Пловдив-Бургас

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот bdz43r » Чет Окт 10, 2013 3:37 pm

Май и на теб са ти подшушнали така и ти също блееш все в тази посока.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Чет Окт 10, 2013 5:21 pm

Точна така! Подшушнаха ми Партията да направи градската инфраструктура, а Шизофреника- пасарелките. Щом като може с Деница да опукат по 5000€ на вечер, значи може и две пасарелки да финансира на любимите народни маси. И без това им е градски. Кърлежа само ще обере комисионните- преди и след старта на строителството. Тиквата вече се разписа: направи им магистрала.
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Пон Дек 16, 2013 3:30 pm

Повторен търг за тягови подстанции по жп линията Пловдив - Бургас

Брой 47 от 16/12/2013

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура" обяви повторен открит търг за възстановяване, ремонт и модернизация на тягови подстанции в Стара Загора и Нова Загора и изграждане на система за телеуправление на тягови подстанции, секционни постове и секционни разединители от централния диспечерски център в Пловдив. Обектите са част от жп линията Пловдив – Бургас. Финансирането е от ОП "Транспорт".Ще спечели икономически най-изгодната оферта, като цената и техническата оценка имат по 50 точки. Техническият показател е съставен от предложение за проектиране на системата (20 т.) и технология и методология за изпълнение на строителството (30 точки).Спечелилият търга следва да проектира, строи, монтира и организира пуска на тяговите подстанции, да проектира и изгради система за телеуправление на тяговите подстанции и прилежащите към тях секционни постове и секционни разединители във всички гари (30) на железопътната линия Пловдив – Бургас (от гара Михайлово до гара Бургас включително). От изпълнителя ще се очаква да:- подмени захранващи фидери до присъединяване към контактна мрежа и обратни фидери до присъединяване към релса - приблизително 3600 м- възстанови и подобри корозионната защита на стълбове на фидери и метални конструкции в подстанциите, които не подлежат на подмяна - приблизително 900 кв.м- рехабилитира съществуващи конструкции на сгради, фундаменти на съоръжения, кабелни канали и вертикални планировки - приблизително 1960 куб.м- изгради термоизолирани модули за оборудване средно и ниско напрежение - сухо строителство приблизително 2000 куб.м- препрофилира основна, земна платформа на открити част в ТПС, като се дренират и повдигнат нива спрямо съществуващи коти - приблизително 1700 куб.м- ремонтира свързващи и обслужващи пътища и вътрешни комуникационни пътища - приблизително 2680 кв.м- ремонтира помещения в закрита разпределителна уредба, командни зали, сервизни помещения и свързващи коридори - външно и вътрешно, покриви - да се изпълнят като скатни, подмяна на инсталации, канали, под, врати, смяна на дограма - приблизително 9470 кв.м- изгради системи за охрана, видеонаблюдение и метеорологичен контрол и системи SCADA и др.

Източник: НКЖИ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Пон Яну 13, 2014 7:11 pm

Инж. Иво Янакиев – ръководител на проект "Рехабилитация на железопътни участъци от железопътната линия Пловдив - Бургас":

Жп проект Пловдив – Бургас: Целта е завършване на целия проект до септември 2015 г.

Проектът "Рехабилитация на железопътни участъци от железопътната линия Пловдив - Бургас" е на стойност по БФП 343 182 673 лева с ДДС. Строителните работи по всички действащи договори се изпълняват в съответствие с работните програми на изпълнителите.

Позиция 1 – "Рехабилитация на железопътната отсечка Mихайлово - Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, с приблизителна разгъната дължина на железния път 21км"
Стойност на договора за строителство по позиция 1: 29 652 343 лв. без ДДС
Строител: ДЗЗД "Джи Си Еф - СК 13 - Трейс Рейлинфра Консорциум"
Строителен надзор: ДЗЗД "Етаконс - Вито Прато"
По позиция 1 строителството в участък Михайлово - Калояновец е завършено. Съставен е Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Акт обр. 15). Извършват се подготвителни дейности за назначаване на държавна приемателна комисия за установяване годността за ползване на строежа и получаване на разрешение за ползване. За тази позиция финансовото изпълнение е около 80%, като разплатените средства са 28 236 032,93 лева с ДДС.

Позиция 2 – "Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора – Завой (до км 190+590 в междугарието Ямбол - Завой) и Завой – Зимница (от км 192+706 до входната стрелка на гара Зимница), включително главните коловози и гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях с приблизителна разгъната дължина на железния път 120 км"
Стойност на договора за строителство по позиция 2: 151 536 000 лв. без ДДС
Строител: ДЗЗД "Джи Си Еф - СК 13 - Трейс Рейлинфра Консорциум"
Строителен надзор: ДЗЗД "Етаконс - Вито Прато"
Втората позиция по проекта обхваща участъка Стара Загора – Зимница. В отсечките Стара Загора – Нова Загора и Кермен – Безмер строителството на железния път и контактната мрежа е завършено. В посочените отсечки продължават дейностите по ремонт на осигурителната техника и секционните постове в гарите. Усилено са работи по железния път и контактната мрежа в участъците Нова Загора – Коньово – Кермен и Безмер – Ямбол – Завой – Зимница. Очаква се строителството да завърши в договорения срок през 2014 г. Физическият напредък на дейностите е 78%, а финансовото изпълнение - около 62%, като разплатените средства са 113 056 479 лева с ДДС.

Позиция 3 ­– "Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски – Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски с приблизителна разгъната дължина на железния път 28 км и подновяване на железния път в отсечката Карнобат - Бургас, включително главните коловози в гарите Карнобат и Бургас и всички спирки и гари между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 122 км"
Стойност на договора за строителство по позиция 3: 135 780 506 лв. без ДДС
Строител: ДЗЗД "Джи Си Еф - СК 13 - Трейс Рейлинфра Консорциум"
Строителен надзор: ДЗЗД "Етаконс - Вито Прато"
Третият строителен договор по проекта обхваща участъка Церковски – Бургас. Нов железен път е положен по протежение на 100 км от железопътната линия. В хода на изпълнение на строителството възникнаха непредвидени обстоятелства, свързани с геологията в региона, за преодоляване на които се налага да се извършат допълнителни по вид и обем строителни работи, които трябва да приключат в края на 2014 г. При тази позиция физическият напредък на дейностите е 68%, а финансовото изпълнение е около 60%, като разплатените средства са 96 990 426 лева с ДДС.
Забавянето на целия проект е нежелателно. Това е свързано със завършването на ОП "Транспорт" 2007 - 2013. Полагат се максимални усилия до септември 2015 г. възстановяването, ремонтът и модернизацията на тяговите подстанции да е факт. За комплектоване на обекта беше обявен търг за обновяване на тяговите подстанции по проекта. След прекратяването му беше обявена повторна обществена поръчка.


Източник: Infrastructure.bg
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Сря Яну 15, 2014 5:01 pm

Удължиха срока за подаване на оферти за тяговите подстанции в Стара и Нова Загора

Брой 2 от 13/01/2014

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура" промени условията по търга за тяговите подстанции в Стара Загора и Нова Загора. Вместо до 16:45 ч на 23.01.2014 г. документи ще се купуват до 16:45 ч. на 06. 02. 2014 г. Вместо до 16:45 на 13.01.2014 г. оферти ще се подават до 16:45 ч. на 27. 01. 2014 г. Отварянето на предложенията ще стане в 10:00 ч. на 07.02.2014 г., а не на 24.01.2014 г.
Наименованието на поръчката е :"Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив – Бургас – възстановяване, ремонт и модернизация на тягови подстанции Стара Загора и Нова Загора и изграждане на система за телеуправление на ТПС (тягови подстанции), СП (секционни постове) и СР (секционни разединители) от ЦДЦ (централен диспечерски център) Пловдив". Включват се: строителни и монтажни работи по общо изграждане на тягови подстанции; система тип Scada (система за събиране и контрол на данни) или еквивалентна на нея; услуги по проектиране и конструиране на системи за контрол и управление на движението; инженерни услуги по проектиране и конструиране; система за видеонаблюдение; трансформатори; оборудване на подстанция.

Източник: Infrastructure.bg
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Пон Яну 20, 2014 2:38 pm

На 100% са завършени строителните работи на жп участъка Михайлово – Калояновец – позиция 1 от железопътната линия Пловдив - Бургас

20 Януари 2014 | 13:32

На 100% са завършени строителните работи на жп участъка Михайлово – Калояновец – позиция 1 от железопътната линия Пловдив - БургасСнимка: НКЖИ
Стара Загора. На 100% са завършени строителните работи на жп участъка Михайлово – Калояновец – позиция 1 от железопътната линия Пловдив – Бургас, предаде репортер на Агенция „Фокус”. По строителството на този участък, са изплатени 79% от финансовите средства – 28,236 милиона лева. Обектът е предаден на възложителя с протокол, Акт 15, подготвя с назначаване на държавна приемателна комисия за съставяне на протокол Акт 16.
Жп участъкът Михайлово – Калояновец е с дължина 10,699 км и представлява двойна електрифицирана жп линия, проектирана за скорост 160 км/ч и с обща разгъната дължина 21,309 км.в този участък има 3 моста с отвори от 5,70 метра до 15,20 метра, 14 водостока. Строителството се е изпълнявано от „Джи Си Еф – СК-13 – Трейс Рейлуейс Консорциум”, а строителният надзор се е извършвал от „Етаконс – Вито Прато”. Финансирането е със средства по ОП „Транспорт” – Кохезионния фонд на ЕС и национално съфинасиране.
За сега по този участък не се движат влакове, тъй като още не е получен Акт 16. В момента жп линията Михайлово –Калояновец се тества, като във влака пътуват министърът на транспорта Данаил Папазов, зам.-министърът Петър Киров, директорът на БДЖ Християн Кръстев и други представители на НКЖИ и медиите.

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Otskov » Пон Яну 20, 2014 7:21 pm

Петър Делчев написа:За сега по този участък не се движат влакове, тъй като още не е получен Акт 16. В момента жп линията Михайлово –Калояновец се тества

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :lol:
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1980
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот assen » Пон Яну 20, 2014 9:50 pm

Петър Делчев написа:За сега по този участък не се движат влакове, тъй като още не е получен Акт 16.


Мдам, вагоните ги пренасят с хеликоптери между двете гари...

Петър Делчев написа:В момента жп линията Михайлово –Калояновец се тества, като във влака пътуват министърът на транспорта Данаил Папазов, зам.-министърът Петър Киров, директорът на БДЖ Християн Кръстев и други представители на НКЖИ и медиите.


Е, сега му е времето: "Емиле, кажи на Алфред да донесе едно кило динамит, защото искам Трисевата барака да се сравни със земята!" (Астрид Линдгрен, "Емил от Льонеберя").
assen
 
Мнения: 104
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:26 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Пон Фев 03, 2014 3:25 pm

Жп проект Пловдив – Бургас: През 2015 завършва фаза 1 и започва фаза 2

Брой 5 от 03/02/2014

Изображение
Церковски - Карнобат, позиция 3

Проектът "Рехабилитация на железопътни участъци от железопътната линия Пловдив - Бургас" е на стойност по БФП 343 182 673 лева с ДДС. Строителните работи по всички действащи договори се изпълняват в съответствие с работните програми на изпълнителите, съобщават от НКЖИ. Проектът е разделен на три позиции с един и същ изпълнител.

Позиция 1 – "Рехабилитация на железопътната отсечка Mихайлово - Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, с приблизителна разгъната дължина на железния път 21км".
Строителството на позиция 1 вече е завършено. Акт 15 е връчен в края на миналата години. Очаква се сформиране на приемателна комисия, която да завърши мониторинга си с акт 16 през февруари. За тази позиция финансовото изпълнение е около 80%. Изпълнителят забави предаването на обекта. В момента се водят преговори между изпълнителя и възложителя за изправността на мотивите, с които се изисква удължаване на срока за изпълнение. Според възложителя, ако мотивите за закъснението не са основателни, на изпълнителите ще бъдат наложени санкции.


Позиция 2 – "Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора – Завой (до км 190+590 в междугарието Ямбол - Завой) и Завой – Зимница (от км 192+706 до входната стрелка на гара Зимница), включително главните коловози и гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 120 км".
Втората позиция по проекта обхваща участъка Стара Загора – Зимница. В отсечките Стара Загора – Нова Загора и Кермен – Безмер строителството на железния път и контактната мрежа е завършено, там продължава ремонтът на осигурителната техника и секционните постове в гарите. Работи се по железния път и контактната мрежа в участъците Нова Загора – Коньово – Кермен и Безмер – Ямбол – Завой – Зимница. Срокът за завършване на отсечката изтича тази година, изпълнени са 78% от строителните работи.

Позиция 3 ­– "Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски – Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски, с приблизителна разгъната дължина на железния път 28 км и подновяване на железния път в отсечката Карнобат - Бургас, включително главните коловози в гарите Карнобат и Бургас и всички спирки и гари между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 122 км".
В този участък е положен 100 км нов железен път. Подизпълнителят на проектанта "Проджект" - "Евротранспроект" разяснява, че на определени места от трасето се е наложило укрепване на терена. Слаби места са се появили в участъка Черноград - Айтос и край разпределителен пост Лозово. В проекта са включени всички гари, а от приемните здания ще бъдат ремонтирани частично само някои от тях.
Трасето е 75 км двойна жп линия, или разгъната - 150 км. В някои от гарите ще се поправят перони, настилки. Във фаза 1 не са включени подлези и надлези, те остават за фаза 2 на проекта. Рехабилитират се прелези, като се поставя еластична настилка.
Във фаза 2 на проекта, за която вече е обявен търг за проектиране, освен подлезите и надлезите ще бъдат ремонтирани и укрепителни съоръжения, ще бъдат обновени и гари. Скоростта, с която по това трасе ще се движат влаковете, е 100-130 км в час, като в по-голямата част от трасето тя е 130 км в час, а в участъка Церковски - Карнобат ще бъде 160 км в час. Досега са извършени над 68% от СМР.
Част от проекта е възстановяването, ремонтът и модернизацията на тяговите подстанции, което ще бъде осигурено след избора на изпълнител сред повторния търг.

Таблица 1
Стойност на договора за строителство по позиция 1 29 652 343 лв. без ДДС
Стойност на договора за строителство по позиция 2 151 536 000 лв. без ДДС
Стойност на договора за строителство по позиция 3 135 780 506 лв. без ДДС
Строител ДЗЗД "Джи Си Еф - СК 13 - Трейс Рейлинфра Консорциум"
Строителен надзор ДЗЗД "Етаконс - Вито Прато"

Източник: Строителство Градът
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Пон Фев 03, 2014 3:27 pm

Инж. Върбан Ангелов, ръководител направление "Железопътна инфраструктура" в "Трейс груп холд" АД, в състава на изпълнителя на жп проекта Пловдив - Бургас: Строителството на железен път е сложно, прецизно и отговорно

Новата технология на ТРЕЙС позволява бързото и ефективно изпълнение на железопътни проекти

03.02.2014

Инж. Ангелов, каква е разликата в изграждането на пътища и железници?
- С една дума - съществена. При строителството, ремонта, рехабилитацията или модернизацията на жп линии основните части са пет:
•долно строене на железен път
•малки и големи съоръжения
- горно строене на железен път
•стълбове фундаменти и контактна мрежа •осигурителни инсталации. Тези пет основни части са взаимосвързани и се изграждат съвместно и последователно.
Към тези разлики добавяме и факта, че скоростите за движение на влаковете са по-високи от тези по автомобилните пътища. За влаковете те са в порядъка 130 -160 км/ч, а за автомобилното движение 90 - 140 км/ч. Нормативните изисквания при строителството на железен път са завишени в сравнение с тези за пътища
- както за долното строене, така и за горното строене. Проектните и изпълнените параметри на хоризонтални и вертикални криви, надвишение в кривите, междурелсие, ос и ниво на железен път са в рамките на няколко милиметра, докато при пътното строителство те са няколко сантиметра. Това показва за каква прецизност става дума.
Поради всичко, което изброих, отговорностите при осигуряване на безопасно и сигурно влаково движение са по-големи, отколкото при автомобилното. Като заключение мога да кажа, че строителството на железен път е много по-сложно, по-прецизно и по-отговорно от това на пътища.

За жп проекта Пловдив - Бургас "Трейс груп холд*9 закупи специална машина. Какво е нейното предназначение? Каква работа свършихте с нея, каква технология приложихте?
- "Трейс груп холд" закупи от френската фирма "Жисмар" комплект машини -система S2PV за полагане на 36-метрови жп звена за железен път. До края на 2013 г. с тези машини са положени повече от 36 км нов железен път в участъците: гара Стара Загора, Стара Загора - Калитиново, Калитиново - Хан Аспарух и Нова Загора - Коньово. Работата по изпълнението на проекта Пловдив - Бургас продължава и през 2014 г. Комплектът машини - система S2PV, би намерил приложение и в изпълнението на обекти от железопътната инфраструктура през следващия програмен период на ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014 - 2020 г., както и при изпълнението на ремонтни дейности по съществуваща жп мрежа, финансирани от републиканския бюджет. В сравнение с досега използваните технологии тази предлага по-висока производителност при по-ниски разходи (финансови и на труд), а също икономичен и прагматичен подход по отношение на местодомуването. Системата S2PV е създадена през 2008 и вече се прилага успешно в държави като Франция, Германия и Турция. Със закупуването й "Трейс" утвърждават амбицията си да се наложат като значим, обърнат към иновациите и пазарно ориентиран фактор в областта на жп инфраструктурното строителство у нас.

Кои са проектите, към които "Трейс груп холд" проявява интерес в новия програмен период -жп, пътни, мултимодални?
За компанията интерес представляват жп проектите, заложени в ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014 г. - 2020 г.: модернизацията на жп линиите Русе - Варна, София - Елин Пелин, София -Перник - Радомир, София -Драгоман, новото строителство на железния път Видин - Медковец. Готови сме да участваме в ремонта, рехабилитацията, модернизацията на съществуваща жп мрежа, както и в други проекти, свързани с железопътната инфраструктура, като интермодални терминали, индустриални клонове и т.н.

***
Инж. Върбан Ангелов е ръководител направление "Железопътна инфраструктура" в "Трейс груп холд" АД и участва пряко в управлението на проекта за модернизация на жп линията Пловдив-Бургас. Завършил е Висшето строително училище "Любен Каравелов" - София, специалност "Промишлено и гражданско строителство", а след това специализира "Железопътно строителство и възстановяване" във Военната академия в Санкт Петербург. Зад гърба си има реализирани десетки железопътни проекти като главен инженер във войските на транспортното министерство и в ДП "Транспортно строителство и възстановяване". Член е на управителния съвет на Националното сдружение "Общество на инженерите по железния път", в което членуват над 400 железопътни инженери.

Източник: Строителство Градът
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Пет Апр 11, 2014 10:45 am

Модернизираната железопътна отсечка Михайлово – Калояновец ще бъде открита на 15 април

11 Април 2014 | 10:40

Стара Загора. С официална церемония ще бъде открита модернизираната железопътна отсечка Михайлово – Калояновец, част от проекта за рехабилитация на линията Пловдив – Бургас, съобщиха от пресцентъра на Национална компания „Железопътна инфраструктура” (НКЖИ).
Проектът за рехабилитация на жп линията Пловдив – Бургас се осъществява със съфинансиране от Кохезионния фонд, чрез Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г. Стойността на отсечката Михайлово – Калояновец е над 35 млн. лв. и позволява скорости от 160 км/ч.
Събитието ще се състои на 15 април (вторник), от 12:00 часа, на жп гара Михайлово.

Източник: ДП НКЖИ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Недев » Пет Апр 11, 2014 11:52 am

Така очакваната "модернизация" се оказа чисто и просто рехабилитация. Приказките на министъро , че до Бургас ще се пътува за 3 часа , могат да се осъществат само като прекръстят Пловдив на Бургас. Сегашното пътуване е почти 3 часа.
Недев
 
Мнения: 140
Регистриран на: Сря Мар 12, 2014 6:18 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 1435 » Пет Апр 11, 2014 1:26 pm

Тва не го ли откриваха вече 2 пъти :D
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 07 » Пет Апр 11, 2014 2:09 pm

1435 написа:Тва не го ли откриваха вече 2 пъти :D

Свещената тиква я няма, но долестоящите тиквеници са си все същите. Не забравяй че по случай 09.09 1988ма (44 години от 44та) обявен с фанфари завършека на "Електрфицирания и удовен ЖП прръстен - София-Пловдив-Бургас/Варна-ГО-София" Знаем колко беше удвоен (Пловдив - Михайлово, Калитиново-Кермен, Ямбол-Зимница, Лозарево-Подвис, Люляково-Комунари, Юнак-Синдел не са удвоени), а Церковски - Карнобат по същото време беше проходимо с 25 км/ч и парче 15...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Вто Апр 15, 2014 5:43 pm

Министър Данаил Папазов откри модернизираната жп отсечка Михайлово – Калояновец

Публикувано : вт, апр 15th, 2014

Изображение

Откриваме вторият железопътен проект изграден със средства от Оперативна програма „Транспорт“. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов по време на церемонията по официално въвеждане в експлоатация на модернизираната железопътна отсечка Михайлово – Калояновец, част от проекта за рехабилитация на линията Пловдив – Бургас, съобщиха от пресцентъра на МТИТС.

„Другите два лота, които са част от линията Пловдив – Бургас и са в процес на изграждане, са достигнали между 70 и 80 % изпълнение“, каза Данаил Папазов. Очаква се те да бъдат завършени до края на тази година. По думите му целта е до 2020 г. по-голяма част от линията да позволява скорост от 160 км/ч.

Министър Данаил Папазов съобщи, че всички железопътни проекти по Оперативна програма „Транспорт“ са в процес на изпълнение. До този момент Национална компания „Железопътна инфраструктура“ е получила над 394 млн. лв. от европейската програма.

По време на събитието стана ясно, че са били проведени съвместни проверки от българска и румънска страна на техническото състояние и осигурителна техника на жп линията по моста на „Нова Европа“ при Видин – Калафат. Те са показали, че линията отговаря на всички технически изисквания за експлоатация и безопасност на движението и жп трафикът по моста може да бъде пуснат. Очаква се първият влак да премине по моста през месец май.

Проектът за рехабилитация на линията Пловдив – Бургас се изпълнява по Оперативна програма „Транспорт“. Стойността на отсечката Михайлово – Калояновец е над 35 млн. лв. и позволява скорости от 160 км/ч.

На церемонията присъстваха и заместник-министрите на транспорта, информационните технологии и съобщенията Петър Киров и Антон Гинев, генералният директор на НКЖИ Милчо Ламбрев, областният управител на Стара Загора Живка Аладжова и други.

Източник: ЕП "БЖ"
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Вто Апр 15, 2014 6:45 pm

Още 27 пъти предстои да се открият обекти от обекта Пловдив-Бс фаза1. На всяко междугарие,на закърпени перони на гарите СЗ, НЗ, Я, Кн и Бс и модернизирани тягови подстанции. Церемониите ще се състоят, когато му дойде времето.

Уникалната по своего рода отсечка Пловдив-Бургас ще бъде рехабилитараната линия за частично 160 км/час с най-много официалния откривания: над 30. :idea:
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Otskov » Вто Апр 15, 2014 10:42 pm

И вдигнаха ли най-накрая намалението 100 ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1980
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот MouveMeNT » Вто Апр 15, 2014 10:47 pm

Не.
MouveMeNT
 
Мнения: 385
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:50 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Сря Апр 16, 2014 1:35 pm

Зам.-министър Петър Киров инспектира строителните дейности по жп линията Пловдив – Бургас

Публикувано : вт, апр 15th, 2014

Заместник-министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Петър Киров инспектира на 15.04.2014 г. строителните дейности по жп линията Пловдив – Бургас, съобщиха от официалния сайт на Оперативна програма „Транспорт“ 2007-2013.

По време на проверката зам.-министър Петър Киров заяви, че физическото изпълнение на лот 2 „Стара Загора – Зимница“ е на 79%. Положени са 84 км железен път, а стойността на договора за строителство е близо 182 млн. лева.

Изпълнението на лот 3 „Церковски – Бургас“ е достигнало 70% физическо изпълнение и са положени 107 км железен път. Договорът за строителство на този обект възлиза на близо 163 млн. лева.

Изпълнител на проекта за рехабилитацията на жп линията Пловдив – Бургас е ДЗЗД „Джи Си Еф – СК 13 – Трейс Рейлинфра Консорциум“. По рано днес министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов откри първия лот Михайлово – Калояновец от проекта.

Източник: ЕП "БЖ"
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Септември-Пловдив

Мнениеот Administrator » Пон Ное 17, 2014 11:49 am

Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски ще направи инспекция на железопътните гари

Публикувано : пн, ное 17th, 2014

Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски ще направи инспекция на железопътните гари, които се управляват ръчно, днес – 17 ноември, съобщават от Агенция Фокус. Министърът ще се запознае на място с предприетите мерки от Национална компания „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ) за гарантиране на безопасността на влаковото движение в гарите с ръчно управление.

Инспекцията е публична и ще протече по следния график:
12.00 ч. – гара Нова Загора
12.30 ч. – гара Безмер
13.00 ч. – гара Ямбол
13.30 ч. – гара Церковски
14:00 ч. – гара Айтос
В 14.30 ч., на жп гара Бургас, министър Московски ще даде брифинг за представителите на медиите, на който ще съобщи резултатите от проверката и мерките за повишаване на безопасността.

Предвижда се в рамките на деня министър Московски да посети и гара Владимир Павлов, както и да направи инспекция на строителните дейности по проекта за модернизация на жп линията Септември – Пловдив, който се финансира по Оперативна програма „Транспорт“ 2007 – 2013 г.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2426
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта