Страница 1 от 5

Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Пон Ное 18, 2013 12:18 am
от rexkos1991
Списък с номерата на ревизираните през 2013 г. вагони серия 74. Списъкът ще бъде допълван при получаване на информация за новоизлезли екземпляри.
29 74 – 012
29 74 – 025
29 74 – 050
29 74 – 059
29 74 – 079
29 74 – 091
29 74 – 109
29 74 – 116
29 74 – 121
29 74 – 126
29 74 - 146
29 74 – 148
29 74 – 150
29 74 – 162
29 74 – 231
29 74 – 255
29 74 – 289
29 74 – 305

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Пон Ное 18, 2013 11:46 pm
от Nikss
Миналия Понеделник, 11.11.2013 г., в състава на БВ 2612 под номер 1 /2. от лок, след фургона/ пътуваше ваг.нр 50 52 2974 146-5 /СФ/ изписан от ревизия в Дряново на 31.10.2013 г., с калъфки на седалките и перденца в купетата. Интересно защо излезлите от Сараньово 74 са с подменена инсталация и променена визия - 4 от прозорците в коридора са направени неотваряеми (панорамни), като с отваряемите са направени да се редуват - започват с отваряем и завършват с такъв. Интересно те ли решават да експериментират или от БДЖ задават различни параметри за всеки завод? Отделно, че ако недай Боже някой тъпак фрасне панорамен джам с камък, трябва да се сменя целия, докато отваряемия може да мине с по-малкия дявол...

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Вто Ное 19, 2013 10:55 pm
от Fantomas
Може би са решили така, защото прозорците са слабо място на 74-та серия. Уплътненията и пружините бързо сдават багажа, понякога даже и жилото се къса. Рамките лесно се изкривяват и се заклинват във водачите, а лостчето, с което се затваря прозореца също много често се прецаква или просто не може да го държи затворен. Като минат ремонт ги постегват малко, но после сравнително бързо се разнебитват. Няма да е зле, ако е възможно да се пробва да се сложат от отваряемите прозорци на екс-ДБ-тата на 74, те са по-износоустойчиви и по-елементарни за поддръжка.

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Сря Ное 20, 2013 10:02 am
от 07
Nikss написа: Отделно, че ако недай Боже някой тъпак фрасне панорамен джам с камък, трябва да се сменя целия, докато отваряемия може да мине с по-малкия дявол...

На отваряемия джам играчката е по голяма.... всъщност виж дали на ремонтираните джамовете са стъклопакет - оригинално 74 ките бяха със стъклопакет.

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Чет Ное 21, 2013 5:34 pm
от rexkos1991
В движение е вагон № 50 52 19-74 003, изписан от ремонт в Дряново на 15.11.2013 и днес е в състава на влак 2613 като "А" вагон. За първи път от началото на 2012 г. вагонно депо Надежда разполага с първокласен вагон серия 74. Вагонът видимо е добре направен, тапицерията е нова червена - същата като на ревизираните първокласни 63-ки, има сини перденца, но за жалост липсват контакти в купетата (вероятно само в Септември се слагат). а също така в момента в Дрянова се намират 50 52 19-74 002 и 50 52 19-74 005, така че в скоро време очакваме още зайчета да изкочат от завода.

Междувременно продължават да се излюпват още 74-ки от завода в Aiud (Румъния). Днес пак на 2613 последният второкласен вагон беше с номер 50 52 29-74 240, изписан на 30.10.2013 от Aiud. В интериорно отношение няма абсолютно никакви разлики спрямо ремонтираните от същата серия в същия завод миналата година.

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Пет Ное 22, 2013 12:37 am
от Локомотив
Дайте една снимка на тея 74-ки де! Нямам никаква представа как изглеждат!

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Пет Ное 22, 2013 12:48 am
от bdz
Локомотив написа:Дайте една снимка на тея 74-ки де! Нямам никаква представа как изглеждат!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater /https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1450718_505065512925458_356291630_n.jpg/ Това е ревизирана в Румъния,наскоро излязла от ревизия.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 1&theater/ https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1465201_505065382925471_403022568_n.jpg /А това е Дряновска,ревизирана е в Дряново

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Пет Ное 22, 2013 9:05 am
от Saruman
Линк, който да не е във фейса? Не всеки на работа има достъп до фейс... ;)

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Пет Ное 22, 2013 10:06 am
от bdz
Saruman написа:Линк, който да не е във фейса? Не всеки на работа има достъп до фейс... ;)

Оправих го :) Сега може да се вождат и чрез фейсбук и без него,според това,кой как може :)

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Вто Ное 26, 2013 7:15 pm
от Vancho_4647
Saruman написа:Линк, който да не е във фейса? Не всеки на работа има достъп до фейс... ;)

:lol: Много сме работни значи :lol:

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Вто Ное 26, 2013 9:07 pm
от plastikat
И 19 74 002 вече е изписана от ревизия .Днес е била на 2615.

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Пон Дек 02, 2013 10:33 pm
от ivajlo_nikolov
Същата 19 74 002 на 28/29.11 беше съответно на 8601/02. Седалките са с червена тапицерия, има и пердета. Но имаше и един проблем - след потегляне от София, преди Вакарел, отоплението изключи. Оказа се, че за да включи отново, температурата във второ купе, където е датчика на термостата и в което пътувах, трябва да падне на 16 градуса. Кондукторката ни помоли да се преместим в друго купе, отвори прозореца /вижда се на снимките/ и заключи купето. На следващия ден, когато вагона беше в състава на 8602 проблема беше отстранен.

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Пон Дек 02, 2013 10:34 pm
от bdz43r
Това с второ купе е хроничен проблем на цялата серия.

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Вто Дек 03, 2013 1:23 am
от Локомотив
Хм. Явно и аз съм пътувал в точно такъв вагон. И точно във второто купе имаше някакъв термостат, който трябвало да му е студено, за да сработи. Обаче на отиване кондуктора не знаеше за това, и си умряхме от студ. На връщане кондукторката беше светната за схемата. Обаче толкова ли не могат да го подменят тоя датчик бе!

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Вто Дек 03, 2013 6:28 pm
от Nikss
Направо да го махнат, какво ще си играят да го сменят и пак да прави магарии... :evil:

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Сря Яну 22, 2014 3:33 pm
от disell
Днес в състава на 9622 има 2 прясно отремонтирани в Дряново вагона (17.01.2014) с номера 261 и 268. Тапицерията беше тъмно синя а подглавниците светло сини. Изглеждаха по-добре от нови :)

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Сря Яну 22, 2014 3:41 pm
от bdz
disell написа:Днес в състава на 9622 има 2 прясно отремонтирани в Дряново вагона (17.01.2014) с номера 261 и 268. Тапицерията беше тъмно синя а подглавниците светло сини. Изглеждаха по-добре от нови :)


А снимки не успяхте ли да направите,тъй като от ревизираните в Дряново лично аз съм виждал само с бели подглавници и от новата тапицерия :)

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Сря Яну 22, 2014 3:53 pm
от rexkos1991
Най-сетне почнаха да излизат и варненските вагони! Надявам се още варненски екземпляри да излязат в скоро време, защото тези, които към момента се движат, повечето предстоят да спрат за ремонт.

Иначе вчера в състава на 10111 заминаха две 74-ки за капитален ремонт в Септември. На едната не се виждаше номерът от графитите, а другата беше с номер 29-74 104.

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Сря Яну 22, 2014 8:10 pm
от Vancho_4647
Контакти имаше ли или такива екстри само във вагоните от Септември ?

Re: Вагони серия 74

МнениеПубликувано на: Сря Яну 22, 2014 8:24 pm
от rexkos1991
Само тези, минали капитален ремонт в Септември, имат контакти в купетата - по 4 бр. във всяко. В понеделник пътувах с 29-74 196 на Чайката, изляза от Сп на 13.01.2014, и останах много доволен - ел. инсталацията, облицовката на вагона, уплътненията на прозорците са сменени, а контактите работеха без никакъв проблем - заредих си батерията на телефона и лаптопа. Други 74-ки с контакти са с номера 025, 154, 156 и 162.