rain написа:Имаше някакви 97-ци едно време ( мисля поне 2) на коловозите източно от гара София покрай депото. Тях изтеглиха ли ги от там?
bdz43r написа:Ревизираните с нова ливрея са седем, остават още три, които са в неизвестност.
Това важи за всички вагони. 97-ците просто пристигнаха с последна стружка моноблокове, които свършиха бързо.07 написа: да попитам по-запознатите с тези вагони - от вписването в криви с малък радиус им се износваха ускорено ребордите на коолоосите- дали няма да е по добре да се търкалят на БВ - Варна - Плевен, че да им спестим тези мъки?
bdz43r написа:Това важи за всички вагони. 97-ците просто пристигнаха с последна стружка моноблокове, които свършиха бързо.07 написа: да попитам по-запознатите с тези вагони - от вписването в криви с малък радиус им се износваха ускорено ребордите на коолоосите- дали няма да е по добре да се търкалят на БВ - Варна - Плевен, че да им спестим тези мъки?
mental написа:bdz43r написа:Ревизираните с нова ливрея са седем, остават още три, които са в неизвестност.
Осем са - в петък Чайката винаги е с 5+С, а в същото време Слънчев бряг вози още 3. Между другото вчера засякох 8612 с 4 97-ци, но без инвалиден.Отделно имаше 2 на гаражните коловози на ЦГ (не съм се заглеждал дали още са там) и още 2 в Надежда като донори, които така и не тръгнаха 2007-ма.
46-211 Dzver написа:Чайката днес сутринта беше само с 2 97-ци. Остава въпроса къде са били останалите.
railjet написа:5 от общо 10 не могат да изкарат и два месеца в движение. 3 са неоткриваеми, 2 спят дълбок сън 4 години. За останалите 20 се е чувало, че някога някъде са съществували.![]()
ПП Недев ли ги докара в Бг със свършени моноблокове и на златна цена,бе, червеноглавчовци...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта