Серии 32 и 33

Информация и дискусии за електрическите локомотиви и ЕМВ на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически характеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот viktorbdz » Сря Май 20, 2015 11:38 pm

dobriii123 написа:32 107/108 преди седмица-две беше закарана с трудово-служебен влак начело с лок44 001 до Пвя и 07 091 от Пвя до Добрич, където в момента ЕМВ седи в изолация

По-скоро седи и чака смъртта си. :(
viktorbdz
 
Мнения: 351
Регистриран на: Пет Яну 02, 2015 7:54 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот dobriii123 » Вто Юни 09, 2015 6:51 pm

33 007/008 не е в Добрич, а на оградата на депо Мездра.
Между другото днес излязоха снимки на 32 075/076, която е боядисана в депо Подуяне.
dobriii123
 
Мнения: 588
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Driver » Вто Юни 09, 2015 7:04 pm

още ли се занимавате с тези мумии на соц, железопътния транспорт ,технологията сименс завладява русия ,ние се занимаваме къде е 33или32серия ,къ де е ,под резака
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Saruman » Вто Юни 09, 2015 9:29 pm

Кьоравата електричка в Черна гора:

Изображение
Аватар
Saruman
 
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот ivajlo_nikolov » Вто Юни 09, 2015 10:30 pm

Driver написа:още ли се занимавате с тези мумии на соц, железопътния транспорт ,технологията сименс завладява русия ,ние се занимаваме къде е 33или32серия ,къ де е ,под резака

Е, не е съвсем така. Имат и от чисто нови руски, през аналозите на нашите, до 60 годишни: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1723
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Nikss » Сря Юни 10, 2015 9:51 pm

Driver написа:още ли се занимавате с тези мумии на соц, железопътния транспорт ,технологията сименс завладява русия ,ние се занимаваме къде е 33или32серия ,къ де е ,под резака

Бедна държава (краде се толкова, че не остава за нищо), как искаш да имаме само сименси :?:
Затуй ще си караме соц мумиите, които, както е видно от снимки от други държави, могат да се поддържат в нормално състояние и возят пътници дори и след преминаване на амортизационния срок за експлоатация + 10%, че дори и още повече. Същото е и с любимите ни "стари" локомотиви.
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Nikss » Сря Юни 10, 2015 10:01 pm

Освен това ще излезе в пъти по-евтино при поръчка за голям брой единици подвижен състав... накрая е ясно какво ще стане - ще се поръчат нови влакове на огромни цени, за да може да се напълни и джоба... :evil:
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот ivajlo_nikolov » Сря Юни 10, 2015 11:22 pm

niroulf написа:Не е човешко да вкараш 100 - 120 % населеност в мотриса за БВ към Благоевград примерно.

Това няма нищо общо с типа на мотрисата. Това е следствие, че БДЖ тотално обърква категориите влакове и ползва БВ към Благоевград като КПВ между София и Перник.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот bdz46203 » Чет Юни 11, 2015 7:58 am

Ама вие май не правите разлика между 32 и 33 серия. Примера който давате с ЕМВ в Черна гора не е удачен. Това е като нашите 33-та серия, произведени са 89-91 година. Но ние имам само ЕДИН брой останал от тях. Не си мислете, че гробниците (32) произведени 70-та година, могата да се ремонтират като тях. Това са повече от 20 години разлика във възрастта. За километри да не говорим
bdz46203
 

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот bdz46203 » Чет Юни 11, 2015 8:41 am

niroulf написа:И това е така, но не е без значение дали до Благоевград (малко повече от 2 часа) на крак ще се подпираш на прозорец в коридора на вагон или ще се държиш за кичура на някоя студентка в тъпканата мотриса.

bdz46203,
все пак, от 33 не сме вкарали само една, нали? Става въпрос за това, че се допуска всичко да отиде за джилезо, вместо да се опитва да се реновира.

Честно казано, аз предпочитам да държа някъде другаде студентката в претъкана мотриса. :mrgreen:
Мен също ме е яд, че унищожиха 33-та серия. Реално това беше, от най-новия подвижен състав на БДЖ. Него наистина можеше да го реновират. Но за 32-ра серия мисля, че вече е изпуснат момента. Рамата е компроментирана вече, кошовете на вагоните са провиснали в средата. Видимо е за всички. Имат нужда от нови талиги, и какво ли още не. Не мисля, че е финансово оправдано да се наливат пари в тези гробници.
bdz46203
 

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот BDZ 07 » Чет Юни 11, 2015 11:22 am

Реновирането на 32 серия ще струва майка си и баща си. Може би и повече от една нова мотриса.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот Saruman » Чет Юни 11, 2015 12:45 pm

От Рига са дали цена която е в пъти по ниска от нова мотриса.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот BDZ 07 » Чет Юни 11, 2015 1:40 pm

Saruman написа:От Рига са дали цена която е в пъти по ниска от нова мотриса.


Ясно. Не знаех.

А нещо като реализирането на идея да се пратят 5-6 бройки за ремонт там?
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот railjet » Чет Юни 11, 2015 2:22 pm

А колко народ изтрепа незаменимата кьорава електричка в Черна гора ? И колко пъти сме се разминавали на магия от други тежки инциденти..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот ivajlo_nikolov » Чет Юни 11, 2015 3:30 pm

По-малко, от колкото скъсалото бандаж Velaro в Германия.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот railjet » Чет Юни 11, 2015 4:17 pm

Дневен пробег

ICE = 1000 км със скорост 200-250 км/час

Съветския кютук = 200 км със скорост 60-80 км/час
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот BDZ 07 » Чет Юни 11, 2015 4:36 pm

Няма мегдан за сравнение между двете железници, не само като разстояния.

Кютуци или не, все още се движат и покриват графика. Убеден съм, че в завода-производител са озадачени от вече 44-годишната им експлоатация. Едва ли са предполагали, че могат да издаянат толкова време.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот ivajlo_nikolov » Съб Юли 18, 2015 12:09 pm

Ето какво правят в Казахстан от ЭР-9т, широкорелсовия аналог на ЭР-25 /БДЖ 32/:
https://www.youtube.com/watch?v=O9WI4kajJQ4
За не разбиращите руски - ЕМВ-тата са климатизирани, разделени са на 3 /три/ класи - първа, втора и икономична - всяка жаба да си знае гьола, и са монтирани автоматични врати на салоните.
А Казахстан е втората държава в света - след Испания, произвеждаща състави Талго. Но си модернизират и ЕМВ-тата за работническо-селски влакове.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот banica » Чет Юли 30, 2015 9:22 am

Имате ли представа кои са тези мотриси които гният на Кулата?

Изображение
banica
 
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Окт 29, 2014 1:40 am

Re: Серии 32 и 33

Мнениеот dobriii123 » Чет Юли 30, 2015 11:45 am

Едната е 32 101/102
dobriii123
 
Мнения: 588
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

ПредишнаСледваща

Назад към Електрически локомотиви и ЕМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта