Обща дискусия за вагоните

Информация и дискусии за вагоните на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически харатеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот easy » Чет Апр 20, 2017 11:42 am

А това със 100 км/ч по II-а завинаги ли остава? Щото не всички влакове са до 100... поне по ГДВ-то, което излезе зимъска, де.

Колкото до задконтролните, без да се заяждам излишно, ама ГО в участъка М-РМ се е случвало и с <100 (90-95, честно казнао) да си плъзгат по инерция и само леко да засилват като позабават у кривите, нищо че у дефилето са направили вече 5-10. Ше кажеш, че ги задължават да са +15 на ГО (или че верно си мислат, че ше излети у реката влака или че ше се разглоби машината от друсане).

А колкото до вагоните, и 63 и 74 не може да е невъзможно да се движат със 130... освен, ако проблемът не е от пътя, както все повече си мисля. (Не отричам, че има вибрации и от вагоните, но определено не е във всички, а и това не може да е невъзможно за поправяне, ако има желание.)
Аватар
easy
 
Мнения: 27
Регистриран на: Съб Юли 27, 2013 2:23 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Апр 28, 2017 1:23 pm

Нимой навреме по втора ама друг път.
Прикачени файлове
Screenshot_2017-04-28-10-39-07.png
БВ 462 от днес. Навреме навсякъде, че и преди време. Без неприятни вибрации при тези 'немислими' за повечето задконтролни устройства скоростни стойности. Строителство/ремонт обаче е най-лесното оправдание 80 процента от влаковете София-ГО да са със закъснения от 20 мин нагоре. Машина 44 146. -4 в Горна и това със спирания в Телиш, Дъбниците и Кунино за образец.
Screenshot_2017-04-28-10-39-07.png (565.92 KiB) Прегледано 986 пъти
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот bdz43r » Пет Апр 28, 2017 1:35 pm

Основната причина за 80% от закъсненията са задконтролерните устройства.
Един да се влачи, подпира 10 други влака. Дори не винаги е за работното време... Сещам се за един колега, работещ в София, но живеещ по дефилето: "Ако стигна навреме, какво ще правя един час до влака за Мездра ?"
bdz43r
 
Мнения: 3129
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот railjet » Пет Апр 28, 2017 6:05 pm

Няма 44 146. Сигурно е 44 126.
railjet
 
Мнения: 7767
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот railjet » Пет Апр 28, 2017 8:57 pm

Ванчо, как се появявиха тези 126,28 max в 10:39 ? В най-добрия случай в това време влакът е между Брусен и прелеза- което отговоря на изписаните 115,2 км/час.
railjet
 
Мнения: 7767
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Апр 28, 2017 10:27 pm

railjet написа:Ванчо, как се появявиха тези 126,28 max в 10:39 ? В най-добрия случай в това време влакът е между Брусен и прелеза- което отговоря на изписаните 115,2 км/час.

Не съм занулил от друго пътуване.

45 ли 44 все тая 146 беше със сигурност :mrgreen:
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот railjet » Пет Апр 28, 2017 10:30 pm

115 км/час за 45 146 си е добра бързина :mrgreen:
-4 мин на ГО с 45-та серия ще рече бая нерва в карачката :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7767
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Апр 28, 2017 10:54 pm

Просто разписанията са разтеглени ... Това, което сътвориха колегие им ГО-Р обаче беше историческо и ме навежа на мисълта че наистина върви яко тази машина. 2 ч 09 мин. с няколко доста дълги намаления за пресявки от коловоза на г. Бяла до прелеза преди моста над р.Янтра (25 км/ч), още едно Борово-Моруница към 1 км дълго (40 км/ч); 40 км/ч към 1 км Иваново-Две могили и още едно пак към 1 км Долапите-Русе и отгоре на това 15 мин висене за три срещи на Петко, Борово и Иваново. Явно с плътно каране нещата се получават. Но оправданието ''строителство/ремонт'' върви много добре и си го праскат под път и над път ...

п.с. Мен мездренските машини ме обичат и аз тях :mrgreen: Обикновено най-добрите ми пътувания са винаги с мездренски 45-ци или бивши такива.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот bdz43r » Съб Апр 29, 2017 1:19 pm

Не върви по-яко от другите. Просто русенци карат повече.
bdz43r
 
Мнения: 3129
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Stamcho » Вто Май 09, 2017 8:31 am

bdz43r написа:Основната причина за 80% от закъсненията са задконтролерните устройства.
Един да се влачи, подпира 10 други влака. Дори не винаги е за работното време.

Така ще е докато все още няма никакъв контрол от никой.
Не мога да приема факта, че локомотивен машинист заявява на инструктора си, че за миналия месец е избил над два часа закъснения и отговора в лицето му е - "Ами като си будала, ръчкай."
Stamcho
 
Мнения: 68
Регистриран на: Нед Окт 11, 2015 9:28 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот bdz43r » Вто Май 09, 2017 10:02 am

На мен ми е достатъчно, че понякога доволни пътници идват и ми благодарят, че съм ги докарал навреме и преди време. От колеги и началници признание не търся, защото знам, че няма да намеря.

Обаче и чисто финансово, съм забелязал, че сметките без кръчмар на тези, които се влачат за работно време не излизат. Накрая аз взимам повече, защото като прекалят с работното време, аз отивам на тяхно място на някой доходен влак.
bdz43r
 
Мнения: 3129
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот ivajlo_nikolov » Вто Май 09, 2017 12:27 pm

easy написа:А колкото до вагоните, и 63 и 74 не може да е невъзможно да се движат със 130... освен, ако проблемът не е от пътя, както все повече си мисля. (Не отричам, че има вибрации и от вагоните, но определено не е във всички, а и това не може да е невъзможно за поправяне, ако има желание.)

Защо и 74-ките са ограничени до 100 след като те са с най-бързите произвеждани в България талиги ?
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 954
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот bdz43r » Вто Май 09, 2017 5:15 pm

Не са ограничени.
Ограничени са само всички бързи влакове по 2-ра линия с всякакви вагони.
bdz43r
 
Мнения: 3129
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот dobriii123 » Вто Май 09, 2017 8:57 pm

Май забравяте 462/3, които не са ограничени и с вагони от серия 21-50. Освен ако не се влачат и те умишлено до 100...
dobriii123
 
Мнения: 580
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот bdz43r » Сря Май 10, 2017 9:58 am

Те са международни.
Пътническите влакове също не са ограничени и са до 110.
bdz43r
 
Мнения: 3129
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот Nikss » Съб Май 13, 2017 4:12 pm

Stamcho написа:
bdz43r написа:Основната причина за 80% от закъсненията са задконтролерните устройства.
Един да се влачи, подпира 10 други влака. Дори не винаги е за работното време.

Така ще е докато все още няма никакъв контрол от никой.
Не мога да приема факта, че локомотивен машинист заявява на инструктора си, че за миналия месец е избил над два часа закъснения и отговора в лицето му е - "Ами като си будала, ръчкай."

Ха, интересно, но в последния месец 2-3 пъти пътувам по 2-а между Сф и Чб и смело заявявам, че май е станало някакво чудо с депо тъп херц и карат вече по-стегнато. Миналия Петък с 2613 и 44 158 от +11' в Сф, на Чб бяхме +5' (хвала!). Вчера 4613 с 44 114 на Пл -3', на Чб -2'. На 07.05 2626 абсолютно навреме.
Въпреки всичко, при V=130 щеше да е друга баницата... разстрел за тъпанарите, задали параметрите за ГДВ 2017 по 2-а линия :evil:
Nikss
 
Мнения: 581
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Обща дискусия за вагоните

Мнениеот ferrinir3 » Съб Юни 24, 2017 5:59 pm

Искам да си прекарам колелото с влак, в кой вагон е най-удачно да го кача?
ferrinir3
 
Мнения: 30
Регистриран на: Чет Юли 09, 2015 11:23 pm

Предишна

Назад към Вагони

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron