Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Пет Дек 06, 2013 4:05 pm

Вдигат до шест електрически стълба дневно по обновяването с пари от ЕС жп-трасе

Автор: Жанета ДУЛЕВА
Публикувана на: 06 Декември 2013 | 13:56


Усилени подготвителни дейности за монтиране на електрически стълбове текат от дни насам успоредно на преминаващата през Димитровград железопътна линия. Реконструкцията на трасето е в напреднала фаза, като и днес специализирана машина оформя дупки. Във всяка една от тях се поставят железобетонни стълбове, които следва да захранват преминаващите оттук мотриси с ток.

От фирмата-изпълнител на предварително набелязаните строително-ремонтни дейности отчитат, че дневно монтират до шест височинни стълба.

Междувременно стана ясно, че този следобед начеват и паралелни изкопни дейности за монтиране на пилони за изграждащата се в западна посока пасарелка. След като бъде вдигната, тя следва да отвежда пешеходния поток от квартал „Славянски” към „сърцето” на Неделен пазар.

Източник: Dgpazar.eu
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Пон Яну 06, 2014 2:32 pm

Вдигат пешеходните мостове в Димитровград през април ?

03-01-2014 15:16 ч.

През април 2014 година се очаква да започне изграждането на пешеходните мостове, които ще поемат трафика от хора по време на строителството на новия ЖП надлез на бул."Трети март".

Това коментира пред журналисти днес зам.кметът Светослав Стойков. Припомняме, че едната пасарелка ще се намира в района на магазин "Лидл", а другата - до старата автогара на Неделен пазар. Именно заради нея от идния понеделик - 6 януари в района на тържището на първо време ще бъдат премахнати шест търговски маси на мястото, на което ще е подхода към моста.

"Докато не бъдат изградени пешеходните мостове няма да бъде разрушен стария ЖП надлез на бул."Трети март", за да се избегнат проблеми с трафика, такова е уверението на строителите фирма "Терна", подчерта Стойков.

Ремонтните дейности по този проект трябва да бъдат стиковани и с работата по т.нар.Воден проект, които касае подмяната на ВиК инсталацията на 13 димитровградски улици. В тази връзка от Общината ще проведат нова среща с изпълнителите на проекта и останалите заинтересовани страни.

Идеята е да приключи подмяната на водопровода и канализацията по бул."Д.Благоев" в отсечката между бензиностанцията на ОМV и заведението "Майстор Mанол", защото след премахването на ЖП надлеза трафикът ще се пренасочи по околовръстния път на Димитровград. От Общината припомниха, че ще се опитат максимално на улеснят димитровградчани с придвижването по време на реализирането на тези два големи проекта за града.

Източник: Dimitrovgrad.bgvesti.bg
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Вто Яну 07, 2014 2:38 pm

Неизвестни окрадоха подизпълнители, изграждащи новата жп-линия

Плячката си неизвестните засега апаши са задигнали на 5 срещу 6 януари от фургон, уточняват разследващи случая криминалисти

07 Януари 2014 | 12:35

Обзавеждане, материали и помощни средства за стотици лева задигнаха неизвестни от подизпълнител на дейностите по реконструкция и модернизация на преминаващата през Димитровград железопътна линия. За кражбата информираха тази сутрин от Пресцентъра на Областното управление на МВР.

Плячката си неизвестните засега апаши са задигнали на 5 срещу 6 януари от фургон, уточняват разследващи случая криминалисти. В него те са проникнали след изкъртване на входната алуминиева врата.

Откраднати са три дървени шкафа, още толкова стола, 50 метални колчета за нивелир, две метални дъски, кутия с грес, четиритонна тричотка за обтягане на въже. На изпроводяк апашите са отмъкнали и 1 000 метра стоманено въже с 3 мм дебелина, както и гумена транспортна лента.

По случая образувано е досъдебно производство. Точният размер на щетите е в процес на установяване, съобщават от ОДМВР. Работата по случая продължава.

Източник: DGpazar.eu
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Чет Яну 09, 2014 2:27 pm

Двучасови взривни дейности ще извършва днес „Терна” на изхода на Гара Димитровград

09 Януари 2014 | 11:04

Двучасови взривни дейности с промеждутъци на затишие планува в днешния следобед гръцката компания, ангажирана с изграждането на високоскоростното жп-трасе Пловдив-Свиленград. Тътени ще се чуват във времето от 14 до 16 ч., като набелязаните дейности ще бъдат на изхода на Гара Димитровград, съобщават от „Терна” АД.

Оттам поясняват, че взривните дейности ще се извършват в десетминутен период – между преминаването на отделните влакове. За целта изпълнителите на строително-монтажните дейности ще се съобразяват изцяло с графика за движение на мотрисите. От „Терна” са предоставили одобрен и съгласуван проект за извършване на предстоящите пробивно-взривни дейности. Изпълнението е възложено на ямболското акционерно дружество „Минна компания Петров”.

Проектът е съгласуван с Общината и имащите отношение към изграждане на високоскоростното жп-трасе фирми. Получено е и надлежно разрешително от хасковската Дирекция „Инспекция по труда”, категоричен е Александрос Михайлидис. От името на гръцката компания-изпълнител той успокои, че са взети всички необходими предохранителни мерки за недопускане на инциденти, застрашаващи здравето и живота на работниците и хора от околностите.

Източник: DGpazar.eu
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот railjet » Чет Яну 09, 2014 3:22 pm

Още през лятото цялата гара беше издълбана навсякъде до 1.5- 2м. Какво има да се взривява?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Чет Яну 09, 2014 6:01 pm

Затвориха жп прелеза за Черногорово, с взривни дейности прокарват нов железен път

Автор: Жанета ДУЛЕВА
Публикувана на: 09 Януари 2014 | 15:56


Един предупредителен, основен и два сравнително по-малки като мощност взрива белязаха планираните за днес дейности по разчистване на земна маса в източните покрайнини на Димитровград. За да се обезопаси района, отцепен от органи на реда в следобедните часове бе защитен периметър. За известно време затворен за преминаване на автомобили бе и железопътният прелез до „Неохим” в посока към съседното село Черногорово.

Както DGPAZAR.eu информира по-рано, за днес планувани бяха двучасови взривни дейности, свързани с реконструкция и модернизация на високоскоростното жп-трасе Пловдив-Свиленград. Проектът бе съгласуван с Общината и имащите отношение към изграждане на високоскоростното жп-трасе фирми. Получено бе и надлежно разрешително от хасковската Дирекция „Инспекция по труда”.

Заради предприетите предохранителни мерки, за кратко в зоната се образува дълга колона от автомобили. По неофициална информация, с взривовете днес е разчиствано възвишение, възпрепятстващо прокарването на ново трасе за високоскоростната железопътна линия до турска граница.

Източник: DGpazar.eu
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Пет Яну 10, 2014 1:23 am

По-широки перони на гарата, обещават добре отоплени помещения и кът за майки

Автор: Жанета ДУЛЕВА
Публикувана на: 09 Януари 2014 | 16:56


Подмяна на прозоречната дограма и мащабно преустройство на сега съществуващите помещения предвижда ремонтът на димитровградската жп гара. Той следва да започне в обозримо бъдеще, като намеренията са на финала пътниците да посещават добре отоплена и уютна чакалня. Освен това е заложено обособяване на стая за майки с невръстни деца. Лукс спрямо настоящото положение ще е и пускането в експлоатация на нови санитарни възли. Помислено е и за безпрепятствения достъп на трудно подвижни лица – както в зоната около гарата, така и в нея, уверяват от „БДЖ”.

Към момента тече трескава работа по оформяне на новите перони за пътниците. Очакванията са те да бъдат значително по-широки и високи от доскоро съществувалите. А понастоящем пътнически влакове приемат общо три коловоза – шести, седми и осми.

Замисълът е преди реконструкцията на основната сграда, билетните каси да бъдат изместени в подземната част на гарата, откъдето минава и пътникопотока на съществуващия подлез. Все още обаче не е ясно дали идеята ще бъде окончателно възприета и приложена напрактика, коментираха за читателите на DGPAZAR.eu пряко ангажирани в ремонтните дейности. Сигурното е, че новият пулт за управление на железопътното движение ще заеме помещенията на някогашното „РСВ”.

Източник: DGpazar.eu
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Пон Яну 13, 2014 7:07 pm

Инж. Петър Димитров, ръководител на проект "Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX, фаза 2: участък Първомай - Свиленград":

Жп проект Димитровград - Свиленград: Има забавяне в строителството на двата участъка

Проектът "Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX, фаза 2: участък Първомай - Свиленград" е на стойност по БФП 663 316 861 лева с ДДС. Разделен е на три позиции. Съществуващата железопътна линия в участъка е еднопътна. Поради финансовите ограничения не се предвижда удвояване на железопътната линия, но новата железопътна линия ще осигури по-висока степен на пропускателна способност и ще гарантира безопасността на движението на влаковете.

Позиция 1 –"Реконструкция и електрификация на железопътната отсечка Димитровград – Харманли (от км 231+560 в междугарието Ябълково – Димитровград до км 266+000 в междугарието Симеоновград – Харманли), включително гарите Димитровград и Симеоновград и всички гари и спирки между тях, с приблизителна дължина на железния път 36 км."
Стойност на договора за строителство по позиция 1: 142 800 000 лв. без ДДС
Строител: "Терна" АД, Гърция
Строителен надзор: Консорциум между "Типса", "Систра", "Луис Бергер", "Рубикон Инженеринг" и "Традемко"
Обхватът на договора с гръцката фирма "Терна" АД включва проектиране, обновяване/възстановяване и строителни работи по железен път, съоръжения и електрификация на железопътната отсечка Димитровград – Харманли с приблизителна дължина от 36 километра. Съгласно условията на договора е предвидено строителните дейности да приключат през август 2014 г. Към настоящия момент физическото изпълнение възлиза на 35%, а финансовото – около 34%.

Позиция 2 – "Реконструкция и електрификация на железопътната отсечка Харманли – Свиленград (от км 266+000 в междугарието Симеоновград – Харманли до км 297+750 в междугарието Свиленград – граница с Република Турция), включително гарите Харманли и Свиленград и всички гари и спирки между тях, с приблизителна дължина на железния път 34 км и рехабилитация и електрификация на железопътната линия Свиленград – граница с Република Гърция с приблизителна дължина 4 км."
Стойност на договора за строителство по позиция 2: 122 322 351 лв. без ДДС
Строител: Сдружение "Железопътна инфраструктура 2011", съставено от "Порр", Австрия, и "ПСТ холдинг", България
Строителен надзор: Консорциум между "Типса", "Систра", "Луис Бергер", "Рубикон Инженеринг" и "Традемко"
Договорът със сдружение "Железопътна инфраструктура 2011" включва проектиране, обновяване/възстановяване и строителни работи по железен път, съоръжения и електрификация на железопътната отсечка Харманли – Свиленград с приблизителна дължина от 34 км и рехабилитация и електрификация на железопътната линия Свиленград – граница с Република Гърция с приблизителна дължина 4 км. Съгласно условията на договора е предвидено строителните дейности да приключат през август 2014 г. Физическият напредък при този участък към момента е 15%, а финансовото изпълнение – около 22%.

За позиция 1 и позиция 2
Към настоящия момент има забавяне в изпълнението на строително-монтажните работи по двата строителни договора в резултат на:
- Забавяне на проектирането от изпълнителите в следствие на променени изисквания на общините (различни от тръжните проекти) и възникване на необходимост от допълнителни земеотчуждения поради промяна в проектите
- Забавяне на издаването на строителни разрешения, поради множество сложни и продължителни съгласувателни процедури и допълнителни изисквания от компетентните институции
- Забавена реакция от съответните институции (общини, областни дирекции, министерства) и срок за съгласуване, по-дълъг от законоустановения
- Новооткрити археологически обекти в обхвата на договора за изграждане на жп отсечка Димитровград - Харманли – в хода на реализиране на строителните работи са открити четири нови археологически обекта – 2 обекта в землището на с. Нова Надежда и 2 обекта в землището на с. Преславец. Съгласно договора с НАИМ – БАН за археологическо наблюдение след отнемане на хумуса в участъците, за които има издадено разрешение за строеж, беше установено, че се засягат нови археологически структури с научна стойност. Строителството в тези участъци не може да продължи, преди да бъдат проведени съответните мероприятия (разкопките/проучването/наблюдението) съгласно Закона за културното наследство и трасето да се освободи за строителни дейности от страна на Министерството на културата.
ДП НКЖИ в качеството си на възложител, изпълнителите и управляващият орган на оперативна програма "Транспорт" предприемат всички необходими действия за избягване или поне минимализиране на забавянето при изпълнението на работите. Провеждат се редовни административни и технически срещи, поддържа се постоянен контакт с различните организации и ведомства и с изпълнителите и общините за ускоряване на напредъка на проектирането, навременно разрешаване на възникналите проблеми, оптимизиране на работните програми и постоянен контрол на изпълнението и спазването на разчетените графици.

Позиция 3 – "Изграждане на нови тягови подстанции в Симеоновград и Свиленград и разширение на съществуващата тягова подстанция в Димитровград."
Стойност на договора за строителство по Позиция 3: 21 368 018 лв. без ДДС
Строител: "Старт инженеринг" АД
Строителен надзор: Консорциум между "Типса", "Систра", "Луис Бергер", "Рубикон Инженеринг" и "Традемко"

Сигнализация, телекомуникация и СКАДА на Пловдив - Свиленград: Общото физическо изпълнение на проекта е 57%

Договорът "Реконструкция и електрификация на железопътна линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX. Проектиране и строителство за изграждане на системите за сигнализация, телекомуникация и СКАДА за цялата жп линия" е сключен по програма ИСПА на 5.09.2007г. между МТИТС, в качеството на възложител, и международен консорциум "Талес" & "Алкател–Лусент" - изпълнител. Съгласно Решение на Европейската комисия от 22.12.2011 г. договорът е с преходно финансиране по програма ИСПА и оперативна програма "Транспорт". В тази връзка на 30.07.2013 г. е подписано Допълнително споразумение №3, по силата на което ДП НКЖИ поема правата и задълженията по договора за осигуряване на изпълнението му по оперативна програма "Транспорт". Съгласно Допълнително споразумение №3/30.07.2013 г. крайният срок за завършване по договора е 22.07.2015 г. Стойността на договора е 45 637 265 евро без ДДС:
- Компонент на договор по ИСПА - 32 211 442 евро
- Компонент на договора по ОП "Транспорт" - 13 425 823 евро.
Към момента всички дейности по договора се изпълняват в срок. Като общото физическо изпълнение е 57%.

Източник: Infrastructure.bg
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот stankos » Сря Яну 15, 2014 4:17 pm

На жена ми първи братовчед вчера скоростно го командироваха в посока Харманли да работи на валяк по Ж.П. Проект. Казали са му , че ще работи поне 8 месеца в тоя район .
Аватар
stankos
 
Мнения: 464
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Пет Яну 17, 2014 3:06 pm

Започва ремонт на жп гарата, забраняват временно достъпа до „Английския двор”

Публикувана на: 17 Януари 2014 | 12:43

Мащабни ремонтни дейности по фасадата на димитровградската жп гара започва от понеделник, 20 януари. Очакванията са на първо време изпълнители на предварително предначертаните дейности от хасковската фирма „Монолит” да съсредоточат усилия върху лицевата част на постройката. Впоследствие те ще влязат и във вътрешността, където разположени са чакалнята и билетните каси, обясниха за читателите на DGPAZAR.eu от ръководството на гарата.

Намеренията са ремонтните дейности да обхванат и т.нар. „Английски двор”. Той е разположен западно от жп гарата. Поради това достъпът на пътници до него ще е временно забранен.

За да стигнат до коловозите и намиращите се на тях пътнически влакове, закупилите билети пасажери ще правят обиколка от северозапад, извън чакалнята, за да стигнат до входа на подлеза. За улеснение се обмисля и поставяне на указателни табели, насочващи пътниците в правилната посока.

Източник: DGpazar.eu
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот Administrator » Пон Фев 03, 2014 3:20 pm

Димитровград - Свиленград: най-старият жп проект с еврофинансиране завършва по договор през 2014 г.

Брой 5 от 03/02/2014

Автор: Милена ВАСИЛЕВА

Изображение

Проектът "Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX, фаза 2: участък Първомай - Свиленград" е на стойност по БФП 663 316 861 лева с ДДС. Разделен е на три позиции. Поради финансовите ограничения железопътната линия няма да бъде удвоена, съобщиха експертите от НКЖИ, но новата железопътна линия ще осигури по-висока степен на пропускателна способност и ще гарантира безопасността на движението на влаковете.

Позиция 1 –"Реконструкция и електрификация на железопътната отсечка Димитровград – Харманли (от км 231+560 в междугарието Ябълково – Димитровград до км 266+000 в междугарието Симеоновград – Харманли), включително гарите Димитровград и Симеоновград и всички гари и спирки между тях, с приблизителна дължина на железния път 36 км".
Обхватът на договора с гръцката фирма "Терна" АД включва проектиране, обновяване/възстановяване и строителни работи по железен път, съоръжения и електрификация на железопътната отсечка Димитровград – Харманли с приблизителна дължина от 36 километра. Съгласно условията на договора е предвидено строителните дейности да приключат през август 2014 г. Повече от една трета от дейностите са изпълнени.

Според проектанта "Евротранспроект" позиция 1 е разделена на 4 участъка, като 3 от тях имат разрешение за строеж - 1, 2 и 4, и се строят. Участък 3 при Симеоновград е на етап разработване на работния проект и за него се чака разрешението на строеж.
Имаше проблем в един от участъците, в който се налагаше железопътното трасе да премине под р. Марица, а това е рисково от гледна точка на последващата експлоатация, каза инж. Валентин Михайловски, ръководител на проектантския екип. След обсъждания се възприе решение, което да не подлага на риск експлоатацията на тунел под реката - то е свързано с преминаване през съществуващата гара, като се намалява скоростта от 160 км в час на 130 км в час. В общия баланс на времето за пътуване то ще се отрази негативно с 22 секунди.
В зоната на позиция 1 бяха открити исторически паметници и археологическите разкопки и те забавят допълнително строителството на проекта.


Позиция 2 – "Реконструкция и електрификация на железопътната отсечка Харманли – Свиленград (от км 266+000 в междугарието Симеоновград – Харманли до км 297+750 в междугарието Свиленград – граница с Република Турция), включително гарите Харманли и Свиленград и всички гари и спирки между тях, с приблизителна дължина на железния път 34 км и рехабилитация и електрификация на железопътната линия Свиленград – граница с Република Гърция с приблизителна дължина 4 км".
Договорът със сдружение "Железопътна инфраструктура 2011" включва проектиране, обновяване/възстановяване и строителни работи по железен път, съоръжения и електрификация на железопътната отсечка Харманли – Свиленград с приблизителна дължина от 34 км и рехабилитация и електрификация на железопътната линия Свиленград – граница с Република Гърция с приблизителна дължина 4 км. Съгласно условията на договора е предвидено строителните дейности да приключат през август 2014 г.


Позиция 3 – "Изграждане на нови тягови подстанции в Симеоновград и Свиленград и разширение на съществуващата тягова подстанция в Димитровград".


Проект "Сигнализация, телекомуникация и СКАДА на Пловдив - Свиленград"
Според инж. Петър Димитров, ръководител на проект "Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX, фаза 2: участък Първомай - Свиленград", общото физическо изпълнение на проекта вече надхвърля 57%.
Договорът за "Реконструкция и електрификация на железопътна линия Пловдив – Свиленград по коридори IV и IX. Проектиране и строителство за изграждане на системите за сигнализация, телекомуникация и СКАДА за цялата жп линия" е сключен по програма ИСПА още на 5 септември 2007 г. Той е между транспортното министерство и консорциума "Талес" & "Алкател–Лусент". Благодарение на решение на Европейската комисия от 22 декември 2011 г. договорът придобива преходно финансиране по програма ИСПА и оперативна програма "Транспорт". На 30 юли 2013 г. се подписва допълнително споразумение, което прехвърли правата и задълженията по договора за изпълнението на договора върху НКЖИ. Според това споразумение крайният срок за изпълнение на договора е 22 юли 2015 г., напомниха от НКЖИ.


Таблица 1
Стойност на договора за строителство по позиция 1 142 800 000 лв. без ДДС
Строител "Терна" АД, Гърция
Проектант "Евротранспроект"
Строителен надзор Консорциум между "Типса", "Систра", "Луис Бергер", "Рубикон Инженеринг" и "Традемко"

Таблица 2
Стойност на договора за строителство по позиция 2 122 322 351 лв. без ДДС
Строител Сдружение "Железопътна инфраструктура 2011", съставено от "Порр", Австрия, и "ПСТ холдинг", България
Строителен надзор Консорциум между "Типса", "Систра", "Луис Бергер", "Рубикон Инженеринг" и "Традемко"

Таблица 3
Стойност на договора за строителство по позиция 3 21 368 018 лв. без ДДС
Строител "Старт инженеринг" АД
Строителен надзор Консорциум между "Типса", "Систра", "Луис Бергер", "Рубикон Инженеринг" и "Традемко"

Таблица 4
- Стойност на договора за сигнализация, телекомуникация и СКАДА на Пловдив - Свиленград 45 637 265 евро без ДДС:
- Компонент на договор по ИСПА 32 211 442 евро
- Компонент на договора по ОП "Транспорт" - 13 425 823 евро.

Източник: Строителство Градът
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: БДЖ ще закупи нови вагони за над 150 милиона лева

Мнениеот railjet » Пон Фев 03, 2014 4:05 pm

Асене,прочете ли какво пишат за Симеорновград? "Работен проект в разработка чакащ разрешение за строителство" :mrgreen:
Последна промяна railjet на Пон Фев 03, 2014 5:02 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот assen5 » Пон Фев 03, 2014 4:49 pm

railjet написа:Асене,прочете ли какво пишат за Симеоновград? "Работен проект в разработка чакащ разрешение за строителство" :mrgreen:


Прочетох. Жалка история. Но, пак не е си 100% прав. Имало е вариант, за който се е знаело от къде ще мине. Просто са избрали друг по време на проектирането, различен от идейния вариант.
Аватар
assen5
 
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 6:01 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот bdz43r » Пон Фев 03, 2014 4:49 pm

За да спестят тунела под Поляново.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: БДЖ ще закупи нови вагони за над 150 милиона лева

Мнениеот railjet » Пон Фев 03, 2014 4:53 pm

Губиш. Вариантът беше един- реконструкция на Н.Надежда-Симеоновград + бай пас под Симеоновград. Точка 2 отпадна. Това значи ли, че 10 години трябва да чоплим главите как да направим т.1 ?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот assen5 » Пон Фев 03, 2014 4:53 pm

Това бърза връзка без минаване през Симеоновград ли е?

Какво минаване под река к'ви 5 лева тогава?
Аватар
assen5
 
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 6:01 pm

Re: БДЖ ще закупи нови вагони за над 150 милиона лева

Мнениеот 07 » Пон Фев 03, 2014 4:55 pm

В Симеоновград от към Нова Надежда ще се влиза с намаление 130(или 120), постоянно :)
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот railjet » Пон Фев 03, 2014 5:01 pm

Вероятно говорят за последните две криви преди входа на Капи Куле. Кифтакьт "тунел под текста" е уникален! Независимо дали на Сим или след Сви.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот vlado » Пон Фев 03, 2014 5:02 pm

Бързата връзка отпадна и това изиска промяна в проекта, така че преминаването през града да бъде осигурено с прилична скорост. Те ти прилична скорост... 130 км/ч. ;-)
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: Димитровград-Свиленград-Гръцка граница

Мнениеот vlado » Пон Фев 03, 2014 5:04 pm

Жулиене, нали като бяхме там каката в гарата ни обясни - гарата се скъсява откъм запад, за да бъде осигурена крива позволяваща по-високи скорости. После сегашната гара я сриват и правят нова гарова сграда. Ще бутат и още сгради, като ще остане само Баронхиршовото депо като музей. Ще се намалят и коловозите в гарата. Нещо такова!
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта

cron