Електрически локомотиви серия 44 и 45

Информация и дискусии за електрическите локомотиви и ЕМВ на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически характеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот KRAKOMOBILA » Сря Окт 05, 2016 4:49 pm

То повреда на локомотив са и калпавите АБ, които им е сложил и сменяваха на място в Ац.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 969
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот bdz46203 » Сря Окт 05, 2016 4:52 pm

От ковашки освен да прее*бе нещата, нищо хубаво не може да се очаква от този престъпник!
bdz46203
 

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот disell » Сря Окт 05, 2016 6:59 pm

Скоро ми се струва ,че ще вземе и той да си прави оградка от локомотиви(от двата вида) :)
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот BDZ 07 » Сря Окт 05, 2016 9:10 pm

Тогава ще трябва да плаща на някое депо наем.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот Driver » Сря Окт 05, 2016 10:15 pm

ограда дуг ппът ще работят.
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот BDZ 07 » Пет Окт 07, 2016 5:44 pm

Driver написа:ограда дуг ппът ще работят.


Яко каране и оставяне на влакове.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот Nikss » Нед Окт 09, 2016 1:48 pm

На сайта на МТИТС е качен докладът от разследването по запалването на 44 085 на вл.3622 от 16.06
Скоро трябва да е готов и на 141 :arrow:
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот bdz46203 » Нед Окт 09, 2016 2:53 pm

Браво на локомотивната и превозна бригада!
bdz46203
 

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот bdz43r » Вто Окт 11, 2016 4:18 pm

bdz46203 написа:По-малко са. Изброй ги, но не тук, а темата за 44
001, 002, 060, 061, 062, 063, 066, 070, 076, 078, 082, 088, 090, 094, 098, 099, 100, 105, 106, 107, 109, 111, 113, 114, 117, 118, 121, 125, 126, 128, 130, 132, 134, 137, 138, 140, 146, 147, 149, 151, 155, 158, 159, 160, 162, 169, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 178, 179, 180, 182, 183, 185, 189, 192, 195, 196, 197, 198, 199, 201, 202, 204.
bdz43r
 
Мнения: 3171
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот bdz46203 » Вто Окт 11, 2016 4:26 pm

bdz43r написа:001, 002, 060, 061, 062, 063, 066, 070, 076, 078, 082, 088, 090, 094, 098, 099, 100, 105, 106, 107, 109, 111, 113, 114, 117, 118, 121, 125, 126, 128, 130, 132, 134, 137, 138, 140, 146, 147, 149, 151, 155, 158, 159, 160, 162, 169, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 178, 179, 180, 182, 183, 185, 189, 192, 195, 196, 197, 198, 199, 201, 202, 204.

Браво. Добре се справи. Пропусна 127, 177 и 191, но пък 118 не и е мястото в този списък.
Това значи 70 локомотива, от които поне 15 са спрени за някакъв ремонт.
bdz46203
 

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот bdz43r » Вто Окт 11, 2016 4:29 pm

Винаги има спрени за ремонт. Но всичките изброени (с поправката) са в оборот и не са донори на оградата.
bdz43r
 
Мнения: 3171
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот railjet » Вто Окт 11, 2016 4:34 pm

+065.

Лошото е, че морги като 45 147, 45 149, 45 173, 45 180, 45 182 са в ПП, а 067,068 102, 103, 123 ,164 в ТП.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот KRAKOMOBILA » Вто Окт 11, 2016 10:37 pm

149, 173 и 182 са далеч от морги.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 969
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот bdz46203 » Вто Окт 11, 2016 10:56 pm

KRAKOMOBILA написа:149, 173 и 182 са далеч от морги.

И те са морги. И още доста има.
bdz46203
 

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот KRAKOMOBILA » Вто Окт 11, 2016 10:59 pm

Морга е 46 219
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 969
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот mitko08888 » Сря Окт 12, 2016 8:12 am

В цял свят, че даже и у нас, се смята т.н. коефициент на готовност, или коеф. на техническа готовност. Най-общо казано, каква чест от всички машини са в такова техническо състояние, че могат да бъдат веднага, в момента, закачени за вагони и работещи по предназначение. Колко могат да бъдат ремонтирани, могат да си преминат успешно съответно обслужване и могат да се експлоатират е съвсем друго нещо. Може да се сметне и "по-сложно" - за даден период от време колко часа * машини има, и колко часа * машини са работещи.
Та се връщам на моето питане (в другата тема): от над двеста доставени локомотива 43 и 43р, приемам че 140 са останали (не продадени, не нарязани и не унищожени). Интересно ми е колко от тях са "в готовност"? Т.е. работещи сега, в този момент, в техническо състояние отговарящо на нормативните изисквания, а не престояващи за по-кратък, по-дълъг или безсрочен ремонт. Естествено, интересно ми е колко е тази бройка (или коефициент) за серия 42 и 46 / 46.200, ако някой знае.
mitko08888
 
Мнения: 140
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот Nikss » Сря Окт 12, 2016 8:25 am

railjet написа:wТук идеше реч за работоспособни машини, временно спрени за ПД, не за безнадеждно празни кошове. 44 058, 44 110, 44 115, 44 120, 44 131, 44 135, 44 143, 45 181, 45 190, 45 200, 45 203, 45 205 се водят повече към скрападжийницата, отколкото към ПП или ТП.
В противен случай в списъка с мониките вкарваме 204,229,231,235,238,242,243 - като водещи се на работа.

058 е ПР, не е празен кош. Бъркаш я с 057.
115 също не е празна, чака си реда за ремонт.
120 след известно време ще я бъде - в Пд я правят.
143 е продадена на ТФД
181 е ПР в Дца, но се проточи..
190 може да се възстанови
200 се движи, но ще спира за ПР
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот 44 134.5 » Сря Окт 12, 2016 8:51 am

mitko08888 написа:работещи сега, в този момент, в техническо състояние отговарящо на нормативните изисквания, а не престояващи за по-кратък, по-дълъг или безсрочен ремонт. Естествено, интересно ми е колко е тази бройка (или коефициент) за серия 42 и 46 / 46.200, ако някой знае.

нито един :)
44 134.5
 
Мнения: 169
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 11:03 am

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот KRAKOMOBILA » Сря Окт 12, 2016 9:25 am

Що сравнявате 42 с 46 ? Сравнявайте 43 с 46. Серия 42 щеше да работи и до днес ако не ги бяха съсипали - 80% от тях са нарязани в работоспособно състояние, както са били и серия 41 1хх.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 969
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

Мнениеот railjet » Сря Окт 12, 2016 10:15 am

mitko08888 написа:В цял свят, че даже и у нас, се смята т.н. коефициент на готовност, или коеф. на техническа готовност.


Това е правилният въпрос.

mitko08888 написа:Та се връщам на моето питане (в другата тема): от над двеста доставени локомотива 43 и 43р, приемам че 140 са останали (не продадени, не нарязани и не унищожени). Интересно ми е колко от тях са "в готовност"? .


Малко. Питай за коефициента им на готовност за среща с пожарната команда.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта