Серии 32 и 33

Информация и дискусии за електрическите локомотиви и ЕМВ на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически характеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот railjet » Съб Ное 07, 2015 9:01 pm

Дори и изпадналите макета зарязаха Кьоравата електричка и вече са с нови гарнитури:

http://s820.photobucket.com/user/Vladim ... sort=3&o=3
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот dobriii123 » Съб Ное 07, 2015 10:59 pm

Аз доколкото знам остават 4 електрички:
015/016
029/030
069/070
075/076
За новия ГДВ са нужни 3+ 1 за резерва.
dobriii123
 
Мнения: 588
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот 07 » Нед Ное 08, 2015 1:32 pm

dobriii123 написа:Аз доколкото знам остават 4 електрички:
015/016
029/030
069/070
075/076
За новия ГДВ са нужни 3+ 1 за резерва.

Всички оцелели са от първата половина доставени... :shock: защо по новите изпокапаха?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот dobriii123 » Нед Ное 08, 2015 2:23 pm

Ами така излиза...119/120 тъкмо я измиха до неузнаваемост, толкова чиста, и я спряха, 145/146 е за батерии и едва ли ще тръгне, можеше поне 137/138 да оцелее, тя беше по-нова и би била по-комфортна за пътниците. За новия ГДВ ще са нужни със сигурност 3 ЕМВ, явно четвъртата ще е резерва или по влаци, писани с лок44
dobriii123
 
Мнения: 588
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот vlak022 » Вто Ное 17, 2015 11:21 am

И още две ЕМВ приключиха работа вчера май в ГО. Поне така коментираха. Жалко за тази тяга, но ако има нещо ново трябва да му се прави път.
vlak022
 
Мнения: 81
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 1:17 pm
Местоположение: София

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот bdz46203 » Вто Ное 17, 2015 11:22 am

Кои са тези две?
bdz46203
 

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Saruman » Вто Ное 17, 2015 11:45 am

55 и 125.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 626
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Saruman » Сря Дек 16, 2015 12:04 am

Някой да знае какво се случва с ЕМВ 32 137/138, която е минала ремонт в ГО и е уж пратена кантар в Сф?
Аватар
Saruman
 
Мнения: 626
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот dobriii123 » Чет Дек 17, 2015 4:10 pm

Вчера отиде със 70204 за Берковица.
dobriii123
 
Мнения: 588
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Petko Ivanov » Съб Сеп 08, 2018 8:36 pm

banica написа:Имате ли представа кои са тези мотриси които гният на Кулата?

Изображение



ЕМВ 32 все още са на същото място.
Petko Ivanov
 
Мнения: 313
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Tractionmaker32 » Чет Дек 13, 2018 1:17 am

Бих искал да попитам във технологично отношение вярно ли е твърдението, че ускорението на ЕМВ серия 32 до 80 км/ч е 0.74м/с^2? Колко бързо са ускорявали през 70-те примерно? Моля да извините доста некомпетентно зададеният въпрос. Просто не знам как да го задам иначе. :?
Tractionmaker32
 
Мнения: 23
Регистриран на: Нед Дек 09, 2018 9:00 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот bdz43r » Съб Дек 22, 2018 4:03 pm

В оригинален вид нормалното ускорение е 1,0 м/с^2, а намаленото - 0,7м/с^2. От около 15 години насам нормалното ускорение е направено "увеличено", а намаленото - нормално, но все пак ускорението от 1,0м/с^2 е все още възможно, стига настройката да е правилна.
При състав от три 4-вагонни влака не е препоръчително да се ползва увеличеното ускорение, защото се претоварва мрежата и има голям риск да изключи подстанцията.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот railjet » Съб Дек 22, 2018 8:54 pm

Модерните електрички са с 1,8м/с^2, пък нищо не изключва.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот bdz43r » Нед Дек 23, 2018 10:51 am

Ние нямаме такива с 1,8м/с^2.
Освен това модерните имат активна корекция на фактора на мощността и за същата мощност товарят мрежата по ток два пъти по-малко.

А нашите първи подстанции са с трансформатори по 6,6 MVA. Тройка 32 на максимална мощност е близо два пъти повече.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Tractionmaker32 » Пон Дек 24, 2018 1:33 pm

Т.е. в крайна сметка реално оригиналното ускорение до 80 км/ч е било дори за по-малко от 30 секнуди? Мисля някъде около 25. Пропуснах да отбележа, че питам в конкретност само за една мотриса, а не няколко единици.
Tractionmaker32
 
Мнения: 23
Регистриран на: Нед Дек 09, 2018 9:00 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот bdz43r » Вто Дек 25, 2018 2:42 am

Да, аз лично съм ускорявал от 0 до 80 км/ч за под 30 секунди. В по-ново време обаче настройките на ускорението бяха доста различни и често далеч от тези по документи. Единици, които могат да ускоряват толкова бързо бяха рядкост, а днес може и да няма вече такива.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Tractionmaker32 » Вто Дек 25, 2018 7:21 pm

Звучите като човек с голям опит! За кои години става въпрос?
Tractionmaker32
 
Мнения: 23
Регистриран на: Нед Дек 09, 2018 9:00 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот bdz43r » Сря Дек 26, 2018 12:26 am

Между 2006 и 2009 г.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Tractionmaker32 » Сря Дек 26, 2018 4:00 pm

Аха. Ясно. Е, в такъв случай предполагам през 70-те е било доста често срещано да се движат скачени 2-3 мотриси, но и тези, които са се движели единично, са имали ускорение от 1 м/с^2.
Tractionmaker32
 
Мнения: 23
Регистриран на: Нед Дек 09, 2018 9:00 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот bdz43r » Чет Дек 27, 2018 1:19 am

Ускорението не се влияе от броя на мотрисите. Разлика има само от това, че при повече мотриси, напрежението в контактната мрежа намалява повече и голямото ускорение се изчерпва при по-ниска скорост.

2 мотриси се движеха ежедневно по много направления до към 2008 г, когато серия 32 беше все още с много действащи единици. По-рядко, също ежедневно имаше и по три.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Предишна

Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта