lui6_figo_cfr написа:А само спални вагони с климатици ли има? В момента у нас - може би, но принципно, могат да се захранват като други вагони, отоплявани от котела. Това имах предвид, но явно има твърде големи специалисти тук.
lui6_figo_cfr написа: С каква друга тяга можеше да се стигне? Знам, че ще кажеш 07. Не оспорвам качествата и най-вече мощността им, но са много големи, много тромави и много тежки и съсипват редовно и без това окаяното състояние на железния път, а и говорим за някакви икономии на гориво все пак. И 55-та гълтат много, но не толкова като 07. А ако имахме комбиниран диз-ел 55 -та модифицирана, можеше Русе-Силистра без смяна на машината на Самуил и губене на още 15 мин. Ако преспите са по 4-5 м, никоя машина сама не би се справила, дори 07, а ако са под 1 м и с неголяма дължина, с тях успешно би се преборила и 55 серия, още повече, че 91-ва си е предимно равнинно трасе.
ivajlo_nikolov написа: Е, хаиде да махнем климатизираните Дезира и да пуснем 55 + 43-ки за Свищов, Левски, Силистра и др., само и само да са с 55-ци
Petko Ivanov написа:Локомотивите 55 са карали и бързи влакове в началото на експлоатационния си живот. Цитат от книгата на инж.Димитър Деянов "Локомотивите на БДЖ" стр.216: "Първият бракуван локомотив от представяната тук серия е 55.23, преди да е навършил 2 години в експлоатация, след катастрофа през нощта на 9/10 декември 1972 г, когато обслужва бързия влак 28А и се удря челно в товарна композиция, возена от локомотив 06.49 (също бракуван)". Бързите влакове през 1972 бяха с доста голям брой вагони.
07 написа: проблема е че котлите им за отопление са неефективни, и за капак на всичко в България ги зареждаха с вода от чешмата вместо с дестилирана или антифриз (да не се минем) и много бързо тръбите им се покриха с варовик, което ги направи още по неефективни.
07 написа: Предивид леките влакове в участъци като Самуил-Силистра, Повеляново-Кардам, Свищов-Троян, Черквица - Плевен, Пловдив-Пещера, Кюстендил- Гюешево, 10-12 машини могат да преминат модернизация - включваща подмяна на моторите с ново поколение по-икономични дизели + монтаж на генератор за влаково отопление (1500V 50Hz), така в аварини случай ще могат да се обслужват без проблеми и влакове по електрифицирани участъци без пътниците да мръзнат..
lui6_figo_cfr написа:07 написа: Предивид леките влакове в участъци като Самуил-Силистра, Повеляново-Кардам, Свищов-Троян, Черквица - Плевен, Пловдив-Пещера, Кюстендил- Гюешево, 10-12 машини могат да преминат модернизация - включваща подмяна на моторите с ново поколение по-икономични дизели + монтаж на генератор за влаково отопление (1500V 50Hz), така в аварини случай ще могат да се обслужват без проблеми и влакове по електрифицирани участъци без пътниците да мръзнат..
Ето това е едно рационално предложение, което заслужава да се обмисли и да се осъществи! Когато си беден и нямаш пари за ултрамодерен лаптоп или таблет, търсиш начин да ъпгрейднеш и оптимизираш стария си компютър, за да може все пак да си вършиш работата.
Назад към Дизелови локомотиви и ДМВ
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта