Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Информация и дискусии за електрическите локомотиви и ЕМВ на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически характеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот railjet » Пон Мар 09, 2015 11:19 am

2 млн.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Eurosprinter » Пон Мар 09, 2015 12:38 pm

лева ?
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Driver » Пон Мар 09, 2015 1:24 pm

Български завод не можели да ги произведе ?
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот railjet » Пон Мар 09, 2015 1:27 pm

niroulf написа:Може! Че и по-добри дори.


Още малко и швепс. Що да не произведе и един по-добър Hyperion..

ПП: 2млн еврос.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Eurosprinter » Пон Мар 09, 2015 1:58 pm

railjet написа:
niroulf написа:Може! Че и по-добри дори.


Още малко и швепс. Що да не произведе и един по-добър Hyperion..

ПП: 2млн еврос.


Aaaaa не , при положение че един рейлджет с 7 вагона и един таурус струва 10 милиона евра.....
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот bdz43r » Пон Мар 09, 2015 2:01 pm

Eurosprinter написа:Aaaaa не , при положение че един рейлджет с 7 вагона и един таурус струва 10 милиона евра.....
Толкова струва трета употреба без Тауруса.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Eurosprinter » Пон Мар 09, 2015 2:10 pm

44 Garnituren wurde im April 2007 beschlossen und im Oktober des gleichen Jahres für 540 Millionen Euro in Auftrag gegeben
http://www.hochgeschwindigkeitszuege.com/oesterreich/railjet.php
44 гарнитури са поръчани през октомври 2007 за 540 милиона евро.
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот bdz43r » Пон Мар 09, 2015 2:54 pm

Eurosprinter написа:44 гарнитури са поръчани през октомври 2007 за 540 милиона евро.
Както и да го смятам, излиза по 12 млн за състав без локомотив.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Eurosprinter » Пон Мар 09, 2015 3:24 pm

bdz43r написа:
Eurosprinter написа:44 гарнитури са поръчани през октомври 2007 за 540 милиона евро.
Както и да го смятам, излиза по 12 млн за състав без локомотив.


Отвори ли линка ? По - надолу има таблица в която пише , че тауруса е вътре. Цените съвпадат щото само вагона е 1 мил + 5 мил за двусистемен таурус
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот bdz43r » Пон Мар 09, 2015 7:20 pm

Ако говориш за това:
Anzahl der Triebköpfe: 1 Triebkopf
Anzahl der Endwagen: 1 Endwagen
Това е брой локомотиви в състава и брой крайни вагони, но никъде не се твърди, че Таурусът е включен в цената.
Австрийците са избрали да поръчат такива състави, за да ползват вече наличните предостатъчно Тауруси за 230 км/ч. Иначе щяха да си купят ICE.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен съставза нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Вто Мар 10, 2015 1:54 pm

ICE то е за скорости от 300 нагоре, за което трябва да се лее бетон и става неикономично. До 250 може още на чакъл.
ICE то се скапва и трябва да пращат нова гарнитура от крайната гара за да прехвърлят пътниците. С концепцията на джета се праща локомотив от близката гара.
Освен това един вагон с климатик и турбо кенеф струва при Eurofima , където и България член 1 Мл Евро : „War man für einen Wagen ursprünglich von einem Stückpreis von 600.000 Schweizer Franken ausgegangen, so kostete nun einer der Wagen 750.000 Franken. Das war der gleiche Preis, den ein dem Avmz207 gleichwertiger Avmz111-Wagen der DB damals kostete.„
http://de.wikipedia.org/wiki/Eurofima-Wagen
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот bdz43r » Вто Мар 10, 2015 3:52 pm

Бетон се лее и за по-малки скорости. Половината ни дълги тунели са бетонирани, пък не са за 300 км/ч. От друга страна, има и над 300 на чакъл, пък австрийците си направиха бетонна линия, била тя и за 250, така че тази тема съвсем няма общо.
Факт е, че ÖBB са купили вагони без локомотиви, така че е излишно да се оглеждаме в същите. Един нормален нов вагон струва 1 млн... ами добре, ама за какво ни е, когато си имаме достатъчен брой отлични вагони, които за 5 пъти по-малко пари ще предлагат същите условия и ще вършат същата работа? След 10 години, като унищожим новите вагони за по 1 млн, пак ли нови ще купуваме?
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Вто Мар 10, 2015 4:05 pm

За кои вагони говориш? Какво трябва да им се прави?
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот railjet » Вто Мар 10, 2015 4:30 pm

Изборът между бетон и чакъл не е във функция на скоростта. Бетонът е почти 3 пъти по-скъп, но издържа 50 години. Изливаш бетона и не пипаш нищо 50г. Камъчетата трябва се ритат поне веднъж годишно. Иначе търпят и над 500км/час.

За 1 млн може да се купи само нов фургон (изтърбушен вагон).
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Вто Мар 10, 2015 4:35 pm

railjet написа:
За 1 млн може да се купи само нов фургон (изтърбушен вагон).


От къде тези космически цифри? Дай линк!
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот railjet » Вто Мар 10, 2015 4:43 pm

Можем бе. Можем да скалъпим нещо,което да се търпи до 80 км / час. Дори е възможен климатик три дни в годината.


ПП Оферта включваше локомотива в пакет.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Вто Мар 10, 2015 4:51 pm

В евро или лева говорим?
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Вто Мар 10, 2015 5:20 pm

niroulf написа:Защото в кои ли участъци в България и колко машиниста си позволяват да карат със 100-110+ ?

https://www.youtube.com/watch?v=2vvjjh8vIjQ
Само най - печените си позволяват такива своеволия ;)

niroulf написа:В евро. Капиталните ремонти, дето всички им се радваме на 74-ките, струваха между 700-800 000 лв.

Кои вагони от старите стават за високи скорости след рециклиране ?
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот 07 » Вто Мар 10, 2015 10:17 pm

niroulf написа:В евро. Капиталните ремонти, дето всички им се радваме на 74-ките, струваха между 700-800 000 лв.

Едва ли са вложени повече от 100-120 000 на вагон. Егаси!
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот railjet » Вто Мар 10, 2015 10:27 pm

niroulf написа:Иронията ти е абсолютно уместна, но ние и това не правим дори... Възможността за скорости не следва да е мерило, поне не и в следващите 20 години. Защото в кои ли участъци в България и колко машиниста си позволяват да карат със 100-110+ ?

:lol:

Ми като знаеш много добре, че нищо скопосно не можем да направим, какви глупости ми разправяш, че.....ние сами сме можели да си направим :lol: Или смяташ, че производство на влакове в 2015г. може да бъде дело и на треторазрядни чукоблъскачи ?
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта