Страница 1 от 4

Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Чет Юли 18, 2013 9:41 am
от Administrator
.

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Съб Авг 10, 2013 7:16 pm
от disell
След като си имаме роторни и вагон-снегорини скоро може би ще имаме и първия локомотив-ледоразбивач. В главната роля 55.056. ;)

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Съб Авг 10, 2013 8:00 pm
от KRAKOMOBILA
Да в момента го правят в София - въпроса е дали ще е ледоразбиваш или ще е главен герой в някой филм.

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Нед Авг 11, 2013 3:26 am
от 44 134.5
Непобедимите 3 до колкото разбрах.

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Нед Авг 11, 2013 10:28 am
от disell

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 25, 2013 9:51 pm
от plastikat
Ето и актуална снимка на изродът 55 056 .Къде ли ще го ползват за снимки ,като видимо е извънгабаритен ?Изображение

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 25, 2013 9:58 pm
от bdz43r
Снимките вече свършиха, а изрода стои счупен в депото без бронята и скоро няма да тръгне.
Негабаритните допълнения бяха транспортирани отделно и монтирани на място - в коловозното развитие на РП Ал. Димитров.

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 25, 2013 11:49 pm
от Otskov
Каква е била "ролята" на 55 056 ?

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 26, 2013 1:30 am
от KRAKOMOBILA
Кой е Стан Николов и защо си е пльоснал логото върху моя снимка ?

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 26, 2013 3:05 pm
от stankos
Може би дизайнера на грозотията ? Знае ли човек !

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 26, 2013 4:12 pm
от KRAKOMOBILA
Може е дизайнер да е, но това не му дава правото да си слага името върху мой снимки.

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 27, 2013 12:14 am
от disell
KRAKOMOBILA написа:Кой е Стан Николов и защо си е пльоснал логото върху моя снимка ?

Явно е от малцината пишман спотъри дето ги мързи да отидат да снимат и само си присвояват това-онова...

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Вто Окт 01, 2013 4:49 pm
от 25-255.4
знае ли някои къде се намира 55-255.До 2005-2007 година се намираше в Добрич в бившия завод Калиакра.Беше почти чисто нова дори със герба на България от времето на комунизма

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Вто Ное 19, 2013 3:14 pm
от bdz43r
Утре 55 147 отива в Бургас (маневра ПП), а 55 054 се връща в София.

Re: Природата и железниците

МнениеПубликувано на: Сря Фев 05, 2014 10:16 pm
от lui6_figo_cfr
bdz43r написа:На Кн има постоянна маневра с лок 55.

Ето, че пак имахме шанса да споменем с добро "малкият голям боец" 55-та серия, която е моя любима серия, както се знае ;) Дори в тежките зими на 2014-та, отново разчитаме на доброто старо Жигули, което е румънско производство- и това не бива да се пропсука, когато иде реч за съпоставка между жп транспорта у нас и в северната ни съседка. И преди, и сега, 55-та е на върха :) И преди , и сега, Румъния си имат своето жп машиностроене с прозиводството на собствени серии ПС, а ние преди само ремонтирахме, а сега и това вече не правим :x

Re: РУМЪНИЯ

МнениеПубликувано на: Чет Фев 06, 2014 10:13 am
от rexkos1991
Ако беше тръгнал тази зима до Силистра с 55-та серия начело, щеше да си на друго мнение. Не за друго, ами просто нямаше да стигнеш доникъде и щяха да ти отменят влака. :D

Re: РУМЪНИЯ

МнениеПубликувано на: Чет Фев 06, 2014 12:53 pm
от 4и4о ман4о
55 серия зимата(и не само тогава)я няма никаква по отклонението-то не бяха угасвания,късане на съединители и т.н. ,а и прожектора му е само за сигнализация
зимата там царува 07 серия
55 серия са за маневра и леки влак4ета по равно
парния им котел е някаква шега,а и ве4е по4ти няма вагони за парно отопление

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Чет Фев 06, 2014 10:24 pm
от lui6_figo_cfr
Това не е точно така и друг път сме говорили за това, включително и инженери и специалисти по дизелите. 55-та серия е една универсална машина и изобщо не са за подценяване, а да се ползват само за маневра би било подигравка с тях. Също така не е съвсем вярно, че били само за леки влакчета по равно- да, за леки , т.е пътнически с по 4-5 вагона стават преспокойно, но не само в равното, а и по баири. Парният котел е може би отживелица, обаче тази система е била успешно експлоатирана в продължение на поне 4-5 десетилетия и никой не се е оплакал от студ и измръзване в такива вагони, отоплявани с тази "шега", както наричаш котела, докато днес уж сме много "модернизирани", пък никой не може да се стопли истински с климатик във вагона, дори и да е изправен и работещ. По-скоро съм чувал за хора, които са настинали от постоянното духане на климатика, който не грее. Това е като да ми сравняваш един истински огън в камината или надутия радиатор с духащ климатик. Кое топли повече и с кое ти става рахат на душицата, ама бъди откровен!
Що се касае до постоянните повреди, пак ще повторя, а може би и натъртя, че няма как да не се поврежда нещо свръхексплоатирано, което почти не е имало нормална текуща поддръжка и редовна рахабилитация. Новите мотриси Дезиро сдадоха багажа на 2-3 година след закупуването им, а ти искаш един не толкова модерен дизелов локомотив да не даде никакви проблеми след 40 години вярна и сигурна служба.

Re: РУМЪНИЯ

МнениеПубликувано на: Чет Фев 06, 2014 10:31 pm
от lui6_figo_cfr
rexkos1991 написа:Ако беше тръгнал тази зима до Силистра с 55-та серия начело, щеше да си на друго мнение. Не за друго, ами просто нямаше да стигнеш доникъде и щяха да ти отменят влака. :D

С каква друга тяга можеше да се стигне? Знам, че ще кажеш 07. Не оспорвам качествата и най-вече мощността им, но са много големи, много тромави и много тежки и съсипват редовно и без това окаяното състояние на железния път, а и говорим за някакви икономии на гориво все пак. И 55-та гълтат много, но не толкова като 07. А ако имахме комбиниран диз-ел 55 -та модифицирана, можеше Русе-Силистра без смяна на машината на Самуил и губене на още 15 мин. Ако преспите са по 4-5 м, никоя машина сама не би се справила, дори 07, а ако са под 1 м и с неголяма дължина, с тях успешно би се преборила и 55 серия, още повече, че 91-ва си е предимно равнинно трасе.

Re: Дизелови локомотиви серия 55(Обща дискусия)

МнениеПубликувано на: Чет Фев 06, 2014 10:40 pm
от plastikat
Или пиши до другаря Папазов ,или завърши подходящият университет ,стани директор на холдинг БДЖ и пускай 55-ци където си пожелаеш ;) Иначе просто си амортизираш клавиатурата .