Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Информация и дискусии за електрическите локомотиви и ЕМВ на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически характеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Вто Мар 10, 2015 10:43 pm

Важното е да има климатик, поставки за лаптоп, контакти, и чист кенеф с вода! Колко завода има в БГ за рециклиране ?
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Вто Мар 10, 2015 11:11 pm

Общи приказки не помагат. Дайте да видим кое може да се рециклира и кое колко струва и да пишем предложение - ултиматум. :evil:
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Florian » Сря Мар 11, 2015 12:03 pm

Радвам се, че никой не взе на сериозно идеята на Мирчев "да сложим едно моторче на вагонна колоос и да подкарваме вагоните" :D
Хубаво е, че онлайн-жепейците изглеждат по-умни от офлайн колегите си :)
Florian
 
Мнения: 124
Регистриран на: Пет Апр 18, 2014 6:53 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот railjet » Сря Мар 11, 2015 11:49 pm

Мирчев ще слага моторчета на стари вагони, а през това време Електропутере произвеждат дизелов Хиперион с нов дизайн...
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот bdz43r » Чет Мар 12, 2015 2:27 am

Eurosprinter написа:Кои вагони от старите стават за високи скорости след рециклиране ?
Вагон В84 - 160 км/ч, дискови спирачки, възможност за добавяне на климатик, смук-кенеф се монтира по желание. Има вече и с контакти. Какво повече ни трябва в момента? А ние и с това не можем да се справим.
Последна промяна bdz43r на Чет Мар 12, 2015 2:52 am, променена общо 1 път
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот dobo » Чет Мар 12, 2015 2:43 am

Мисля, че тук му е място да задам един въпрос, които отдавна ме вълнува - защо на преминалите ремонт вагони не слагат щитове отстрани подобно на тия на спалните? Знам,че сигурно това е последна точка от страница 2523 относно модернизацията на вагона, но пък изглежда по-добре с тях.
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Чет Мар 12, 2015 12:26 pm

bdz43r написа:
Eurosprinter написа:Кои вагони от старите стават за високи скорости след рециклиране ?
Вагон В84 - 160 км/ч, дискови спирачки, възможност за добавяне на климатик, смук-кенеф се монтира по желание. Има вече и с контакти. Какво повече ни трябва в момента? А ние и с това не можем да се справим.


Това не са ли серии 74 ? Колко има от тях? Освен климатик си трябва и вагон ресторант :) .И най - добре безкупейни - като седнеш да си апваш боба и да се кефиш на пейзажа! Колко струва това нещо да се направи? Що не направят първа класа с климатик Вн Сф на 35 лв. и втора класа без климатик примерно 25 лв ?
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот bdz43r » Чет Мар 12, 2015 12:28 pm

74 са към 300 броя, от тях половината са безвъзвратно загубени.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Чет Мар 12, 2015 2:53 pm

Вн - Сф 6 влака по 6 вагона са 36
Брг Сф ..................................36
Видин Кулата .......................... 36
Русе Плв .................................36
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
..............................................144

72 000 лв седалки, 50 000 климатик , 20 000 за кенеф , други там идва на 400 000 лв на вагон х 150 вагона = 60 милиона лева :ugeek:
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот dobo » Чет Мар 12, 2015 3:57 pm

Колега ти си роден за депутат!
"Други там" са 258 000 лв.! Какво включва това "други там"? Пари за нашите? Или?
Плюс това какъв е тоя кенеф не земен за 20 000 лв.?
Айде седалките и климатика, в случай, че е читаво са приемливи цени.
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Чет Мар 12, 2015 4:26 pm

Колега, „Другите„ са за теб, ти да ги изчисляваш. Все пак не разбирам от всичко :cry: Говорете с някой вътрешен от Дряново или Септември.
кенефа : http://www.evac-train.com/Evac-Compact- ... toilet.php
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Недев » Чет Мар 12, 2015 5:31 pm

Кви вакумни тоалетнио кви 5 лева. Те сега не наливат вода в резервоарите зимата, щото не им работи подгряването и замръзвала .Това е космическа технология за БДЖ. Най- добре е да сложат само клекала, те поне ако уцелиш дупката не им трябва вода.
Недев
 
Мнения: 140
Регистриран на: Сря Мар 12, 2014 6:18 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Чет Мар 12, 2015 5:41 pm

Недев написа:Кви вакумни тоалетнио кви 5 лева. Те сега не наливат вода в резервоарите зимата, щото не им работи подгряването и замръзвала .Това е космическа технология за БДЖ. Най- добре е да сложат само клекала, те поне ако уцелиш дупката не им трябва вода.


Това е друг проблем с друго решение. На сините рециклирани вагони за 1 000 000 лева и талиги ли са сменяни ?
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Чет Мар 12, 2015 5:45 pm

niroulf написа:В Дезирата тази технология учудващо работи вече 10-ина години в нашенски условия.
А това е място, което от епидемиологична гледна точка, заслужава инвестиция.

Амит те ползват фирмата, която е описана по горе . Фирмата обслужва доста железници в Европа и имат резервни части. ;)
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот bdz43r » Чет Мар 12, 2015 5:46 pm

Недев написа:Кви вакумни тоалетнио кви 5 лева. Те сега не наливат вода в резервоарите зимата, щото не им работи подгряването и замръзвала .
На вакумните гледат да наливат, че иначе не работят. За зимата си имат отопление и серии 33, 63, 44, 97 и спалните се зереждат с вода целогодишно.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Недев » Чет Мар 12, 2015 6:35 pm

bdz43r написа:
Недев написа:Кви вакумни тоалетнио кви 5 лева. Те сега не наливат вода в резервоарите зимата, щото не им работи подгряването и замръзвала .
На вакумните гледат да наливат, че иначе не работят. За зимата си имат отопление и серии 33, 63, 44, 97 и спалните се зереждат с вода целогодишно.

Аз лично вода в тоалетните зимата,освен в Дезирото, не съм виждал поне от няколко години. Най-лошото е , че и лятото доста често съм засичал вагони от начална гара без вода.
Недев
 
Мнения: 140
Регистриран на: Сря Мар 12, 2014 6:18 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот bdz43r » Чет Мар 12, 2015 6:47 pm

Аз рядко, даже никак не съм попадал на вагони с вакумни тоалетни без вода, поне тази зима. Попадал съм и на такива с дупка и с вода.
Вакумните без вода са неизползваеми, превозните бригади сигнализират и се разчува, затова много рядко се случва да не са заредени.
Последна промяна bdz43r на Чет Мар 12, 2015 6:49 pm, променена общо 1 път
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Чет Мар 12, 2015 6:47 pm

Моля, всеки да си каже мнението за цените!
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот ivajlo_nikolov » Чет Мар 12, 2015 10:15 pm

Eurosprinter написа:Моля, всеки да си каже мнението за цените!

Мога да дам мнение за цените само от сферата в която работя. Подкошов климатик - 120000 BTU, канален тип, само охлаждане, сертифициран за употреба в ЕС, годен за монтаж на вагони с готова централна ОВ уредба - серия 74 и 97, цена с доставка и монтаж - $ 18000/бр. В цената влиза статичен преобразувател 1500V /AC или DC/ -> 3х400V/50Hz, само за климатика.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Идеи за нов подвижен състав за нуждите на БДЖ-ПП

Мнениеот Eurosprinter » Нед Мар 15, 2015 1:57 pm

Стъкла, оплътнения какви пари са? Може да спретнем конкретно предложение и докато не го изпълнят да стачкуваме :D
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта