Нови електрически локомотиви за БДЖ

Информация и дискусии за електрическите локомотиви и ЕМВ на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически характеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот NeroN » Нед Ное 13, 2016 12:24 pm

чайката не спря на Христоданово по разписание

:shock: :?:

Най-новата мода е машинисти и началник влакове да карат влаковете по разписанието което е в сайта на БДЖ. А там е ужасно невярно и поради това закъсняват влакове редовно. "Професионална" работа. :idea:
NeroN
 
Мнения: 361
Регистриран на: Пет Авг 29, 2014 10:53 am

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Нед Ное 13, 2016 12:38 pm

Машинистите трябва да получават изменено разписание от депомайсторите преди всеки влак. Такова НЕ получават, тъй, че по какво да карат ? А началник влаковете получават разписание именно разпечатано от интернет.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 967
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот NeroN » Нед Ное 13, 2016 1:13 pm

KRAKOMOBILA написа:Машинистите трябва да получават изменено разписание от депомайсторите преди всеки влак. Такова НЕ получават, тъй, че по какво да карат ? А началник влаковете получават разписание именно разпечатано от интернет.


Да де, ама като имат изход и дежурния казва, че трябва да заминават (навреме са), тогава защо седят по 7-8 мин и закъсняват? И това е от МЕСЕЦ ВЕЧЕ. МЕСЕЦ!!! Толкова ли не се получиха тия телеграми. И още нещо- половината си карат както трябва, а другите дремят и чакат някакво несъществуващо време.
По какво да карат ли? ПО КР се движат тези влакове, тъй като телеграмите им за корекции отпаднаха!
NeroN
 
Мнения: 361
Регистриран на: Пет Авг 29, 2014 10:53 am

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот ПЖИ43в » Нед Ное 13, 2016 1:27 pm

NeroN написа:
KRAKOMOBILA написа:Машинистите трябва да получават изменено разписание от депомайсторите преди всеки влак. Такова НЕ получават, тъй, че по какво да карат ? А началник влаковете получават разписание именно разпечатано от интернет.


Да де, ама като имат изход и дежурния казва, че трябва да заминават (навреме са), тогава защо седят по 7-8 мин и закъсняват? И това е от МЕСЕЦ ВЕЧЕ. МЕСЕЦ!!! Толкова ли не се получиха тия телеграми. И още нещо- половината си карат както трябва, а другите дремят и чакат някакво несъществуващо време.
По какво да карат ли? ПО КР се движат тези влакове, тъй като телеграмите им за корекции отпаднаха!

Не по какво КАРАТ?! --А по какво се ДВИЖАТ?!...Автомобилите се движат по пътища,корабите по вода,самолетите по въздуха,а влаковете се движат ПО РАЗПИСАНИЕ-то :!: :mrgreen:, ...или се движат СЪС ЗАКЪСНЕНИЕ :!: :D .... ;) ...
ПЖИ43в
 
Мнения: 374
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот bdz43r » Нед Ное 13, 2016 3:54 pm

NeroN написа:Най-новата мода е машинисти и началник влакове да карат влаковете по разписанието което е в сайта на БДЖ. А там е ужасно невярно и поради това закъсняват влакове редовно.
Нито движението, нито локомотивните депа, нито сайта могат да смогнат да поддържат актуално разписание при хилядите телеграми с помени всеки месец.
Аз успявам да се снабдя с (почти) всички изменения и преди да тръгна на работа ми трябват между 10 и 30 мин да си съставя актуално разписание, при това с автоматично търсене из телеграмите по номер на влак. Много малко колеги имат възможност и време да се занимават с подобна несвойствена за тях дейност, която по всички правила трябва да се върши от други хора. Машинистът няма как да е виновен, че никой не му е дал полагаемото изменено разписание. Сайтът е единственият общо достъпен източник на горе-долу актуално разписание, затова се ползва и от машинисти, и от превозната служба, а и от пътниците, което в случая е най-съществено.
NeroN написа:Да де, ама като имат изход и дежурния казва, че трябва да заминават (навреме са), тогава защо седят по 7-8 мин и закъсняват?
Защото например машинистът има едно разписание, а гарата има друго. Типичен пример е Тел. 362 / 17.12.2015 г, която е безсрочна, не е отменена и по нея 8626 заминава от Стралджа на 23:51, а по оригиналното разписание заминава 23:47 и вече няколко пъти се опитват да ме изпратят по оригиналното разписание, а аз се движа по постоянното изменение.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот railjet » Нед Ное 13, 2016 4:03 pm

Гарата винаги е меродавна. Тя принадлежи на НКЖИ, а НКЖИ е автор на книжките и техните корекции. Хвърчащите из депото хартийки са писани едно към гьотора.
Последна промяна railjet на Нед Ное 13, 2016 4:10 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот bdz43r » Нед Ное 13, 2016 4:08 pm

В депото никой не пише хартийки. Те идват готови от НКЖИ и са същите, които отиват и в гарите.
Последна промяна bdz43r на Нед Ное 13, 2016 4:10 pm, променена общо 1 път
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот disell » Нед Ное 13, 2016 4:09 pm

Тези хартийки не се пишат в депото а на М.Луйза 110 и после се (уж) препращат до заинтересованите служби.Но те пък докато ги досведат до знанието на преките изпълнители някой от тях вече не са меродавни.Ако мЪкЪ ЖИ бяха една що годе свястна компания досега щяха 100000 пъти да си направят електронна страница за актуалните изменения на всеки влак а не като тръгна да ми дават по 3 телеграми за един влак и накрая деж.рък на някоя гара да ми извади 4-та и да настоява да стане н неговата...
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот railjet » Нед Ное 13, 2016 4:13 pm

Ок,значи и на депото и на гарите, едни и същи лица пращат хартийките. Защо съдържанието им да е различно?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот disell » Нед Ное 13, 2016 4:18 pm

Ето един съвсем пресен пример за "компетентноста" или "професионализма" на М.Л.110 .Преди няколко дни 07.126 остави 2636 и решиха да върнат ДМВто от 28104 като БВ до Пвя .Пътниците се качиха около 21:15 и всичко беше готово за тръгване но е "много сложно" да се издаде едно разписание за нула време а чакахме 50' !!! и накрая в 21:55 започват да диктуват телеграматана деж.рък с час на тръгване 21:50 ?????Мисля ще ви стане ясно с още колко закъснение тр.влак докато го напишат докрай и дадат на лок.маш и на превозн.бригада.А толкова беше лесно вл.диспечер да разпореди веднага заминаването с една телеграма да се спазват скоростите по таблица еди си коя от ТТН (в случая за ДМВ) и спиранията в гарите и спирките на отменения 2636.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот bdz43r » Нед Ное 13, 2016 4:19 pm

disell написа:а не като тръгна да ми дават по 3 телеграми за един влак...
На теб поне ти дават нещо...
При нас всички телеграми се трупат на една купчина без никой да ги е чел (има и такива за 2654 или 9647) и се предполага, че ти сам ще си ги ровиш и ще си търсиш вярната, но без да я взимаш. Най-нахалното е, че има и списъци за запознаване срещу подпис с тези телеграми, където почти всички се подписват и така сами се наг**ват в случай, че пропуснат да спрат някъде.
railjet написа:Ок,значи и на депото и на гарите, едни и същи лица пращат хартийките. Защо съдържанието им да е различно?
Не е различно. Обаче тези хартийки са по 700-1000 на месец и никой не може да следи за всеки влак във всеки момент коя е актуалната хартийка.
Те половината са и сбъркани и после излизат поправки. Една телеграма я поправяха три пъти и все сбъркана излизаше, та накрая я отмениха и пуснаха друга.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот disell » Нед Ное 13, 2016 4:22 pm

Да , поне това е нещо положително в този ъгъл на Галактиката : излезе телеграма , копират я за всички и получаваш хартийката срещу подпис.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот NeroN » Нед Ное 13, 2016 6:02 pm

bdz43r написа:
NeroN написа:Защото например машинистът има едно разписание, а гарата има друго. Типичен пример е Тел. 362 / 17.12.2015 г, която е безсрочна, не е отменена и по нея 8626 заминава от Стралджа на 23:51, а по оригиналното разписание заминава 23:47 и вече няколко пъти се опитват да ме изпратят по оригиналното разписание, а аз се движа по постоянното изменение.


Не знам за Стралджа, но в Ямбол една вечер дежурния и бригадата щяха да стигнат до бой :mrgreen: и на мен от тогава ми направи впечатление, и се разрових защо е така. Даже го пишеше из нередностите - там го имаше, че дежурния бил прав.

Ти хубаво обясняваш за тази телеграма, но да не се окаже, че заминаваш от Карнобат преди време. Щото би трябвало да пристигаш в СЖ на 23:50, а влака пристига на 23:43-44. Няма как това да е само по вдигнатите намаления. Оказва се, че от Кн тръгвате по КР, а в СЖ и Я спазвате "Тел. 362 / 17.12.2015 г".
И последно: Само при 2 или 3 бригади се случват тези циркове. Другите си вървят когато им цъкнат зелено :roll:
NeroN
 
Мнения: 361
Регистриран на: Пет Авг 29, 2014 10:53 am

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот 44 134.5 » Нед Ное 13, 2016 9:11 pm

KRAKOMOBILA написа: Факт - докато в депо Теньо казака обаче на долният ред на пътният лист не значиш нищо... в депо София си пълноправен член на бригадата и си караш като пич. Пък и не всеки може да има роднина началник/безопасен, които да му бие някое и друго рамо. ;)

От краткия ми досег с депо Пловдив не съм забелязал, че ако си отдолу не значиш нищо, а просто че не носиш отговорност и каквото и да стане наказват този писан отгоре. Относно роднинските връзки, до сега никой не е дошъл да ми оправи машината или да ми закара влака ;)
44 134.5
 
Мнения: 169
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 11:03 am

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Нед Ное 13, 2016 10:05 pm

44 134.5 написа:
KRAKOMOBILA написа: Факт - докато в депо Теньо казака обаче на долният ред на пътният лист не значиш нищо... в депо София си пълноправен член на бригадата и си караш като пич. Пък и не всеки може да има роднина началник/безопасен, които да му бие някое и друго рамо. ;)

От краткия ми досег с депо Пловдив не съм забелязал, че ако си отдолу не значиш нищо, а просто че не носиш отговорност и каквото и да стане наказват този писан отгоре. Относно роднинските връзки, до сега никой не е дошъл да ми оправи машината или да ми закара влака ;)

Митове и легенди... като стане сакатлък си ме наказаха еднакво с ЛМ.. тъй, че не е ясно точно кой носи отговорност. ;)

NeroN написа:
bdz43r написа:
NeroN написа:Защото например машинистът има едно разписание, а гарата има друго. Типичен пример е Тел. 362 / 17.12.2015 г, която е безсрочна, не е отменена и по нея 8626 заминава от Стралджа на 23:51, а по оригиналното разписание заминава 23:47 и вече няколко пъти се опитват да ме изпратят по оригиналното разписание, а аз се движа по постоянното изменение.


Не знам за Стралджа, но в Ямбол една вечер дежурния и бригадата щяха да стигнат до бой :mrgreen: и на мен от тогава ми направи впечатление, и се разрових защо е така. Даже го пишеше из нередностите - там го имаше, че дежурния бил прав.

Ти хубаво обясняваш за тази телеграма, но да не се окаже, че заминаваш от Карнобат преди време. Щото би трябвало да пристигаш в СЖ на 23:50, а влака пристига на 23:43-44. Няма как това да е само по вдигнатите намаления. Оказва се, че от Кн тръгвате по КР, а в СЖ и Я спазвате "Тел. 362 / 17.12.2015 г".
И последно: Само при 2 или 3 бригади се случват тези циркове. Другите си вървят когато им цъкнат зелено :roll:


Това може да ти говори, че само 2-3 бригади са запознати с телеграмите... и по същата причина ако му цъкнат зелено и дежурния дава транзит на Сж ще минат без да спрат.. и после ще плюеш по тях, че не са спряли.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 967
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот 4и4о ман4о » Пон Ное 14, 2016 11:39 am

Леко се поотплеснахта от темата.
Аватар
4и4о ман4о
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:09 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот bdz43r » Пон Ное 14, 2016 11:57 am

NeroN написа:Ти хубаво обясняваш за тази телеграма, но да не се окаже, че заминаваш от Карнобат преди време. Щото би трябвало да пристигаш в СЖ на 23:50, а влака пристига на 23:43-44. Няма как това да е само по вдигнатите намаления. Оказва се, че от Кн тръгвате по КР, а в СЖ и Я спазвате "Тел. 362 / 17.12.2015 г"
Промяната е от Церковски до Хан Аспарух. От Карнобат се заминава по КР и обхода до Цо е много разтегнат - дават 18 мин, а се минава за 13, защото ги няма намаленията.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот NeroN » Пон Ное 14, 2016 1:03 pm

4и4о ман4о написа:Леко се поотплеснахта от темата.


Така е. Но също е така, че няма от къде да дойдат "Нови ел. локомотиви за БДЖ" ;)

bdz43r написа:Промяната е от Церковски до Хан Аспарух. От Карнобат се заминава по КР и обхода до Цо е много разтегнат - дават 18 мин, а се минава за 13, защото ги няма намаленията.

Работата била, че промяната приключила.
NeroN
 
Мнения: 361
Регистриран на: Пет Авг 29, 2014 10:53 am

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот railjet » Пон Ное 14, 2016 1:11 pm

Кн-Цо= минимум 13мин45. При изход в отклонение= 14мин.15.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Нови електрически локомотиви за БДЖ

Мнениеот bdz43r » Пон Ное 14, 2016 1:12 pm

Работата била, че промяната приключила.
Ами не е приключила, защото изменението е постоянно и не е отменено. Това, че намаленията ги няма не значи, че промененото разписание не е актуално.
Няма да тръгна да се бия с дежурните, но когато се опитват да ме изгонят 5 минути по-рано просто им казвам, че ще замина по моето разписание, пък да го пишат по който и каквото искат. Така или иначе след 5 гари разписанието продължава по КР и ще съм навреме.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron