Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Информация и дискусии за дизеловите локомотиви и ДМВ на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически характеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот disell » Съб Сеп 07, 2013 9:47 am

Ами ще минат като и тях ги фАна кризата , а виж сега DB и други малки превозвачи какво поръчват от Бомбардие и Вослох.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот railjet » Съб Сеп 07, 2013 1:31 pm

Да, така е. Фр частните ТП са 90% на нафта. А за дизелите Алстом на SNCF е много трудно да получиш информация. Определено не искат да се знаят какви са експлоатационните им разходи. Но щом като почти винаги са на много единици на ТВ >600т, значи разходът е нисък. Говорим за движение по електирифицирани линии, където няма никаква обективна пречка да ги обслужват с електровози.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот disell » Нед Сеп 08, 2013 12:16 pm

Колкото и да е нисък едва ли разходите ще се доближат до тези на локомотивите с двойно захранване . Не знам какви са цените натика във Франция но едва ли им е по-евтино да си джиткат само с дизели. Ама знае ли човек-то мениджъра е едно такова животно дето ни се води ни се кара , ти му говориш то ти приказва...
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот Fedya » Нед Сеп 08, 2013 12:49 pm

Чавдаре, то там в белите държави е "обратно" (къде ми е мисълта, трябва да отвозиш точно блок влак с еднороден, еднакъв товар до товаро- получателя, да но в клона му ток няма!, а товара трябва да се подаде и разтовари в зависимост от коловозите рампите площадките,... и кво праим!?, ами като съберем изгореното гориво на "дълго" за дизела и количеството необходимо за маневра в клона излиза по-евтино дори от хибрид!, като разход, те затова частниците по европа карат на нафта защото за отделния регион и клон не винаги и възможен варианта " последна миля" същото е за товародателя!.) Има достатъчно клипчета в тубата и гледайки ти става очевадно!, друг е въпроса че при тях икономиката им върви , стандарта е друг превозните такси са други а ние тук пак се мъчим дявола във въздуха да прецакаме, и то без пари ама не може, " безплатен ни то обяд нито вечеря има".
Fedya
 
Мнения: 24
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 1:58 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот railjet » Нед Сеп 08, 2013 1:25 pm

Питал съм неведнъж колко е разходът в празен режим и колко в максимален напън, отговор не съм получавал..Впрочем,ако питам за 06 и 07, пак ще налучкваме :roll:
Инфра таксата е по-ниско,когато няма патерица да стърже фидера. А и съвременните електровози с капризна електроника изглежда дават повече ядове.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот Fedya » Нед Сеп 08, 2013 1:55 pm

Разсхода варира от 175г на конска сила час до 375г на конска сила час в пълно натоварване, зависи от обема на двигателя!,...
Fedya
 
Мнения: 24
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 1:58 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот railjet » Нед Сеп 08, 2013 2:07 pm

Малко странно. Значи в пълен напън консумацията се увеличава само 2 пъти,отколкото когато си боботи тихо на място, ако правилно съм те разбрал :roll:
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот mitko08888 » Нед Сеп 08, 2013 2:31 pm

Fedya написа:Разсхода варира от 175г на конска сила час до 375г на конска сила час в пълно натоварване, зависи от обема на двигателя!,...


Според братята, произвели локомотив 07, специфичният му разход трябва да е под 160 г/кс.ч. при пълно натоварване. При по-малко натоварване СПЕЦИФИЧНИЯТ разход е по-голям. На празен ход и мин. обороти според завода трябва да е 16.5 л/час. И двете не ми се вярват, особено второто.
mitko08888
 
Мнения: 138
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот KRAKOMOBILA » Нед Сеп 08, 2013 2:41 pm

Това са цифри в лабораторни условия. В реални условия нещата са много относителни.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 968
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот Fedya » Нед Сеп 08, 2013 2:53 pm

Точно така за да го сметнеш и ти остане, го смяташ по туба на час,(20л) като в действителност е малко по малко защото на 0-лева позиция изключва 8-те цилиндъра, но при маневра знаете колко пъти понякога и в минута се дава на първа позиция тъй че се смята за 07 по 20-сет л/на час. Ганца също е 16-сет цилиндров, на празен ход особено зимата под 20-сет л/час не пада въпреки че диаметъра на цилиндрите е 175мм.
И още един пример 6Д49 е 8 цилиндров за разлика от 5Д49 и при него има изключване на 4-те цилиндъра на празен ход, за 12ч плюс маневра гори около 170л. Но всичко това са примери на конвенционални локомотивни двигатели с всережимни регулатори за управление на ДВГ.
Друг е въпроса при електронното управление както е при клас 66 въпреки двутактовия ДВГ.
Fedya
 
Мнения: 24
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 1:58 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот railjet » Нед Сеп 08, 2013 5:22 pm

Говорете ми в километри, не в часове. Колко ще опука от По до Дг с БВ 300т и колко с ТВ 950т при скорост по книжка разписание. Това НЕ МОЖЕ ДА НЕ СЕ ЗНАЕ :!: Как иначе превозвача да си направи разчет къде какво да пуска и колко ще му струва!
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот Fedya » Нед Сеп 08, 2013 5:35 pm

Някакви приблизителни цифри в литри може да се нагласят но само в пътническо движение, но пак няма да са точни, особено в товарно движение това е абсурд. Освен това износването на всеки мотор е различно. Затова се взима разход на конска сила час.
Смяташ колко часа ще работи дизела по усреднен разход на час и ти илиза необходимото количество гориво.
Fedya
 
Мнения: 24
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 1:58 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот railjet » Нед Сеп 08, 2013 5:45 pm

Най-сигурния начин за проверка е като този при автомобилите. Пълня до капачка, минавам 100км и доливам до капачка. Обхвата на дизелите е стеснен и за всеки участък, където действат трябва да се знае разхода им при обичайните скорости и тонажи. Например на оптимите и МДТВ-тата По-КК ще турим тези, които лапат най-малко.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот Fedya » Нед Сеп 08, 2013 5:56 pm

Точно оптимите и мтв-влакове са най-непридвидими в разхода защото всеки път са, както с различен тонаж така и с различна дължина.
Fedya
 
Мнения: 24
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 1:58 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот disell » Нед Сеп 08, 2013 6:59 pm

Каквито и разходи да се смятат един електровоз с диз.двигател с мощност 180-250 кВт ще е 1000% по икономичен от който и да е магистрален дизел , а тази мощност е напълно достатъчна за всякакви маневри.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот bdz43r » Нед Сеп 08, 2013 7:28 pm

Франция съвсем не е единствената държава с развита железница, от която да се взима пример.
В съседна Швейцария, колкото и да е малка, 99% от ТВ и 100 % от ПВ са с електрическа тяга. В Германия с дизели под КМ карат предимно дребни частници, на които им е по-изгодно веднъж дневно или през ден да си закарат блок-влака от заводския клон до другия заводски клон на 30 км с дизела, с който си правят и вътрешните маневри. Дългите превози и масовите сборни ДТВ са почти без изключение с електровози, когато по целия им път има мрежа.
А с възможностите за рекуперация, електровоза става още по-евтин. Дизел, който да произвежда нафта при спиране не е измислен още.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот railjet » Нед Сеп 08, 2013 7:40 pm

Ми факт. Поръчаха си 600 дизела от новата генерация Prima и ги пускат само на ТВ. Все пак говорим за тонажи до 1100-1200т и максимална скорост 100км/час. Естествено бързите товарачки и по-тежките такива са с електровози. Наскоро метнах една дълга контейнерка 130км/час щурмуваща 20/1000, с два електровоза х 5600kw.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот disell » Пон Сеп 09, 2013 10:24 am

railjet написа:Ми факт. Поръчаха си 600 дизела от новата генерация Prima и ги пускат само на ТВ. Все пак говорим за тонажи до 1100-1200т и максимална скорост 100км/час. Естествено бързите товарачки и по-тежките такива са с електровози. Наскоро метнах една дълга контейнерка 130км/час щурмуваща 20/1000, с два електровоза х 5600kw.

Според мен си е чист местен патриотизъм както ШКОДА "спечелиха" конкурса за доставка на нови електрически локомотиви за CD с цена от около 6 мил. евро за брой при цена на всички останали ( СИМЕНС , АЛСТОМ и БОМБАРДЕР) около 3,5 мил./бр.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот 07 » Пон Сеп 09, 2013 10:45 am

По скроо за чий са им толкова дизляци? Или има и нещо друго - ТПС тата не могат да поемат товара (малко вероятно, но възможно)
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Списъци на дизелови локомотиви серия 07

Мнениеот bdz » Пет Сеп 13, 2013 11:16 pm

Колко 07-ка са в движение към днешна дата?
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Дизелови локомотиви и ДМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта