Електрически локомотиви на DB Schenker

Информация и дискусии за електрическите локомотиви и ЕМВ на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически характеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот bdz46203 » Нед Апр 19, 2015 8:28 pm

vlado написа:Какви са намеренията за Вектрона, знаете ли? Ако пробите са положителни, разбира се!

Ако зависеше от мен щеше да кара бързи влакове в БДЖ ПП.
bdz46203
 

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот plam71en » Нед Апр 19, 2015 8:33 pm

Е да,ти мислиш за ПП,ама от които зависи мислят за джоба си.
plam71en
 
Мнения: 235
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:55 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот 1435 » Нед Апр 19, 2015 9:23 pm

Шенкер едва ли ще купят Вектрони за българския си клон.Наистина по логично беше да дойде за проби в ПП.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот ivajlo_nikolov » Нед Апр 19, 2015 9:40 pm

Защо трябва да ги купуват специално за българския си клон ? На RCA локомотивите да не би да са купувани специално за България ? След като SIEMENS вземат лиценз, Шенкера спокойно могат да си карат с такъв блок-влаковете през страната по схемата на RCA.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот 1435 » Нед Апр 19, 2015 10:16 pm

Могат само,че Шенкер нямат толкова Вектрони колко Таурса имат RCA :)
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот vesko7 » Вто Апр 21, 2015 12:14 am

Май Шенкерци ще се сдобият с два локомотива клас BR 92 000 - a именно 92002 и 92024: http://lapassiondutrain.blogspot.com/20 ... en-30.html и http://www.wallorail.be/index.php/cargo ... s-a-muizen
Аватар
vesko7
 
Мнения: 4
Регистриран на: Чет Сеп 26, 2013 10:56 am
Местоположение: Brno; Варна

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот vlado » Пон Май 18, 2015 9:49 am

Изпитания за съвместимост на локомотив Siemens Vectron в България

Локомотивът, използван по време на пробите, е 6,400-киловатовата, мултисистемна версия на Vectron, която е оборудвана за движение както с прав, така и с променлив ток. За изпитанията е композиран специален 1,600-тонен влак, състоящ се от 13 товарни вагона и втори електрически локомотив на опашка.

Изображение

Фотограф: Siemens

През месец април 2015 г. в България бе изпратен електрически локомотив Siemens Vectron, за да премине електромагнитни изпитания за съвместимост с българската железопътна мрежа. Пробите се състояха в района на София, както и по една от главните линии, свързващи Западна и Източна България.
Локомотивът, използван по време на пробите, бе 6,400-киловатовата, мултисистемна версия на Vectron, която е оборудвана за движение както с прав, така и с променлив ток. За изпитанията бе композиран специален 1,600-тонен влак, състоящ се от 13 товарни вагона и втори електрически локомотив на опашка.
Част от тестовете се проведоха по живописната подбалканска линия, която представлява един от най-тежките маршрути в страната от топографска гледна точка. Част от нея е и най-продължителното изкачване в железопътната мрежа от 16 ‰. Тестовият маршрут също така включи и тунелът при Козница, най-дългият в страната, с дължина от почти 6 км.
С оглед на значителния ръст в развитието на интермодалния транспорт между Европа и Азия през последните години, хомологацията на Siemens Vectron в България бележи важен етап от представянето на локомотива в Европа. Част от водещите европейски товарни оператори въвеждат нови услуги, като например т.нар. "контейнерни совалки", както и транспорт на полуремаркета между Германия и Турция.
С приключването на сертификацията българската част от трасето ще завърши железопътния коридор от Германия до Турция за локомотива. Електровозът вече има разрешения за експлоатация в Германия, Австрия, Унгария, Румъния и Турция.

Източник: Инфраструктура.бг
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот дзвера44 » Пон Май 18, 2015 11:57 pm

vlado написа:Изпитания за съвместимост на локомотив Siemens Vectron в България

Локомотивът, използван по време на пробите, е 6,400-киловатовата, мултисистемна версия на Vectron, която е оборудвана за движение както с прав, така и с променлив ток. За изпитанията е композиран специален 1,600-тонен влак, състоящ се от 13 товарни вагона и втори електрически локомотив на опашка.

Изображение

Фотограф: Siemens

През месец април 2015 г. в България бе изпратен електрически локомотив Siemens Vectron, за да премине електромагнитни изпитания за съвместимост с българската железопътна мрежа. Пробите се състояха в района на София, както и по една от главните линии, свързващи Западна и Източна България.
Локомотивът, използван по време на пробите, бе 6,400-киловатовата, мултисистемна версия на Vectron, която е оборудвана за движение както с прав, така и с променлив ток. За изпитанията бе композиран специален 1,600-тонен влак, състоящ се от 13 товарни вагона и втори електрически локомотив на опашка.
Част от тестовете се проведоха по живописната подбалканска линия, която представлява един от най-тежките маршрути в страната от топографска гледна точка. Част от нея е и най-продължителното изкачване в железопътната мрежа от 16 ‰. Тестовият маршрут също така включи и тунелът при Козница, най-дългият в страната, с дължина от почти 6 км.
С оглед на значителния ръст в развитието на интермодалния транспорт между Европа и Азия през последните години, хомологацията на Siemens Vectron в България бележи важен етап от представянето на локомотива в Европа. Част от водещите европейски товарни оператори въвеждат нови услуги, като например т.нар. "контейнерни совалки", както и транспорт на полуремаркета между Германия и Турция.
С приключването на сертификацията българската част от трасето ще завърши железопътния коридор от Германия до Турция за локомотива. Електровозът вече има разрешения за експлоатация в Германия, Австрия, Унгария, Румъния и Турция.

Източник: Инфраструктура.бг

Е и? На 45серия нормата по 3-та линия 1200 и кусур тона,а е наполовина по-слаба от Вектрона
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот railjet » Вто Май 19, 2015 12:23 am

Малко лаишки се изказа. Можеш ли с 45 да лепнеш плътно 80 км/час по 3-та с влак 1200т.? Ще й спукаш гъза от напъване, докато Вектрона ще ти направи същия обход с 50% от мощността си.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот 07 » Вто Май 19, 2015 4:05 pm

Шкодилака не можеш да го караш от Анкара до Париж, отделно че 80 км/ч за товарен влак извън Балканите не е пределна скорост. Скоро имах удоволствието да пробвам рейлджета - Всички Таурус ли като набират докарват звука по ноти?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот KRAKOMOBILA » Вто Май 19, 2015 6:22 pm

Бъркате нещата. В случая пробата на Вектрона няма нищо общо с това колко може да тегли.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 968
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот 07 » Вто Май 19, 2015 7:50 pm

Нали е сертифициране - т.е дори и не е проба, просто машината дойде да вземе "виза" за нашата мрежа...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот KRAKOMOBILA » Вто Май 19, 2015 10:45 pm

Електромагнитни изпитания за съвместимост с българската железопътна мрежа - то си го пише. Тоест пробите бяха да се види как мрежата на НК"ЖИ" се спогажда с Вектрона.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 968
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот disell » Сря Май 20, 2015 3:43 pm

М-да и аз в първия момент пак си помислих за поредната журналистическа "мисъл" с това електромагнитно изпитание но после се сетих за проблемите на 109 Е които предизвикаха при пускането им по чешката мрежа и всичко си дойде на място.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот 07 » Сря Май 20, 2015 4:05 pm

disell написа:М-да и аз в първия момент пак си помислих за поредната журналистическа "мисъл" с това електромагнитно изпитание но после се сетих за проблемите на 109 Е които предизвикаха при пускането им по чешката мрежа и всичко си дойде на място.

Moже ли подробности за проблемите със 109Е?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот disell » Сря Май 20, 2015 7:36 pm

Индуцирали някакви токове в релсовите вериги и побърквали централизациите.Даже след първоначалната еуфория от пускането им ги бяха забранили да се движат по участъците с най-съвременните им ОТ-та с ДЦ и АЛС и ги бяха забили по обикновенните.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот дзвера44 » Сря Май 20, 2015 9:28 pm

railjet написа:Малко лаишки се изказа. Можеш ли с 45 да лепнеш плътно 80 км/час по 3-та с влак 1200т.? Ще й спукаш гъза от напъване, докато Вектрона ще ти направи същия обход с 50% от мощността си.

Не съм се изказал лаишки, а ти така ме разбра.
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот KRAKOMOBILA » Чет Май 21, 2015 6:24 pm

Те и 46-та серия имат този проблем.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 968
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот bdz46203 » Пет Май 22, 2015 9:25 pm

KRAKOMOBILA написа:Те и 46-та серия имат този проблем.

Кои 46-та, какъв проблем имат, че не те разбрах нещо?
bdz46203
 

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

Мнениеот railjet » Пет Май 22, 2015 9:37 pm

Демек 46 смущава с електромагнитните си вълни ел. инсталациите по инфрата на бакята Милча.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron