Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътници

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Варужан Апелян » Нед Мар 30, 2014 11:52 pm

Видео от вдигането на шестака.
https://www.youtube.com/watch?v=FPn2wTMOV3Y
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот bdz43r » Нед Мар 30, 2014 11:53 pm

Две мнения по-нагоре го има същото. На видеото нищо съществено не се вижда.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот 07 » Нед Мар 30, 2014 11:55 pm

bdz43r написа:Едните се опитват да изкарат, че локомотива е източен, защото така са си наумили и говорят откровени глупости, а тези насреща им не могат нищо смислено да кажат в защита на обратното.
А нафтата почти сигурно си е изтекла в камъните през пробития резервоар. 1500 литра нищо не е, потъват в призмата и не остава и помен, какво остава за петно.

То и самата графика от GPS-a (ако наистина е на горивото от резервоара) е точно като на внезапен разлив.... Но за съжаление и двете страни в спора се представиха като кухи лейки... Да си спомнят че на Казичане 1991ва се разляха повече от 1500 литра и кой знае какви следи от нафтата нямаше, но може би и заради купчината ламарини никой не е гледал петното от нафта
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Administrator » Нед Апр 06, 2014 11:12 pm

Разкрита е кражба на 21 междувагонни електрически кабела от пътнически вагони в Горна Оряховица

04.04.2014 11:54

Вчера (3-и април), след получен сигнал за констатирана липса на 21 междувагонни електрически кабела от пътнически вагони във вагоноремонтен цех /ВРЦ/ Горна Оряховица пътническа санитарна площадка, са извършени незабавни действия по разследване на кражбата.

Благодарение на добрата съвместна работа на служителите от отдел Вътрешна сигурност и управление при кризи в БДЖ Пътнически превози ЕООД с криминалистите от Районно управление Транспортна полиция /РУТП/ Горна Оряховица към ГД Криминална полиция и Районна прокуратура Горна Оряховица са проведени незабавни следствени действия.

В резултат на бързата реакция служителите на реда са задържали петима души, един микробус и веществени доказателства, както и е разкрит незаконен пункт за изкупуване на метали. Следствените действия по случая продължават и в момента.

Източник: БДЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Administrator » Сря Май 07, 2014 11:33 am

В железниците бай Мангал краде от болтчета до релси

От 5 до 15 г. затвор искат за посегателства върху железопътната инфраструктура от Министерството на транспорта

Автор: Галина КОНСТАНТИНОВА

28.04.2014 | 13:45


Всеки ден някой краде части от железопътната инфраструктура. Краде се всичко - болтове, планки, части от стрелки, скрепителен материал, кабели и дори цели парчета релси и части от контактната мрежа. За миналата година в полицията са регистрирани 890 подобни кражби, а за по-миналата броят им е бил 943. Това означава, че всеки божи ден са извършени две до три подобни посегателства. От националната компания “Железопътна инфраструктура” регистрират средно по 1000 кражби на релси всяка година. Всеки от набезите води до риск от катастрофа. Неслучайно при последния инцидент с дерайлирали вагони на гара Тодор Каблешков първата версия бе кражба от жп релсите.

Крадците най-често са роми. Има цели фамилии, които са превърнали кражбите на парчета от железния път в основно препитание. Те са се специализирали и са усвоили всички тънкости на занаята.

Когато ги хванат, казват: Какво да правим, гладни сме, ще крадем. Излежават набързо присъдите си от по няколко месеца затвор и пак са край жп линиите. Имената и снимките им се пазят в специален регистър. Когато ги забележат да се навъртат наоколо, униформените от Транспортна полиция са нащрек. Знаят, че предстои удар.

Заради засилената охрана около гарите желязната мафия се специализира в удари на отдалечените участъци от жп трасето. Специалистите по кабелите вече са се снабдили с металотърсачи, казва началникът на Транспортна полиция в Пловдив главен инспектор Димитър Цанев.

Ятаци организират наблюдение на набелязания участък. Знаят, че покрай трасето минават съобщителни кабели. С металотърсачите откриват къде точно са закопани. Пробиват няколко дупки и стигат до кабела. Прекъсват го. На ръка го издърпват. Други членове на бандата светкавично предават стоката в борсите за черни и цветни метали.

Понякога ежедневието на униформените от Транспортна полиция прилича на американски уестърн. След поредица от кражби на магистрални кабели, закопани в земята, в междугарието Белово - Костенец, се организира специална група.

Мястото на серийните кражби е изключително труднодостъпно. До него се стига, като се прекоси цяла планина. Наоколо няма населени места. Един от полицаите заема позиция с бинокъл на върха на планината. Наблюдава часове наред района, за да издебне крадците. В това време колегите му чакат в засада. Късно вечерта се появява мъж, който изключително предпазливо пресича планината и се добира до предварително изкопаните дупки покрай жп трасето. Влиза вътре. Прекъсва кабелите и започва да ги издърпва. Точно в този момент полицаите го арестуват. Оказва се, че крадецът е от с. Габровица и за него това е основен начин на препитание. Осъден е на няколко месеца затвор.

В процес на издирване все още са авторите на най-прясната кражба на контактен проводник, заради която движението на влакове между Карлово и Пловдив бе спряно за половин ден. Инцидентът стана на 12 февруари. Рано сутринта крадци задигат 50 метра кабел от контактната мрежа. В резултат на провисналата мрежа е счупено предно стъкло на една от мотрисите Сименс, което е изключително скъпо. Наложи се от Централна гара-Пловдив да пратят дизелов локомотив до гара Дъбене, за да изтегли закъсалата мотриса.

Откраднатият меден проводник е изключително скъп, коментираха от железниците. Предположенията са, че напоследък крадците го претопяват и едва след това го предават за скрап заради затегнатия режим от страна на железниците. Кражбата е извършена изключително професионално, а апашите са знаели, че точно по време на кражбата не се движат влакове по това направление. Десетина дни по-рано в района е имало друга подобна кражба.

За разлика от металните части и кабели от жп инфраструктурата, кражбите на контактни проводници са изключително редки. Причината е, че контактната мрежа е високоволтова, 24 000 волта, и се изискват специални познания, за да не се изпържиш, докато се опитваш да крадеш. Това е и причината да се работи по версия вътрешен човек да е участвал в организацията на удара.
Най-големият проблем е, че крадците са перфектно организирани, имат бусове и автомобили, с които веднага предават металите и кабелите в борсите, а често собствениците им знаят, че това е крадено, но ги прикриват, обобщава главен инспектор Димитър Цанев. Въпреки че режимът в сравнение с преди години е затегнат, много собственици не записват ЕГН- тата и имената точно на тези, които им продават крадени вещи от железниците, което затруднява работата ни, ядосва се Цанев.

Причината е, че и двете страни имат изгода от сделката - продавачите взимат бързи и лесни пари, а купувачите получават евтина стока, която после препродават с голяма печалба. Това е и причината от Министерството на транспорта да внесат предложение до парламента посегателствата върху жп инфраструктурата да се наказват със затвор от 5 до 15 години затвор, ако тя е довела до инцидент с жертви или ранени. Това е една от промените в Наказателния кодекс, за която настоява лично министър Данаил Папазов. В момента проблемът с кражбите на жп инфраструктура е засегнат в един текст в новоизготвения НК, а наказанието, което е предвидено, е от 2 до 8 г.

При около 10-12% от кражбите Транспортна полиция успява да хване извършителите, обясни инж. Милчо Ламбрев, шеф на Национална компания “Железопътна инфраструктура” (НКЖИ). Той допълни, че при 800-900 посегателства, ако се открият около 70-80, е добър резултат.

По думите на Ламбрев, дори и да хванат крадците, могат да ги задържат за кратко и да им вземат показания, но след това ги пускат. Причината е, че няма как да се предявят някакви искове към тях. Възможностите за повдигане на обвинение са за средно хулиганство или за отнемане на чужди вещи. Резултатът от това обикновено е преписка, че се прекратява производството срещу неизвестно лице.

Бизнесът със скрап
Всичко идва от изкупвателните пунктове, твърди инж. Милчо Ламбрев, шеф на НК “Железопътна инфраструктура”. И пояснява, че само в България частни лица могат да предават за скрап части от жп инфраструктура. По думите му, дори промените в Закона за отпадъците не са дали особен резултат, защото фирмите продължават да изкупуват металите. Най-често те са претопени и не може да се докаже, че са болтове или части от релси. От НКЖИ са изготвили каталог, в който са показани елементите, които се крадат и предават.

Той е разпространен по всички пунктове, но без ефект. Има държави, в които законът преследва не само продавача, но и собственика на борсата, която изкупува крадени вещи.

Предложението е това да се въведе и у нас.

Щетите
Около 500 000 лв. е годишната загуба на БДЖ от безогледните обири, заяви Чавдар Трендафилов, зам. генерален директор на холдинг БДЖ. Толкова са щетите и на другата жп компания. Това стана причина да поискат законодателни промени и в НК да има текст, че посегателството върху инфраструктурата е посегателство върху националната сигурност.

Камерите
16 камери пазят Централна гара, тъй като тя е важен стратегически обект.

Полицаите са категорични, че джебчийските кражби са сведени до минимум в района. Униформените от Транспортна полиция помагат на колегите си нерядко при залавяне на опасни престъпници в района на гарата.

Последният случай е от миналата седмица, когато е арестуван мъж за блудство. Той е разпознат от една от жертвите по запис от видеокамерите.

Източник: Marica.bg
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Реформи в българските железници ?

Мнениеот Petko Ivanov » Пет Юни 27, 2014 1:27 pm

Petko Ivanov
 
Мнения: 325
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Administrator » Пон Юни 30, 2014 2:33 pm

Данаил Папазов: Няма да има милост за крадците на гориво в БДЖ

30 Юни 2014 | 14:31 | Агенция "Фокус"

Данаил Папазов: Няма да има милост за крадците на гориво в БДЖ

София. Няма да има милост за крадците на гориво в БДЖ. Това каза пред журналисти министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов, който инспектира строителните дейности на Лот 1 и 2 на автомагистрала „Марица”, предаде репортер на Агенция „Фокус”. На въпрос, дали има вариант някога кражбите на говори в БДЖ да спрат министърът заяви: „Борбата там е непрекъсната. Най-важният елемент е, че трябва да се завърши инфраструктурата, да се насити много сериозно с видеокамери, да се следи практически всяко действие, защото имаме изключително много недисциплинирани служители, които постоянно се възползват от всякакви слабости. Това е практика, която дълги години е насаждана в БДЖ и не може много лесно да се реши въпросът”, обясни той. „Доста намаляха кражбите, но просто е химера към настоящият момент да кажем, че ще ги спрем напълно. Първо трябва всички да осъзнаят важността в предприятието, в което работят и да си пазят хляба, а не да се опитват да се облагодетелстват от всякакви слабости”, каза още министър Папазов.
„Там, където са установени такива нарушения, моментално взимаме мерки. В предния случай взехме адекватни мерки, уволнихме всички, които са били замесени в случая. Следим всякакви сигнали, които са добре дошли за Министерството на транспорта”, подчерта Папазов. Министърът допълни, че всички негови колеги от предишните служби знаят, че не прощава само за едно нещо, а именно кражбите.

Ива САПУНДЖИЕВА

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Administrator » Пон Юни 30, 2014 4:11 pm

Данаил Папазов: Няма опасност да загубим мотрисите „Сименс” заради неплатени дългове

30 Юни 2014 | 15:42 | Агенция "Фокус"

Данаил Папазов: Няма опасност да загубим мотрисите „Сименс” заради неплатени дългове

София. Няма опасност да загубим мотрисите „Сименс” заради неплатени дългове. Това каза пред журналисти министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов, предаде репортер на Агенция „Фокус”. „Няма такава опасност, всичко възможно в момента е направено от Министерството на транспорта и сме взели адекватни мерки за това да не се допусне продажбата на мотрисите „Сименс”, обясни Папазов. „Знаете, след като взеха решение акционерите за продажба на мотрисите и на 3 407 вагона, които са за втора употреба. Търгът беше. Опитаха се да ги продадат но не успяха”, допълни още той.
„Направили сме преди 2 седмици предложение за окончателно преструктуриране на дълг,а в което най-официално сме искали 30% опрощение на дълга и разсрочване на остатъка за 6 години. В момента продължаваме разговорите и мисля, че ще успеем да се договорим с тях”, обясни Папазов. На въпрос, дали ще има ли подновяване на подвижните вагони и локомотивния състав Папазов отговори, че случаят е комплексен. „В момента няма смисъл да се купува веднага нова техника, защото тя няма къде да се движи”, каза още той. По думите му, в момента има много ремонти на трасетата и на много места има прекъсвания на железопътната линия. „Тоест БДЖ возят донякъде с влак, след което трябва да се прекачат пътниците или клиентите на автобуси. Сами разбирате, че това не е услуга”, допълни Папазов. По думите му, към днешна дата няма готови трасета или цяла линия да бъде завършена, за да може да се види ефектът. Именно затова цялостната програма на НКЖИ е насочена към изпълнение на цели трасета.

Ива САПУНДЖИЕВ

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот bdz » Пон Юни 30, 2014 4:49 pm

Кога мина търга ?И отговора,че няма смисъл от нов ПС,защото няма линии където да се движи е повече от смешен,тъй като голяма част от влаковете БВЗР и БВ изпълняват ролята в участъци на КПВ и ПВ,защото няма достатъчно ПС,за да се използват категориите по предназначение.А и ако се купува нов ПС той не пристига за ден два или седмица - две,а за много повече време,време за което Сп-По,По-Сви,По-Бс трябва да са приключили,но ще се окаже,че след като приключат няма да имаме наличен ПС за подобни скорости...
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Administrator » Сря Юли 16, 2014 10:26 am

Бисер Минчев: За 6-те месеца - 318 кражби за 878 хил. лв от жп мрежата (видео)

10.07.2014

Спас Стамболски


Г-н Мичев, през изминалите 6 месеца станахме свидетели на няколко тежки ЖП инциденти. Какво показа анализът ви след тях и необходими ли са някакви допълнителни мерки?
Да, наистина станахме свидетели на няколко тежки инциденти. Тези свързани с дерайлиране на влакове са 4 на брой, както и няколко инцидента на пътните превози.
Първото дерайлиране тази година стана на гара Гурково. Там поради състоянието на преминаващия подвижен пътен състав имаме щети по инфраструктурата. Излязохме със специално предписание да се направи дефектоскопия на елементите от подвижния състав.
Второто дерайлиране е в участъка Змейово - Стара Загора. Там след анализ на причините се оказа, че вина за него има по-високото от допустимото натоварване на колосите на подвижния състав.
Очакваме тези проблеми да намалеят с въвеждането на контролно-измервателни пунктове по продължението на ЖП мрежата, които да установяват дали има прекомерно натоварване. В момента такъв пункт има в Драгоман и се очаква да бъдат изградени четири такива съоръжения в участъка Септември-Пловдив.
Щетите от първите две дерайлирания са на стойност от около 50 хил. лв.
Друго дерайлиране се случи в междугарието Мусачево Яна, когато бяха откраднати скрепителни елементи от жп инфраструктурата и това предизвика излизане от жп пътя на композиция с товарни вагони. (Щетите от това дерайлиране надминаха 1 млн. лв)
В тази връзка след анализ ние засилихме контрола и наблюдението в участъците с повече риск.
Четвъртото дерайлиране се случи на г. Тодор Каблешков. В момента се разследват причините.
Въпреки честото медийно присъствие на темата с тежките инциденти на ЖП прелезите, за съжаление те не спират. Статистиката не е обнадеждаваща. За полугодието имаме осем произшествия на железопътните прелези с четирима убити и девет ранени. Така само за шест месеца броят на загиналите по прелезите е равен на този за цялата 2013 г.

Бихте ли казали на каква стойност са щетите причинени от кражбите по инфраструктурата?
За първото полугодие имаме 318 кражби на обща стойност 878 хил. лв. В за сравнение през същия период на 2013 г. имахме 170 броя повече посегателства или общо 491, които са на стойност от 997 хил. лв. Малко по-добре е тази година, като бумът на кражбите беше в началото на годината.

И темата за кражбите присъства често в публичното пространство, заговори се за промени в законите, но не се стигна до реални действия. Какъв е вашият коментар?
Да, няма развитие нито по закона за управление на отпадъците, нито в Наказателния кодекс.

Бихте ли казали какви са щетите причинени от природните стихии от началото на годината?
От началото на годината имахме обилен снеговалеж, много дъждове. Това се случи най-много в планинските участъци, като тежко бяха засегнати участъци от жп мрежата в междугарията Дряново - Царева ливада, Царева ливада - Габрово, също така в района на Варна и др. За прякото възстановяване на щетите и пускането на влаковото движение са изразходвани около 190 хил. лв., но за цялостната реконструкция на тези участъци са необходими около 13 млн. лв.

Има ли вероятност да се застраховате поне срещу природни бедствия?
На този етап нямаме възможност да застраховаме всички съоръжения. Планираме обаче да проведем разговори със застрахователните компании, за да се види по какъв начин може да ни предложат такава услуга.

Източник: News.bg
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Administrator » Пон Юли 28, 2014 11:36 am

Шофьор паркира върху жп релси и отиде на плаж (ВИДЕО)

В този момент там е имало десетки други места, но водачът е избрал да спре точно върху релсите, твърдят очевидци

28 юли 2014

Изображение

Шофьори продължават да спират върху жп релсите край Солниците край Бургас и така спират движението на влаковете, дори в същия момент там да няма сериозно струпване на автомобили, съобщи flagman.bg, като се позова на очевидец на нарушение от вчерашния ден. Очевидецът е заснел и видео на скандалния случай. От кадрите ясно се вижда, че Волвото е спряло точно върху жп релсите, а шофьорът му очевидно е отишъл на плаж.

От Община Бургас преди седмици призоваха гражданите да не спират върху жп релсите, защото блокират железопътното движение. Шефът на УКОРС Веселин Василев разказа, че е имало дни, в които влакът е седял с часове, докато паякът вдигне автомобилите.

Най-проблемно е положението през уикенда, когато репатриращата машина не може да влезе там заради много спрели автомобили.

Източник: БЛИЦ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Petko Ivanov » Пон Юли 28, 2014 11:41 am

А влакът защо не мине през спрелите неправилно автомобили ??? Следващият път няма да има такиви
Petko Ivanov
 
Мнения: 325
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот 07 » Пон Юли 28, 2014 12:05 pm

Petko Ivanov написа:А влакът защо не мине през спрелите неправилно автомобили ??? Следващият път няма да има такиви

Скоростта е твърде ниска - 15 км/ч и няма да е зрелищно... Иначе и аз съм "ЗА" - газ до ламарината и "самопочистване"...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Administrator » Чет Авг 21, 2014 4:40 pm

Окрадоха релсите между Нова Надежда и Константиново

Публикувано : чт, авг 21st, 2014

Крадци опоскаха релсите между две гари, съобщава Haskovo.net. Метални компоненти липсват от неизползваемото трасе между жп гарата на село Нова надежда и спирката на село Константиново. Неизвестните крадци са задигнали 628 реброви подложки с два отвора, 908 стегателни компонента за релси, 90 джонтови връзки с четири отвора, съединяващи релсовия път и 100 тирфони за затягане на дървени траверси.

Образувано е досъдебно производство, съобщават от полицията.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот diesel07 » Чет Авг 21, 2014 4:56 pm

Administrator написа: Окрадоха релсите между Нова Надежда и Константиново

Публикувано : чт, авг 21st, 2014

Крадци опоскаха релсите между две гари, съобщава Haskovo.net. Метални компоненти липсват от неизползваемото трасе между жп гарата на село Нова надежда и спирката на село Константиново. Неизвестните крадци са задигнали 628 реброви подложки с два отвора, 908 стегателни компонента за релси, 90 джонтови връзки с четири отвора, съединяващи релсовия път и 100 тирфони за затягане на дървени траверси.

Образувано е досъдебно производство, съобщават от полицията.

Източник: ЕПБЖ

Кантонер няма ли там?
diesel07
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 5:22 am

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Administrator » Пет Дек 12, 2014 3:34 pm

Чeтирима задигнаха кабел от жп линията край Димитровград

12.12.2014

Четирима познайници на полицията са задържани за кражба на меден ел. проводник, съобщават от полицията.

Кабелът е откраднат от района на новостроящ се жп път край Димитровград с дължина 60 метра, на стойност около 1000 лв. След подения сигнал, по горещи следи са установени двама непълнолетни на 17 и 15 г. и двама мъже на 43 и 23 г., всички от Димитровград . Образувано е досъдебно производство.

Досъдебно производство за кражба на 20 метра меден ел. проводник е образувано в димитровградската полиция.
Кражбата е осъществена край Димитровград между кварталите Марийно и Изток.

Източник: Haskovo.info
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Nikss » Вто Дек 16, 2014 9:32 pm

Да ги утепе тока другия път дано! К**а ми не дират там! :twisted:
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот BDZ 07 » Пон Юни 01, 2015 12:24 pm

Нагла кражба на ЖП кабели

Зулумът бил извършен в събота през нощта

Кражба на ЖП кабели, е била извършена от железопътната инфраструктура в Пловдив. Сигналът за посегателството в района на жп моста на булевард “Васил Априлов” е бил подаден вчера в Трето РУ.

Според информацията, за времето между 3:30 часа и 7:30 часа, били отрязани и отнесени около 50 метра многожилен проводник. Той осигурява безопасното движение на влаковете между гарите Пловдив и Филипово по линия №82.

Щетите от наглата кражба са оценени на около 3500 лева. За тези четири часа по линията са преминали общо 5 влака: четири пътнически и един бърз.

По случая е образувано досъдебно производство и предстои материалите да бъдат внесени в районната прокуратура.


източник: http://www.plovdivlive.bg/nagla-krazhba ... 14448.html


Мостът е баш до “Шекер махала“.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот Otskov » Вто Юни 02, 2015 4:00 pm

Решението е едно --> оптични кабели
Като го изгорят и видят, че бакър няма ще се отучат да крадат.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

Мнениеот 07 » Вто Юни 02, 2015 10:18 pm

Otskov написа:Решението е едно --> оптични кабели
Като го изгорят и видят, че бакър няма ще се отучат да крадат.

А преобразувателите на сигнала? нали трябва да ги захраниш?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron