niroulf написа:Може! Че и по-добри дори.
railjet написа:niroulf написа:Може! Че и по-добри дори.
Още малко и швепс. Що да не произведе и един по-добър Hyperion..
ПП: 2млн еврос.
Толкова струва трета употреба без Тауруса.Eurosprinter написа:Aaaaa не , при положение че един рейлджет с 7 вагона и един таурус струва 10 милиона евра.....
Както и да го смятам, излиза по 12 млн за състав без локомотив.Eurosprinter написа:44 гарнитури са поръчани през октомври 2007 за 540 милиона евро.
bdz43r написа:Както и да го смятам, излиза по 12 млн за състав без локомотив.Eurosprinter написа:44 гарнитури са поръчани през октомври 2007 за 540 милиона евро.
Това е брой локомотиви в състава и брой крайни вагони, но никъде не се твърди, че Таурусът е включен в цената.Anzahl der Triebköpfe: 1 Triebkopf
Anzahl der Endwagen: 1 Endwagen
railjet написа:
За 1 млн може да се купи само нов фургон (изтърбушен вагон).
niroulf написа:Защото в кои ли участъци в България и колко машиниста си позволяват да карат със 100-110+ ?
niroulf написа:В евро. Капиталните ремонти, дето всички им се радваме на 74-ките, струваха между 700-800 000 лв.
niroulf написа:В евро. Капиталните ремонти, дето всички им се радваме на 74-ките, струваха между 700-800 000 лв.
niroulf написа:Иронията ти е абсолютно уместна, но ние и това не правим дори... Възможността за скорости не следва да е мерило, поне не и в следващите 20 години. Защото в кои ли участъци в България и колко машиниста си позволяват да карат със 100-110+ ?
Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта