Страница 43 от 45

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Съб Ное 05, 2016 5:14 am
от bdz43r
4и4о ман4о написа:44120 дано никога не види път.
Скоро ще е готова.

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Съб Ное 05, 2016 11:08 pm
от bdz46203
Ще стане бегачка!!

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Нед Ное 06, 2016 5:05 am
от Nikss
Ще вдига 120 :mrgreen:

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Пон Ное 07, 2016 9:58 am
от Nikss
162 е с нови бандажи. Вчера беше 2601, абсолютно навреме.
160 остави 7631 в М. 171 беше 20202. В депо М бяха 178 /на оградата заедно със 183/ и 102 за 20621.

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Пет Ное 11, 2016 8:11 pm
от Nikss
Окончателният доклад за пожара на 141 е качен в сайта на МТИТС. Аз съм потресен.. мир на ламарините й :cry:

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Пет Ное 11, 2016 9:10 pm
от Otskov
Причина за пожара ?

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Съб Ное 12, 2016 12:24 pm
от bdz46203
Ремонтна грешка.

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Съб Ное 12, 2016 7:19 pm
от disell
Също като 44.076-преди ремонта си беше много добър локомотив макар и само с 3 крака а след ремонта е пълна каруца но с 4 крака....

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Нед Дек 11, 2016 6:45 pm
от Nikss
Качен е окончателният доклад за пожара на 44 096 :?
Поддържането трябва да се завиши :arrow:

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Нед Мар 26, 2017 2:57 am
от Nikss
ЕЛ 44 179.0 е ПР в ГО, към днешна дата в напреднал стадий, работи се усилено по инсталиране на нова ПГИ. Евала, така трябва, но нека да отделят средства и за другите лок, че 1 птичка пролет не прави, а и да си оправдаят поставянето на тия педерастки табели отпред с 15-цифрените IMEI номера, да ги е*а... :evil:
Щом ЕС иска Шкодите на БДЖ да носят гадните им измислици, нека кихнат кинти за пожарогасителни инсталации и текущи ремонти, няма да се пишат много хитри...
Поставиха климатици на повечето, браво, сега е ред на пожарогасителните системи... ГАЗ! :arrow:

Между другото, вчера на 44 090 видях в кабината до Хаслера някаква кутия с червена светеща постоянно лампа. Някой може ли да ми обясни каква точно ѝ е функцията :?:

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Нед Мар 26, 2017 11:04 am
от plam71en
GPS

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Нед Мар 26, 2017 11:37 am
от Nikss
Благодаря.

Явно частниците не работят в България, а в друга държава, защо не ги задължат и на техните барутници да сложат евро(псевдо)номера :?:

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Пон Мар 27, 2017 9:56 am
от semafor
Няма определено изискване тези номера да са на локомотивите! Поставянето им е пожелателно и обикновено се прави само отстрани на коша, а не като у нас навсякъде! Тези номера ги има в списъците и там където трябва. Поставянето им върху Шкодите и като цяло върху локомотивите у нас е пореден опит да се покажем като по-европейци от европейците. Само у нас и в Румъния върху локомотивите се поставят тези ненужно дълги номера. В другите страни си ги има тези номера, но върху самите локомотиви остават нормалните стари съкратени номера. Например в Германия вместо дълги глупости на локомотива си седи 182 ХХХ да речем. Там обикновено частниците си изписват дългите номера и то само отстрани на машините. В Чехия, Словакия, Унгария, Полша изписването на дългите номера е също пожелателно, а не задължително и в повечето случаи дори не се прави. Ганьо обаче трябва да се натегне ненужно и затова у нас правят тая цигания която е супер отвратителна и граничи с извращение. Същата работа е когато на мястото на БДЖ емблемата слагат тая на БДЖ-ТП. Явно емблемите и цифрите са изработени от някакви по-скъпи метали и са допълнително средство за изкарване на някой левец. Питам се обаче след известна експлоатация като станат локомотивите на нищо, целите омазани и мръсни дали ще се виждат по-добре скапаните 15 декарови ЕС номерца или старите табели и номерация щяха да вършат по-добра работа :evil: Питам и отговор не чакам...

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Пон Мар 27, 2017 10:26 am
от 4и4о ман4о
Надписите БДЖ-ТП са с бяла боя ,а на БДЖ ПП са си старите -алуминиеви,както и цифрите от старата номерация на машините.
Новите табели на челата на локомотивите са написани с бяла боя върху обикновена ламарина.Гербовете бяха също алуминиеви,но те отдавна са претопени(с изключение на един в ЕП Русе :mrgreen: ).

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Пон Мар 27, 2017 10:31 am
от semafor
Точно това имам предвид за бялата боя. Ако е с качеството на тая дето се ползва за пътната маркировка колко ли ще изкара ;) Иначе ако си намеря стар НРБ герб от някой локомотив бих му се зарадвал ама са отдавна "усвоени".

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Пон Мар 27, 2017 10:43 am
от 4и4о ман4о
Не търсиш където трябва,явно.

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Пон Апр 10, 2017 5:10 pm
от KRAKOMOBILA
Телефонните номера са абсолютно задължителни в ЕС, но само отстрани на локомотивите. В голяма част от случаите фигурират - като това важи и за Германия, Чехия, Словакия, Полша, Унгария и т.н.т.. но само ние и Румънците ги тракаме и отпред.

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Пет Апр 14, 2017 4:51 pm
от Nikss
На Карго-то лок са както трябва, но ПП са решили да ближат нечии пети...
И все пак, още може да се видят лок без дълги номера - 44 090 е една от малкото останали

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Нед Апр 16, 2017 12:13 pm
от Nikss
Като им беше толко зор да махат алуминиевите табели, или да бяха оставили отпред късия номер ХХ-ХХХ като при лок на Ковачки, или щом ще копират номерацията на Дезирата, поне да се бяха постарали повече - първите цифри по-малки, серията и поредния номер - по-големи. Очаквам тия измислици да се появят и при ЕМВ 32, 46 200, пътн.55, 61... :evil:

Re: Електрически локомотиви серия 44 и 45

МнениеПубликувано на: Нед Апр 16, 2017 3:42 pm
от 4и4о ман4о
Оффф,това да са проблемите на машините!