Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот diesel07 » Чет Яну 28, 2016 6:35 pm

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=899 Пропада насипа между Харманли и Любимец.
diesel07
 
Мнения: 379
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 5:22 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот railfan » Чет Яну 28, 2016 11:11 pm

15 или 25 има боднато? :D
railfan
 
Мнения: 350
Регистриран на: Пет Апр 04, 2014 9:47 am
Местоположение: Стара Загора/Свиленград

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот railjet » Чет Яну 28, 2016 11:50 pm

railjet написа:Предполагам, че сте видели готовия участък Харманли-Свиленград. Нещо да ви направи впечатление?


:arrow:

railjet написа:Положителното на Харманли-Свиленград е в надлъжния и напречен профил, който е много по-благорриятен отдругите лотове. Вече можем да говорим за високоскорстна линия с гарантирани 220 км/час (за турските влакове).

Но този незащитен насип изпраскан насред Марица (изход Харманли към Бисер)...Думи нямам... :evil:
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот BDZ 07 » Пет Яну 29, 2016 7:11 pm

Ето поредният нагледен пример как се крадат пари.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот railfan » Пет Яну 29, 2016 10:32 pm

BDZ 07 написа:Ето поредният нагледен пример как се крадат пари.

Изчакай да видиш в Симеоновград(изход страна Дг) каква забава ще пада като придойде реката, както местят трасето навътре към нея :D
railfan
 
Мнения: 350
Регистриран на: Пет Апр 04, 2014 9:47 am
Местоположение: Стара Загора/Свиленград

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот BDZ 07 » Съб Яну 30, 2016 7:48 am

Забавата там обещава да е весела и то още тази пролет. Да видим Юбиляра само къде ще се скрие и какви обяснения ще дава за отнесените пари.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот дзвера44 » Пон Фев 15, 2016 9:19 pm

railfan написа:
BDZ 07 написа:Ето поредният нагледен пример как се крадат пари.

Изчакай да видиш в Симеоновград(изход страна Дг) каква забава ще пада като придойде реката, както местят трасето навътре към нея :D

Ще пада,ама другия път.Насипа е от каманаци по 50 кила!
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Нед Май 15, 2016 11:25 pm

Пред завършване е един от най-старите жп проекти за модернизация

Публикувано : нд, май 15th, 2016

Модернизацията на линията от Пловдив до гръцката и турската граници започва преди повече от 10 години и най-накрая се завършва. Това съобщи министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски по време на официалното откриване на жп отсечките Димитровград – Симеоновград, Любимец – гръцка граница и жп гара Любимец, които са част от проект „Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX, фаза 2: участък Първомай – Свиленград“. На церемонията присъстваха министър-председателят Бойко Борисов, заместник-министрите на транспорта, информационните технологии и съобщенията Антон Гинев и Валери Борисов, представители на местната и централната власт и др.

По думите на министър Московски, до няколко месеца ще бъде завършено и направлението от гр. Пловдив до гр. Септември и ще остане да бъде реализиран участъкът до София и границата ни със Сърбия. „Без да има политическа стабилност и подкрепа от всички институции, включително общини и кметове, бъдете сигурни, че това няма да може да се реализира“, каза министър Московски. Той добави, че ще бъдат положени максимални усилия, освен новата инфраструктура, до няколко години да има и нови влакове, които да се движат по нея. Министърът посочи, че има проектна готовност и за жп проектите в Северна България. „На идеен проект имаме готовност за отсечките Мездра – Горна Оряховица, Русе – Варна, Видин – София“.

„За новия програмен период нашата цел е довършването на започнатите жп направления“, каза Московски. „До няколко години от Сърбия до Турция, Гърция и до пристанище Бургас товарите ще пътуват по изцяло обновени трасета, позволяващи бързо и сигурно пътуване“, посочи още той.

„Жп гара Любимец беше в окаяно състояние, когато за пръв път дойдох тук. Няколко години труд и мисля, че всички вие намирате разликата“, каза министър-председателят по време на откриването. Той допълни още, че градовете от региона – Любимец, Свиленград, Харманли и Димитровград вече са на минути път един от друг, независимо дали по магистрала или с влак.

Кметът на град Любимец Анастас Анастасов благодари на екипа на министър Московски и каза, че това е първият ремонт на жп гарата от 143 години до сега.

Министър-председателят Бойко Борисов и министър Ивайло Московски пътуваха по изцяло обновеното трасе от гр. Любимец до гр. Свиленград. Локомотивът, който беше управляван лично от министър-председателя, разви скорост от 205 км/ч.

Проект „Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX, фаза 2: участък Първомай – Свиленград“ е на обща стойност 424 млн. лв. и се финансира от Оперативна програма „Транспорт“ 2007 – 2013 г. С реализирането на проекта се повишава скоростта по железопътната линия до 160 км/ч за пътнически влакове, 200 км/ч за влакове с накланящи се кошове и 120 км/ч за товарни влакове. В рамките на проекта се обновяват всички жп гари, попадащи в обхвата му – Димитровград, Симеоновград, Нова Надежда, Харманли, Любимец, Свиленград. Изграждат се контактна мрежа, тягови подстанции, системи за сигнализация, телекомуникации и радиоуправление.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2403
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот транзитен пътник » Пон Май 16, 2016 1:52 pm

ще бъдат положени максимални усилия, освен новата инфраструктура, до няколко години да има и нови влакове, които да се движат по нея.

До няколко години БДЖ ПП май няма да има осигурен монопол; да не би да има връзка между едното и другото?
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот bdz46203 » Вто Май 17, 2016 4:49 pm

транзитен пътник написа:
ще бъдат положени максимални усилия, освен новата инфраструктура, до няколко години да има и нови влакове, които да се движат по нея.

До няколко години БДЖ ПП май няма да има осигурен монопол; да не би да има връзка между едното и другото?

Новите влакове ще са на БДЖ ПП.
bdz46203
 

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот транзитен пътник » Вто Май 17, 2016 5:55 pm

Нека да е така (както казват руснаците, ще поживеем, ще видим), но пак тези намерения (планове?) биха могли да са свързани с натиска от наближаващото отпадане на гаранцията за монопол.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Чет Дек 08, 2016 2:39 pm

Завърши изграждането на високоскоростната жп линия Първомай – Свиленград

Публикувано : чт, дек 8th, 2016

Днес, на жп гара Симеоновград, се проведе официална церемония „рязане на лента” на Позиция 1 „Димитровград – Харманли“, част от проект “Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX, фаза 2: Първомай – Свиленград”. На събитието присъстваха генералният директор на ДП НКЖИ инж. Милчо Ламбрев, представители на Управляващия орган на ОП „Транспорт“ и на областната и местната администрация. Това съобщиха от пресцентъра на НКЖИ. Това беше последният незавършен участък, с който приключва изпълнението на целия проект за реконструкция на жп участък Първомай – Свиленград.

„Успешното реализиране на този проект стана възможно благодарение на много хора, от инженери до обикновени работници. Днес ние се доближаваме с голяма крачка до нашия приоритет – до 2020-2022 да приключим направлението от сръбско-българската граница през София и Пловдив до Бургас и до турска и гръцка граници. Това ще бъде първият завършен високоскоростен коридор“, заяви инж. Милчо Ламбрев, генерален директор на НК „Железопътна инфраструктура“, по време на събитието.
Инж. Ламбрев изказа своята благодарност към кметовете на общините, областните управители и администрации за ползотворното сътрудничество, довело до успешната реализация на проекта.
Общата стойност на Позиция 1 „Димитровград – Харманли“ възлиза на 136 млн. лева без ДДС. Изпълнител е „Терна АД“, а възложител – Национална компания „Железопътна инфраструктура”.
Реализираният проект “Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX, фаза 2: Първомай – Свиленград” обхваща реконструкция и частично удвояване на приблизително 150 км железен път, изграждане на контактна мрежа, тягови подстанции, системи за сигнализация, телекомуникации и радиоуправление, малки и големи съоръжения, които да позволяват бъдещо удвояване на цялата линия. С рехабилитацията на железопътния участък е постигната една от основните цели на проекта – подобряване на железопътната инфраструктура с оглед повишаване на скоростта за движение на пътнически влакове до 160/200 км/ч, а на товарните – до 120 км/ч.
Проект „Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив-Свиленград по коридори IV и IX, Фаза 2: Участък Първомай-Свиленград” се осъществява със съфинансиране от Кохезионния фонд, чрез Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г. Общата стойност на проекта възлиза на 663 316 861.61 лева без ДДС.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2403
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Otskov » Чет Дек 08, 2016 3:13 pm

Къде е това "частично удвояване" и защо няма снимки от "завършената" гара Сим ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1945
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот ПЖИ43в » Чет Дек 08, 2016 5:28 pm

Бре :!: :( Наистина,ли :?: :shock:
ПЖИ43в
 
Мнения: 356
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот railjet » Чет Дек 08, 2016 6:38 pm

Пловдив-Свиленград за 1час17мин.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот plastikat » Чет Дек 08, 2016 6:45 pm

Пловдив-Димитровград 36 минути с 46211.
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот bdz43r » Чет Дек 08, 2016 6:50 pm

railjet написа:Пловдив-Свиленград за 1час17мин.
По-малко е. Около 1:10 без престоите.
bdz43r
 
Мнения: 3154
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот railjet » Чет Дек 08, 2016 6:53 pm

Дългата крива на входа на Дг страна как е със 160 ? Търпи ли се?
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот railjet » Чет Дек 08, 2016 6:57 pm

plastikat написа:Пловдив-Димитровград 36 минути с 46211.


Над 125 км/час средна скорост.

При ПО-Крумово реконструирано за 130, цялото ПО-СВИ пада на кръгъл час.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Otskov » Чет Дек 08, 2016 10:44 pm

Има ли шанс да видим По-Дг за 45 минути на редовен влак ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1945
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта