Страница 3 от 3

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

МнениеПубликувано на: Пет Май 22, 2015 9:44 pm
от bdz46203
Не чак толкова. Случва се да отпадне някой изходен и то само на някои гари. Какво да кажем за 6-осните на Шмекера, които като напънат малко и изключват подстанциите.

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

МнениеПубликувано на: Съб Май 23, 2015 8:25 am
от Driver
енерго диспечерите не са си на местото

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

МнениеПубликувано на: Съб Май 23, 2015 11:33 am
от dobo
Аз не му разбирам много, ама ти кабели не са ли екранирани?

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

МнениеПубликувано на: Съб Май 23, 2015 12:32 pm
от ivajlo_nikolov
bdz46203 написа:Не чак толкова. Случва се да отпадне някой изходен и то само на някои гари. Какво да кажем за 6-осните на Шмекера, които като напънат малко и изключват подстанциите.

Че подстанциите на НКЖИ са връстници на електровозите на БДЖ :D

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

МнениеПубликувано на: Съб Май 23, 2015 5:45 pm
от disell
Тука по 3-та от Сл до Кн редовно икономии правят и напрежението е около 20-22кВ и даже и когато сме с два вагона като почнеш да набираш и волтмера за КМ почва да трепери около 19 кВ и а-ха да изключи / случи се при едно дежурство но тогава имаше двоен БУЛМАРКЕТ пред нас и RCA зад нас и като настъпахме всички падна дори до16,5 и бам,бам и после като се видяхме с колегите от RCA ги базикнахме дали локомотива не им е превключил на немската система :) /

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

МнениеПубликувано на: Пет Май 29, 2015 12:26 pm
от vesko7
07 написа:Шкодилака не можеш да го караш от Анкара до Париж, отделно че 80 км/ч за товарен влак извън Балканите не е пределна скорост. Скоро имах удоволствието да пробвам рейлджета - Всички Таурус ли като набират докарват звука по ноти?

Не само OBB 1016/1116 ( DB 182 ). OBB 1216 ( DB 183 - частниците в Германия, SJ 541 не издават такъва звуци - това са съвършенно различни локомотиви - дори и на външен вид при второ заглеждане с IGBT инвертори за разлика от първите, които са GTO инвертори. Вектрона е много близък до вторите, но с значително опростен пулт и отстранени доста конструктивни недостатъци.

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

МнениеПубликувано на: Пет Авг 21, 2015 12:01 pm
от disell
Поредния 92.030 пристигна за попълване на флота.В момента е в състава на ТВ на ДБШ в посока Сл.

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

МнениеПубликувано на: Пет Авг 21, 2015 12:59 pm
от KRAKOMOBILA
Трябваше и 92 002 да дойде... ама май ще остане в Румъния.

Re: Електрически локомотиви на DB Schenker

МнениеПубликувано на: Пет Авг 21, 2015 2:06 pm
от disell
Може скоро и той да се появи.