Вагони серия 63

Информация и дискусии за вагоните на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически харатеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Вагони серия 63

Мнениеот Nikss » Съб Май 09, 2015 12:04 pm

Тъй като не открих тема за тази серия вагони, отварям нова. :arrow:

Вчера пътувах с 2641, но и аз като други пътници не бях доволен. Пътувах в ревизираната 15 63 004-4, изписана на 11.02.2015 г. от Дряново, но по всичко личеше, че освен боята отвън, не е пипано нищо друго. Климатикът почти никакъв го нямаше, в последствие установих, че и при един от второкласните ваг. е така, дори си бяха отворили прозорците. Добре, че поне не таксуват като за БВЗР, но смятам, че е крайно време да се обърне повече внимание на тези вагони специално по отношение на поддръжката, а също и на целия вагонен парк. :?
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Вагони серия 63

Мнениеот railjet » Съб Май 09, 2015 5:34 pm

Ама поне беше навреме,което пак си едного рода успех.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Вагони серия 63

Мнениеот Nikss » Съб Май 09, 2015 6:50 pm

От горнооряховските 63 (по-специално второкласните) с най-хубав климатик е 25 63 004-2 - в нея съм пътувал най-комфортно и в най-голямата жега, вчера не минах да я проверя, че ме мързеше, а ми беше на сантиметри от масичката, но като слязох видях, че нямаше отворени прозорци, за разлика от последния вагон, което потвърди тезата.
Що се отнася до седалките на първокласните, удобни са, но на 15 63 004-4 тапицерията им е почнала да се захабява, естествено при ревизията никой не си е и помислил да ги дезинфекцира по някакъв начин, да имат по-свеж вид. На някои софийски 15 63 пък им беше сменена... :roll:
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Вагони серия 63

Мнениеот rexkos1991 » Съб Май 09, 2015 10:19 pm

niroulf написа: на повечето първокласни 63-ки седалките са меганелогични - сядаш и потъваш и аха да ти е удобно, ама не е.

Във второкласните 63-ки освен, че потъваш и ти е неудобно, на всичкото отгоре е и тясно. Предпочитам дори и омразната ми серия 43/45, пред която и да било 63-ка, особено през летния сезон. Докато пътуваш в едните вагони можеш да отвориш прозореца поне, а в другите се пържиш в собствен сос.
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: Вагони серия 63

Мнениеот railjet » Съб Май 09, 2015 10:32 pm

На Янтрата днес май беше лок 46.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Вагони серия 63

Мнениеот 1435 » Съб Май 09, 2015 10:38 pm

rexkos1991 написа:
niroulf написа: на повечето първокласни 63-ки седалките са меганелогични - сядаш и потъваш и аха да ти е удобно, ама не е.

Във второкласните 63-ки освен, че потъваш и ти е неудобно, на всичкото отгоре е и тясно. Предпочитам дори и омразната ми серия 43/45, пред която и да било 63-ка, особено през летния сезон. Докато пътуваш в едните вагони можеш да отвориш прозореца поне, а в другите се пържиш в собствен сос.


Миналото лято половината прозорци на 43/45 вървяха заключени понеже са с пластмасови квадрати които се заоблят и няма отключване..
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Вагони серия 63

Мнениеот Nikss » Вто Май 12, 2015 9:09 am

Вчера пътувайки в А ваг. на 2640 към Сф останах изненадан - вече при наближаване на гара, на която влакът спира се обявява по уредбата името ѝ, престой по разписание и текущо закъснение на влака. Евала :!: 8-)
Пътниците не можеха да повярват, че това е реалност - както е било едно време :idea: :arrow:
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Вагони серия 63

Мнениеот bdz46203 » Вто Май 12, 2015 8:23 pm

На запис ли е съобщението или не? Качи тук аудио фаил или клипче, да чуем и ние.
bdz46203
 

Re: Вагони серия 63

Мнениеот Nikss » Вто Май 12, 2015 9:17 pm

Съобщава се на момента, не е на запис, но интересно кой и от къде говори. Тъй като не съм правил запис, ще се опитам да цитирам: "Уважаеми пътници, влакът наближава гара ..., престой по разписание 1 минута, закъснение 2 минути". На Левище като спряхме също го обявиха, даже си казаха "разделен пост". :mrgreen:
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Вагони серия 63

Мнениеот viktorbdz » Вто Май 12, 2015 9:45 pm

Е нещо хубаво да се случи, но дано да не е за 1 година и айде пак по старата система!
viktorbdz
 
Мнения: 351
Регистриран на: Пет Яну 02, 2015 7:54 pm

Re: Вагони серия 63

Мнениеот bdz » Вто Май 12, 2015 9:57 pm

bdz46203 написа:На запис ли е съобщението или не?

Във фейсбук групите се писа, че имало телеграма това да се съобщава от началник влаковете в бързите влакове 2640/41, 8640/41, 1622/1625 , 8611/12, 2601/02 , 3601/02, 8631/32
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Вагони серия 63

Мнениеот Nikss » Пет Май 15, 2015 12:00 am

Днес реших да проверя добре ли работят климатиците на ГО 63-ки в състава на Янтрата (2641). За жалост останах разочарован - толкова са слаби, че е по-добре да се отворят прозорчетата... :?
А иде лято... :roll:
Затова ушевите днес най-необезпокоявано си отваряха, затваряха и пак отваряха прозорчетата в А ваг. :evil:
Там поне (ваг.нр 15 63 003-6) по едно време почна да се усеща хладинка и тогава решиха да отворят, та е***а мамата на све...
Повече от 40' преди заминаване превозната бригада правеха проби на аудиосистемата за обявяване, но в последствие не обявяваха нищо - явно е имало проблем или просто не им се е разправяло... :roll:
На Ваг.нр 25 63 006 пък нимой му отвориш челните врати ни с 1, ни с 2 ръце... требе и як напън :shock:
И накрая, но не на последно място, м/у РП Кл и Чб (по п1, на който са му вдигнали намалението 70 вече), при движение с ~90-95 km/h имаше такива вибрации... само едно маце да ти е отгоре.
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Вагони серия 63

Мнениеот diesel07 » Нед Юни 07, 2015 6:00 pm

Възможно ли е проблема със скороста при вагоните серия 63 да е от профила на реборда.След Тъговище по път 2 с 2602 в поледния вагон имаше вибрации.
diesel07
 
Мнения: 384
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 5:22 am

Re: Вагони серия 63

Мнениеот railjet » Нед Юни 07, 2015 8:00 pm

Стръмнината реборда, демек. Възможно е, въпреки че ги престъргват по същите норми както и другите.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Вагони серия 63

Мнениеот Svetlin » Нед Юни 14, 2015 5:45 pm

В Дианата в моментА никой не говори и не обявява гарите, началник влака определено не го вълнува и не спазва издадената телеграма........
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: Вагони серия 63

Мнениеот Otskov » Нед Юни 14, 2015 10:54 pm

Имаше ли хора, че не можах да видя ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Вагони серия 63

Мнениеот Nikss » Пон Ное 02, 2015 1:41 pm

Днес останах разочарован от А ваг. на Янтрата - въпросният бе с нр. 15 63 003-6 и по справка от шаблона е минал ревизия в Дряново през Февруари т.г., проверка на АВС и ел.съоръженията пък - в ГО през Август т.г.
Да, но салонната врата откъм големите номера е с прецакан пневмовентил вече 2-3 седмици /по думите на жена, която явно пътува много редовно, защото го сподели на превозната бригада, аз не го забелязах миналата седмица, явно щото бях в другия край/ и при едно отваряне започва да си прави "затвори-отвори", докато някой не стане да я притисне при затворено положение, за да спре. Да, но говеда да минат и да ти развалят спокойствието все ще се намерят. Накрая ми писна и я заебах да се отваря и затваря, па дано ѝ изгори скапаният вентил и да спре завинаги...
Друг парадокс: в състава на композирания на ЦГ Сф вл.2611 А ваг. беше 15 63 :evil: Същият бе в компанията на 2 х 29 74 + 21 50 на опашка
Ще каже човек, че са се свършили купейните първокласни, та се пуска тоз "коптор". Между другото, забелязвам напоследък, че влакове 2613 и 2615, които са със Сф ваг. имат първокласни я от Ва или от Р...
Същата тази композиция в Петък, 30.10.2015 г. обслужваше вл.2612
Най-сериозно обмислям за в бъдеще да спра да ползвам услугите на "БДЖ-ПП" ЕООД, колкото и да се кефя на влаковете, но вече предпочитам с автомобил. То е видно, че и първа класа вече не е както трябва... :evil:
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Вагони серия 63

Мнениеот railjet » Пон Ное 02, 2015 1:58 pm

От 13.12.2015 влаковете с ваг 63 са на 130км/час.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Вагони серия 63

Мнениеот Nikss » Пон Ное 02, 2015 2:08 pm

Аз пък от тогава съм с личен автомобил и мога да им кажа да се ш*бат отзад ;)
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Вагони серия 63

Мнениеот Otskov » Пон Ное 02, 2015 2:21 pm

Nikss написа:салонната врата откъм големите номера е с прецакан пневмовентил

Защото въпросните говеда не разбират, че вратата се отваря автоматично е дърпат, бръскат, натискат само и само да се отвори по-бързо :x
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Следваща

Назад към Вагони

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта