1435 написа:ЕП-СФ нали остана за след 2020 май е най добре там.
disell написа:Ново 25 км/ч на мястото на старото 60 преди гара Добрич. Сигнализирано по "абсолютно перфектен" начин- указател-предсигнал-пак указател-начало а обратното начало е с 60
И като се сети човек за приближаващите изпити .....направо да се чудиш ли да се маеш ли...
rexkos1991 написа:Всичко това нарочно ли се прави?
railjet написа:А феновете се опитватваха да ми пробутват мамалешковия Глъм- като по-силен от този на южния съсед. Е сори, няма по-могъщ от родният. Където си завре четирите крайника, следите се появяват автоматично- огромни и трайни
bdz43r написа:Изпълнихме петилетката за три години и резултатите са налице.
railjet написа:Чай да ги подразня още малко: на 08/07/2014 IR 1988 е глътнал Букурещ-Констанца за 01:48:30. Средна скорост 123,8 км/час. Двойно по-високо от максимално допустимата в мнозина участъци от блясково новата линия Мх-Бс
Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта