви предимства ще ползват пътниците, пояснява инж. Иван Бакалски -експерт в Националната компания "Железопътна инфраструктура". Инж.Бакалски е ръководител на звеното за управление и изпълнение на проекта за обновяване на жп линията Септември-Пловдив.

- Инж. Бакалски, на какъв етап е проектът за модернизиране на жп линията СептемВри-Пазарджик-ПловдиВ?

- Проектът "Модернизация на железния участък "Септември-Пловдив" е част от трансевропейската железопътна мрежа. Към настоящия момент приключва проектирането на обекта. Подготвя се доклад за оценка на включените в проекта изисквания. След това документацията ще бъде внесена в регионалното министерство за издаване на разрешение за строителство.

- Кога се очаква да започне изпълнението му?

- Строителните дейности ще започнат след издаването на разрешителното. Очаква се това да стане през септември тази година.

- Какви строителни и други дейности включва проектът?

- Най-съществената е увеличаване на скоростта на пътническите Влакове на 160 км в час, на товарните - на 120 км в час.
Предстои изграждане на нови системи на контактната мрежа, на секционните постове. Ще работи съвременна сигнализация между гарите Септември, Пазарджик и Пловдив. Ще има и системи за телекомуникации за жп участъка (София-Пловдив).

- Колко ще струва проектът и какъв е срокът за изпълнението му?

- Сключените договори по проекта са на стойност 200 милиона лева без ДДС. Срокът за изпълнението му е средата на 2015 година.

- Какви ще са екстрите за пътуващите по обновения железен път?

- Изпълнението на проекта ще намали времето за пътуване не само от Септември до Пловдив. Това се отнася и за направленията Бургас и Свиленград. Пътниците ще се чувстват комфортно, ще се подобри качеството на услугата. Ще бъде осигурен подходящ достъп до железопътния транспорт на хора с намалена подвижност. Новите системи за влаковия контрол ще гарантират безопасност на пътниците и на обслужващия персонал. Участъкът ще бъде съоръжен с модерни информационни системи за бърза и лесна ориентация на ползващите железопътната услуга.
Изграждането на участъка Септември-Пазарджик-Пловдив ще даде възможност за връзка на жителите в региона с други две железопътни линии - Пловдив-Свиленград-турска-гръцка граница и Пловдив-Бургас. По тези линии се реализират проекти по оперативната програма "Транспорт", поясни инж. Иван Бакалски.

Източник: Вестник "Знаме", Пазарджик - стр. 1, 2

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Чет Авг 29, 2013 11:07 pm
от 1435
Ще работи съвременна сигнализация между гарите Септември, Пазарджик и Пловдив

Доколкото си спомням май ще правят АБ с броячи на оси което не е много съвременно :D

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Чет Авг 29, 2013 11:52 pm
от railjet
Първа копка на 15.10.2013. Близо две години закъснение благодарение на скапаната и шибана администрация.

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пет Авг 30, 2013 3:41 am
от rexkos1991
Тамън по случай връщането ми в България. :lol:

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пон Окт 14, 2013 3:52 pm
от жпр
railjet написа:Първа копка на 15.10.2013. Близо две години закъснение благодарение на скапаната и шибана администрация.

... и старт на 01.11.2013 г.

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Пон Окт 14, 2013 4:04 pm
от railjet
Пусни телеграмата с корекциите, да се изкефят феновете.

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Вто Окт 15, 2013 6:49 pm
от Svetlin
Сл.бряг вече сигурно ще пристига в 00:00 в София хах , но да траем за хубост , дето се казва хаха

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Вто Окт 15, 2013 7:26 pm
от Локомотив
Хм. Направиха ли първата копка? Щото вече е вечер а още не се е чуло нищо.

Re: Септември-Пловдив

МнениеПубликувано на: Вто Окт 15, 2013 8:13 pm
от dobo
Стане ли влак да пристига в 00:00 в София му гарантирам, че ще носи мноооо въздух.