Driver написа:ограда дуг ппът ще работят.
001, 002, 060, 061, 062, 063, 066, 070, 076, 078, 082, 088, 090, 094, 098, 099, 100, 105, 106, 107, 109, 111, 113, 114, 117, 118, 121, 125, 126, 128, 130, 132, 134, 137, 138, 140, 146, 147, 149, 151, 155, 158, 159, 160, 162, 169, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 178, 179, 180, 182, 183, 185, 189, 192, 195, 196, 197, 198, 199, 201, 202, 204.bdz46203 написа:По-малко са. Изброй ги, но не тук, а темата за 44
bdz43r написа:001, 002, 060, 061, 062, 063, 066, 070, 076, 078, 082, 088, 090, 094, 098, 099, 100, 105, 106, 107, 109, 111, 113, 114, 117, 118, 121, 125, 126, 128, 130, 132, 134, 137, 138, 140, 146, 147, 149, 151, 155, 158, 159, 160, 162, 169, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 178, 179, 180, 182, 183, 185, 189, 192, 195, 196, 197, 198, 199, 201, 202, 204.
KRAKOMOBILA написа:149, 173 и 182 са далеч от морги.
railjet написа:wТук идеше реч за работоспособни машини, временно спрени за ПД, не за безнадеждно празни кошове. 44 058, 44 110, 44 115, 44 120, 44 131, 44 135, 44 143, 45 181, 45 190, 45 200, 45 203, 45 205 се водят повече към скрападжийницата, отколкото към ПП или ТП.
В противен случай в списъка с мониките вкарваме 204,229,231,235,238,242,243 - като водещи се на работа.
mitko08888 написа:работещи сега, в този момент, в техническо състояние отговарящо на нормативните изисквания, а не престояващи за по-кратък, по-дълъг или безсрочен ремонт. Естествено, интересно ми е колко е тази бройка (или коефициент) за серия 42 и 46 / 46.200, ако някой знае.
mitko08888 написа:В цял свят, че даже и у нас, се смята т.н. коефициент на готовност, или коеф. на техническа готовност.
mitko08888 написа:Та се връщам на моето питане (в другата тема): от над двеста доставени локомотива 43 и 43р, приемам че 140 са останали (не продадени, не нарязани и не унищожени). Интересно ми е колко от тях са "в готовност"? .
Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта