Страница 3 от 7

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Сря Апр 16, 2014 11:48 pm
от Локомотив
Според мен вариант участъка Оризово Михайлово да е успореден на магистралата е супер. Първо, че е по-кратък, второ, че ако се направи за 160км. ще е супер хората с автомобили да гледат как влака мазно ги минава. Това разбира се ако се снабдим с подвижен състав де, но си е вариант. Доколкото знам сегашния участък Чирпан Свобода има някакви проблеми с геологията ли, с какво ли и няма как да стане читав колкото и пари да вкарат в него. А като гледам колко струва километър ремонтирана линия за 160км. от Пловдив Септември си мисля, че дори и да направим Чирпан Михайлово по ново трасе пак няма да е супер по-скъпо. Отчужденията едва ли ще са колосална сума, земята в старозагорско не е като Добруджанската.

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Сря Апр 16, 2014 11:58 pm
от Svetlin
второ, че ако се направи за 160км. ще е супер хората с автомобили да гледат как влака мазно ги минава.

и особено тези избрали да пътуват с автобус хаха

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Чет Апр 17, 2014 11:07 am
от railjet
Идеята за залепване до магистралата беше актуална, когато сама тя беше в строеж. Сега ще се наложи да се рушкат всички новопостроени надлези и детелини, за да се пробие габарит за нова жп линия.

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Пет Апр 18, 2014 12:41 am
от 07
railjet написа:Идеята за залепване до магистралата беше актуална, когато сама тя беше в строеж. Сега ще се наложи да се рушкат всички новопостроени надлези и детелини, за да се пробие габарит за нова жп линия.

Специално между Свобода и Оризово - нищо няма нужда да се ручка... само един нов надлез на стария път над новото трасе, които може да се направи първи и след това дори да няма прекъсвания нито на авто, нито на ЖП движението..

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Съб Май 10, 2014 11:13 pm
от Administrator
Отвориха офертите за оценка на съответствието за рехабилитацията на железопътния участък Пловдив – Бургас – фаза 2

Публикувано : сб, май 10th, 2014

Изображение

Днес, 09.05.2014 г., в сградата на ДП НКЖИ бяха отворени подадените оферти за участие в обществена поръчка с предмет: „Оценка на съответствието на всички части на инвестиционните проекти по проект „Подготовка на проект „Рехабилитация на железопътния участък Пловдив – Бургас – фаза 2″, съобщиха от пресцентъра на компанията.

Фирмите, подали документи за участие, по ред на подаване на офертите са:

Обединение „Рубикон – КИГ“
ЕТ „Ел транс инженеринг – ВМ“

Подготовката на проект „Рехабилитация на железопътния участък Пловдив – Бургас – фаза 2“ се осъществява със съфинансиране от Европейския фонд за регионално развитие, чрез Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.

-

Предметът на поръчката за рехабилитацията на железопътен участък Пловдив – Бургас – фаза 2 включва изпълнението следните дейности:

„Развитие на жп възел Пловдив”

„Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“, включващ следнитеосновни дейности:

Изграждане на оптичен кабел по линията Пловдив – Бургас
Премахване на прелезите и изграждане на надлези/подлези за железопътния участък Пловдив – Бургас
Изграждане на системи за сигнализация по жп линия Пловдив – Бургас (ETCS ниво 1, версия 2.3.0d)
Рехабилитация на железопътен участък Пловдив – Оризово
Модернизация на железопътен участък Оризово – Михайлово
Модернизация на железопътен участък Ямбол – Зимница, при гара Завой
Реконструкция на стрелковото развитие на гара Зимница
Рехабилитация на контактната мрежа в междугарието Зимница – Церковски, вкл. Гара Стралджа
Рехабилитация на железопътната отсечка Стралджа – Церковски
Ремонт на сгради и съоръжения в гаров комплекс Карнобат
Изграждане на защитен лесопояс в междугарието Черноград – Айтос
Внедряване на гарови централизации в участъка Карнобат – Бургас

Реализирането на проекта ще допринесе за изпълнението на поетите ангажименти на Република България за развитие на железопътната инфраструктура, достигането на европейските стандарти в съответствие с политиката на Европейския съюз и стабилното развитие на Транс-европейските транспортни мрежи.

Източник: ЕП "Български железници"

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Пон Май 12, 2014 3:34 pm
от Administrator
Отвориха ценовите оферти за подготовка на проект „Рехабилитацията на железопътния участък Пловдив - Бургас – фаза 2“

12.05.2014

Днес, 12.05.2014 г., в сградата ДП НКЖИ, комисия за разглеждане, оценка и класиране отвори ценовите оферти на допуснатите участници в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Подготовка на проект „Рехабилитация на железопътния участък Пловдив - Бургас – фаза 2”.

Допуснатите участници и техните оферти, по реда на подаване на документите за участие в процедурата са:

1. Консорциум „Нет–Шпикерман–ИКюИ“
Техническа оценка: 49 точки
Предложена цена: 3 432 566,00 лева без ДДС

2. Консорциум „Railway-2014“
Техническа оценка: 34 точки
Предложена цена: 2 287 000,00 лева без ДДС

3. ДЗЗД „Тракия консулт“
Техническа оценка: 56 точки
Предложена цена: 3 000 000,00 лева без ДДС


Подготовката на проект „Рехабилитация на железопътния участък Пловдив - Бургас – фаза 2“ се осъществява със съфинансиране от Европейския фонд за регионално развитие, чрез Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.



-

Предметът на поръчката за рехабилитацията на железопътен участък Пловдив - Бургас – фаза 2 включва изпълнението следните дейности:


„Развитие на жп възел Пловдив”

„Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“, включващ следните основни дейности:


Изграждане на оптичен кабел по линията Пловдив – Бургас
Премахване на прелезите и изграждане на надлези/подлези за железопътния участък Пловдив – Бургас
Изграждане на системи за сигнализация по жп линия Пловдив – Бургас (ETCS ниво 1, версия 2.3.0d)
Рехабилитация на железопътен участък Пловдив – Оризово
Модернизация на железопътен участък Оризово – Михайлово
Модернизация на железопътен участък Ямбол – Зимница, при гара Завой
Реконструкция на стрелковото развитие на гара Зимница
Рехабилитация на контактната мрежа в междугарието Зимница – Церковски, вкл. Гара Стралджа
Рехабилитация на железопътната отсечка Стралджа – Церковски
Ремонт на сгради и съоръжения в гаров комплекс Карнобат
Изграждане на защитен лесопояс в междугарието Черноград - Айтос
Внедряване на гарови централизации в участъка Карнобат – Бургас

Реализирането на проекта ще допринесе за изпълнението на поетите ангажименти на Република България за развитие на железопътната инфраструктура, достигането на европейските стандарти в съответствие с политиката на Европейския съюз и стабилното развитие на Транс-европейските транспортни мрежи.

Източник: НКЖИ

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Съб Май 17, 2014 2:12 pm
от ApPlamen
И сега, ако правилно разбирам, по линията Пловдив-Бургас не модернизирани ще останат само Калоянковец-Стара Загора и Зимница-Стралджа, нали?

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Нед Май 18, 2014 3:21 am
от дзвера44
Реконструкцията на 8 линия е най-голямата порнография в историята на жп. транспорт в България

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Нед Май 18, 2014 7:21 am
от 07
дзвера44 написа:Реконструкцията на 8 линия е най-голямата порнография в историята на жп. транспорт в България

Реконструкция? Това което се прави е УМСР, както и да се опитват да го нарекът.... и е най-голямата порнография в историята на ЖП транспорта не само в България! Не може един ремонт през XXI век да продължава по-дълго от строежа на същата линия през ХIX век!

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Съб Юли 26, 2014 11:15 am
от MouveMeNT
Възложена е обществената поръчка за Подготовка на проект “Рехабилитация на железопътния участък Пловдив – Бургас – Фаза 2“. Името на консорциума, който ще изпълнява проекта е ДЗЗД "Тракия консулт", в който влизат „Трансгео“ ООД гр., "Екип 2000 Котов и Сие" СД и „ХТГ Инженьорбюро фюр Баувезен ГмбХ.
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Цена; тежест: 30
Критерий: Техническа оценка, в т.ч. Стратегия и методология за изпълнение на дейностите - 25 точки; Анализ на рисковете по проекта - 25 точки; Взаимодействия, организация и ключов персонал - 20 точки.; тежест: 70

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Съб Юли 26, 2014 8:51 pm
от mental
Хубаво е че цената вече няма да е основният ключов фактор, макар и по трудния начин, го разбрахме. В този ред да попитам, оказва ли влияние в крайното класиране представяне на линеен график за изпълнение, заедно с крайният срок?

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Вто Авг 26, 2014 9:06 am
от Administrator
Технически спецификации

Ето и нещо интересно от техническите спецификации:

:arrow: Оризово-Михайлово:
Изображение

:arrow: ЖП възел Пловдив:
Изображение

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Сря Авг 27, 2014 7:46 pm
от дзвера44
Че къде около По има по-голям наклон от12 на хиляда?

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 25, 2014 4:59 pm
от cyberdude
A на някой в НКЖИ, МТИТ и подобни не им ли хрумна, че вместо да налива Х пари в Пловдив-Михайлово, може да реконструира и доста по-късото парче Димитровград-Михайлово (според мен най-добре по трасето за рудник Здравец) а останалите пари да се дадат за дооправяне на проблемните участъци, така че цялото трасе да става за скорост 160 км/ч? Щото сегашното доизкърпване както и да го гледам, пак ми звучи като доизкърпване.

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 25, 2014 6:31 pm
от railjet
Дюд, аз съм от малцината ревностни защитници на варианта По-Дг-Мх. И вероятно един от първите, на които туй (очевадно при това) нещо им е хрумнало. Само че не баш през самата гара Дг. Малко преди нея.

За този вариант са достатъчни само 7-8 години. Този аргумент, сам по себе си, е достатъчен да наклони вездата.

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Чет Юни 04, 2015 1:08 pm
от Otskov
Проекта за развитие на жп възел По - без бетонния мост, двупътна линия до Фп и подновяване до Кру; ще бъде готово (може би) до към 2021 :D
http://news.plovdiv24.bg/561684.html

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Чет Юни 04, 2015 2:01 pm
от railjet
За подигната линия- ок, но за какво им е двойна?? Приоритетът е реконструкция на По-Кру за 160 + конвертиране на 1-ви и 3-ти коловози ПОЦ в прави елементи за вход/изход 100 страна ПОР и вход/изход 160 страна ТКЛ.
Също и двоен бретел с отклонение 100 на Кръстовището от 1-ва към Тракия.

Къде са тези оптимизации? Единствените,които ще направят възел По бърз и капацитетен.

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Чет Юни 04, 2015 2:05 pm
от railjet
За подигната линия- ок, но за какво им е двойна?? Приоритетът е реконструкция на По-Кру за 160 + конвертиране на 1-ви и 3-ти коловози ПОЦ в прави елементи за вход/изход 100 страна ПОР и вход/изход 160 страна ТКЛ.
Също и двоен бретел с отклонение 100 на Кръстовището от 1-ва към Тракия.

Къде са тези оптимизации? Единствените,които ще направят възел По бърз и капацитетен.ү

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Чет Юли 16, 2015 2:08 pm
от Administrator
"Ел транс инженеринг - ВМ" прави оценка на съответствието на Пловдив - Бургас, фаза 2

15.07.2015

"Ел транс инженеринг - ВМ", София, ще прави оценка на съответствието на всички части на инвестиционните проекти по "Пловдив - Бургас, фаза 2. Цената, която предлага участникът, е 136 562 лв. Участникът ще ползва подизпълнител - "Партрейд".

На второ място остана обединение "Рубикон - КИГ", Варна, с цена 177 777 лв. без ДДС, е определен за изпълнител в търга.

Рехабилитацията и модернизацията на жп инфраструктурата в участъци от жп линията Пловдив - Бургас, фаза 2, включва 13 позиции и е на обща стойност 320 751 306 евро без ДДС. Техническият проект се актуализира от "Траnсгео".

Източник: Строителство Градът

Re: Пловдив-Бургас-Фаза 2

МнениеПубликувано на: Съб Ное 14, 2015 12:19 pm
от railjet
Милчо пусна вчера търгове за Скутаре-Оризово и Стралджа-Церковски. Рехабилитацията на тези отсечки ще намали времепътуването Пловдив-Бургас със 7 минути :arrow: