Страница 2 от 5

Re: НОВ модерен подвижен състав за дълги пътувания за БДЖ

МнениеПубликувано на: Чет Авг 22, 2013 11:21 am
от railjet
:arrow: Стана въпрос за сравнение между клатещи се и неклатещи се влаци. Прилагам извадка от книжка- разписание на италиянски машинистер,в която ще забележете разликите.

Re: НОВ модерен подвижен състав за дълги пътувания за БДЖ

МнениеПубликувано на: Чет Авг 22, 2013 12:35 pm
от strugatsky
Явно Пендолино си кара по-бързо във всички отсечки. А какви са тези "С"?

Re: НОВ модерен подвижен състав за дълги пътувания за БДЖ

МнениеПубликувано на: Чет Авг 22, 2013 12:40 pm
от 42 072.9
С нашия "тракащ" железен път и остри криви сме на светлинни години от модерния подвижен състав.

Re: НОВ модерен подвижен състав за дълги пътувания за БДЖ

МнениеПубликувано на: Чет Авг 22, 2013 11:17 pm
от railjet
strugatsky написа:Явно Пендолино си кара по-бързо във всички отсечки. А какви са тези "С"?

Категории спирачна сила. Ранг С отговаря на ИС влаковете без накланящи се кошове. Р е само за пендолино. 200 км/час е максимално възможна скорост по старите исторически линии- по профил на железен път, и най-вече на късите блок участъци - обичайно < 1600м.

Re: НОВ модерен подвижен състав за дълги пътувания за БДЖ

МнениеПубликувано на: Пет Авг 23, 2013 10:36 am
от railjet
В заключение ще кажа, че поръчването ма няколко къси три/четиривагонни накланящи се електрички, ще е интересна алтернатива на конвенционален състав, за най-бързо пътуване веднъж дневно до Бс/Ва/Р/Солун..

Плюс това тези електрички имат възможности за над 200 км/час, нещо което се получава относително по-трудно с неклатещи се състави.

Re: НОВ модерен подвижен състав за дълги пътувания за БДЖ

МнениеПубликувано на: Пет Авг 23, 2013 7:09 pm
от strugatsky
Радвам се, че с railjet сме на едно мнение за типа влакове било то Танго (мои фаворити) или Алстом Пендолино да се поръчат поне за най-главните линии.

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 6:27 pm
от Eurosprinter
Кога ще купят (направят) ето такива:

Изображение
Изображение

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 6:27 pm
от bdz43r
Такива тук не виреят.

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 6:38 pm
от Eurosprinter
Щоооооо?

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 6:42 pm
от bdz43r
Щото ще се качи Ганьо и ще го ос*ре, а след това Ганьовица ще го замаже с парцала. Жичкаджията с 400лв заплата ще гледа оборудването като циганин космическа совалка, а окачването ще се разпадне за един месец по черния път за Варна.

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 6:47 pm
от Eurosprinter
А не може ли, Ганьо да го глобят, Ганьовица да я уволнят, а жичкаджията да го пратят на обучение ? :ugeek:

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 6:54 pm
от bdz43r
Не може. Ганьо и да го глобят, ще каже, че няма пари и няма сила, която да му вземе глобата, Ганьовица като я уволнят, друга за тези пари и да се справя по-добре няма да намерят, защото те чистят мола за три пъти повече, а жичкаджията, ако се поддаваше на обучение, нямаше да работи за 400 лв.
За да им дадат повече пари, ще има по-малко за администрацията и за крадене, което пък не се харесва на тези, от които зависи. На тях пък им е все едно какви вагони пътуват и дали изобщо пътуват някакви, защото са на твърда заплата.

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 7:00 pm
от Eurosprinter
Последното ти изречение беше напълно достатъчно :)

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 7:07 pm
от railjet
Жълтото вагонче от снимката е произведено в..Румъния.

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 7:09 pm
от Eurosprinter
Не е ли в Чехия? И колко пари струва един такъв?

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 7:12 pm
от Saruman
Произведено е в Румъния, поръчано от Чехите.

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 7:23 pm
от Vancho_4647
В Румъния от 0-та или рециклиран вагон ?

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 7:42 pm
от railjet
Копие на SNCF Corail Vtu 50 87 A5B5tu

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Нед Мар 08, 2015 8:08 pm
от Saruman
От нулата.

Re: Обща дискусия за вагоните

МнениеПубликувано на: Пон Мар 09, 2015 11:16 am
от Eurosprinter
Е колко струва едно такова чудо?