Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Информация и дискусии за вагоните на БДЖ и частните превозвачи. Разпределение на подвижен състав по депата, технически харатеристики, завършени модернизации. Предимства и недостатъци, експлоатация. Информация и предложения за нов и поръчан подвижен състав.

Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот Administrator » Чет Юли 18, 2013 9:49 am

.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот mental » Пет Дек 06, 2013 7:37 pm

От новия график Слънчев бряг ще менка състави с 3621/24.

Но защо 8626/27 са дадени с ex-DB?
Аватар
mental
 
Мнения: 231
Регистриран на: Нед Сеп 15, 2013 5:46 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот Локомотив » Пет Дек 06, 2013 7:46 pm

На кои вагони казвате Ex DB?
Локомотив
 
Мнения: 143
Регистриран на: Сря Авг 21, 2013 9:15 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот bdz » Пет Дек 06, 2013 7:48 pm

Локомотив написа:На кои вагони казвате Ex DB?

Ето на тези -> https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.539168776127514&type=1
Вагони серия 33/43/45
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот bdz » Пет Дек 06, 2013 7:52 pm

mental написа:От новия график Слънчев бряг ще менка състави с 3621/24.

Но защо 8626/27 са дадени с ex-DB?

Къде го видя това с менкането на съставите ?
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Дек 27, 2013 6:00 pm

8611 > 3624
3621 > 8612

И двата състава са 97-ци.

3623 > 8626
8627 > 3622

Тези са съставени от 43-ки
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот railjet » Съб Дек 28, 2013 1:21 pm

Вчера 8613 пак с глъмски вагони. Отливът на пътници за и от По е драстичен. И един вагон е достатъчен...
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот bdz » Съб Дек 28, 2013 2:05 pm

railjet написа:Вчера 8613 пак с глъмски вагони. Отливът на пътници за и от По е драстичен. И един вагон е достатъчен...

Глъмски вагони какво ще рече ?17-ки,ех-дб?47-ци?Бъди по конкретен под глъмски вагони,тъй като за теб почти всичко е глъм и не мога поне аз да разбера кое не е глъмско,за да ми стане ясен поста ти?
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот dobo » Съб Дек 28, 2013 3:28 pm

ex-DB
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот railjet » Съб Дек 28, 2013 5:24 pm

21-33
Не е ли глъмски избор за влак до Бс. Какво не му е ясното...Пътуващите с влак са значително по-малко в сравнение със същия период от миналата година. Пълна трагедия..
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот bdz » Съб Дек 28, 2013 5:36 pm

railjet написа:21-33
Не е ли глъмски избор за влак до Бс. Какво не му е ясното...Пътуващите с влак са значително по-малко в сравнение със същия период от миналата година. Пълна трагедия..

Миналата година се гъчиха в три,а сега се ширят в четери,мобе би това е причината да ти се вижда,че е по празен :D ,но в интерес на истината очаква се спад в пътникопотока Сф-По-Бс и леко увлеичени в Сф-Кв-Бс по време на ремонтите по 1-ва и 8-ма.До скоро на 8610/13 се виждаха само купейни вагони освен А,който беше заменен с Аб,рядко се случваще и 8610 от Сз вътршния на МБВ да бъде ех-дб,по често 50-ка.Многократно се обсъждали,че ПКВ-то е за голяма корекция.
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот vlak022 » Вто Дек 09, 2014 8:47 am

Вчера на 8 декември се натъкнах на нещо интересно относно композициите. При пристигане в ГО с 4612, се чу по уредбата за влак 4640 че бил на 1 коловоз, който е със закъснение от поне 20 минути. Интересното е , че по някое нареждане трябвало да се смени композицията, щото не била на въпросния влак. Без да е имало някакви проблеми се решава смяна на вагони и състав в посредна гара, при условие , че е нормално да става в начална гара. И след пристигане на 4640 на 3 та, започна едно тичане на хора, багажи да се прехвърлят на новата композиция до Варна. Как няма да се изгонят хората, като от СТ Загора до Тулово с автобус, после те карат да сваляш всичко и през подлез да тичаш до твоя уж ДИРЕКТЕН ВЛАК СЗ-Ва през ГО. Що за диспечери командват вагоните?
vlak022
 
Мнения: 81
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 1:17 pm
Местоположение: София

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Дек 09, 2014 12:36 pm

Интересна информация. Явно започва подготовка за размяна на композициите. Въпреки че влак Варна София с русенски вагони не звучи особено меродавно. Точно това се чудехме след като от новия график ще разменят направленията на 4611 и 4640 как в последните дни на текущия ГДВ ще завъртят съставите, а то ето какво било ...
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот railjet » Вто Дек 09, 2014 2:28 pm

Защо не съберат Хебъра и Дунава на 6-ти и 5-ти коловоз? . Хебъра пристига на 6-ти, Дунава 5-7 минути след него на 5-ти. Освобождава се веднага от последния си вагон и на 4-тата минута потегля към Ва. Не повече 8 минути по-късно потегля и Хебъра към Р.
Толкоз ли е трудно да се съзсаде една такава организация??!. Елементарно е!
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Дек 09, 2014 2:46 pm

По принцип се оправдават с особености в строителството на гарата и ПОК по определени направления, но при по големи закъснения реално се е случвало макар и рядко да ги приемат на 5ти и 6ти. Гледайки разписанието от новия ГДВ 2615 пристига преди 4652 /обикновено по закъсняващия/ и заминава едва пет минути след като 4652 е пристигнал, което би трябвало да означава, че или 2615 няма да чака 4652 при закъснения а просто ще остави директната група за Русе и ще замине или ще ги приемат на един перон, тъй като при преминаване през подлези доколкото знам регламентираното време за прехвърляне беше 12 минути ако не греша.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Обвръзки на композициите на БВ и ПВ

Мнениеот Nikss » Вто Дек 16, 2014 10:53 pm

За 12' кафе+цигара+баничка ;)
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф


Назад към Вагони

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта