Поредна изненада около новите Смартрони - последния 1080 051 е с не едно, а с две имена - Цар Иван Асен I на кабина 1 и Цар Петър IV на кабина 2. Аз поне не знам за друг такъв случай в световната история!!!
Димитър Деянов написа:Тъй като все още не съм престанал да се интересувам от съдбата на БДЖ, научих при контактите ми с експлоатационния персонал, че най-новите локомотиви на БДЖ (15-те броя Smartron), чиито колооси са комплектувани с колела тип ''моноблок'', вече достигат до пределното износване на техните моноблокове и има спрени машини по тази причина. Друга част от локомотивите, които все още пътуват, са на предпоследна или на последна стружка, а това значи, че и те скоро ще дистигнат до пределно изнисване и трябва да бъдат спрени.
Не зная как се отнася Централното управление на БДЖ (то там изглежда няма вече железничари от кариерата) към това явление, но искам да попитам, знае ли някой какво се предприема в момента по този случай ?
Това явление е всъщност съвсем нормален процес на износване, за който се знае още при доставката на локомотивите, че един ден ще настъпи и ако БДЖ не са готови за него следващият законен въпрос е: Защо не са готови ?
Може би трябваше да има отдавна набавени един комплект нови колооси и при прървото пределно износване на даден локомотив, той да получи веднага тези колооси, а свалените от него, вече подготвени с нови моноблокове да отидат на следващия и т. н.
Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта